SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ben altijd buitenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Goed idee ik heb zelf nog grande prestige staan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ook, maar in de eerste twee maanden van het jaar vind ik dat toch vrij fris.quote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Haha is dat even een tegenvallerquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende: [..] Terwijl ik na jaren lang van harde koptelefoon op met muziek had verwacht een beetje doof te zijn.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had je hem maar ongevraagd moeten opsturen. Als ik er om moet vragen is het niet leuk meer*Klikt op 'verzenden annuleren'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6 flesjes nog onaangeroerd in de koelkast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welke film? En jij ook een fijne avond natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had je hem maar ongevraagd moeten opsturen. Als ik er om moet vragen is het niet leuk meerTe laat... Had de spoiler nog niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jijquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Te laat... Had de spoiler nog niet gelezen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zijn ook van die hole bas geluiden of lachende kinderen als hij in playstation party zit. Ook wel rare vieze ouwe man die in een party zit met pubers.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha is dat even een tegenvallerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wordt feest!quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
6 flesjes nog onaangeroerd in de koelkast.![]()
![]()
Die heb ik ook nog staan!quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed idee ik heb zelf nog grande prestige staan.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Van Woud ?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom heb ik ineens een dickpic in mijn DMThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee is mijn achternaamquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja nu krijgt iedereen 'mquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom heb ik ineens een dickpic in mijn DM![]()
Kun je vergelijken met een echte bossquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom heb ik ineens een dickpic in mijn DMOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb ook nog rum eigenlijk meer zin in.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:39 schreef Paul het volgende:
Hoi Paul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent geen Oprah?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen aan mensen die 'm niet willenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zitten te wachten of de sushi box nog op good to go komt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ok, dan is het goed!quote:
Ik wilde je al bijna onderdak gaan aanbieden
Nu krijg ik er ook wel zin in.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oooow dat vind ik wel lief jongensquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed!
Ik wilde je al bijna onderdak gaan aanbiedenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon doen.
IEDEREEN aan de alcohol vandaag, dat wordt weer een leuke voor @:swj straks
~FEYENOORD~
Wow.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten te wachten of de sushi box nog op good to go komt.
Die heb ik liever vers.![]()
Ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon doen.
IEDEREEN aan de alcohol vandaag, dat wordt weer een leuke voor @:swj straksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2019? Staan er jaartallen op?quote:
* MizzezAmy duikt in de kelderkastCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Colaquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar kan ik u mee verblijden?
Ja, dit is een speciale, die gaat niet open vandaagquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
2019? Staan er jaartallen op?
* MizzezAmy duikt in de kelderkast![]()
Maar deze kan je heel oud laten worden.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Colaatje voor ons aller Grees!
[ afbeelding ]![]()
Deze man hequote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Colaatje voor ons aller Grees!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nuchter zijn sommigen hier al geen helder licht.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon doen.
IEDEREEN aan de alcohol vandaag, dat wordt weer een leuke voor @:swj straks
F.K.A. SuperwormJim![]()
Noem dan gewoon mijn naamquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nuchter zijn sommigen hier al geen helder licht.![]()
![]()
![]()
Die is grappigquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:46 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Dat was een keer de oplossing van een cryptogram.
Chocola eten tijdens het oversteken.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, dit is een speciale, die gaat niet open vandaag![]()
Maar deze kan je heel oud laten worden.
Bam, 2012!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Laat je hem ook altijd voor? xDquote:~FEYENOORD~
Hij is 4 x met zijn hersens tegen het pas geschilderde kozijn aan gaan staanquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stonden daar geen haaientanden voor dan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is 4 x met zijn hersens tegen het pas geschilderde kozijn aan gaan staan![]()
![]()
Honden zijn slim maar niet altijd snuggerquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is 4 x met zijn hersens tegen het pas geschilderde kozijn aan gaan staan
~FEYENOORD~
Kakquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stonden daar geen haaientanden voor dan?
Ik wist ik wat was vergeten te schilderen
Hoe is het met jouw hond ??quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Honden zijn slim maar niet altijd snuggerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dank uquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:23 schreef devzero het volgende:
Voor ik het vergeet: nog gefeliciteerd @:aeque
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Noem je hem nou een hond?quote:
Ik heb ook een keer Grand Prestige Vatgerijpt gekocht. Sommige waren lekker, maar andere wat minder.![]()
Dan mist er een wquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ik zou Woud nooit een hond noemen
En toch deed je het netquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ik zou Woud nooit een hond noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft lang in zijn pubertijd zitten, lief maar zo ondeugend af en toequote:
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
En toch deed je het netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat niet, heb m gekocht toen ik in Terneuzen woonde, toen was Arcen me nog wat te ver rijdenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En zelf opgehaald in Arcennetjes netjes
Heb je een pica? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blijft lang in zijn pubertijd zitten, lief maar zo ondeugend af en toe
Je hebt toen zijn pup foto gedeeldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zat even te kijken en nee die heb ik niet eens, ik maak nooit foto'squote:Op vrijdag 1 november 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je een pica? Ben wel benieuwd
Je hebt toen zijn pup foto gedeeld
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zat even te kijken en nee die heb ik niet eens, ik maak nooit foto's![]()
Ook rond de 2 jaar nu ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee is van Juli 2023 dacht ik, ook dat weet ik niet 100%, mijn vriendin is daar veel mee bezig ik helemaal nietquote:
~FEYENOORD~
Woudje tochquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee is van Juli 2023 dacht ik, ook dat weet ik niet 100%, mijn vriendin is daar veel mee bezig ik helemaal niet
Tijd vliegt ik hou het niet meer bij, ik moet echt heel goed nadenken over wat ik maandag op mijn werk heb gedaan, voelt alweer als een eeuwigheid geledenquote:
~FEYENOORD~
Je weet toch wel hoe oud je hond ongeveer is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee is van Juli 2023 dacht ik, ook dat weet ik niet 100%, mijn vriendin is daar veel mee bezig ik helemaal niet
Zijn nog versquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zeg ik toch, kan er alleen een maandje naast zittenquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe oud je hond ongeveer is.
~FEYENOORD~
1 weekje nog makkerquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, kan er alleen een maandje naast zitten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Stoorzendert op 01-11-2024 21:05:42 ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Volgens de site gaat deze langer duren en groter dan ooit wordenquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heb je wel waar voor je geldquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens de site gaat deze langer duren en groter dan ooit worden
~FEYENOORD~
Lekker de lucht vervuilen met 0 toegevoegde waarde.
is dat die met een banaan in zijn oor?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is 4 x met zijn hersens tegen het pas geschilderde kozijn aan gaan staan![]()
doe eens een foto?![]()
![]()
Krijg je als je ouder wordtquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd vliegt ik hou het niet meer bij, ik moet echt heel goed nadenken over wat ik maandag op mijn werk heb gedaan, voelt alweer als een eeuwigheid geleden
Staat in de keuken te schooien voor een stukje worstquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
is dat die met een banaan in zijn oor?![]()
doe eens een foto?
Die gaat nu niet op de foto
gaat dat nog over die dickpic? ik ben in de warquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat in de keuken te schooien voor een stukje worst
Die gaat nu niet op de foto![]()
Dank uquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
ook nog van mij als ik het vergeten was![]()
GEFELICITEEEEERD!!!![]()
![]()
![]()
Mailyquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
gaat dat nog over die dickpic? ik ben in de war
quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
gaat dat nog over die dickpic? ik ben in de war![]()
![]()
https://www.dailymail.co.(...)ir-Rachel-smith.html
Blijft toch mooi dat dat soort idioten zichzelf tegenwoordig filmen.
Niet gekliktquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:16 schreef aeque het volgende:
Blijft toch mooi dat dat soort idioten zichzelf tegenwoordig filmen.
wat een zieke doosquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:16 schreef aeque het volgende:
Blijft toch mooi dat dat soort idioten zichzelf tegenwoordig filmen.![]()
![]()
Dozen zelfs. Een andere leerkracht deed vrolijk mee.quote:
2 pakkettenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een druipende?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een druipende?greysie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Een druipende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Een druipende?grees tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet gekliktquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Puzzie in MUZ / Wat luister je nu? #3126 Turn the music up
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms kun je beter onwetend blijven![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 102 / +0 / +102 / 328 / 355
2. Bally-b / 56 / +0 / +56 / 19 / 23
3. Lovely / 35 / +0 / +35 / 111 / 136
4. AardappelSchotel / 30 / +0 / +30 / 138 / 160
5. Pinnenmutske / 28 / +0 / +28 / 131 / 154
6. aeque / 27 / +0 / +27 / 105 / 115
7. ToT / 24 / +0 / +24 / 74 / 89
8. Dr.Mikey / 16 / +0 / +16 / 90 / 124
9. ieniminimuis / 15 / +0 / +15 / 79 / 95
10. Sally / 13 / +0 / +13 / 31 / 34
11. M_0_0_N / 12 / +0 / +12 / 47 / 51
12. gebrokenglas / 11 / +0 / +11 / 48 / 59
13. MizzezAmy / 10 / +0 / +10 / 61 / 64
14. hemarookworst / 9 / +0 / +9 / 42 / 50
15. greysbones / 8 / +0 / +8 / 98 / 109
16. KillemWieft / 8 / +0 / +8 / 36 / 48
17. sp3c / 8 / +0 / +8 / 35 / 41
18. DJMO / 7 / +0 / +7 / 10 / 12
19. devzero / 6 / +0 / +6 / 25 / 30
20. Rob / 6 / +0 / +6 / 31 / 33SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh kinderuurtje is weer bezig?
* DJMO weg is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
had je betere voorstellen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:30 schreef DJMO het volgende:
* DJMO weg is![]()
![]()
![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja ga maar terug naar het kleuter uurtjequote:Op vrijdag 1 november 2024 21:30 schreef DJMO het volgende:
* DJMO weg is![]()
![]()
Oke.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:30 schreef DJMO het volgende:
* DJMO weg is![]()
![]()
Spuit 11quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
het is nog geen 1-12 he
proost rumkoen![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik zie net deze:quote:
DeEnigeEchteLouca in SHO / Momfluencers #145 - huilie bij de kerstboom over je grenzen
![]()
![]()
![]()
![]()
Sushi grande prestige en het outsmarted bordspel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
ik zie net deze:
DeEnigeEchteLouca in SHO / Momfluencers #145 - huilie bij de kerstboom over je grenzen
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker man, genieten!quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sushi grande prestige en het outsmarted bordspel.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
![]()
Hij stopt 1-12-2024 dus nog een maandjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
have funquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
*draait klok vooruit naar aprilquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
De klok moest een uur terug he, geen maand vooruitSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
De klok moest een uur terug he, geen maand vooruit
Daar kom je nu meequote:Op vrijdag 1 november 2024 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
De klok moest een uur terug he, geen maand vooruit![]()
![]()
Ik heb zo'n geen zin in deze periode.
Hooguit de top 2000,oliebollen en vuurwerk vind ik leukSame shit, different day
SC hopper present![]()
de choufe?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Bokbier is soldaat, wat nu te drinken![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Bokbier is soldaat, wat nu te drinkenquote:![]()
Oh ja, had niet op de link geklikt. Klinkt alsof ik dat ook beter niet doequote:Op vrijdag 1 november 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
nee over een gemeen ziek wijf
had anders wel een mooie post geweest ja
Ja. Aan de grog.Ik heb er één en ik ben er trots op
En Dick!quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
iets met pussy![]()
Bekijk deze YouTube-videoCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je die toch moet halen, heb je ook gelijk wat te eten
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: