SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DE GABBERSAURUSquote:
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2024 21:54:52 ]![]()
Meelie toch!quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)1280&bih=607&dpr=1.5![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
DE GABBERSAURUS
Bekijk deze YouTube-video![]()
Lekker mario!quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:57 schreef mario390 het volgende:
heb nog 3 cici van middag![]()
dat zijn 3 kleine würste van gehakt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er wordt hier weer goed gebolkt zo op deze 1e november.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
come join usquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er wordt hier weer goed gebolkt zo op deze 1e november.![]()
Ow op die manier!quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
niet gewoon een moord. een EXTRA moord![]()
![]()
Daar wonen de nazi's in geheime basissen!quote:
I did nazi that coming!quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar wonen de nazi's in geheime basissen!![]()
![]()
Dat waren nog eens complottheorieën![]()
![]()
![]()
Slappe hap tegenwoordig allemaal met gezever over vaccinaties__
En veel politiek gelul.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat waren nog eens complottheorieën![]()
![]()
![]()
Slappe hap tegenwoordig allemaal met gezever over vaccinaties__
Niks meer over de codex allimentarius, Monsato en Bayer die ons allemaal de moeder willen vergiftigen, reptillians, hollow earth, Jesus die door het Rooms-katholieke ritueel met de hostie en wijn dood gehouden wordt, de New World Order enz enz enz enz.![]()
Ja. Pijnstillers, pufje en de hele shit ingenomen. Nu grog en dan meteen m'n bed in. Ben er een beetje klaar mee, met dat ziek zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:46 schreef maily het volgende: [..] en dan zo je bed inrollen? hoop dat je lekker slaapt mop!
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Flat Earthquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En veel politiek gelul.
Niks meer over de codex allimentarius, Monsato en Bayer die ons allemaal de moeder willen vergiftigen, reptillians, hollow earth, Jesus die door het Rooms-katholieke ritueel met de hostie en wijn dood gehouden wordt, de New World Order enz enz enz enz.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Pijnstillers, pufje en de hele shit ingenomen. Nu grog en dan meteen m'n bed in. Ben er een beetje klaar mee, met dat ziek zijn
Beterschap!![]()
![]()
![]()
Je weet hoe ik er vorige week aan toe wasquote:
Overdag gaat het nu iets beter, maar 's nachts lijk ik meer op een stoomtrein die niet op gang wil komen volgens @RobIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja zo kut! En en die dag was de vochtlucht hier sterker dan normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er vorige week aan toe was
Overdag gaat het nu iets beter, maar 's nachts lijk ik meer op een stoomtrein die niet op gang wil komen volgens @:Rob
Vandaag is het weer wat beter hier.![]()
Zo plat op je bolk gaan!quote:
Waar blijven die pussypics nou?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
TR op die pussy?quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kater voelt zich buitengesloten. TR gezet![]()
Nog éénquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kater voelt zich buitengesloten. TR gezet![]()
ALLEEN maar katers en poesjes![]()
![]()
TR GEZETquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nog één![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nog één![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: