Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Sport zou moeten verenigen, maar is een politiek voertuig geworden.
Met muziek kan dat niet.
Gewoon Halsema naar voren sturenm. Vluchten ze vanzelf!quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoezo laf om te vluchten? Ga niet de loopgraven voor Timmermans en Jetten
We gaan natuurlijk naar Paraguay
Work hard, play hard.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
toen ik voor de gesloten deur van kaufland stond herinnerde ik mij weer dat er in NRW een feestdag is op 1 november
Hey maar je weet wel wie ik bedoelquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Possetje? Nee man. Possetje leek meer op Ruud uit Big Brother
vandaag terug gegaan, en het loonde.quote:
Was draadje op Reddit laatst over. En waren wat pvv-wappen die iedereen die zou vluchten laffe honden noemde lolquote:
Om van mensen van de straat een hit te kunnen maken. Geniaal.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:26 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik gooi wel een frikandel naar voren, kunnen ze Caroline als kanonnenvoer pakkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Halsema naar voren sturenm. Vluchten ze vanzelf!
LOL!!!quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik gooi wel een frikandel naar voren, kunnen ze Caroline als kanonnenvoer pakken
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
LOL!!!
Ik eet nu een frikandel, wat een toeval 🤣🤣
Wat ben jij nou weer voor mongoolquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
LOL!!!
Ik eet nu een frikandel, wat een toeval 🤣🤣
Doug kloontje. Je ziet het aan de topics die hij volgt, de smileys die hij gebruikt en hij antwoorde op een reactie naar Doug.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor mongool
Oja die past er nog wel bij op de ignorequote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doug kloontje. Je ziet het aan de topics die hij volgt, de smileys die hij gebruikt en hij antwoorde op een reactie naar Doug.
Dit is kloontjes spotten 101 Aber.
top, dan hebben we er weer 1 voor de lijst. Ergens heb ik nog wel medelijden met mensen zoals Doug/Eend.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doug kloontje. Je ziet het aan de topics die hij volgt, de smileys die hij gebruikt en hij antwoorde op een reactie naar Doug.
Dit is kloontjes spotten 101 Aber.
Ik vind het wel fijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:10 schreef Questular het volgende:
[..]
top, dan hebben we er weer 1 voor de lijst. Ergens heb ik nog wel medelijden met mensen zoals Doug/Eend.
Dankjewel medelijden en compassie meer vraag ik niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:10 schreef Questular het volgende:
[..]
top, dan hebben we er weer 1 voor de lijst. Ergens heb ik nog wel medelijden met mensen zoals Doug/Eend.
lolquote:
Je bent het aan je land verplicht vind ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was draadje op Reddit laatst over. En waren wat pvv-wappen die iedereen die zou vluchten laffe honden noemde lol
Blijkbaar ben je dat aan je land je verplicht ofzo. Nou, de enige reden wanneer je daar verplicht toe bent is als je daar zelf voor kiest door het leger in te gaan
Wat zou het moeilijker maken om hier te vluchten dan in een random derdewereldland waar oorlog uitbreekt?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Verder natuurlijk wel een goeie grap dat zoveel mensen denken te kunnen vluchten in geval van oorlog in west-europa.
Omdat west-europese staten in de organisatie geen failed states zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou het moeilijker maken om hier te vluchten dan in een random derdewereldland waar oorlog uitbreekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |