SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DE GABBERSAURUSquote:
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2024 21:54:52 ]![]()
Meelie toch!quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)1280&bih=607&dpr=1.5![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
DE GABBERSAURUS
Bekijk deze YouTube-video![]()
Lekker mario!quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:57 schreef mario390 het volgende:
heb nog 3 cici van middag![]()
dat zijn 3 kleine würste van gehakt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er wordt hier weer goed gebolkt zo op deze 1e november.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
come join usquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er wordt hier weer goed gebolkt zo op deze 1e november.![]()
Ow op die manier!quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
niet gewoon een moord. een EXTRA moord![]()
![]()
Daar wonen de nazi's in geheime basissen!quote:
I did nazi that coming!quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar wonen de nazi's in geheime basissen!![]()
![]()
Dat waren nog eens complottheorieën![]()
![]()
![]()
Slappe hap tegenwoordig allemaal met gezever over vaccinaties__
En veel politiek gelul.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat waren nog eens complottheorieën![]()
![]()
![]()
Slappe hap tegenwoordig allemaal met gezever over vaccinaties__
Niks meer over de codex allimentarius, Monsato en Bayer die ons allemaal de moeder willen vergiftigen, reptillians, hollow earth, Jesus die door het Rooms-katholieke ritueel met de hostie en wijn dood gehouden wordt, de New World Order enz enz enz enz.![]()
Ja. Pijnstillers, pufje en de hele shit ingenomen. Nu grog en dan meteen m'n bed in. Ben er een beetje klaar mee, met dat ziek zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:46 schreef maily het volgende: [..] en dan zo je bed inrollen? hoop dat je lekker slaapt mop!
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Flat Earthquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En veel politiek gelul.
Niks meer over de codex allimentarius, Monsato en Bayer die ons allemaal de moeder willen vergiftigen, reptillians, hollow earth, Jesus die door het Rooms-katholieke ritueel met de hostie en wijn dood gehouden wordt, de New World Order enz enz enz enz.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Pijnstillers, pufje en de hele shit ingenomen. Nu grog en dan meteen m'n bed in. Ben er een beetje klaar mee, met dat ziek zijn
Beterschap!![]()
![]()
![]()
Je weet hoe ik er vorige week aan toe wasquote:
Overdag gaat het nu iets beter, maar 's nachts lijk ik meer op een stoomtrein die niet op gang wil komen volgens @RobIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja zo kut! En en die dag was de vochtlucht hier sterker dan normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er vorige week aan toe was
Overdag gaat het nu iets beter, maar 's nachts lijk ik meer op een stoomtrein die niet op gang wil komen volgens @:Rob
Vandaag is het weer wat beter hier.![]()
Zo plat op je bolk gaan!quote:
Waar blijven die pussypics nou?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
TR op die pussy?quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kater voelt zich buitengesloten. TR gezet![]()
Nog éénquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kater voelt zich buitengesloten. TR gezet![]()
ALLEEN maar katers en poesjes![]()
![]()
TR GEZETquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nog één![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nog één![]()
![]()
Ik moet volgende week voor het eerst in Engeland rijden, links heb ik begrepen, met het stuur aan de verkeerde kant en in het donkerWish me luck!
![]()
Ongeveer 160km eerste rit“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
SUccesquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik moet volgende week voor het eerst in Engeland rijden, links heb ik begrepen, met het stuur aan de verkeerde kant en in het donkerWish me luck!
![]()
Ongeveer 160km eerste rit
Rondom Londen om het nog makkelijker te maken
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat wordt me watquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
Ongeveer 160km eerste ritSucces!
![]()
![]()
Zou helemaal mooi zijn als je uberhaupt al geen rijbewijs zou hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ach, het kan nooit moeilijker dan LA zijn waar ik ook ooit heb gereden denk ik. Daar was het een 6-baans weg zonder strepen maar van die doppen in het wegdek als baanmarkering
Jawel, ik heb de halve strip van m'n rijbewijs volquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou helemaal mooi zijn als je uberhaupt al geen rijbewijs zou hebben.
prima te doen hoorquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
Ongeveer 160km eerste ritHeb in Engeland gereden zowel met een stuur links als rechts, en ook verschillende keren een huurauto op Cyprus.
Het gaat het meeste fout op rustige plekken trouwensSame shit, different day
SC hopper present![]()
Piece of cake dan, alleen rotondes zijn wel funky in Engelandquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Ach, het kan nooit moeilijker dan LA zijn waar ik ook ooit heb gereden denk ik. Daar was het een 6-baans weg zonder strepen maar van die doppen in het wegdek als baanmarkering![]()
Ik had ook al wat gelezen dat het juist lastig is als je weer terug bent!quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima te doen hoorHeb in Engeland gereden zowel met een stuur links als rechts, en ook verschillende keren een huurauto op Cyprus.
Het gaat het meeste fout op rustige plekken trouwensMaar komt wel goed hoor, ik rij nu ook al vooral links op de snelweg!
![]()
omgquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
iets met een vuurwerkfestival toch?![]()
Ja had de route al een beetje bekeken. Rotondes genoeg inderdaad. Van die 3 / 4 baans van tevoren goed voorsorterenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Piece of cake dan, alleen rotondes zijn wel funky in Engeland
enige wat ff wennen is, is dat de auto aan de andere kant van je zit. 1e keer op Cyprus reed ik door de berm en daardoor een lekke bandquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had ook al wat gelezen dat het juist lastig is als je weer terug bent!Maar komt wel goed hoor, ik rij nu ook al vooral links op de snelweg!
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
omg
iets met een vuurwerkfestival toch?En Harry Piotr voor mijn vrouw
https://www.abingdonfireworks.co.uk/quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
omg
iets met een vuurwerkfestival toch?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
omg
iets met een vuurwerkfestival toch?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
hoed planquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik probeer deze maand een nieuwe tactiek
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Voor de rest natuurlijk de rest tevreden houden. Harry Potter dingetjes (want Oxford), wat universiteiten bekijken. Tripje Londen (shoppen bij Harrods volgens mijn vrouwquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
omg
iets met een vuurwerkfestival toch?) en dan weer terug
Kindjes zijn er ook bij, dus kost me nog een vermogen aan allerlei rotzooi waarschijnlijk“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik zou je creditcard maar thuis latenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor de rest natuurlijk de rest tevreden houden. Harry Potter dingetjes (want Oxford), wat universiteiten bekijken. Tripje Londen (shoppen bij Harrods volgens mijn vrouw) en dan weer terug
![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor de rest natuurlijk de rest tevreden houden. Harry Potter dingetjes (want Oxford), wat universiteiten bekijken. Tripje Londen (shoppen bij Harrods volgens mijn vrouw) en dan weer terug
Kindjes zijn er ook bij, dus kost me nog een vermogen aan allerlei rotzooi waarschijnlijk♡♡♡♡![]()
Lees hierboven... En de kinderzitjes voor de huurauto moeten ter plekke afgerekend worden met CCquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou je creditcard maar thuis laten![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik probeer deze maand een nieuwe tactiek![]()
![]()
RIPquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lees hierboven... En de kinderzitjes voor de huurauto moeten ter plekke afgerekend worden met CC![]()
![]()
![]()
![]()
En dan kan ik in 'dronkenlappenland' ook nog niet eens een pintje pakken want ik ben de chauffeur!
De kater is toch juist uitgesloten?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
TR gezet wegens het uitsluiten van poesjes![]()
nog erger!quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
De kater is toch juist uitgesloten?![]()
Die heeft een te zacht karakter. Ik heb er eentje met jachtinstinct nodigquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lekker jagenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die heeft een te zacht karakter. Ik heb er eentje met jachtinstinct nodig![]()
![]()
@ieniminimuisquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Mwah, ik ga morgen wel op gif jagen.
Kut muizen.![]()
![]()
hele elftallen in je huis?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Mwah, ik ga morgen wel op gif jagen.
Kut muizen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, ik houd ook niet van mn voedsel delen. Iig niet op deze manier
Doe je voedsel in trommels.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik houd ook niet van mn voedsel delen. Iig niet op deze manier![]()
Ik vrees het ergste.quote:
Mja, zal maar doen alsof het extra huisdiertjes zijn
Speelballen een optie?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
Mja, zal maar doen alsof het extra huisdiertjes zijn![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
Lekker wat eten gevenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
![]()
Ja, al mee begonnen, maar ik heb meer trommels nodigquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als je die niet hebt, dan moet je die even optrommelen![]()
![]()
![]()
![]()
Zipzakjes werken ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, al mee begonnen, maar ik heb meer trommels nodig![]()
![]()
Die heb ik voor mn hamster! Zal ze neerleggen voor de muizen om mee te spelenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Muizenballen een optie?
@:ToT heeft ballen voor zijn cavia.
Die heeft @hemarookworst vast ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Tip:
https://www.bol.com/nl/nl(...)usJeMjhoCTngQAvD_BwE![]()
Bolk?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Deze tip had je verdacht snel klaar staanquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Tip:
https://www.bol.com/nl/nl(...)usJeMjhoCTngQAvD_BwE
Dat is niet best ....quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, daar eten ze toch gewoon doorheen?
Dan weet ik het ook niet.
Jampotten zijn ook handig om kleine dingen in te bewaren. Bouillonblokjes enzo.![]()
Stressbal in google --> afbeeldingenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze tip had je verdacht snel klaar staan
Maar ik zal maar zeggen dat ik deze onlangs zelf gekocht heb, dat is een leuker antwoord![]()
![]()
Wellusquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is die net zo plakkerig als die eruit ziet?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stressbal in google --> afbeeldingen
Maar ik zal maar zeggen dat ik deze onlangs zelf gekocht heb, dat is een leuker antwoord![]()
Hoi Amy
I'm surrounded by morons!
Nog veel plakkeriger!quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
Is die net zo plakkerig als die eruit ziet?![]()
Om allesquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Tip:
https://www.bol.com/nl/nl(...)usJeMjhoCTngQAvD_BwE♡♡♡♡![]()
Ja en heb ook nog een berg chineesbakjes, dat helpt vast ook.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is niet best ....
Dan weet ik het ook niet.
Jampotten zijn ook handig om kleine dingen in te bewaren. Bouillonblokjes enzo.
Leuk is anders, maar ben nu wel gedwongen om eens goed op te ruimen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Alles?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
@:Pinnenmutske doet alles in ploegendienst
Als ik je zou kunnen helpen, dan zou ik het doen..quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als t zou helpen zou ik ze kopen..![]()
Gatverquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
Is die net zo plakkerig als die eruit ziet?
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ik je zou kunnen helpen, dan zou ik het doen..
♡♡♡♡![]()
Dat is de beste stok achter de deurquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en heb ook nog een berg chineesbakjes, dat helpt vast ook.
Leuk is anders, maar ben nu wel gedwongen om eens goed op te ruimen.
Succes!
PS: niet overal aan likken helpt ook![]()
![]()
quote:
Hahaha ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
@:Pinnenmutske doet alles in ploegendienst
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hoi Fogelquote:
Had je mn pica gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2012 alweer, denk dat ie wel klaar is om te drinken, voordat de muizen aan de kurk gaan knagen
Die film is waarschijnlijk ook om te huilenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga wel even huilen en die stomme film afkijken![]()
GewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi Fogel
Had je mn pica gezien?Nee had ik niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2012 alweer, denk dat ie wel klaar is om te drinken, voordat de muizen aan de kurk gaan knagen
Wanneer moet ik op bezoek komen?
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is de beste stok achter de deur
Succes!
PS: niet overal aan likken helpt ook
Ik lik juist overal aan om het als "mijn" te markeren
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Ik lik juist overal aan om het als "mijn" te markeren![]()
![]()
![]()
![]()
Doei mutsquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik word wakker als ik moet 💩.
Maar doei![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Ik lik juist overal aan om het als "mijn" te markeren![]()
![]()
Dat is wel zo prettig, iig beter dan in bed 💩quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik word wakker als ik moet 💩.
Maar doei
Ik zie @JustinK nu voor me met zijn """"""stressbal"""""""quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig, iig beter dan in bed 💩![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeten is dwang. Je bedoelt natuurlijk "mag"quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee had ik niet gezien.
Wanneer moet ik op bezoek komen?
Daar komen muizen op afquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig, iig beter dan in bed 💩![]()
![]()
* Fogel likt aan bierfles uit 2012I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie @:JustinK nu voor me met zijn """"""stressbal"""""""![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ik ook!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar mag is weer zo vrijblijvend…quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moeten is dwang. Je bedoelt natuurlijk "mag"I'm surrounded by morons!
Zou het?quote:
Naja, ik heb ze nog niet in mn slaapkamer gezien. Maar daar is dan ook niets voor ze om te eten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die film is waarschijnlijk ook om te huilen♡♡♡♡![]()
Je ziet ze niet ....quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou het?
Naja, ik heb ze nog niet in mn slaapkamer gezien. Maar daar is dan ook niets voor ze om te eten.
Je vindt ook geen keuteltjes?![]()
Ooohhhh hahaha ja dan is poepen in bed een stuk minder vreemdquote:
Dat outsmarted is wel een aanrader triviant via de app.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja net 1-tjequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
Je ziet ze niet ....
Je vindt ook geen keuteltjes?
Maar was het niet een schijt-smiley?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhhh hahaha ja dan is poepen in bed een stuk minder vreemd![]()
![]()
Even proevenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:25 schreef maily het volgende:
[..]
O jee .... is het zeker weten geen hagelslag?![]()
![]()
💩quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar was het niet een schijt-smiley?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oh, die was dus in mn kelderkast, niet op mn slaapkamerquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:25 schreef maily het volgende:
[..]
O jee .... is het zeker weten geen hagelslag?
Nee, ik geloof niet dat ik hagelslag in huis heb.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nu welquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, die was dus in mn kelderkast, niet op mn slaapkamer
Nee, ik geloof niet dat ik hagelslag in huis heb.![]()
![]()
Ik krijg het idee dat jij mijn muizenprobleem niet serieus neemtquote:
dit is nog steeds ONZ hequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij mijn muizenprobleem niet serieus neemt![]()
![]()
Dat zie je verkeerdquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij mijn muizenprobleem niet serieus neemt![]()
![]()
Zo kennen we jequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, en ik altijd maar serieus posten![]()
![]()
Ok, dan is het goed. Ik zie wel vaker iets verkeerdquote:
je denkt dat je geen hagelslag in huis hebtquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed. Ik zie wel vaker iets verkeerd![]()
![]()
Je koffie?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed. Ik zie wel vaker iets verkeerd
Ohnee daar was je niet zo van he![]()
![]()
Ik ken het niet. Maar je kan dus op afstand met andere mensen spelen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat outsmarted is wel een aanrader triviant via de app.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
o dat zou leuk zijn in dtsquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Maar je kan dus op afstand met andere mensen spelen?![]()
Nou, wellicht kan ik Justin toch een bmh aanbieden.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
je denkt dat je geen hagelslag in huis hebtCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, wellicht kan ik Justin toch een bmh aanbieden.![]()
![]()
Ik zal morgen verder zoeken naar de hagelslag, nu geen zin meer.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb je hulp nodig?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal morgen verder zoeken naar de hagelslag, nu geen zin meer.![]()
Nou, zo erg is het ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zou ik de Frisse Kater inschakelen
Nóg niet!quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, zo erg is het ook weer niet hoor![]()
![]()
Waarschijnlijk niet, tenzij je van je hagelslag af wilquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar veel aan ga hebben.![]()
![]()
Ik niet, heb gehoord dat zij helemaal niet aardig isquote:
Die moeten van Schotie afblijven!quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden de muizen hem ook al opgegeten hebben?![]()
![]()
Slechte bron welquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, heb gehoord dat zij helemaal niet aardig is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: