top, dan hebben we er weer 1 voor de lijst. Ergens heb ik nog wel medelijden met mensen zoals Doug/Eend.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doug kloontje. Je ziet het aan de topics die hij volgt, de smileys die hij gebruikt en hij antwoorde op een reactie naar Doug.
Dit is kloontjes spotten 101 Aber.
Ik vind het wel fijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:10 schreef Questular het volgende:
[..]
top, dan hebben we er weer 1 voor de lijst. Ergens heb ik nog wel medelijden met mensen zoals Doug/Eend.
Dankjewel medelijden en compassie meer vraag ik niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:10 schreef Questular het volgende:
[..]
top, dan hebben we er weer 1 voor de lijst. Ergens heb ik nog wel medelijden met mensen zoals Doug/Eend.
lolquote:
Je bent het aan je land verplicht vind ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was draadje op Reddit laatst over. En waren wat pvv-wappen die iedereen die zou vluchten laffe honden noemde lol
Blijkbaar ben je dat aan je land je verplicht ofzo. Nou, de enige reden wanneer je daar verplicht toe bent is als je daar zelf voor kiest door het leger in te gaan
Wat zou het moeilijker maken om hier te vluchten dan in een random derdewereldland waar oorlog uitbreekt?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Verder natuurlijk wel een goeie grap dat zoveel mensen denken te kunnen vluchten in geval van oorlog in west-europa.
Omdat west-europese staten in de organisatie geen failed states zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou het moeilijker maken om hier te vluchten dan in een random derdewereldland waar oorlog uitbreekt?
Precies, sowieso als wij in een oorlog geraken... Wat gaat Nederland doen? Wij hebben helemaal niet veel afweer, daarom zeuren de Amerikanen ook terecht dat we te weinig daaraan uitgeven. West-Europa is op vrede gebouwd. De Chinees investeert veel meer, veegt ons zo van de kaart, lange afstandsraketten en zo.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat west-europese staten in de organisatie geen failed states zijn.
Omdat als er hier oorlog is de shit al zover de fan heeft gehit dat je echt niet meer zo veel te zeggen hebt/plekken om naar toe te gaan
En sowieso gaan die andere landen zoals Afrika niet super blij met ons zijn als vluchtelingen, die sturen ons gewoon terug of sluiten ons op, nadat ze ons leeggeroofd hebben. Verder trekken die landen ook veel meer naar Rusland etc, vanwege koloniale verledens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:24 schreef Bezsen het volgende:
Waar zou je dan naartoe vluchten?
Per voet ga je dan zeker niet in semi-veilige landen komen.
Dan moet je al zodanig veel vermogen hebben om op een andere manier een eventuele dienstplicht af te komen/uitreisvisum in te kopen om naar een land te kunnen waar het (mogelijk) veilig is.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:25 schreef Bezsen het volgende:
De enige mensen die zo'n oorlog zouden kunnen ontwijken zijn degene die de jaren ervoor als "wappie" weggezet zijn door de MSM omdat ze de benen hebben genomen als een soort preppers.
Daarom altijd je paspoorten en verblijfsvergunningen maximaliseren. Goated stuff.
Rassenoorlog?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
als er hier oorlog komt is het sowieso een burgeroorlog
Nee per voet wordt lastig ja. Per boot met wat knaken wellichtquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:24 schreef Bezsen het volgende:
Waar zou je dan naartoe vluchten?
Per voet ga je dan zeker niet in semi-veilige landen komen.
Dan moet je al zodanig veel vermogen hebben om op een andere manier een eventuele dienstplicht af te komen/uitreisvisum in te kopen om naar een land te kunnen waar het (mogelijk) veilig is.
Dan moet je wel serieus bij de top 1% vermogens zitten en het niet in geld hebben zitten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee per voet wordt lastig ja. Per boot met wat knaken wellicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |