SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Lt.Bookman op 03-11-2024 12:02:09 ]
telstar thuis ofzo prima.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we vandaag voor loten trouwens. Wedstrijden worden gespeeld op 17 en 18 december, dat valt voor Ajax tussen Almere-thuis (15-12) en Sparta-uit (22-12).
Een Amsterdamse derby behoort tot de mogelijkheden.
had ik woensdag ook maar viel toen mee. Hopelijk vanavond ook maar wordt een lastig verhaal gezien hun kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weinig vertrouwen erin.
Slecht voorgevoel.
Precies, Al dat getwijfelquote:
Ik heb vandaag meer vertrouwen dan woensdag eigenlijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weinig vertrouwen erin.
Slecht voorgevoel.
10-0 winst. Waphorst 7xquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze bescheidenheid staat jullie helemaal niet zo goed.
Feyenoord was dusdanig slecht dat we daar weinig vertrouwen uit hebben kunnen halen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze bescheidenheid staat jullie helemaal niet zo goed.
Ik evenveel en ik had het woensdag goed.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag meer vertrouwen dan woensdag eigenlijk
Best haalbaar ook met die geblesseerden bij PSVquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:29 schreef Wertha het volgende:
Een gelijkspel zou ook al een goed resultaat zijn.
Als je deze gelijkspeelt heb je al 4 bonuspunten in mijn boekjequote:Op zaterdag 2 november 2024 11:29 schreef Wertha het volgende:
Ik verwacht eigenlijk ook wel een gelijkspel. Psv hoeft niet zo nodig en die zullen ook rekening houden met CL. En Ajax zal gelijkspel ook wel best vinden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:29 schreef Wertha het volgende:
Ik denk dat je er hier twee keer naast zitquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk ook wel een gelijkspel. Psv hoeft niet zo nodig en die zullen ook rekening houden met CL. En Ajax zal gelijkspel ook wel best vinden.
Ik denk 2-2 maar hoop op 2-1 of zoiets.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat je er hier twee keer naast zit
Fitz-Jimquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:31 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Pasveer, Rensch, Sutalo, Baas, Hato, Henderson, Klaassen, Fitz-Jim, Traoré, Brobbey, Akpom.
2 wedstrijden achter elkaar is teveel voor sommige helaasquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Fitz-Jim, meteen maar geld op PSV inzetten.
taylor viel uit woensdag dus wel beetje verwacht ditquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
2 wedstrijden achter elkaar is teveel voor sommige helaas
Dan zal het zo wel 0-1 wordenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ajax domineert, Ajax heerst, Ajax dicteert
het is geen arrogantie, het is realisme
Dan zal het zo wel 0-2 wordenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het is altijd leuker om te winnen na achter gekomen te zijn, vooral tegen psv.
Inderdaad zeg, wat is daar loos?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Wotte het volgende:
Denk dat Farioli met Akpom een werkende variant heeft gevonden.
Denk wel dat dit een Schöne greep is. Dit werkt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat is daar loos?
Dit doortrekken in de 2e helft en je wint gewoon.
Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Ik zou er geen verstand van hebben hoorde ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:30 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg alvast wat iedereen tussen de wimpers door al kan zien. Dit team gaat als een tierelier draaien.
Schrijf die maar op voor je boekje.
Ik zeg hier thuis net exact hetzelfde. Het is gewoon een held.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef franklop het volgende:
Davy is echt een held he. Misschien geen wereldvoetballer, maar hoe vaak hij al dit soort belangrijke doelpunten heeft gemaakt in 3 periodes Ajax
Erg sterk. Zetten goed druk en duidelijke spelpatronen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:39 schreef Scorpie het volgende:
Hoe speelt Ajax ? Kan nog niks zien op vakantie
Sterke helft. PSV komt er niet doorheen met hun miserabele middenveld. Achterin zelfde patronen met Henderson en Pasveer. Eruit komen lukt goed, Farioli heeft goed gezien waar de ruimtes liggen bij PSV. Wel weinig kansen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:39 schreef Scorpie het volgende:
Hoe speelt Ajax ? Kan nog niks zien op vakantie
Sowieso een held ja. Voor het Ajax van 2018 kwam die tekort maar voor dit Ajax gewoon een uitstekende spelerquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef franklop het volgende:
Davy is echt een held he. Misschien geen wereldvoetballer, maar hoe vaak hij al dit soort belangrijke doelpunten heeft gemaakt in 3 periodes Ajax
Die Akpom niet wisselen nooit niet meerquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef AmaninFull het volgende:
Ik kijk niet altijd alle eredivisiepotjes dus ik heb Baas nog niet zo vaak in actie gezien. Hij brengt erg veel rust aan de bal en heeft een goeie inspeelpass. Vond Akpom ook bedrijvig en best goed renderen aan die linkerkant, tot mijn verrassing, maar ik zou toch Godts erin gooien de tweede helft omdat Karsdorp het nu al fysiek lastig heeft. Bizar wat Farioli qua opbouw nu al heeft ingeslepen.
Toch apart dat we hem vorig jaar nog graag zagen vertrekkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg hier thuis net exact hetzelfde. Het is gewoon een held.
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou er geen verstand van hebben hoorde ik.
Duidelijk een kijk er op.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk
Er zaten dan ook een paar zeer beperkte trainers hiervoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef papert het volgende:
Bizar hoeveel verschil een capabele trainer maakt.
Inderdaad, echt opvallend. Misschien kan van Basten hem helpen :’)quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef papert het volgende:
Zo zonde dat Godts geen lekker schot heeft. Hij maakt zo makkelijk de bal vrij voor zijn rechts.
Ik!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:19 schreef The-BFG het volgende:
Wie had gedacht dat deze wedstrijd nog spannend zou worden..
Ja zie niet in waarom niet. Zeker niet de mindere ploeg.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:19 schreef The-BFG het volgende:
Wie had gedacht dat deze wedstrijd nog spannend zou worden..
Ik ben iig blij verrastquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja zie niet in waarom niet. Zeker niet de mindere ploeg.
Ik zag het even niet meer zitten. Gelukkig krijg ik misschien ongelijkquote:
4-2 moet wel gaan vallen inderdaadquote:
Ik ben bang voor zo'n lullige goal van PSV....quote:
We zijn getraumatiseerd. We verdienen deze week.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik ben bang voor zo'n lullige goal van PSV....
Beukerquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:37 schreef The-BFG het volgende:
Uit wie zijn koker is onze Italiaanse filosoof eigenlijk gekomen?
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
Jongens, wat gebeurt er toch allemaal?
Zijn beste wedstrijd voor Ajax tot nu toe. Nam Ajax bij de hand.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Regisseur Henderson zag dat het goed was
We verdienen ditquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
Jongens, wat gebeurt er toch allemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doet die goed. Zijn beste wedstrijd tot nu toe was tegen feyenoord. Wel knap dat hij in de volgende wedstrijd tegen psv er alweer overheen gaat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn beste wedstrijd voor Ajax tot nu toe. Nam Ajax bij de hand.
Doet ie al tijden hoor, alleen nu beginnen de andere spelers ook beter te worden plus een tactiek die beter bij deze groep past.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn beste wedstrijd voor Ajax tot nu toe. Nam Ajax bij de hand.
Beste week van Ajax sinds hoe lang?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:48 schreef TornadoDK het volgende:
Geen seconde getwijfeldheerlijke week zo.
Leuke bijkomstigheid ff geen trolletjes hier.
Hi ha hoquote:
6 absolute bonuspunten dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Jesus, wat een week mannen.
Onverwachte punten zijn de beste punten. Zeker na het jaar wat we vorig jaar hadden. Pure miserie. Dus nu even genieten.quote:
Ik was gewoon van 0 punten uitgegaan... Misschien een punt tegen Feyenoord..quote:
Ja dat gezeur over hoe hij het wilt doen met wissels moet nu toch wel klaar zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:02 schreef Scorpie het volgende:
Vooral mooi voor Farioli, wat een enorme opsteker voor hem en de staf en het team dit. Kan zomaar een mooi seizoen worden zo.
Ik geloof er nog steeds niet in dat Ajax terug is in de zin dat ze om het kampioenschap mee gaan doen. Daarvoor gaan de potjes tegen kleine clubs te moeizaam.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
Jaaaaaaaa
Gvd wat lekker.
In een paar dagen tijd winnen van Feyenoord en PSV![]()
En beide wedstrijden gewoon zwaar verdiend! Ik gun het ons (fans) zo enorm, we snakten hier zo naar. Zo veel ellende en gezeik sinds de dickpic van Marc, de wanstaltige trainers, de belabberde aankopen, de bestuurlijke wanorde, de afslachtingen tegen Napoli, Feyenoord, PSV, etc en de bekerblamage tegen Hercules.
Ik zeg niet dat we "terug" zijn, maar dit is zo godvergeten lekker!
Tja, de ene dag kan je er niets van, en dan win je opeens binnen een paar dagen van Feyenoord en PSV. En ook geen gestolen overwinningen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
Jaaaaaaaa
Gvd wat lekker.
In een paar dagen tijd winnen van Feyenoord en PSV![]()
En beide wedstrijden gewoon zwaar verdiend! Ik gun het ons (fans) zo enorm, we snakten hier zo naar. Zo veel ellende en gezeik sinds de dickpic van Marc, de wanstaltige trainers, de belabberde aankopen, de bestuurlijke wanorde, de afslachtingen tegen Napoli, Feyenoord, PSV, etc en de bekerblamage tegen Hercules.
Ik zeg niet dat we "terug" zijn, maar dit is zo godvergeten lekker!
Nee joh de volgende keer dat er weer wat mannen rust krijgen, krijgen we dat gejank weer. Trolletjes hier op het forum. De azijnbode schrijft zichzelf niet. Voetbal-*random clickbait* moet vol voor de clicks.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat gezeur over hoe hij het wilt doen met wissels moet nu toch wel klaar zijn
Wel triest dat Johan Neeskens daarvoor moest worden opgeofferd. Hopelijk niet voor de titel..quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, de ene dag kan je er niets van, en dan win je opeens binnen een paar dagen van Feyenoord en PSV. En ook geen gestolen overwinningen.
Hier in het westen doen we niet aan het offeren van mensen..quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Neeskens opgeofferd voor 6 punten deze week , en
[..]
Wel triest dat Johan Neeskens daarvoor moest worden opgeofferd. Hopelijk niet voor de titel..
Wat is dit nu weer joh?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wel triest dat Johan Neeskens daarvoor moest worden opgeofferd. Hopelijk niet voor de titel..
wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij moet alleen kappen met dat beginnen met Brubbie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat gezeur over hoe hij het wilt doen met wissels moet nu toch wel klaar zijn
Eens. Gewoon Weghorst laten starten of anders experimenteren met spelen zonder typische diepe spits en een extra middenvelder erin.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij moet alleen kappen met dat beginnen met Brubbie.
Die gast heeft de hele wedstrijd weer geen reet gedaan en dan ook nog een hele domme gele kaart pakken wat zomaar rood had kunnen zijn
Oneens, Brobbey heeft heel wat overtredingen meegekregen en Flamingo durfde tweede helft er niet meer in te kleunen. Weghorst is een totaal ander type spits. Die zet ook veel trager druk en voetbalt minder goed mee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij moet alleen kappen met dat beginnen met Brubbie.
Die gast heeft de hele wedstrijd weer geen reet gedaan en dan ook nog een hele domme gele kaart pakken wat zomaar rood had kunnen zijn
Wat doe je als je een verwarde man vreemde dingen ziet schreeuwen naar een paar duiven op straat? Gewoon negeren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat is dit nou weer![]()
Ot: JAAAAAAAAAAA
Ben jij een kloon van shreyas?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:40 schreef franske19 het volgende:
Toch wel lekker weekje. Al die idioten in de media die nu weer spreken over de titel lol. Top 3 eindigen is al heel wat met dit elftal.
Die komt zo nog ff vertellen dat het zwaar onverdiend was en Ajax nog steeds maar maximaal 5de gaat worden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van shreyas?
Wat een belediging zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van shreyas?
Dit ja, Brobbey doet het echt prima. Veel belangrijker dan de meeste mensen kunnen/willen zien, omdat Brobbey een spits is en dus ''moet'' scoren. Wout is gewoon top voor de laatste 25 minuten, en dan vooral als je goal(s) nodig hebt. Geweldig om hem erbij te hebben, maar met Brobbey in de spits is het combinatie voetbal echt veel beter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oneens, Brobbey heeft heel wat overtredingen meegekregen en Flamingo durfde tweede helft er niet meer in te kleunen. Weghorst is een totaal ander type spits. Die zet ook veel trager druk en voetbalt minder goed mee.
Volgende week er gewoon weer af met een wanprestatie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:00 schreef C64 het volgende:
Wat lekker dit. Ook gewoon volkomen terecht gewonnen van het ongenaakbare PSV.
We zijn weer helemaal een beetje terug.
Nou het was zeker verdiend vandaag. PSV mag van geluk spreken dat die bal van Taylor op de paal ging. Normaliter maakt PSV dan in de blessuretijd de gelijkmaker en zou dan juichen alsof de CL hebben gewonnen omdat ze in Amsterdam een punt hebben gepakt. Maar dat gebeurde dit keer eens niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die komt zo nog ff vertellen dat het zwaar onverdiend was en Ajax nog steeds maar maximaal 5de gaat worden.
Serieus jij krijgt toch wel erg snel een stijfje van PSV en Feyenoord als een Ajax aanhanger, heeft je moeder je op je hoofd laten vallen als kind?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou het was zeker verdiend vandaag. PSV mag van geluk spreken dat die bal van Taylor op de paal ging. Normaliter maakt PSV dan in de blessuretijd de gelijkmaker en zou dan juichen alsof de CL hebben gewonnen omdat ze in Amsterdam een punt hebben gepakt. Maar dat gebeurde dit keer eens niet.
In dit soort wedstrijden is het natuurlijk altijd de vraag of Ajax zo goed was of PSV zo slecht. Ik geef toe dat Ajax waarschijnlijk zijn beste wedstrijd van het seizoen heeft gespeeld, maar PSV was zeker in verdedigend opzicht wel erg slecht vandaag natuurlijk. Vooral die blunder van Tillman, uitgerekend tegen Ajax
Maar goed, ik ben er niet minder blij om. In vier dagen winnen van Feyenoord en PSV Is fantastisch natuurlijk. Laten we alleen wel realistisch blijven en niet praten over een plek in de top 2. Feyenoord en PSV hebben op zo ongeveer iedere positie een betere speler. Ondanks dat we van beide teams gewonnen hebben, is het erg onwaarschijnlijk dat we over 34 wedstrijden boven één van deze twee gaan eindigen. Met geluk word je derde en dat zou al een hele goede prestatie zijn met dit team.
Volgende week heb je opnieuw een aardige tegenstander andersquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgende week er gewoon weer af met een wanprestatie.
Dan is opeens de rode lap van een goede tegenstander verdwenen. WillemII was een gruwel.
Maar dit is wel heel lekker. In 73 uur van feyenoord en psv winnen
Ja laten we hopen dat ie niet meteen na een seizoen weer weggekocht wordt want hij levert prima werkquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:08 schreef GGMM het volgende:
Wat heerlijk om weer een trainer te hebben met een plan.
Je ziet ook direct dat een PSV ondanks 8 á 9 betere spelers gewoon de mindere partij is.
Hopelijk kunnen we nog lang van deze vent genieten
PSV en Feyenoord hebben beide geen wereldelftal natuurlijk, maar hebben beide wel betere spelers dan Ajax.quote:Op zondag 3 november 2024 00:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Serieus jij krijgt toch wel erg snel een stijfje van PSV en Feyenoord als een Ajax aanhanger, heeft je moeder je op je hoofd laten vallen als kind?
Eerherstel van @Tarado niets minder.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:12 schreef Wotte het volgende:
Ik ben inmiddels wel overtuigd van deze trainer.
Dat is het. Geweldige overwinningen natuurlijk. Maar Bournemouth won dit seizoen ook van Arsenal en City. Ajax is de laatste jaren ook beetje het Bournemouth van NL.quote:Op zondag 3 november 2024 00:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord hebben beide geen wereldelftal natuurlijk, maar hebben beide wel betere spelers dan Ajax.
Slechte verliezer gespot voor welke van de 2 je ook bentquote:Op zondag 3 november 2024 06:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat is het. Geweldige overwinningen natuurlijk. Maar Bournemouth won dit seizoen ook van Arsenal en City. Ajax is de laatste jaren ook beetje het Bournemouth van NL.
Feyenoord was na die 2 afslachtpartijen in slaap gesukkeld. PSV slaapt al het hele seizoen. En zijn gewend om te spelen met een man meer.
Sorry, je hebt gelijk. Jullie worden kampioen.quote:Op zondag 3 november 2024 07:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Slechte verliezer gespot voor welke van de 2 je ook bent
jouw woorden, niet de mijne. Maar blijf je lekker gedragen als een 12-jarige en Ajax vergelijken met Bournemouth.quote:Op zondag 3 november 2024 08:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Jullie worden kampioen.
een aparte vergelijking, want ook Bournemouth won dit weekend een grote wedstrijd ( tegen City)quote:Op zondag 3 november 2024 08:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jouw woorden, niet de mijne. Maar blijf je lekker gedragen als een 12-jarige en Ajax vergelijken met Bournemouth.
Bertjes actie voorafgaand aan de 2-2 verraadde zoveel klasse: hij dribbelt achter z'n verdediger,w acht tot die om z'n as moet draaien om de bal niet uit het oog te verliezen en precies op dat moment tikt hij de bal er langs, zodat die verdediger altijd te laat is.quote:Op zondag 3 november 2024 08:31 schreef koentjuh18 het volgende:
Wat een sfeertje in de arena. Stadion ontplofte na de 3-2 :-).
Wat op tv niet altijd opvalt maar in stadion wel is dat brobbey echt heel nuttig is voor het team. Jammer dat hij het niet met een goal kan belonen.
En Traoré had er echt zin in, die bal waarmee bij Rensch vrij speelde op rechts, prachtig!
Alleen wat in vredesnaam zat er in de thee tijdens de rust ? PSV kwam zo veel feller uit de kleedkamer dan Ajax. Daar hadden we het echt even moeilijk.
@Wotte bent u dit?quote:Op zondag 3 november 2024 08:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bertjes actie voorafgaand aan de 2-2 verraadde zoveel klasse: hij dribbelt achter z'n verdediger,w acht tot die om z'n as moet draaien om de bal niet uit het oog te verliezen en precies op dat moment tikt hij de bal er langs, zodat die verdediger altijd te laat is.
Wat is het toch een fijne speler als hij er echt zin in heeft. Verder was Godts echt van buitencategorie. Ik ga geen Messi-vergelijking maken, maar hij beweegt precies als Messi. Jammer dat ie niet zo koel is voor de kool.
Natuurlijk wordt Ajax weer kampioen, dit seizoen denk ik niet maar het is wel leuk dat er stappen gezet worden, dat jij dat niet herkent noch erkent ligt toch aan je zielige zelf.quote:Op zondag 3 november 2024 08:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Jullie worden kampioen.
Ja je hebt gelijk. Al 3 maanden lang spelen jullie iedereen zoek.quote:Op zondag 3 november 2024 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt Ajax weer kampioen, dit seizoen denk ik niet maar het is wel leuk dat er stappen gezet worden, dat jij dat niet herkent noch erkent ligt toch aan je zielige zelf.
Lezen kan je ook al niet, matig trollen blijft er dan over.quote:Op zondag 3 november 2024 08:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Al 3 maanden lang spelen jullie iedereen zoek.
heerlijk die boosheid bij jouquote:Op zondag 3 november 2024 08:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Al 3 maanden lang spelen jullie iedereen zoek.
Dat verdekte schot ook van m vlak voor de 2-2.quote:Op zondag 3 november 2024 08:31 schreef koentjuh18 het volgende:
Wat een sfeertje in de arena. Stadion ontplofte na de 3-2 :-).
Wat op tv niet altijd opvalt maar in stadion wel is dat brobbey echt heel nuttig is voor het team. Jammer dat hij het niet met een goal kan belonen.
En Traoré had er echt zin in, die bal waarmee bij Rensch vrij speelde op rechts, prachtig!
Alleen wat in vredesnaam zat er in de thee tijdens de rust ? PSV kwam zo veel feller uit de kleedkamer dan Ajax. Daar hadden we het echt even moeilijk.
Ik snap de woede van @CR7 wel.quote:Op zondag 3 november 2024 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
En teringdom, dat gaat helemaal nooit meer over.
Ben je nu @afcfan ipv @hafcfan ?quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik snap de woede van @:CR7 wel.
Die dacht samen met PSV om de titel te strijden. Dat was net als vorig seizoen al snel kansloos.
Toen dacht hij dat plek 2 een feit was. Ook dat gaat helemaal mis.
En zelfs plek 3 wordt niet makkelijk. Hard knokken met Utrecht om plaatsje 3.
En Ajax is onder die Italiaan veel sneller aan het opklimmen dan dat ze in Rotterdam voor mogelijk hadden gehouden.
Ajax is toch ook geen titelkandidaat? Daarvoor winnen ze de overige wedstrijden nog veel te moeizaam. Nu heb je 2x in de underdogpositie gezeten waarbij er (eigenlijk) niet echt verwachtingen waren. Ik las hier ook berichten van 1 of misschien 3 punten uit die 2 wedstrijden.quote:Op zondag 3 november 2024 13:21 schreef Omega het volgende:
Mooi antwoord van Farioli ook of Ajax nu titelkandidaat is. Hij zei nee en kaatste de bal terug naar de media die 6 dagen geleden nog schreven dat Ajax wel heel matig en slecht is. Hij blijft gewoon realistisch.
"niet dat ik nu denk dat Ajax even kampioen gaat worden". Je hebt dus wel hoop. Tuurlijk wordt PSV kampioen. Dat je überhaupt wat anders denkt.quote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef The-BFG het volgende:
Het moet ook echt pijn doen in Rotterdam en Eindhoven. Winnen van Ajax was een zekerheidje.
Niet dat ik nu denk dat Ajax even kampioen gaat worden ofzo. Maar het licht aan het einde van de tunnel is nu iig in vizier.
kleine moeite ze even hier te posten denk ikquote:Op zondag 3 november 2024 13:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
"niet dat ik nu denk dat Ajax even kampioen gaat worden". Je hebt dus wel hoop. Tuurlijk wordt PSV kampioen. Dat je überhaupt wat anders denkt.
Je moest de reacties een week terug eens lezen. De gemiddelde borderliner uit Amsterdam komt weer eens onder zijn steen vandaan.![]()
Mad.quote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben je nu @:afcfan ipv @:hafcfan ?
Nee hoor het is een knappe prestatie. Vind het vooral leuk om te zien hoe jullie van naar WZAWZDB naar "OMGOMG we winnen 2 potjes op rij tegen Feyenoord en PSV". En dit door een incidenteel slecht seizoen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:44 schreef Scorpie het volgende:
De day after PSV verslaan een totale meltdown mogen aanschouwen van CR7, deze week wordt beter en beter.
dan snap je sowieso niet wat er gebeurd en gebeurd is. Maar mooi om te zien dat je het weer benauwd krijgt van ons aller Ajaxquote:Op zondag 3 november 2024 13:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee hoor het is een knappe prestatie. Vind het vooral leuk om te zien hoe jullie van naar WZAWZDB naar "OMGOMG we winnen 2 potjes op rij tegen Feyenoord en PSV". En dit door een incidenteel slecht seizoen.
Wat er gebeurd is.quote:Op zondag 3 november 2024 13:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan snap je sowieso niet wat er gebeurd en gebeurd is. Maar mooi om te zien dat je het weer benauwd krijgt van ons aller Ajax
Vertel ons nog een keer hoe je toch echt geen meltdown hebt op dit moment.quote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is.Welgeteld 1 seizoen 5e geëindigd. Maar ok jij denkt ook dat iemand boos is als die niet meeloopt in de polonaise. Goed gevoel voor drama heb je wel.
Vertel vooral je zelf dat je dit wil denken.quote:Op zondag 3 november 2024 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel ons nog een keer hoe je toch echt geen meltdown hebt op dit moment.
Boos? Polonaise? Wat heb je in godsnaam opquote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is.Welgeteld 1 seizoen 5e geëindigd. Maar ok jij denkt ook dat iemand boos is als die niet meeloopt in de polonaise. Goed gevoel voor drama heb je wel.
CR7 tuigt idd een stropop op in de hoop dat hij zo zijn traantjes kan drogen.quote:Op zondag 3 november 2024 14:25 schreef TornadoDK het volgende:
Oei cr7 draait even helemaal door, genieten.
En nee niemand zegt dat Ajax kampioen wordt. Sterker nog zelfs 2de wordt nog lastig zat. Maar 3de moet wel 'gewoon' kunnen alles lager dan dat is wel een schande.
quote:Dat Ajax-gefap komt me ook weer de strot uit. ESPN gisteren met een journalistiek dieptepunt door anderhalf uur over Ajax te lullen en het twee minuten over PSV te hebben, vlak voor de wedstrijd. Een commentator die geen enkele moeite deed om zijn voorkeur voor meer spanning te verbergen. Media die van gekheid niet meer weten welke superlatieven ze moeten inzetten. Ze hebben twee redelijke wedstrijden gespeeld, twee zeges cadeau gekregen van Wellenreuther en Benítez/Tillman en men wordt gek. Een prettige reminder van hoe kut alles rond die club is.
quote:Op zondag 3 november 2024 15:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Na 8 keer proberen eindelijk weten te winnen van het grote PSV.
Weet je héél zeker dat we het gewoon cadeau kregen en niet omdat we "Neeskens geofferd hebben"?quote:Op zondag 3 november 2024 15:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Die hele opmerking geeft toch wel aan wat voor een totaal debiel het is?quote:Op zondag 3 november 2024 16:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Weet je héél zeker dat we het gewoon cadeau kregen en niet omdat we "Neeskens geofferd hebben"?
Nee joh, is een heel normale reactie. Een denkwijze die extreem gezond is.quote:Op zondag 3 november 2024 16:38 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die hele opmerking geeft toch wel aan wat voor een totaal debiel het is?
Rensch zit al met zijn hoofd bij een hele fijne tekenbonus bij een buitenlandse subtopper. Maar om nu voor Gaaei te pleiten..quote:Op zondag 3 november 2024 16:51 schreef Ramboetan het volgende:
Even de samenvatting terug gekeken en wat ik al vond in het stadion blijkt in werkelijkheid nog veel erger.
Wat Rensch doet bij de 1-2 of beter gezegd niet doet kan echt niet. Op basis hiervan mag Gaaei van mij in de basis.
Lol snuifje teveel geloof ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad deze rantquote:Op zondag 3 november 2024 15:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Boeiend. Wij zijn weer waar we horen!quote:Op zondag 3 november 2024 19:19 schreef Wotte het volgende:
Je moet wel echt een zuur mens zijn als ja na die eindeloze gifbekers nog steeds Ajax geen succesje gunt.
Op plek 2 idd, achter de beste club van NL ( de meeste titels de laatste 50 jaar)quote:Op zondag 3 november 2024 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boeiend. Wij zijn weer waar we horen!
En de afgelopen 48 jaar werd Ajax vaker kampioen. Als we dan toch random shit gaan posten. Idioot.quote:Op zondag 3 november 2024 22:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op plek 2 idd, achter de beste club van NL ( de meeste titels de laatste 50 jaar)
Nu Feyenoord nog naar plek en alles klopt weer
Dat zeg ik toch ook niet???quote:Op zondag 3 november 2024 13:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax is toch ook geen titelkandidaat? Daarvoor winnen ze de overige wedstrijden nog veel te moeizaam. Nu heb je 2x in de underdogpositie gezeten waarbij er (eigenlijk) niet echt verwachtingen waren. Ik las hier ook berichten van 1 of misschien 3 punten uit die 2 wedstrijden.
Dit verhoogt de verwachtingen wel natuurlijk, met name tegen de mindere goden van de competitie. Ik ben benieuwd hoe Ajax daarmee om kan gaan.
Opta feitjequote:Op zondag 3 november 2024 23:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En de afgelopen 48 jaar werd Ajax vaker kampioen. Als we dan toch random shit gaan posten. Idioot.
Wat ben je toch een debiele troll.quote:Op zondag 3 november 2024 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Opta feitje
[ x ]
Je moet het afronden naar boven. 48 jaar is veel te random.
Schijnt dat deze statistiek een gangbaar voorgeschreven antidepressiva is bij huisartsen in Eindhoven.quote:Op zondag 3 november 2024 22:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op plek 2 idd, achter de beste club van NL ( de meeste titels de laatste 50 jaar)
Nu Feyenoord nog naar plek en alles klopt weer
Haha ik moest lachen. Je hebt wel een punt, je merkte het aan alles en iedereen he.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
We zijn getraumatiseerd. We verdienen deze week.
Gelukkig hebben we af en toe jouw inbreng nogquote:Op maandag 4 november 2024 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Dit topic gaat de laaste tijd zo hard achteruit
Laatste alinea heeft die wel een punt, PSV nog geen topwedstrijd gewonnen dit seizoen.quote:Op maandag 4 november 2024 11:26 schreef Houniet het volgende:
Willem uit Rotterdam heeft pakt weer uit in het AD.
Seniele Willem die weer woest is, toch wel één van mijn favoriete rubrieken. Wat een zielige man is dat zeg.quote:Op maandag 4 november 2024 11:26 schreef Houniet het volgende:
Willem uit Rotterdam heeft pakt weer uit in het AD.
Ik heb het altijd maar een naargeestig mannetje gevonden.quote:Op maandag 4 november 2024 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seniele Willem die weer woest is, toch wel één van mijn favoriete rubrieken. Wat een zielige man is dat zeg.
quote:Op maandag 4 november 2024 07:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt dat deze statistiek een gangbaar voorgeschreven antidepressiva is bij huisartsen in Eindhoven.
Altijd naar Ajax kijken, maakt me weer trots.quote:
Rond 2018 was deze user en vele andere in geen velden of wegen te bekennenquote:Op maandag 4 november 2024 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Altijd naar Ajax kijken, maakt me weer trots.
Appels en peren.
Nagenoeg identiek, dat is inderdaad wel mooi gevonden van Bart. Die is sowieso wel goed met cijfertjes.quote:
Heeft de F-side die grote Israël vlag van Willibrord Frequin nog?quote:Op maandag 4 november 2024 17:11 schreef RipCity het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)gen-israelische-club
Jullie weten wat te doen
Echt veel zegt die statistiek ook niet.. Je moet minstens het niveau van de tegenstanders meenemen..quote:Op maandag 4 november 2024 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nagenoeg identiek, dat is inderdaad wel mooi gevonden van Bart. Die is sowieso wel goed met cijfertjes.
Dat Ajax vier jaar minder nodig had voor die 59 duels had je vast nog niet bedacht en derhalve ook wel mooi.
Ajax.
PSV.
Dat wordt hopelijk lachen hiermee donderdag. Vraag me af of die wel komen. Beetje laf als er niemand is een postertje plakken, lijkt psv welquote:Op maandag 4 november 2024 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een herhaling van dit graag:
[ x ]
Of ze komen wel, krijgen wat klappen en kunnen weer in talkshows janken over het geweld tegen ze..quote:Op maandag 4 november 2024 17:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat wordt hopelijk lachen hiermee donderdag. Vraag me af of die wel komen. Beetje laf als er niemand is een postertje plakken, lijkt psv wel
ja dat zit er ook in. We gaan het zien donderdag. Zullen vast op zuid staan dus kan ze mooi zien danquote:Op maandag 4 november 2024 17:38 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Of ze komen wel, krijgen wat klappen en kunnen weer in talkshows janken over het geweld tegen ze..
Dit ja en alsof de belangrijkheid van een club alleen daarop gebaseerd is, sportief doet PSV al heel lang goed mee, maar het blijft de 3e club van NL.quote:Op maandag 4 november 2024 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nagenoeg identiek, dat is inderdaad wel mooi gevonden van Bart. Die is sowieso wel goed met cijfertjes.
Dat Ajax vier jaar minder nodig had voor die 59 duels had je vast nog niet bedacht en derhalve ook wel mooi.
Ajax.
PSV.
Maccabi heeft niet echt een politieke kleur in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Beitar.quote:Op maandag 4 november 2024 17:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens de actiegroep is het "immoreel en onbegrijpelijk dat de gemeente Amsterdam de aanwezigheid van dit soort geweldplegers toestaat, terwijl er genocide wordt gepleegd op de Palestijnen". De actiegroep noemt het "onacceptabel" dat Maccabi Tel Aviv welkom is in de hoofdstad. "Sport kan niet dienen als een uithangbord voor degenen die de meest essentiële rechten van een volk geweld aandoen."
Steunt Maccabi de Israelische overheid, dan?
The ironiequote:Op maandag 4 november 2024 17:28 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar ja, dat @:PSVCL heel makkelijk te verlijden is met niet zeggende statistiek, wisten we sinds Covid al.
Alsof dat de pro-Palestina demonstranten die zo gek zijn om donderdag naar de ArenA te gaan ook maar iets uitmaakt. Het gros van dat volk heeft geen enkel oog voor nuance in dit conflict.quote:Op maandag 4 november 2024 18:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maccabi heeft niet echt een politieke kleur in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Beitar.
Onze kleine provincie club zet het supeegrote ajax en feyenoord al 50 jaar voor lulquote:Op maandag 4 november 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja en alsof de belangrijkheid van een club alleen daarop gebaseerd is, sportief doet PSV al heel lang goed mee, maar het blijft de 3e club van NL.
Hier doe je Twente toch wel mee tekort.quote:Op maandag 4 november 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja en alsof de belangrijkheid van een club alleen daarop gebaseerd is, sportief doet PSV al heel lang goed mee, maar het blijft de 3e club van NL.
Ik heb normaal niet zo veel met F-side achtige types maar van mij mogen ze die lui helemaal de tering in meppen.quote:Op maandag 4 november 2024 19:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Alsof dat de pro-Palestina demonstranten die zo gek zijn om donderdag naar de ArenA te gaan ook maar iets uitmaakt. Het gros van dat volk heeft geen enkel oog voor nuance in dit conflict.
Waren daar niet ook Palestijnse vlaggen te zien ergens vorig seizoen?quote:Op maandag 4 november 2024 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb normaal niet zo veel met F-side achtige types maar van mij mogen ze die lui helemaal de tering in meppen.
https://www.voetbalzone.n(...)ngende-oproep/426636quote:Op maandag 4 november 2024 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waren daar niet ook Palestijnse vlaggen te zien ergens vorig seizoen?
maar hij heeft wel lekker gevist met de rest van de opvangquote:Op maandag 4 november 2024 19:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
The irony bedoel je? Of de ironie? Dom varken
Al besproken in NWS Caland grquote:Op maandag 4 november 2024 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waren daar niet ook Palestijnse vlaggen te zien ergens vorig seizoen?
Ik heb een pittige mening over mensen die vissen.quote:Op maandag 4 november 2024 19:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maar hij heeft wel lekker gevist met de rest van de opvang
Casuals heeft aangegeven niks te tolereren donderdag qua statements en zegt te gaan ingrijpen. Zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op maandag 4 november 2024 22:08 schreef De_Pel het volgende:
Van der Vaart neemt standpunt in: 'Hij is de betere uitvoering van Haaland'BrabbiegodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Killer Kamalquote:Op maandag 4 november 2024 20:19 schreef Wotte het volgende:
Meende dat we zelfs een Marrokaanse Ajax hooligan die rapt hebben in de scene.
Quizvraag hoe heet die van PSV?
Groetjes uit de CLquote:Op maandag 4 november 2024 20:42 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Vissen: de ultieme hobby voor debielen.
Het is wel makkelijk om aandacht te trekken, net als de Politie om te staken tijdens Ajax matches.quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:51 schreef manny het volgende:
Laten we ons maar ver van politiek houden boys, die vlaggen zijn er om onze geuzennaam eer aan te doen en niet om een land te steunen.
En omgekeerd: niets geen demonstraties tegen ons of tegen de tegenstander. Zoek het lekker uit op een andere plek. Het is te begrijpen omdat voetbal toevallig wat meer aandacht trekt dan bij wijze van spreke het WK Judo waar je struikelt over mensen uit landen met dubieuze regimes, maar sla donderdag maar even over.
IK HEB GEEN INSTAGRAM. IK HEB GEEN FACEBOOK. IK HEB GEEN SNAPCHAT. WANT IK BEN GEEN BEZEM.quote:
Schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
IK HEB GEEN INSTAGRAM. IK HEB GEEN FACEBOOK. IK HEB GEEN SNAPCHAT. WANT IK BEN GEEN BEZEM.
HELE DAGEN OP INTERNET WAAR IS JOUW LEVEN.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:45 schreef Nielsch het volgende:
Wel vervelend dat veel spelers van Tel Aviv een groot gedeelte van de wedstrijd moeten springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |