Zou jij vluchten of vechten?quote:
We gaan het met muziek doen. Met sport is drugsbaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vluchten dit is mijn land niet meer
Waar zou je heen gaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vluchten naar het oosten en flink inspiratie opdoen voor Europese cohesie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Muziek, bepaalde muziek is een multifunktioneel bedrijf met alle kleuren.quote:
hoezo laf om te vluchten? Ga niet de loopgraven voor Timmermans en Jettenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou ook vluchten overigens. Met een waardeloos zicht en een dikke pens hebben ze toch niks aan me
#TeamLaffeHond
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Sport zou moeten verenigen, maar is een politiek voertuig geworden.
Met muziek kan dat niet.
Gewoon Halsema naar voren sturenm. Vluchten ze vanzelf!quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoezo laf om te vluchten? Ga niet de loopgraven voor Timmermans en Jetten
We gaan natuurlijk naar Paraguay
Work hard, play hard.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
toen ik voor de gesloten deur van kaufland stond herinnerde ik mij weer dat er in NRW een feestdag is op 1 november
Hey maar je weet wel wie ik bedoelquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Possetje? Nee man. Possetje leek meer op Ruud uit Big Brother
vandaag terug gegaan, en het loonde.quote:
Was draadje op Reddit laatst over. En waren wat pvv-wappen die iedereen die zou vluchten laffe honden noemde lolquote:
Om van mensen van de straat een hit te kunnen maken. Geniaal.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:26 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik gooi wel een frikandel naar voren, kunnen ze Caroline als kanonnenvoer pakkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Halsema naar voren sturenm. Vluchten ze vanzelf!
LOL!!!quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik gooi wel een frikandel naar voren, kunnen ze Caroline als kanonnenvoer pakken
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
LOL!!!
Ik eet nu een frikandel, wat een toeval 🤣🤣
Wat ben jij nou weer voor mongoolquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
LOL!!!
Ik eet nu een frikandel, wat een toeval 🤣🤣
Doug kloontje. Je ziet het aan de topics die hij volgt, de smileys die hij gebruikt en hij antwoorde op een reactie naar Doug.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor mongool
Oja die past er nog wel bij op de ignorequote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doug kloontje. Je ziet het aan de topics die hij volgt, de smileys die hij gebruikt en hij antwoorde op een reactie naar Doug.
Dit is kloontjes spotten 101 Aber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |