SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Daar ben ik niet mee bezigquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou? wat denk je dat ik aan jou zou vragen?♡♡♡♡![]()
Hoelang was je bij elkaar?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
Tijd terug al, was 28 toen en ook eigenlijk echt ff serieus.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik ook niet, maar het is merkwaardig, ontwijkend antwoord geef je altijd (en weet ik bedoel er niks mee). maar observatie.quote:
Naja nog paar min om aan mij te vragen
Do what you love, love what you do!![]()
klein jaartje en mijn hart was gebroken toen ze het uitmaakte... Het erge is tot nu toe nog weet niet de reden nog.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat is spijtigquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
klein jaartje en mijn hart was gebroken toen ze het uitmaakte... Het erge is tot nu toe nog weet niet de reden nog.![]()
Hoe kom je tegenwoordig aan je trekken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
na om eerlijk te zijn niet echt? maar was ook echt een heel paar jaar waarin er echt ook gewoon geen aandacht voor was of kon zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh dat is spijtig![]()
Hoe kom je tegenwoordig aan je trekken.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig gaat het nu beter toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja tuurlijk wel en zeker hoor, vandaar zie wel uitzicht, maar omdat ik zeg jullie mogen eerlijk vragen krijg je ook de realiteit en mss is dat soort van verloren jaren?? of juist mss die nodig waren>quote:Do what you love, love what you do!![]()
Verloren jaren herken ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik vind soms wel eens jammer he, want sommigen hier ook veroordelen me dan altijd gelijk.
en was helemaal in het begin.
Maar heb het op aantal jaren bijgehouden. en tja, naja mag het mss niet over mezelf zeggen, maar mss hadden meesten opgegeven.
Dit alles beschreven he in reeks. naja verleden tijd en boeit me niet, maar weet dat het er wel is die wil lezen.Do what you love, love what you do!![]()
Mag je vindenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het is merkwaardig, ontwijkend antwoord geef je altijd (en weet ik bedoel er niks mee). maar observatie.
Naja nog paar min om aan mij te vragen
♡♡♡♡![]()
Ik ben niet meningloosquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
waarom ben je altijd zo meningloos?
♡♡♡♡![]()
Veel drugs en weinig doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja toch beetje wel hoor? in mijn diee iig als er kritisch gevraagd wordt knijp je er tussen uit?quote:Do what you love, love what you do!![]()
het heeft btw oorzaken enzo wel natuurlijk, maar dat is zoals het ging.Do what you love, love what you do!![]()
Maar nu betere tijden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou veel alcohol hier en doelloos levenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Again. Jouw gedachten over mij zijn alleen dat.. gedachtenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch beetje wel hoor? in mijn diee iig als er kritisch gevraagd wordt knijp je er tussen uit?♡♡♡♡![]()
en tijd voorbij, doe vooral DM enzo of quote en mss heb ik morgen ff tijd.
Truste allemaal
Trustenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:30 schreef kree het volgende:
Truste allemaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:30 schreef kree het volgende:
Truste allemaal![]()
♡♡♡♡![]()
Ik gok dat de dm leeg blijft.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ha klopt al heb ik nu veel overlast van ex junkie onderbuurman hoor momenteel zijn tv geluiden ook. Wel zachter maar hoor die galm.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar nu ben je weer happy toch? Met je vriendin en fijner huis?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
uitzondering want wilde dm sturen, maar krijg ik weer gezeik dus doe het gewoon openbaar/.quote:
ben benieuwd hoor wij zijn nog lang niet uitgepraat...... en bedoel ik in goede zin, want je bent de totaal onzekere als prototype mss wel.Do what you love, love what you do!![]()
Friendzoned......quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:47 schreef kree het volgende:
weet je wat het fucked upte is en praten dus met Meis hele tijd weer een uur enzo en dat is voor mij wel een hele uitzondering.
maar damn we lijken zo onwijs op elkaar, en nee dit is niet die ene of andere of weet ik veel wat over ik had.
wel eens trouwens. Maar we linken in ellende?
is dat herkenbaar voor sommige? op elkaar lijken dus?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jee je meent het.. das wel kut.. en zo weinig aan te doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha klopt al heb ik nu veel overlast van ex junkie onderbuurman hoor momenteel zijn tv geluiden ook. Wel zachter maar hoor die galm.
Ben je inmiddels ook weer aan t werk?♡♡♡♡![]()
Ik kan er geen chocola van maken..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
uitzondering want wilde dm sturen, maar krijg ik weer gezeik dus doe het gewoon openbaar/.
ben benieuwd hoor wij zijn nog lang niet uitgepraat...... en bedoel ik in goede zin, want je bent de totaal onzekere als prototype mss wel.
Oehhh chocola
♡♡♡♡![]()
mss of toch niet? als ik het zou weten dan had ik nu een makkelijker verhaal. weet het niet dus.quote:
en ligt aan vrouwen die zo onduidelijk dan weer zijnDo what you love, love what you do!![]()
Ik gok zomaar dat zij wel uitgepraat is en dat jij erover door blijft gaan, net zoals je door blijft gaan met je verhaal door iedereens strot duwen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
uitzondering want wilde dm sturen, maar krijg ik weer gezeik dus doe het gewoon openbaar/.
ben benieuwd hoor wij zijn nog lang niet uitgepraat...... en bedoel ik in goede zin, want je bent de totaal onzekere als prototype mss wel.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Schat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
mss of toch niet? als ik het zou weten dan had ik nu een makkelijker verhaal. weet het niet dus.
en ligt aan vrouwen die zo onduidelijk dan weer zijn
Ze komen bij jou uithuilen over hun liefdesperikelen...
Wat denk je er nou zelf over?!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
+ nog 1.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat zij wel uitgepraat is en dat jij erover door blijft gaan, net zoals je door blijft gaan met je verhaal door iedereens strot duwen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Euhm ik denk niet helemaal.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat zij wel uitgepraat is en dat jij erover door blijft gaan, net zoals je door blijft gaan met je verhaal door iedereens strot duwen.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom ook nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik nog even chocola halen beneden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Honger?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
was het maar zo simpel. ik denk er niet eens wat van enzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Schat.
Ze komen bij jou uithuilen over hun liefdesperikelen...
Wat denk je er nou zelf over?!
En øke ookal willen ze dat? dan nog is het iemand die mss gewoon iemand ff. nodig heeft als waar ze een hoofd op schouder kunnen leggen he? ook ok mee
vertel alleen er was ff dingetje tussen ons toen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ben weer aan het opbouwen paar dagen in de week. Het is apart naast mij woont een jonge knul van begin twintig ofzo die ik echt amper hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jee je meent het.. das wel kut.. en zo weinig aan te doen
Ben je inmiddels ook weer aan t werk?
Onder mij een ouwe vent en die hoor ik bijna elke nacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
was het maar zo simpel. ik denk er niet eens wat van enzo?
En øke ookal willen ze dat? dan nog is het iemand die mss gewoon iemand ff. nodig heeft als waar ze een hoofd op schouder kunnen leggen he? ook ok mee
vertel alleen er was ff dingetje tussen ons toen.
Precies.
En dus krijgt kree de liefde niet.van.hen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ben weer aan het opbouwen paar dagen in de week. Het is apart naast mij woont een jonge knul van begin twintig ofzo die ik echt amper hoor.
Onder mij een ouwe vent en die hoor ik bijna elke nacht.
Kun je met 'm praten?♡♡♡♡![]()
vertel alweer teveel, lees de quotes enzo morgen. mss laat in de avond
Die kerel is minstens 57 en speelt hele nacht door PlayStation.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan slaapt ie overdag als jij er niet bent?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel is minstens 57 en speelt hele nacht door PlayStation.♡♡♡♡![]()
Sterkte ermee allemaal hè.
Tot later.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik snap er geen reet vanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
was het maar zo simpel. ik denk er niet eens wat van enzo?
vertel alleen er was ff dingetje tussen ons toen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zie het wel? niet echt zin meer om er moeite in te doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
Precies.
En dus krijgt kree de liefde niet.van.hen.Do what you love, love what you do!![]()
Het begon allemaal in het vorige topic.quote:
Iets met friendzoned zijn... dat woord ken je vast?
Kan je er dan wat meer mee?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat een bossquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel is minstens 57 en speelt hele nacht door PlayStation.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
al te laat voor, ik heb geen zin meer om er moeite in te doen. wil niet zeggen wil niet, maar laat maar eens moeite komen van andere kant ofzo dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Eerste keer aan de deur was hij vriendelijk zelfs nog even bij hem binnen gestaan liet ie zijn PlayStations en zijn racebaan zien. Tweede keer reageerde hij ontkende derde keer voelde meneer zich aangevallen deed ie snel de deur dicht drie dagen later stond ze maatschappelijk werker bij mij aan de deur met haar telefoonnummer dat hij het zachter had gezet. Vervolgens hoorde ik zes dagen amper wat vorige week begon die weer heb ik die vrouw gebeld was het rustig tot de afgelopen twee nachten. Het staat wel een stuk zachter maar wil geen tv/game geluid van een ander horen in de nacht.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kom op, dit is de tijd.
feministe enzo. vrouwen de leiding nemen.
Ik zing een liedjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
al te laat voor, ik heb geen zin meer om er moeite in te doen. wil niet zeggen wil niet, maar laat maar eens moeite komen van andere kant ofzo dan?
♡♡♡♡![]()
Als hij online speelt dan moet je gewoon ook 1 kopen en anoniem stiekem irritant gaan lopen doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tjonge.. wel fijn dat je die vrouw kon bellenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste keer aan de deur was hij vriendelijk zelfs nog even bij hem binnen gestaan liet ie zijn PlayStations en zijn racebaan zien. Tweede keer reageerde hij ontkende derde keer voelde meneer zich aangevallen deed ie snel de deur dicht drie dagen later stond ze maatschappelijk werker bij mij aan de deur met haar telefoonnummer dat hij het zachter had gezet. Vervolgens hoorde ik zes dagen amper wat vorige week begon die weer heb ik die vrouw gebeld was het rustig tot de afgelopen twee nachten. Het staat wel een stuk zachter maar wil geen tv/game geluid van een ander horen in de nacht.
Is er niet ook gewoon n afspraak dat je geen overlast maakt qya geluid na 2300 ofzo?♡♡♡♡![]()
Een excuuskoek?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:43 schreef hemarookworst het volgende:
Oja heb nog een excuuskoek liggen van de NYP♡♡♡♡![]()
nouja mzikanten zijn over het algemeen verlgelegen, als je kunt zingen dit mag wel naar DMquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kijk naar mij
Ik heb mijn ogen dicht
Haha weer die HC die een vraag steltquote:
Maar ze waren iets vergeten te bezorgen en gingen nabezorgen en gaven een zo'n grote cookie meeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kijk weer een bewerking van een klassiek stukjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mzikanten zijn over het algemeen verlgelegen, als je kunt zingen dit mag wel naar DM
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Is er ook hij heeft zijn tv ook wel zachter gezet waarschijnlijk zijn het voornamelijk contactgeluiden. Kijk het de komende week nog even aan en dan maar toch de woningbouw bellen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tjonge.. wel fijn dat je die vrouw kon bellen
Is er niet ook gewoon n afspraak dat je geen overlast maakt qya geluid na 2300 ofzo?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oprechte interesse heet datquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha weer die HC die een vraag stelt
Maar ze waren iets vergeten te bezorgen en gingen nabezorgen en gaven een zo'n grote cookie mee![]()
Klinkt goed, excuuskoekjes♡♡♡♡![]()
naja morgen weer sorry wart beb helemaal niet uitgekletst maar 6 uur wekker he.
Mss morgen overdag ff als ik tijd heb en anders hmmmmmmmmmmms na week storingsdiensten is maar vraag.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga je geen dm sturenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mzikanten zijn over het algemeen verlgelegen, als je kunt zingen dit mag wel naar DM♡♡♡♡![]()
Had liever dat ze in een keer bezorgenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oprechte interesse heet dat![]()
Klinkt goed, excuuskoekjesUw ADH vitamine Worst
Ja zit weinig anders opquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is er ook hij heeft zijn tv ook wel zachter gezet waarschijnlijk zijn het voornamelijk contactgeluiden. Kijk het de komende week nog even aan en dan maar toch de woningbouw bellen.♡♡♡♡![]()
Snap ikquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had liever dat ze in een keer bezorgen
Maar zo niet, dan koekjes
♡♡♡♡![]()
Bestaat de fok.rar nogquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja vooral niet doen, want elke keer als ik erop reageerde kraaktje me in topic af dat ik je lastig viel via DM.quote:
Ok we zijn eruit nu a publiek dat dat het niet was of moet ik er nog meer over zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
Rookworstquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:49 schreef mario390 het volgende:
hadde dienstag en hemabratworst met sauerkrautOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh ik vind dat wel tofquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijk weer een bewerking van een klassiek stukje
Bekijk deze YouTube-video
♡♡♡♡![]()
Oh ik vind dat wel tofquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijk weer een bewerking van een klassiek stukje
Bekijk deze YouTube-video
Hoe krijg je het gezegdquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja vooral niet doen, want elke keer als ik erop reageerde kraaktje me in topic af dat ik je lastig viel via DM.
Ok we zijn eruit nu a publiek dat dat het niet was of moet ik er nog meer over zeggen?
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: