SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooie ode aan Bondage
Deze TT zolangmogelijk behoudenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig dit keer niet hypocriet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
Mooie ode aan Bondage
Deze TT zolangmogelijk behouden
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
hmmmmmquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
Hmmm
Iemand wel eens Ketens gekeken ?
ik niet![]()
Nooit van gehoord zelfs.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Okquote:ik ook nietquote:
Zag het net voorbij komen op npo3Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soort keuringsdienst van waarde maar dan breder dan alleen voedsel als ik het zo lees?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok
[..]
ik ook niet
Zag het net voorbij komen op npo3Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nieuw programma zo te zien over productieketenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Soort keuringsdienst van waarde maar dan breder dan alleen voedsel als ik het zo lees?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja gaat over de accu morgenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Soort keuringsdienst van waarde maar dan breder dan alleen voedsel als ik het zo lees?
En wat de gevolgen zijn van het produceren hiervan
Dus inderdaad een beetje KdvW maar dan brederThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
accu =/= aequequote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja gaat over de accu morgen
En wat de gevolgen zijn van het produceren hiervan
Dus inderdaad een beetje KdvW maar dan breder![]()
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4686 / +191 / +180 / 5725 / 6755
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. Lovely / 1187 / +62 / +50 / 4180 / 4919
4. KillemWieft / 1153 / +22 / +29 / 830 / 1310
5. AardappelSchotel / 1012 / +38 / +55 / 3889 / 4646
6. devzero / 970 / +20 / +31 / 1025 / 1362
7. ieniminimuis / 707 / +32 / +30 / 2078 / 2424
8. Pinnenmutske / 699 / +36 / +9 / 1411 / 1828
9. Sally / 684 / +23 / +21 / 584 / 812
10. ToT / 667 / +46 / +14 / 3176 / 3482
11. hemarookworst / 648 / +65 / +10 / 1513 / 1889
12. MizzezAmy / 643 / +51 / +16 / 2669 / 3121
13. mascara-klodder / 604 / +55 / +0 / 976 / 1265
14. loveyoulongtime / 548 / +24 / +0 / 1980 / 2282
15. mario390 / 535 / +0 / +3 / 324 / 495
16. Kissingbird / 410 / +7 / +2 / 2172 / 2475
17. gebrokenglas / 359 / +0 / +20 / 1422 / 1645
18. sp3c / 331 / +2 / +20 / 641 / 774
19. HappyCharly / 265 / +20 / +10 / 1128 / 1320
20. kree / 260 / +0 / +3 / 877 / 1045SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
aeque / z'n haiku
bolkte er een maand op los
en won oktober
#uitdelossepols![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Best een leuk programma
Trap er niet InfluencersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezellig hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Presenteert Kuzu dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:38 schreef greysbones het volgende:
Best een leuk programma
Trap er niet InfluencersUw ADH vitamine Worst
Hey Greysquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De andere weken ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope niet deze week in ieder geval
Uw ADH vitamine Worst
Ja deze week een rustige week, en bij jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kozijnen zitten er inquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja deze week een rustige week, en bij jou?
Moet nog wat afgewerkt worden
Maar ik hoef niet meer voor koffie dame te spelen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat scheelt 😉quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kozijnen zitten er in
Moet nog wat afgewerkt worden
Maar ik hoef niet meer voor koffie dame te spelen
Hier gaan ze 10 nov laminaat leggen. Op zondag. Kan je nagaan hoelang ik moest wachten. Alles is druk en geen tijd. Ze werken zelfs op zondagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is wel echt bijzonder op zondagquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt 😉
Hier gaan ze 10 nov laminaat leggen. Op zondag. Kan je nagaan hoelang ik moest wachten. Alles is druk en geen tijd. Ze werken zelfs op zondag
Dat hoor je niet vaak
Moet je voor die tijd alles aan de kant hebben?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja veel staat al boven. De meubels zoals de bank en de kasten blijven stta. Gaan naar een kant. Dan leggen ze het en zetten het weer terugquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt bijzonder op zondag
Dat hoor je niet vaak
Moet je voor die tijd alles aan de kant hebben?
Zaterdag komt iemand anders het laminaat ophalen. Dus twee dagen even behelpen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is nog wel te overzien jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel staat al boven. De meubels zoals de bank en de kasten blijven stta. Gaan naar een kant. Dan leggen ze het en zetten het weer terug
Zaterdag komt iemand anders het laminaat ophalen. Dus twee dagen even behelpen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor mij wel lastig. Ik heb een trippeltoel. Die kan ik kk zaterdag en zondag niet gebruiken. Kan er niet mee over de ondervloer rijden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ja!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij wel lastig. Ik heb een trippeltoel. Die kan kk zaterdag en zondag niet gebruiken. Kan er niet mee over de ondervloer rijden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoe is het mogelijk in een beschaafd land als dit!quote:![]()
![]()
Daar zouden de hoge heren eens iets aan moeten doen ja!![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@Danny ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk in een beschaafd land als dit!![]()
![]()
Daar zouden de hoge heren eens iets aan moeten doen ja!
Je wil juist meer rust in de hele breedtequote:
Ow ik dacht meer users in de hele lengtequote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wil juist meer rust in de hele breedte
Je zou bijna denken dat het een complot isquote:
Het anti greys complotquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een complot is
Zolang iedereen evenredig gebolkt word
Of wellicht is dit gewoon een topic om jou af te leidenquote:
Waarvan?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of wellicht is dit gewoon een topic om jou af te leiden
Van de poenkten, of heb je je zinnen op iets anders gezet waar men weet van heeft?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is er nog meer dan punktenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van de poenkten, of heb je je zinnen op iets anders gezet waar men weet van heeft?
Soms gaat het lekker helemaal nergens overquote:
Wat voor een punten krijg je nog als je al 21 jaar samen bentquote:![]()
![]()
Punten voor iedere dag dat je elkaar nog niet hebt vermoordquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat voor een punten krijg je nog als je al 21 jaar samen bent![]()
![]()
Waanzinnige Wazige Woensdag Wuif![]()
![]()
En morgen
Dol Dwaze Deluxe Disco Donderdag
Ik voorzie disco-muziekjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
Waanzinnige Wazige Woensdag Wuif![]()
![]()
En morgen
Dol Dwaze Deluxe Disco Donderdag![]()
Had ik hier ook willen doen vandaag, maar een of ander grijs wagentje moest bereden wordenquote:
Ik neem toch aan dat je dat grijze wagentje ondertussen wel hebt omgedoopt naar Greysquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik hier ook willen doen vandaag, maar een of ander grijs wagentje moest bereden worden
Grey Hound Motorsportquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je dat grijze wagentje ondertussen wel hebt omgedoopt naar Greys
Al leuke/snode plannen voor het weekend?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik hoop eigenlijk op niksquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al leuke/snode plannen voor het weekend?beetje rust
Same shit, different day
SC hopper present![]()
.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je maakt geen echte punt.♡♡♡♡![]()
En gaat dat lukken?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op niksbeetje rust
♡♡♡♡![]()
Meh. Het moet maar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet je soms ook gewoon niet willen manMaar alles verder wel goed?
En jij?![]()
Want?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks moet, nou ja terug naar zomertijd zou wel moetje moeten zijn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is juist het voelen waar ik de hele dag aan denkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach als je er niet aan denkt voel je het ook niet![]()
Ik zie geen kut in donker, en ik wil iedere dag fietsen naar werk en terug. Daarom ook schijnwerper op de fiets, maar die kun je niet zomaar iedereen in de bakkes schijnen dus vanavond iets met paaltje, fiets en auw. Fiets morgen maar naar de fietsenboer voor reparatie en ik wel weer ff auw.quote:
(ook een reden dat ik nooit rijbewijs heb gehaald, zie al mijn hele leven niks in het donker).Lach met een schone bips![]()
Koop een fatbikequote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie geen kut in donker, en ik wil iedere dag fietsen naar werk en terug. Daarom ook schijnwerper op de fiets, maar die kun je niet zomaar iedereen in de bakkes schijnen dus vanavond iets met paaltje, fiets en auw. Fiets morgen maar naar de fietsenboer voor reparatie en ik wel weer ff auw.
(ook een reden dat ik nooit rijbewijs heb gehaald, zie al mijn hele leven niks in het donker).![]()
En je kunt ook je rijbewijs halen en niet in het donker rijdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat last van mijn rug. Spit.quote:
Gaat al beter, met oefeningen, spierverslappers en pijnstillers.
Vaker last van, helaas.![]()
Meh mijn E-bike kan net zo hard, alleen in donker ga ik niet boven de 20 want zie geen kut. En al helemaal niet door andere lichten om me heen in donker.quote:Lach met een schone bips![]()
Chiropractorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wat last van mijn rug. Spit.
Gaat al beter, met oefeningen, spierverslappers en pijnstillers.
Vaker last van, helaas.
Lijkt me fiets toch veiliger als ik uit werk naar huis moet voor anderen dan wanneer ik in auto niks ziequote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
En je kunt ook je rijbewijs halen en niet in het donker rijden
Lach met een schone bips![]()
Vandaar fatbike die hebben van die autokoplampenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh mijn E-bike kan net zo hard, alleen in donker ga ik niet boven de 20 want zie geen kut. En al helemaal niet door andere lichten om me heen in donker.
En je hebt speciale brillen voor die lichten
Oh, daar heb ik net geen last van.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie geen kut in donker, en ik wil iedere dag fietsen naar werk en terug. Daarom ook schijnwerper op de fiets, maar die kun je niet zomaar iedereen in de bakkes schijnen dus vanavond iets met paaltje, fiets en auw. Fiets morgen maar naar de fietsenboer voor reparatie en ik wel weer ff auw.
(ook een reden dat ik nooit rijbewijs heb gehaald, zie al mijn hele leven niks in het donker).
Leve de blauwe ogen.
Ik vind in het donker rijden vaak rustgevend.
Net of je in je eigen coconnetje zit.![]()
ook de bejaarden hoor met elektrische fietsen???quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaar fatbike die hebben van die autokoplampen
En je hebt speciale brillen voor die lichtenDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb ook blauwe ogenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik net geen last van.
Leve de blauwe ogen.
Net of je in je eigen coconnetje zit.
Maar zie ook minder in het donker
En last van koplampen van anderen
Brillen geprobeerd, opticien ook alles getest en geprobeerd of het beter kan. Nee dusquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaar fatbike die hebben van die autokoplampen
En je hebt speciale brillen voor die lichtenBen in Ziekenhuis geweest, ook geen afwijkingen aan de ogen gevonden. Dus daar weten ze het ook niet.
eens,quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook blauwe ogen
En last van koplampen van anderen
ik kom fietsers wel eens tegen maar die dingen zijn zo focking verblindend van een fiets dat ik sowieso niks meer zie???? te hoog gericht ook vaak.Do what you love, love what you do!![]()
Als jij lampen in het donker hinderlijk vindt /verblindend dan is dat wel degelijk een oogafwijkingquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Brillen geprobeerd, opticien ook alles getest en geprobeerd of het beter kan. Nee dusBen in Ziekenhuis geweest, ook geen afwijkingen aan de ogen gevonden. Dus daar weten ze het ook niet.
Ik vind het verschrikkelijk in het donker, als er ook alweer lichten van auto achter me opdoemen dan alweer ben ik mijn hele focus op de weg kwijtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik net geen last van.
Leve de blauwe ogen.
Net of je in je eigen coconnetje zit.Ja is wel beetje kut.
Daar moet je ook altijd langsheen kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook blauwe ogen
En last van koplampen van anderen![]()
hohoho dat is het helemaal niet he?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jij lampen in het donker hinderlijk vindt /verblindend dan is dat wel degelijk een oogafwijking
schijn jij maar eens een schijnwerper van een zegmaar xx aantal lumen recht in een bek van een tegenhanger en dat is precies wat fietsers doen. onwetend trouwens he. dat is nog het ergste.
ik kan echt meerdere keren noemen dat ik maar gestopt ben midden op een kruising met stoplichten voor zekerheid, omdat ik niks meer zag behalve een verblindende straal licht van een e-bike
die bejaarden zouden ze ook een rijbewijs op moeten leggen, want na fat-bikes. hun volgende categorie.Do what you love, love what you do!![]()
Het is niet alleen lampen he? Ik zie in bos waar ik door moet fietsen ook geen kut zonder andere verlichting. Daarom schijnwerper op stuurquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jij lampen in het donker hinderlijk vindt /verblindend dan is dat wel degelijk een oogafwijkingMaar er is geen oorzaak te vinden tot dusver. Mijn oogafwijking is ook niet heel slecht bij daglicht. Die is -1.75 en -1.50
Wat er achter je zit, heb jij niet mee te maken. Die moeten op jou letten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk in het donker, als er ook alweer lichten van auto achter me opdoemen dan alweer ben ik mijn hele focus op de weg kwijtJa is wel beetje kut.
Net zoals jij op het verkeer voor je moet letten.![]()
dan ben je toch "gewoon" nachtblind?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is niet alleen lampen he? Ik zie in bos waar ik door moet fietsen ook geen kut zonder andere verlichting. Daarom schijnwerper op stuurMaar er is geen oorzaak te vinden tot dusver. Mijn oogafwijking is ook niet heel slecht bij daglicht. Die is -1.75 en -1.50
![]()
Weet ik veel, heb nog geen labeltje gekregen van de docquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
dan ben je toch "gewoon" nachtblind?
Ja, maar het voelt gewoon niet prettig. En ik baal er zelf ook van, jaar geleden ofzo e-bike ff uitgeleend aan iemand voor dezelfde route. Ik vroeg nog, wel fijn zo'n extra groot licht op stuur he? Zegt ze "huh, die heb je toch niet nodig?"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wat er achter je zit, heb jij niet mee te maken. Die moeten op jou letten.
Net zoals jij op het verkeer voor je moet letten.
ik zou het moeten filmen een keertje he, maarja. tis echt soms zie ik dus echt geen reet meer omdat ik vanuit een auto verblind wordt door fietsers met licht?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
dan ben je toch "gewoon" nachtblind?
Ja tuurlijk zie nun dan wel althans de enige vlek die ik zie, niet meer van rechts of links of elke andere kant door bun licht. t zou verboden moeten worden eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:02 schreef marc0871 het volgende:
Maar ik ga pitten.
Mijn lichaam denkt nog steeds dat het al 12 uur is geweest.![]()
Slaap wel.Lach met een schone bips![]()
Licht is ook vooral om gezien te wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, maar het voelt gewoon niet prettig. En ik baal er zelf ook van, jaar geleden ofzo e-bike ff uitgeleend aan iemand voor dezelfde route. Ik vroeg nog, wel fijn zo'n extra groot licht op stuur he? Zegt ze "huh, die heb je toch niet nodig?"
Ik heb mijn licht altijd aan.![]()
Ja ja, de standaard koplamp en achterlamp staan ook altijd aan. Maar heb voor mezelf dus nog een soort van schijnwerper op stuur gemonteerdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Licht is ook vooral om gezien te worden
Ik heb mijn licht altijd aan.Bleek zij dus niet eens nodig te hebben in een onverlicht bospad
Gekwetst ego vooralquote:En denk bij de landing een linker rib beetje gekneusd. Maar dat is ook weer niks bijzonders, ben kneuzingen wel gewend van vroeger bij sporten
En wat schaafwonden. Zal morgen wel ff wat meer zeer doen. En daarna iedere dag beter
He wat naar..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gekwetst ego vooralEn denk bij de landing een linker rib beetje gekneusd. Maar dat is ook weer niks bijzonders, ben kneuzingen wel gewend van vroeger bij sporten
En wat schaafwonden. Zal morgen wel ff wat meer zeer doen. En daarna iedere dag beter
Vaak dag erna ook veel spierpijn..
Sterkte
♡♡♡♡![]()
BijlowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben meer benieuwd wat reparatie gaat kostenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
He wat naar..
Vaak dag erna ook veel spierpijn..
SterkteHad dat ding net overgenomen van de leasemaatschappij waar ik hem van had. Goeie timing wel
Wat was er in godsnaam aan de hand met Feyenoord? Deze had ik niet zien aankomen..... Hoopte op gelijkspelletje omdat dat in voordeel van mijn cluppie zou zijn, Maar dit?quote:
Zo'n beschamend moment in je eentje....quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gekwetst ego vooralEn denk bij de landing een linker rib beetje gekneusd. Maar dat is ook weer niks bijzonders, ben kneuzingen wel gewend van vroeger bij sporten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
BANG like BANG BANG BOOM BOOM?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:21 schreef mario390 het volgende:
volgende nacht in bb huis is
NACHT VAN BANG
Vermoeidheid denk ik slechte bank zwaar programma.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat was er in godsnaam aan de hand met Feyenoord? Deze had ik niet zien aankomen..... Hoopte op gelijkspelletje omdat dat in voordeel van mijn cluppie zou zijn, Maar dit?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
alweer bedtijdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja best wel
Tis al kwart over @:JustinK
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik mizzz @JustinKquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja best wel
Tis al kwart over @:JustinK
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik was heel ff alleen ja, tot er iemand tegemoet kwam toen ik daar lagquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n beschamend moment in je eentje....
En die stopte om te helpen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was heel ff alleen ja, tot er iemand tegemoet kwam toen ik daar lagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
nee bang om dat halloween isquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
BANG like BANG BANG BOOM BOOM?![]()
Nee om te lachen en tiktok filmpje te maken, ja natuurlijk wat denk je zelf. We wonen hier in de Achterhoek, hier helpen mensen elkaar nog.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee om te lachen en tiktok filmpje te maken, ja natuurlijk wat denk je zelf. We wonen hier in de Achterhoek, hier helpen mensen elkaar nog.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh baaaalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben meer benieuwd wat reparatie gaat kostenHad dat ding net overgenomen van de leasemaatschappij waar ik hem van had. Goeie timing wel
♡♡♡♡![]()
Ik verbaas me nergens over.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ja natuurlijk wat denk je zelf.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig bestaan ze nogquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee om te lachen en tiktok filmpje te maken, ja natuurlijk wat denk je zelf. We wonen hier in de Achterhoek, hier helpen mensen elkaar nog.♡♡♡♡![]()
Nou dat zal je hier in de buitengebieden verbazen, hier kijken we wel naar elkaar omquote:Denk dat zijn ze op veel plekken wel beetje vergeten
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Douchen en slapen.... Bis wiedersehen of nietheb je ook bang?
![]()
Haaaiiii.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
nee ik bedoel van geist die weet waar je huis wohntquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja bischen angst das du mir wieder auf die fressen hauen willst![]()
Ik kan van best veel chocolade vanille maken, maar hier snap ik dus echt geen kut van. Dus lekker mijn bedje in nuquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel van geist die weet waar je huis wohnt
Wohnt is trauwens met o umlaut dus Wöhntquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel van geist die weet waar je huis wohnt
oeh, owja... Zal vast niet kunnen slapenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:43 schreef mario390 het volgende:
je weet toch welke nacht vannacht is?
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jep.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De smartvapeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kan je mee bellen en vapen.
En gamen handig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WerkzeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wil eigenlijk ff dagje vrij, maarja kan al niet meer en daarna hele week storingsdienst. zuchtDo what you love, love what you do!![]()
Kaatje kopstandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
weet je wat het fucked upte is en praten dus met Meis hele tijd weer een uur enzo en dat is voor mij wel een hele uitzondering.
maar damn we lijken zo onwijs op elkaar, en nee dit is niet die ene of andere of weet ik veel wat over ik had.
wel eens trouwens. Maar we linken in ellende?
is dat herkenbaar voor sommige? op elkaar lijken dus?Do what you love, love what you do!![]()
Ga ervoorquote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:47 schreef kree het volgende:
weet je wat het fucked upte is en praten dus met Meis hele tijd weer een uur enzo en dat is voor mij wel een hele uitzondering.
maar damn we lijken zo onwijs op elkaar, en nee dit is niet die ene of andere of weet ik veel wat over ik had.
is dat herkenbaar voor sommige? op elkaar lijken dus?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat deed ik wel????? al eerder he want al eens date gehad. Maar ander vriendje en toen zat er paar jaar tussenquote:Do what you love, love what you do!![]()
ik denk echt we passen wel bij elkaar ofzo. maarja ander vriendje is probleem.Do what you love, love what you do!![]()
die vorige keer heb ik het trouwens afgekaptoeps
en daarna kwam dat vriendje, maar liep zelf natuurlijk tegen nogal wat dingen aan. dus ok.Do what you love, love what you do!![]()
leg is uit in woorden eigenlijk nou wat je met die smiley bedoelt?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik volg er niks vanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:47 schreef kree het volgende:
is dat herkenbaar voor sommige? op elkaar lijken dus?♡♡♡♡![]()
ok herkenbaar probleem ik ben er slecht in in het uitleggen.quote:
vraag maar per stap dan mss maakt dat het makkelijker?Do what you love, love what you do!![]()
Typ eens met korte zinnen en hoofdletters en punten. En lees je verhaal even na voor je op versturen drukt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
ok herkenbaar probleem ik ben er slecht in in het uitleggen.
vraag maar per stap dan mss maakt dat het makkelijker?♡♡♡♡![]()
tja? maakt mij niet uit, heb nog klein uurtje, dus vraag maar raak hoor?quote:Do what you love, love what you do!![]()
nah geen zin in, het is wel te begrijpen denk als je het gewoon leest zo niet pechquote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Typ eens met korte zinnen en hoofdletters en punten. En lees je verhaal even na voor je op versturen drukt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ey jij stelt een vraag hequote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
nah geen zin in, het is wel te begrijpen denk als je het gewoon leest zo niet pech♡♡♡♡![]()
ik stel een vraag om vragen te stellen, niet om alles wat ik typte te gaan herschrijvenquote:
Hahaha geen zin in joh en geen tijd. Dus concrete vragen dan stellen maar mocht je wat benieuwen?
Helft haakte al af want die komen over reen uur bolk posten, maargoed half uurtje vragen stellen aan mij?
AMA enzoDo what you love, love what you do!![]()
Open een topic in r&p zou ik zeggen.
Oh en bolk.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je komt elkaar wel telkens weer tegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:50 schreef kree het volgende:
ik denk echt we passen wel bij elkaar ofzo. maarja ander vriendje is probleem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zal op alles nu eerlijk antwoorden nl voor half uurtje en mag je me alles vragen.
Zo niet dan zie ik de quotes morgen wel weer etc. maar dan ben je te laatDo what you love, love what you do!![]()
Jullie mogen mij ook alles vragen
Maar of ik ga antwoorden is het tweedeUw ADH vitamine Worst
niet eens fysiek maar wel echt met uren lang met elkaar bellen en van daarvoor ken ik haar btw in het echt ook trouwens. veel en veel langer al.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je komt elkaar wel telkens weer tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Wanneer was je laatste relatie?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:03 schreef kree het volgende:
ik zal op alles nu eerlijk antwoorden nl voor half uurtje en mag je me alles vragen.
Zo niet dan zie ik de quotes morgen wel weer etc. maar dan ben je te laatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tijd terug al, was 28 toen en ook eigenlijk echt ff serieus.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wanneer was je laatste relatie?Do what you love, love what you do!![]()
volgende keer niet zo USA doen dan en rollenpotterij.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:08 schreef mario390 het volgende:
party halloween in spanie
2 meisjes diarrea van sodawater
of burgersDo what you love, love what you do!![]()
nog 27 min he en dan kap ik, dus als je wat wil vragen doe het dan nu en hoef ik morgen geen quotes te lezen???Do what you love, love what you do!![]()
Nee bedanktquote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik stel een vraag om vragen te stellen, niet om alles wat ik typte te gaan herschrijven
Hahaha geen zin in joh en geen tijd. Dus concrete vragen dan stellen maar mocht je wat benieuwen?
Helft haakte al af want die komen over reen uur bolk posten, maargoed half uurtje vragen stellen aan mij?
AMA enzo♡♡♡♡![]()
Dat geloof ik directquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb best wel vragen aan jou he? maargoed.♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: