Over die laatste zin hardop gelachen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoezo deze opmerking? Ik kom hier gewoon om mijn mening te geven. Jij geeft jouw mening, ik de mijne. En ik geef af en toe de feiten weer
Niets anders dan Gasly, namelijk proberen als eerste bij de apex te zijn. En nu bleef hij wel op de baan. Het slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ze zagen wat Verstappen deed.
Ik ga dat incident later nog eens even terugbekijken en dan kom ik erop terug.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niets anders dan Gasly, namelijk proberen als eerste bij de apex te zijn. En nu bleef hij wel op de baan. Het slaat gewoon nergens op.
Dan verwijs ik je door naar ouwe koeien topic.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga dat incident later nog eens even terugbekijken en dan kom ik erop terug.
Over een seizoen was RBR het derde team inderdaad. Of RBR of Ferrari de betere auto had was periode en circuit afhankelijk. Edit. RBR had aan het einde van het seizoen 70 punten meer dan Ferrari. Wat bedoel jij met derde beste auto?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het was toen 3de beste auto van het veld en het was niet continu zware regen die race.
Maar bij jou blijf ik tegen een steen praten.
Wat een onzin. Natuurlijk is het niet exact dezelfde situatie, dat snapt iedereen. Het punt is dat ze in Austin ‘verzachtende omstandigheden zien’ en niet de standaard penalty uitdelen en in Mexico wel. Dat vind ik onzin. Natuurlijk zijn die er daar net zo hard, omdat het ‘slachtoffer’ zijn positie gewoon wint. Dat is wel degelijk een verzachtende omstandigheid. Mocht Verstappen ervoor zijn gebleven of mocht er een grindbak hebben gelegen dan is het een ander verhaal en gaat dat niet op.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk dat je nu nog niet snapt wat het verschil tussen Mexico T4 en Austin T12 was.
Ook nog eens totaal verschillende situaties trouwens.
Die stewards zullen ook wel gedacht hebben, en dat horen ze niet te doen, dit ging vorige week al bijna verkeerd en dit geintje deed ie ook in Abu Dhabi 2021 in de eerste ronde.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk is het niet exact dezelfde situatie, dat snapt iedereen. Het punt is dat ze in Austin ‘verzachtende omstandigheden zien’ en niet de standaard penalty uitdelen en in Mexico wel. Dat vind ik onzin. Natuurlijk zijn die er daar net zo hard, omdat het ‘slachtoffer’ zijn positie gewoon wint. Dat is wel degelijk een verzachtende omstandigheid. Mocht Verstappen ervoor zijn gebleven of mocht er een grindbak hebben gelegen dan is het een ander verhaal en gaat dat niet op.
Er waren meer races dan diequote:Op vrijdag 1 november 2024 09:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Over een seizoen was RBR het derde team inderdaad. Of RBR of Ferrari de betere auto had was periode en circuit afhankelijk. Edit. RBR had aan het einde van het seizoen 70 punten meer dan Ferrari. Wat bedoel jij met derde beste auto?
ik besef dat ik nu hetzelfde ga doen, alleen naar de resultaten kijken, en dat dit een vertekend beeld kan geven
2016 podium
Italië mer-mer-fer (RBR op meer dan 25 sec van fer)
Singapore mer-rbr-mer
Malaysie rbr-rbr-mer
Japan mer-rbr-mer
Amerika mer-mer-rbr (Ferrari op meer dan 20 sec)
Mexico mer-mer-rbr
Bra mer-mer-rbr (Verstappen en Hamilton vergelijkbare rondetijden?)
A-D mer-mer-fer
In de regen verschuiven de verhoudingen. De ene coureur is sneller en stabieler dan de ander, de ene auto is sneller dan de ander. Dat is zeker waar en regen is in het belang van Verstappen. Of de huidig RBR beter of gelijkwaardig is aan de McLaren dat zal moeten blijken. Het is geen uitgemaakte zaak dat VER per se moet hopen op regen, een langzame auto is in de regen niet ineens stabiel en snel.
Wat is hij denkende ook echtquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over die laatste zin hardop gelachen.
Nog 1x en ik houd ik er over op. Norris kreeg 5 sec voor buiten de baan inhalen maar dat hij buiten de baan kwam was omdat Max hem er af duwde. Dat laatste was het verzachtende.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk is het niet exact dezelfde situatie, dat snapt iedereen. Het punt is dat ze in Austin ‘verzachtende omstandigheden zien’ en niet de standaard penalty uitdelen en in Mexico wel. Dat vind ik onzin. Natuurlijk zijn die er daar net zo hard, omdat het ‘slachtoffer’ zijn positie gewoon wint. Dat is wel degelijk een verzachtende omstandigheid. Mocht Verstappen ervoor zijn gebleven of mocht er een grindbak hebben gelegen dan is het een ander verhaal en gaat dat niet op.
Ik twijfel of ik het moet zeggen, maar ik doe het toch.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over die laatste zin hardop gelachen.
Ga je nu serieus een wereldwijde sport vergelijken met een ( excuus op voorhand ) forumpje uit Nederland op een wereld wijd web !!quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik het moet zeggen, maar ik doe het toch.
Hele argumentatie hier waarom Herbert geen goede steward kan zijn omdat hij zich negatief over Max uitlaat.
Jij bent moderator, een soort van steward, op een forum. Jij laat je negatief over iemand uit.
Is dat niet hetzelfde als Herbert? Ik vind het gewoon echt licht ironisch dat mensen dat niet doorhebben.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat Herbert nog prima steward kan zijn. Maar al die mensen die dat niet vinden, kunnen het wel niet laten om allemaal op een duimpje/like te klikken wanneer jij je negatief uitlaat over @:chevycaprice als mod/steward.
Ik hoop dat deze post niet wordt weggehaald, nogmaals ik ben van mening dat jij een prima neutrale mod kan zijn, ook na zo'n opmerking. Je bent mod en je bent mens. Net zo is Herbert mens en steward. Hij spreekt niet als steward op alle momenten.
Sorry dat ik het zo doe, maar ik vond dit gewoon echt een voorbeeld van hoe zoiets in het klein recht voor onze eigen neus gebeurd.
Je kunt nog 100 keer jezelf herhalen. Ik vind dat voor Verstappen ook verzachtende omstandigheden gelden. Jij niet, dat had ik 4x geleden ook al begrepen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nog 1x en ik houd ik er over op. Norris kreeg 5 sec voor buiten de baan inhalen maar dat hij buiten de baan kwam was omdat Max hem er af duwde. Dat laatste was het verzachtende.
Max kreeg 10 sec voor iemand van de baan drukken terwijl hij achter lag bij de apex.
Het gaat dus over 2 heel verschillende overtredingen.
Wordt vervolgd dit weekend.
Wat is het verschil met Gasly? Daar gaat het over de minieme marge tussen wel of niet voorliggen op de apex wat als verzachtende omstandigheid geldt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nog 1x en ik houd ik er over op. Norris kreeg 5 sec voor buiten de baan inhalen maar dat hij buiten de baan kwam was omdat Max hem er af duwde. Dat laatste was het verzachtende.
Max kreeg 10 sec voor iemand van de baan drukken terwijl hij achter lag bij de apex.
Het gaat dus over 2 heel verschillende overtredingen.
Wordt vervolgd dit weekend.
Herbert kan best steward zijn, maar dan moet zijn taken als reporter niet meer doen als hij steward is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hele argumentatie hier waarom Herbert geen goede steward kan zijn omdat hij zich negatief over Max uitlaat.
Jij bent moderator, een soort van steward, op een forum. Jij laat je negatief over iemand uit.
Is dat niet hetzelfde als Herbert? Ik vind het gewoon echt licht ironisch dat mensen dat niet doorhebben.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat Herbert nog prima steward kan zijn. Maar al die mensen die dat niet vinden, kunnen het wel niet laten om allemaal op een duimpje/like te klikken wanneer jij je negatief uitlaat over @:chevycaprice als mod/steward.
Ik hoop dat deze post niet wordt weggehaald, nogmaals ik ben van mening dat jij een prima neutrale mod kan zijn, ook na zo'n opmerking. Je bent mod en je bent mens. Net zo is Herbert mens en steward. Hij spreekt niet als steward op alle momenten.
Sorry dat ik het zo doe, maar ik vond dit gewoon echt een voorbeeld van hoe zoiets in het klein recht voor onze eigen neus gebeurd.
Ik zeg niet dat je de post doet voor likes. Ik zeg al die mensen die die post liken, vinden het niet erg als jij Chevy beetje belachelijk maakt in de capaciteit van mod. Maar vinden het wel erg wanneer Herbert dat in de pers doet bij Max wanneer hij niet optreed als steward.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herbert kan best steward zijn, maar dan moet zijn taken als reporter niet meer doen als hij steward is.
Om elke schijn van partijdigheid te voorkomen.
Jij zegt dat ik dit doe voor de likes, maar kijk zelf wie jouw post like.
We houden nu op met deze discussiequote:Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik dit doe voor de likes, maar kijk zelf wie jouw post like.
Prima, maar je blijft zelf steeds je standpunt herhalen en dan doe ik dat ook.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je kunt nog 100 keer jezelf herhalen. Ik vind dat voor Verstappen ook verzachtende omstandigheden gelden. Jij niet, dat had ik 4x geleden ook al begrepen.
Ik denk dat dat toch ook de strekking van het verhaal van Herbert was. Hij heeft dat soort streken niet nodig. Jammer, want hij heeft een ander en zichzelf ermee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Prima, maar je blijft zelf steeds je standpunt herhalen en dan doe ik dat ook.
Zeker omdat wat ik zeg feitelijk klopt met de regelementen.
En laat ik je ook vast waarschuwen voor morgen en overmorgen:
Verstappen ligt onder een vergrootglas en als hij nog één keer een streek probeert uit te halen wordt hij een race geschorst. Ze zijn 'm zo moe als koude pap.
We houden nu op met deze discussiequote:Op vrijdag 1 november 2024 12:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
We houden nu op met deze discussiequote:Op vrijdag 1 november 2024 13:26 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Jeetje zeg kap allemaal eens...
Een discussieforumpje vergelijken met een miljoenensport....![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga de enige VT missen helaas
Ik weet hetquote:
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga de enige VT missen helaas
Die maakt stiekem toch veel kilometers zo.quote:
Ja, wat ik zeg klopt ook met de regels. Dat wil jij maar niet inzien. Voor beide overtredingen, zowel in Austin als in Mexico staat 10 seconden straf. En voor beide situaties zouden verzachtende omstandigheden kunnen gelden. In Austin hebben ze willen zien (prima), in Mexico niet (hetgeen niet prima is, aangezien ze er gewoon zijn).quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Prima, maar je blijft zelf steeds je standpunt herhalen en dan doe ik dat ook.
Zeker omdat wat ik zeg feitelijk klopt met de regelementen.
En laat ik je ook vast waarschuwen voor morgen en overmorgen:
Verstappen ligt onder een vergrootglas en als hij nog één keer een streek probeert uit te halen wordt hij een race geschorst. Ze zijn 'm zo moe als koude pap.
hoeveel sec is causing a collision?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg klopt ook met de regels. Dat wil jij maar niet inzien. Voor beide overtredingen, zowel in Austin als in Mexico staat 10 seconden straf. En voor beide situaties zouden verzachtende omstandigheden kunnen gelden. In Austin hebben ze willen zien (prima), in Mexico niet (hetgeen niet prima is, aangezien ze er gewoon zijn).
Het laatste deel van je post negeer ik, aangezien het pure nonsens is en het laat vooral jouw ware gezicht zien.
Uiteraard zegt ie dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
https://www.f1maximaal.nl(...)-fabelen-belachelijk
* greysbones zet de koffie en cake vast klaarquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat moeten we nu doen @:greysbones
Dit laat eens temeer zien dat je toe moet naar onpartijdige, fulltime stewards die verder niet bij tv stations of op goksites te pas en te onpas interviews geven. Ik vind het hoogst opmerkelijk en hoogst ongebruikelijk dat iemand complete analyses geeft over wat iemands intenties volgens hem zijn. Dat kun je als analist doen (daar word je voor betaald), maar niet als steward of scheidsrechter. Dat kan gewoon niet. Een volgende situatie ga je dus beoordelen met in je achterhoofd dat je denkt dat iemand vast iets doet met de intentie om Norris iets te beletten. Echt te gek voor woorden, de vooringenomenheid.quote:
Mag thee ook?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet de koffie en cake vast klaar
Je bent vanavond en morgenmiddag er toch niet bijquote:
Eens.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit laat eens temeer zien dat je toe moet naar onpartijdige, fulltime stewards die verder niet bij tv stations of op goksites te pas en te onpas interviews geven. Ik vind het hoogst opmerkelijk en hoogst ongebruikelijk dat iemand complete analyses geeft over wat iemands intenties volgens hem zijn. Dat kun je als analist doen (daar word je voor betaald), maar niet als steward of scheidsrechter. Dat kan gewoon niet. Een volgende situatie ga je dus beoordelen met in je achterhoofd dat je denkt dat iemand vast iets doet met de intentie om Norris iets te beletten. Echt te gek voor woorden, de vooringenomenheid.
En dan het totaal belachelijk vinden dat je nationaliteit in rol speelt. Natuurlijk speelt dat wel een rol, hoe harder je roept dat het belachelijk is hoe ongeloofwaardiger.
ze moeten wat te zeuren hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26 graden en die Britten zeuren over zeer hoge temperaturen.
ziekquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alonso wel slim. Gewoon later aankomen, zodat je de mediadag kan overslaan.
Ja, dat weet ik, maar kwam hem vast niet slecht uit, om die te missen.quote:
Magnussen slaat een hele dag overquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar kwam hem vast niet slecht uit, om die te missen.
Is dat stiekem @Nattekat ?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Magnussen slaat een hele dag over
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat stiekem @:Nattekat ?
Geen zin in de sprint.
Dan moet ie morgenmiddag ook afzeggen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen zin in de sprint.
Sprintaidsquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen zin in de sprint.
Bij F1tv zeiden ze net dat Magnussen de sprintshootout vandaag niet gaat rijden en dus morgen de sprintrace ook niet mag rijden. Maar dan wel de kwalificatie en race zou mogen rijden.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ie morgenmiddag ook afzeggen?
Rijdt Magnussen geen sprintn shootout?
in ieder geval geen trainingquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ie morgenmiddag ook afzeggen?
Rijdt Magnussen geen sprintn shootout?
laatste sprint was zwaar vermakkelijkquote:
Ja, dat wel. Hopelijk weer een leuke (sprint)racequote:Op vrijdag 1 november 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
laatste sprint was zwaar vermakkelijk
beter dan de hoofdrace
en nu?
De hoofdrace was ook vermakelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan de hoofdrace
en nu?
kak reclamequote:
Oprokende bandjesquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:29 schreef Nober het volgende:
Heeft Max al een penalty van een Britse steward ontvangen?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan de hoofdrace
en nu?
Nog niets vernomen. Hij hoort bij de good guys Max bij de bad guys.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
is er nu nog een reden gegeven dat Leclerc geen tuintje hoeft te schoffelen voor zijn FUCK
We wachten op de reactie van Herbert op Sky sportsquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
is er nu nog een reden gegeven dat Leclerc geen tuintje hoeft te schoffelen voor zijn FUCK
ja jij bent ook liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Waarschijnlijk wordt daar niks mee gedaan. Want hij zei enkel wat hij op dat moment dacht. En iets denken is niet verboden.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja jij bent ook liefNiet alle katjes zijn schatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja jij bent ook liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Wat wil je met enigste vrije training van de dagquote:
Premium?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom kan F1TV niet onthouden dat ik ingelogd ben?
hebben ze een nieuw DRS gat gemaakt?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren weer een nieuwe vleugel dit weekend.
Met een mini DRSquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren weer een nieuwe vleugel dit weekend.
Eens.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom kan F1TV niet onthouden dat ik ingelogd ben?
GMTAquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze een nieuw DRS gat gemaakt?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze een nieuw DRS gat gemaakt?
Ze hebben vast iets gevonden.quote:
Neem bier en nootjesquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:36 schreef vosss het volgende:
Kan die teringdebiel eens optiefenmet zijn "esses"?
Sinds wanneer heeft ELKE GP een bochtencombinatie due zo heet?!
Oetlul![]()
Gooi jezelf weg.![]()
LOL, daar zit ik me ook al een paar races aan te ergerenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:36 schreef vosss het volgende:
Oetlul![]()
Gooi jezelf weg.![]()
vosss zijn je nootjes op?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:36 schreef vosss het volgende:
Oetlul![]()
Gooi jezelf weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |