doe jij dat investeer ik in een wapenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef Bezsen het volgende:
(Daarom ook in fysiek goud/zilver investeren)
Why not bothquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe jij dat investeer ik in een wapen
Dan rip helaas.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan moet je wel serieus bij de top 1% vermogens zitten en het niet in geld hebben zitten.
Als er hier oorlog is, heb je daar niet veel meer aan gok ik zo.
Ik heb alleen de Heer nodig, Jezus liep over water, Mozes kreeg een pad door de zee. Ik ben met God, zolang het Vaticaan in Rome staat, zijn we veilig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan moet je wel serieus bij de top 1% vermogens zitten en het niet in geld hebben zitten.
Als er hier oorlog is, heb je daar niet veel meer aan gok ik zo.
Alsof dat zin heeft als er nukes komenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan rip helaas.
Wordt tijd dat Nederland wat schuilkeldertjes gaat bouwen.
Finland heeft er 55k lol.
Zelf bouwen in dat geval.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan rip helaas.
Wordt tijd dat Nederland wat schuilkeldertjes gaat bouwen.
Finland heeft er 55k lol.
Vooral een bescherming voor wapens bedoel je die dikke reetquote:
Je telegram kanaaltje is echt super stoer, jammer dat ik en @Doug-Heffernan er niet in mogen, we zijn er elke dag opnieuw weer helemaal kapot van.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef FlippingCoin het volgende:
jullie mogen in mijn schuilkelder als jullie trouw zweren aan mijn schaduworde
Ik ga chili eten, en wee de Rus die de dag erna mijn huis binnentreedt!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral een bescherming voor wapens bedoel je die dikke reet
wel CUL topic maken danquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga chili eten, en wee de Rus die de dag erna mijn huis binnentreedt!
Oeps.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef Fok-it het volgende:
@:tong80 je bent je voetbalposts in POL aan het posten he
Mijn cul recensies staan in ONZ.quote:
Maar lekker potje welquote:
Ha ha. Mooi hè. Ach, ze hebben die ene mooie zwaluw gehad. Maar geen zomer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar lekker potje wel
Wel pijnlijk om te zien dat zowel Ajax als PSV 2 klassen beter zijn dan Feyenoord op moment
Hopen dat PSV het nog omdraait. Anders kan je plek 2 wel gedag zeggenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Mooi hè. Ach, ze hebben die ene mooie zwaluw gehad. Maar geen zomer.
Klopt dat ben ik, was een foutje hahahaquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doug kloontje. Je ziet het aan de topics die hij volgt, de smileys die hij gebruikt en hij antwoorde op een reactie naar Doug.
Dit is kloontjes spotten 101 Aber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |