Op vrijdag 1 november 2024 15:36 schreef Rewimo het volgende:Jij hoeft hier niets aan te tonen. Wie eist, bewijst. Zij kunnen dit niet aantonen dus hebben geen poot om op te staan.quote:Wat jij zegt over schade na het inleveren van de sleutels is natuurlijk ook waar, daar kunnen wij niet over aantonen.
Is ook, maar zoals ik het hoor, wilde de nieuwe bewoner dit niet. Aangezien het maanden later is gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het ging om 2 of 3 gaatjes in de deur van de berging (aan de binnenkant) waar een rekje had gehangen. In de woonkamer heeft een dranger gehangen, die gaatjes zaten ergens bovenin de deur.
Dus gaatjes (nog netter?) dichten en overschilderen lijkt me logischer dan compleet nieuwe deuren plaatsen.
Gezien de prijs van de deuren zou vervangen goedkoper zijn dan overschilderen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nog een vraagje aan jou
Zij hebben in de eindinspectie gezegd dat de deuren moesten worden geschilderd. Als dat inderdaad niet is gedaan, mogen ze dan zomaar nieuwe deuren laten plaatsen? Het lijkt me dat ze eventueel alsnog geschilderd zouden moeten worden op onze kosten, maar niet vervangen. Bovendien is er bij de eindinspectie sprake van 2 deuren (waarvan eentje niet aangevinkt) en ze hebben 5 deuren vervangen.
Dit dus tenzij je het lelijk gerepareerd hebt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou dan is het klaar, simpel.
Ik zou de rekening negeren in dat geval.
Nog steeds stilte?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Een update is altijd leuk
Op 19 november is onze (d.w.z. van onze vriend die advocaat is) aangetekende brief bezorgd bij het bedrijf (tevens per e-mail verzonden). Daarop volgde een lange stilte.
En vervolgens op 13 december een aanmaning per e-mail, zonder enige verwijzing naar onze brief.
Vandaag kreeg onze advocaat bericht dat zijn e-mail is doorgestuurd naar de desbetreffende accountmanager, die hem in behandeling zal nemen.
Wordt vervolgd dus. Ga ik vanuit
Ja, woensdag onze jurist nog gesproken en die had nog steeds geen antwoord op de brief gekregen.quote:
Negerenquote:
Mogelijk sturen ze daarop aan ja. Onze jurist heeft al een lijstje met zaken die niet kloppen klaarliggen voor dat gevalquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:48 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Blijven vastleggen, blijven corresponderen met aangetekend schrijven / goede vastlegging. Is je enige bescherming als het op een rechtszaak uitdraait (waar deze verhuurder wellicht op koerst?).
Sterkte
Goh. Je verwacht het niet hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:46 schreef Rewimo het volgende:
En maar weer eens een update. Hoewel wij noch onze jurist antwoord hebben ontvangen op ons bezwaar van november 2024, gaat de verhuurder lekker door met zijn inningstraject. Ik kreeg nu een e-mail van een incassobureau.
Dat hebben we uiteraard met onze jurist besproken. Na inloggen in het dossier bij het incassobureau blijkt er niets in te staan over ons bezwaar of enige andere correspondentie. Goh.
Dus heeft mevrouw de manager kennelijk niets gedaan met de aangetekende brief van onze jurist. Die duikt hier uiteraard weer in
De nota bedraagt intussen ruim 2300 euro
Nee hè?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:20 schreef r_one het volgende:
Goh. Je verwacht het niet he![]()
( goed bezig)
De brief is aangekomen, er is voor getekend. Ze hebben er, ondank hun toezegging dat een of andere manager hem zou beantwoorden, niets mee gedaan. Behalve het incassotraject laten doorlopen, danquote:Op zondag 16 februari 2025 10:09 schreef fietsmiep het volgende:
Ik lees dit topic nu pas.
Heeft je jurist de aangetekende brief ongeopend terug gekregen, of hebben ze hem aangenomen, en er niks mee gedaan. Beiden zegt natuurlijk iets over de arrogantie van dit bedrijf.
Maar wat een gedoe, daar zit je niet op te wachten, als je dingen wilt afronden.
Ja, dat vermoeden wij ook, ze proberen het gewoon. En veel mensen zullen ervan schrikken en betalen om er vanaf te zijn. Wij nietquote:Op zondag 16 februari 2025 10:18 schreef matthijst het volgende:
Wat een tuig. Lijkt erop dat ze het gewoon proberen. Zal wel werken bij een hoop mensen maar aan jou hebben ze, terecht, de verkeerde getroffen.
Benieuwd wat eruit komt.
Jeetje wat een arrogantie, wij hebben in een (arbeidsconflict) wel eens de aangetekende brief terug gehad, deze toen wel bewaard in ons dossier uiteraard.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De brief is aangekomen, er is voor getekend. Ze hebben er, ondank hun toezegging dat een of andere manager hem zou beantwoorden, niets mee gedaan. Behalve het incassotraject laten doorlopen, dan
Ja, dat heb je goed onthoudenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef AnneX het volgende:
Wat een rare geintjes heb jij toch!
Jaren terug ook iets stoms, toen bleek dat je vader een oud onbekend testament, waarin hij een klooster tot erfgenaam had benoemd. Zoiets herinner ik mij.
Kopie hiervan wordt uiteraard meegestuurd, neem ik aan:quote:Op maandag 17 februari 2025 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Onze jurist heeft zich lekker kunnen uitleven op een fraaie brief, die we vandaag nog even samen bekijken. Het incassobureau weet kennelijk niets van ons in november ingediende bezwaar, daarover staat niets in het dossier. Dat zullen ze niet leuk vinden
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag kreeg onze advocaat bericht dat zijn e-mail is doorgestuurd naar de desbetreffende accountmanager, die hem in behandeling zal nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |