genieten van de onverwachte 6 punten in 4 dagenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen F1.
Wtf moet ik nu doen dan
Godverdomme
Jammer van de regen man.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen F1.
Wtf moet ik nu doen dan
Godverdomme
AJAXquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
genieten van de onverwachte 6 punten in 4 dagen
mooi onder woorde gebr8, lang leve de heilige Moederkerk!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Heer nodig, Jezus liep over water, Mozes kreeg een pad door de zee. Ik ben met God, zolang het Vaticaan in Rome staat, zijn we veilig.
DE MOEDERKERK BERSCHERMD JOU EN MIJ HOIMO'S FOR LIFE LEKKERE GOTHIC TRAPS NEUKENquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:39 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
mooi onder woorde gebr8, lang leve de heilige Moederkerk!
HASJ COKE EN PILLENquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
HASJ COKE EN PILLEN
ZO GAAN WIJ OP PAD
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Klopt dat ben ik, was een foutje hahaha![]()
AJAXJODEN SUPERJODEN!!!!
@:tjacka GOD heeft gelijk Ons aller Ajax gaat kampioen worden:
Mijn gras wordt gelig, wanneer kunnen we een buitje verwachten?quote:Op zondag 3 november 2024 07:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
goedemorgen.
Meteo
[ afbeelding ]
Actueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Heb geloof ik vandaag een zeldzame vlieg gezien. Eens kijken of de experts het goedkeuren.quote:
Wat voor vlieg was het? Wel tof dat jij ze herkent. Ik heb eergisteren een wespenkoningin gedood.quote:Op zondag 3 november 2024 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geloof ik vandaag een zeldzame vlieg gezien. Eens kijken of de experts het goedkeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |