abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 09:22:03 #201
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215434911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoezo deze opmerking? Ik kom hier gewoon om mijn mening te geven. Jij geeft jouw mening, ik de mijne. En ik geef af en toe de feiten weer :)
Over die laatste zin hardop gelachen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215434934
Waarom zijn het altijd de twee maatjes Abid en Chevy die aanwezig zijn als er gezeik is?

Think about that for second...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 1 november 2024 @ 09:31:53 #203
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215434967
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 07:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat ze zagen wat Verstappen deed.
Niets anders dan Gasly, namelijk proberen als eerste bij de apex te zijn. En nu bleef hij wel op de baan. Het slaat gewoon nergens op.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 09:34:54 #204
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215435001
*Gaat nu wachten totdat de vrije training begint*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 09:36:52 #205
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215435008
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:31 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Niets anders dan Gasly, namelijk proberen als eerste bij de apex te zijn. En nu bleef hij wel op de baan. Het slaat gewoon nergens op.
Ik ga dat incident later nog eens even terugbekijken en dan kom ik erop terug.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 09:39:14 #206
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215435028
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik ga dat incident later nog eens even terugbekijken en dan kom ik erop terug.
Dan verwijs ik je door naar ouwe koeien topic.
Vanaf VT gaan we over het raceweekend in Brazilië hebben.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215435106
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het was toen 3de beste auto van het veld en het was niet continu zware regen die race.
Maar bij jou blijf ik tegen een steen praten.
Over een seizoen was RBR het derde team inderdaad. Of RBR of Ferrari de betere auto had was periode en circuit afhankelijk. Edit. RBR had aan het einde van het seizoen 70 punten meer dan Ferrari. Wat bedoel jij met derde beste auto?

ik besef dat ik nu hetzelfde ga doen, alleen naar de resultaten kijken, en dat dit een vertekend beeld kan geven
2016 podium
Italië mer-mer-fer (RBR op meer dan 25 sec van fer)
Singapore mer-rbr-mer
Malaysie rbr-rbr-mer
Japan mer-rbr-mer
Amerika mer-mer-rbr (Ferrari op meer dan 20 sec)
Mexico mer-mer-rbr
Bra mer-mer-rbr (Verstappen en Hamilton vergelijkbare rondetijden?)
A-D mer-mer-fer

In de regen verschuiven de verhoudingen. De ene coureur is sneller en stabieler dan de ander, de ene auto is sneller dan de ander. Dat is zeker waar en regen is in het belang van Verstappen. Of de huidig RBR beter of gelijkwaardig is aan de McLaren dat zal moeten blijken. Het is geen uitgemaakte zaak dat VER per se moet hopen op regen, een langzame auto is in de regen niet ineens stabiel en snel.
  vrijdag 1 november 2024 @ 10:28:59 #208
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215435371
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Het is ongelofelijk dat je nu nog niet snapt wat het verschil tussen Mexico T4 en Austin T12 was.
Ook nog eens totaal verschillende situaties trouwens.
Wat een onzin. Natuurlijk is het niet exact dezelfde situatie, dat snapt iedereen. Het punt is dat ze in Austin ‘verzachtende omstandigheden zien’ en niet de standaard penalty uitdelen en in Mexico wel. Dat vind ik onzin. Natuurlijk zijn die er daar net zo hard, omdat het ‘slachtoffer’ zijn positie gewoon wint. Dat is wel degelijk een verzachtende omstandigheid. Mocht Verstappen ervoor zijn gebleven of mocht er een grindbak hebben gelegen dan is het een ander verhaal en gaat dat niet op.
Rini dankjewel.
pi_215435417
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Wat een onzin. Natuurlijk is het niet exact dezelfde situatie, dat snapt iedereen. Het punt is dat ze in Austin ‘verzachtende omstandigheden zien’ en niet de standaard penalty uitdelen en in Mexico wel. Dat vind ik onzin. Natuurlijk zijn die er daar net zo hard, omdat het ‘slachtoffer’ zijn positie gewoon wint. Dat is wel degelijk een verzachtende omstandigheid. Mocht Verstappen ervoor zijn gebleven of mocht er een grindbak hebben gelegen dan is het een ander verhaal en gaat dat niet op.
Die stewards zullen ook wel gedacht hebben, en dat horen ze niet te doen, dit ging vorige week al bijna verkeerd en dit geintje deed ie ook in Abu Dhabi 2021 in de eerste ronde.

Kop indrukken, even kijken in het handboek hoe we de regels kunnen interpreter en hopelijk blijft het de laatste 4 races netjes.

Ze konden natuurlijk ook moeilijk Norris zijn situatie negeren.

Had Norris hem ingehaald hadden de stewards hem denk ik minder hard aangepakt (lees het bij bv 5 of 10 seconden gehouden)
Hell To The Liars
pi_215435495
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Over een seizoen was RBR het derde team inderdaad. Of RBR of Ferrari de betere auto had was periode en circuit afhankelijk. Edit. RBR had aan het einde van het seizoen 70 punten meer dan Ferrari. Wat bedoel jij met derde beste auto?

ik besef dat ik nu hetzelfde ga doen, alleen naar de resultaten kijken, en dat dit een vertekend beeld kan geven
2016 podium
Italië mer-mer-fer (RBR op meer dan 25 sec van fer)
Singapore mer-rbr-mer
Malaysie rbr-rbr-mer
Japan mer-rbr-mer
Amerika mer-mer-rbr (Ferrari op meer dan 20 sec)
Mexico mer-mer-rbr
Bra mer-mer-rbr (Verstappen en Hamilton vergelijkbare rondetijden?)
A-D mer-mer-fer

In de regen verschuiven de verhoudingen. De ene coureur is sneller en stabieler dan de ander, de ene auto is sneller dan de ander. Dat is zeker waar en regen is in het belang van Verstappen. Of de huidig RBR beter of gelijkwaardig is aan de McLaren dat zal moeten blijken. Het is geen uitgemaakte zaak dat VER per se moet hopen op regen, een langzame auto is in de regen niet ineens stabiel en snel.
Er waren meer races dan die
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 1 november 2024 @ 10:50:58 #211
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215435546
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat is hij denkende ook echt :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 1 november 2024 @ 10:53:02 #212
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_215435568
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Nog 1x en ik houd ik er over op. Norris kreeg 5 sec voor buiten de baan inhalen maar dat hij buiten de baan kwam was omdat Max hem er af duwde. Dat laatste was het verzachtende.

Max kreeg 10 sec voor iemand van de baan drukken terwijl hij achter lag bij de apex.
Het gaat dus over 2 heel verschillende overtredingen.

Wordt vervolgd dit weekend.
Wie dit leest is gek
pi_215436323
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er waren meer races dan die
Wat probeer je daarmee aan te geven?
pi_215436387
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik twijfel of ik het moet zeggen, maar ik doe het toch.

Hele argumentatie hier waarom Herbert geen goede steward kan zijn omdat hij zich negatief over Max uitlaat.

Jij bent moderator, een soort van steward, op een forum. Jij laat je negatief over iemand uit.

Is dat niet hetzelfde als Herbert? Ik vind het gewoon echt licht ironisch dat mensen dat niet doorhebben.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat Herbert nog prima steward kan zijn. Maar al die mensen die dat niet vinden, kunnen het wel niet laten om allemaal op een duimpje/like te klikken wanneer jij je negatief uitlaat over @ChevyCaprice als mod/steward.

Ik hoop dat deze post niet wordt weggehaald, nogmaals ik ben van mening dat jij een prima neutrale mod kan zijn, ook na zo'n opmerking. Je bent mod en je bent mens. Net zo is Herbert mens en steward. Hij spreekt niet als steward op alle momenten.

Sorry dat ik het zo doe, maar ik vond dit gewoon echt een voorbeeld van hoe zoiets in het klein recht voor onze eigen neus gebeurd.
pi_215436507
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 12:23 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]

Hele argumentatie hier waarom Herbert geen goede steward kan zijn omdat hij zich negatief over Max uitlaat.

Jij bent moderator, een soort van steward, op een forum. Jij laat je negatief over iemand uit.

Is dat niet hetzelfde als Herbert? Ik vind het gewoon echt licht ironisch dat mensen dat niet doorhebben.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat Herbert nog prima steward kan zijn. Maar al die mensen die dat niet vinden, kunnen het wel niet laten om allemaal op een duimpje/like te klikken wanneer jij je negatief uitlaat over @:chevycaprice als mod/steward.

Ik hoop dat deze post niet wordt weggehaald, nogmaals ik ben van mening dat jij een prima neutrale mod kan zijn, ook na zo'n opmerking. Je bent mod en je bent mens. Net zo is Herbert mens en steward. Hij spreekt niet als steward op alle momenten.

Sorry dat ik het zo doe, maar ik vond dit gewoon echt een voorbeeld van hoe zoiets in het klein recht voor onze eigen neus gebeurd.
Ga je nu serieus een wereldwijde sport vergelijken met een ( excuus op voorhand ) forumpje uit Nederland op een wereld wijd web !!

Een Herbert pakt alle persmomenten die hij kan om Max nog meer de grond in te trappen

Ik zie het ESF niet doen ! Geen enkel bericht terug gevonden in de Televaag.

Iemand als Herbert zou simpelweg geen steward moeten zijn
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 1 november 2024 @ 12:51:26 #216
466281 WismutVeilchen83
pi_215436617
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:53 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Nog 1x en ik houd ik er over op. Norris kreeg 5 sec voor buiten de baan inhalen maar dat hij buiten de baan kwam was omdat Max hem er af duwde. Dat laatste was het verzachtende.

Max kreeg 10 sec voor iemand van de baan drukken terwijl hij achter lag bij de apex.

Je kunt nog 100 keer jezelf herhalen. Ik vind dat voor Verstappen ook verzachtende omstandigheden gelden. Jij niet, dat had ik 4x geleden ook al begrepen.
Rini dankjewel.
  vrijdag 1 november 2024 @ 12:56:17 #217
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215436657
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:53 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Wat is het verschil met Gasly? Daar gaat het over de minieme marge tussen wel of niet voorliggen op de apex wat als verzachtende omstandigheid geldt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 12:59:54 #218
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215436687
quote:

[..]

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat Herbert nog prima steward kan zijn. Maar al die mensen die dat niet vinden, kunnen het wel niet laten om allemaal op een duimpje/like te klikken wanneer jij je negatief uitlaat over @:chevycaprice als mod/steward.

Herbert kan best steward zijn, maar dan moet zijn taken als reporter niet meer doen als hij steward is.
Om elke schijn van partijdigheid te voorkomen.

Jij zegt dat ik dit doe voor de likes, maar kijk zelf wie jouw post like.

Vanaf 15:30 uur wordt alle discussies over straffen van de vorige race wordt gebonjourd en mogen lekker in het oude koeientopic worden gepost.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215436725
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Herbert kan best steward zijn, maar dan moet zijn taken als reporter niet meer doen als hij steward is.
Om elke schijn van partijdigheid te voorkomen.

Ik zeg niet dat je de post doet voor likes. Ik zeg al die mensen die die post liken, vinden het niet erg als jij Chevy beetje belachelijk maakt in de capaciteit van mod. Maar vinden het wel erg wanneer Herbert dat in de pers doet bij Max wanneer hij niet optreed als steward.

Ik vind dat hypocriet en ironisch. Nogmaals het is niet dat ik jou wil aanvallen. Dat was het echt niet. Maar ik denk dat een mod een soort steward is hier op het forum.

En ik vond het gewoon een mooie passende vergelijking. Ik heb niks tegen jou en zeg ook niet dat je het doet voor de likes. Sorry als dat zo overkwam. Ik bedoelde dat juist die mensen die jouw post liken, dezelfde mensen zijn die roepen: Herbert laat zich negatief uit over Max en kan derhalve geen goeie steward zijn.

Dan vind ik het gek dat ze het wel leuk vinden als jij als mod een beetje snerende opmerking naar Chevy maakt. En nogmaals ik heb daar begrip voor, emotie loopt soms op en ik weet zeker dat jij er niet op uit bent Chevy van het forum te pesten of zo. Dat wil ik ook absoluut niet suggereren. Ik vond het gewoon een mooie vergelijking. Wellicht heb ik het doel helemaal gemist, kan ook, maar ik denk door erover te praten, kunnen we toch wel wijzer worden.
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 13:07:08 #220
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215436747
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

We houden nu op met deze discussie

[ Bericht 6% gewijzigd door ESF1Gamer op 01-11-2024 13:09:03 (We houden nu op met deze discussie) ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 1 november 2024 @ 13:11:43 #221
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_215436809
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 12:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Je kunt nog 100 keer jezelf herhalen. Ik vind dat voor Verstappen ook verzachtende omstandigheden gelden. Jij niet, dat had ik 4x geleden ook al begrepen.
Prima, maar je blijft zelf steeds je standpunt herhalen en dan doe ik dat ook.
Zeker omdat wat ik zeg feitelijk klopt met de regelementen.

En laat ik je ook vast waarschuwen voor morgen en overmorgen:
Verstappen ligt onder een vergrootglas en als hij nog één keer een streek probeert uit te halen wordt hij een race geschorst. Ze zijn 'm zo moe als koude pap.
Wie dit leest is gek
pi_215436843
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Verstappen ligt onder een vergrootglas en als hij nog één keer een streek probeert uit te halen wordt hij een race geschorst. Ze zijn 'm zo moe als koude pap.
Ik denk dat dat toch ook de strekking van het verhaal van Herbert was. Hij heeft dat soort streken niet nodig. Jammer, want hij heeft een ander en zichzelf ermee.

Wat dat betreft is het ook goed dat er straffen zijn, je kan na een straf denken: 'maar ik heb niks gedaan,' of je kan erop reflecteren jezelf herpakken en de volgende keer beter je koel bewaren.

Dit heeft ook wel een pedagogische waarde, waarbij coureurs gelukkig gecorrigeerd worden en daar hopelijk voor openstaan. De sport is al gevaarlijk genoeg.
pi_215436955
quote:

[..]

[ Bericht 9% gewijzigd door ESF1Gamer op 01-11-2024 13:42:06 (We houden nu op met deze discussie) ]
pi_215437058
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 13:26 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Jeetje zeg kap allemaal eens...

Een discussieforumpje vergelijken met een miljoenensport.... :|W :R

[ Bericht 7% gewijzigd door ESF1Gamer op 01-11-2024 13:42:22 (We houden nu op met deze discussie) ]
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 13:42:54 #225
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215437078
Nu ophouden, anders wordt geveegd vanwege offtopic geneuzel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 november 2024 @ 13:43:25 #226
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215437086
Ik ga de enige VT missen helaas ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 13:44:11 #227
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215437094
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
:o

Wat moeten we nu doen @greysbones
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 november 2024 @ 13:44:34 #228
Brabo Bastard
pi_215437096
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 13:44 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik weet het :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 1 november 2024 @ 13:58:53 #229
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_215437227
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je bent niet de enige.

twitter
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  vrijdag 1 november 2024 @ 14:00:15 #230
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_215437242
twitter
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 november 2024 @ 14:00:47 #231
Brabo Bastard
pi_215437250
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 14:00 schreef 4-elements het volgende:
[ x ]
Die maakt stiekem toch veel kilometers zo.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 1 november 2024 @ 14:11:09 #232
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_215437342
zijn de tijden in de OP nu juist?
  vrijdag 1 november 2024 @ 14:11:49 #233
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215437348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 14:11 schreef THEFXR het volgende:
zijn de tijden in de OP nu juist?
De tijd zal het leren.
  vrijdag 1 november 2024 @ 14:36:21 #234
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_215437605
uurtje, nog even volhouden
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:05:56 #235
466281 WismutVeilchen83
pi_215437856
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ja, wat ik zeg klopt ook met de regels. Dat wil jij maar niet inzien. Voor beide overtredingen, zowel in Austin als in Mexico staat 10 seconden straf. En voor beide situaties zouden verzachtende omstandigheden kunnen gelden. In Austin hebben ze willen zien (prima), in Mexico niet (hetgeen niet prima is, aangezien ze er gewoon zijn).

Het laatste deel van je post negeer ik, aangezien het pure nonsens is en het laat vooral jouw ware gezicht zien.
Rini dankjewel.
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:06:54 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_215437863
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ja, wat ik zeg klopt ook met de regels. Dat wil jij maar niet inzien. Voor beide overtredingen, zowel in Austin als in Mexico staat 10 seconden straf. En voor beide situaties zouden verzachtende omstandigheden kunnen gelden. In Austin hebben ze willen zien (prima), in Mexico niet (hetgeen niet prima is, aangezien ze er gewoon zijn).

Het laatste deel van je post negeer ik, aangezien het pure nonsens is en het laat vooral jouw ware gezicht zien.
hoeveel sec is causing a collision?
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:07:02 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215437865
quote:
Uiteraard zegt ie dat. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_215437912
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 13:44 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Wat moeten we nu doen @:greysbones
* greysbones zet de koffie en cake vast klaar
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:14:59 #239
466281 WismutVeilchen83
pi_215437937
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Uiteraard zegt ie dat. :')
Dit laat eens temeer zien dat je toe moet naar onpartijdige, fulltime stewards die verder niet bij tv stations of op goksites te pas en te onpas interviews geven. Ik vind het hoogst opmerkelijk en hoogst ongebruikelijk dat iemand complete analyses geeft over wat iemands intenties volgens hem zijn. Dat kun je als analist doen (daar word je voor betaald), maar niet als steward of scheidsrechter. Dat kan gewoon niet. Een volgende situatie ga je dus beoordelen met in je achterhoofd dat je denkt dat iemand vast iets doet met de intentie om Norris iets te beletten. Echt te gek voor woorden, de vooringenomenheid.

En dan het totaal belachelijk vinden dat je nationaliteit in rol speelt. Natuurlijk speelt dat wel een rol, hoe harder je roept dat het belachelijk is hoe ongeloofwaardiger.
Rini dankjewel.
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:15:21 #240
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215437940
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
* greysbones zet de koffie en cake vast klaar
Mag thee ook?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 november 2024 @ 15:15:35 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215437942
quote:
88s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mag thee ook?
Nee
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:15:49 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215437945
Intro. *O*
Fuck the EBU.
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:16:22 #243
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215437951
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee
Je bent vanavond en morgenmiddag er toch niet bij :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:16:51 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215437955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Dit laat eens temeer zien dat je toe moet naar onpartijdige, fulltime stewards die verder niet bij tv stations of op goksites te pas en te onpas interviews geven. Ik vind het hoogst opmerkelijk en hoogst ongebruikelijk dat iemand complete analyses geeft over wat iemands intenties volgens hem zijn. Dat kun je als analist doen (daar word je voor betaald), maar niet als steward of scheidsrechter. Dat kan gewoon niet. Een volgende situatie ga je dus beoordelen met in je achterhoofd dat je denkt dat iemand vast iets doet met de intentie om Norris iets te beletten. Echt te gek voor woorden, de vooringenomenheid.

En dan het totaal belachelijk vinden dat je nationaliteit in rol speelt. Natuurlijk speelt dat wel een rol, hoe harder je roept dat het belachelijk is hoe ongeloofwaardiger.
Eens.

Op naar een incidentloos weekend.
Fuck the EBU.
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:17:25 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215437961
26 graden en die Britten zeuren over zeer hoge temperaturen. :')
Fuck the EBU.
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:19:19 #246
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215437989
Alonso wel slim. Gewoon later aankomen, zodat je de mediadag kan overslaan. :P
Fuck the EBU.
pi_215437993
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26 graden en die Britten zeuren over zeer hoge temperaturen. :')
ze moeten wat te zeuren hebben
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_215437999
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alonso wel slim. Gewoon later aankomen, zodat je de mediadag kan overslaan. :P
ziek ;)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:20:11 #249
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215438007
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
ziek ;)
Ja, dat weet ik, maar kwam hem vast niet slecht uit, om die te missen. :P
Fuck the EBU.
pi_215438011
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik, maar kwam hem vast niet slecht uit, om die te missen. :P
Magnussen slaat een hele dag over
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:21:27 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215438020
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
Magnussen slaat een hele dag over
Is dat stiekem @Nattekat ?

Geen zin in de sprint.
Fuck the EBU.
pi_215438023
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Is dat stiekem @:Nattekat ?

Geen zin in de sprint.
_O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:22:13 #253
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438030
quote:

[..]

Geen zin in de sprint.
Dan moet ie morgenmiddag ook afzeggen?

Rijdt Magnussen geen sprintn shootout?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 november 2024 @ 15:22:16 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215438031
quote:

[..]

Geen zin in de sprint.
Sprintaids
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:23:07 #255
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215438042
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Bij F1tv zeiden ze net dat Magnussen de sprintshootout vandaag niet gaat rijden en dus morgen de sprintrace ook niet mag rijden. Maar dan wel de kwalificatie en race zou mogen rijden.
Fuck the EBU.
pi_215438044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

in ieder geval geen training
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:23:16 #257
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438045
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sprintaids
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215438049
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sprintaids
laatste sprint was zwaar vermakkelijk
beter dan de hoofdrace
en nu?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:25:11 #259
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215438059
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
beter dan de hoofdrace
en nu?
Ja, dat wel. Hopelijk weer een leuke (sprint)race
Fuck the EBU.
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:25:13 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438060
quote:

[..]
beter dan de hoofdrace
en nu?
De hoofdrace was ook vermakelijk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215438062
INTROOOOOO
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:25:48 #262
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438066
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:25 schreef greysbones het volgende:
INTROOOOOO
sync tijd
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215438070
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:25 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
sync tijd
kak reclame
te laat aangezet :@
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_215438082
zachtste banden genot :+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:27:43 #265
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438089
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:27 schreef greysbones het volgende:
zachtste banden genot :+
Oprokende bandjes
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215438102
Heeft Max al een penalty van een Britse steward ontvangen?
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:29:51 #267
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438104
Magnussen heeft Mexicaanse troep gegeten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:30:03 #268
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438108
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:29 schreef Nober het volgende:
Heeft Max al een penalty van een Britse steward ontvangen?
:N

Alleen voor een motorwissel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215438116
is er nu nog een reden gegeven dat Leclerc geen tuintje hoeft te schoffelen voor zijn FUCK
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_215438120
ik zag een zwaar bouncende Alpine :D
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 november 2024 @ 15:31:30 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215438122
quote:

[..]
beter dan de hoofdrace
en nu?
:')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:31:32 #272
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215438123
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
is er nu nog een reden gegeven dat Leclerc geen tuintje hoeft te schoffelen voor zijn FUCK
Nog niets vernomen. Hij hoort bij de good guys Max bij de bad guys. :Y
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:31:47 #273
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438128
quote:
We wachten op de reactie van Herbert op Sky sports
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:32:08 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215438132
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215438134
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:')
ja jij bent ook lief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:32:20 #276
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438135
quote:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:32:50 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215438140
quote:
Waarschijnlijk wordt daar niks mee gedaan. Want hij zei enkel wat hij op dat moment dacht. En iets denken is niet verboden.
Fuck the EBU.
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:32:57 #278
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215438143
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja jij bent ook lief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle katjes zijn schatjes :9
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:33:06 #279
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438146
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja jij bent ook lief
SPOILER
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:34:08 #280
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215438156
Lekker druk op de baan meteen. *O*
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:34:17 #281
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215438163
Goedemiddag :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:34:37 #282
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438169
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:34 schreef Perox het volgende:
Lekker druk op de baan meteen. *O*
Wat wil je met enigste vrije training van de dag
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:34:46 #283
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438171
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:34 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:35:11 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215438178
McLaren weer een nieuwe vleugel dit weekend.
Fuck the EBU.
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:35:17 #285
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215438181
Waarom kan F1TV niet onthouden dat ik ingelogd ben? :(
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:35:47 #286
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215438187
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Premium? ;)
pi_215438190
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hebben ze een nieuw DRS gat gemaakt?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:35:52 #288
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438192
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met een mini DRS O-)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:35:55 #289
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_215438193
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:36:03 #290
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215438194
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Eens.
Fuck the EBU.
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:36:09 #291
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438197
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
GMTA
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_215438199
Kan die teringdebiel eens optiefen met zijn "esses"?

Sinds wanneer heeft ELKE GP een bochtencombinatie die zo heet?! Ow wacht, dat is helemaal NIET ZO GODVERGETE MONGOOL!!

Oetlul :r :(
Gooi jezelf weg. :r :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:36:19 #293
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438200
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:36:24 #294
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215438201
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Met een mini DRS O-)
Ze hebben vast iets gevonden. :Y
Fuck the EBU.
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 15:36:46 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215438205
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:36 schreef vosss het volgende:
Kan die teringdebiel eens optiefenmet zijn "esses"?

Sinds wanneer heeft ELKE GP een bochtencombinatie due zo heet?!

Neem bier en nootjes

en blijf rustig
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:36:48 #296
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215438207
Nog nieuws?
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:37:00 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215438208
quote:

LOL, daar zit ik me ook al een paar races aan te ergeren _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:37:11 #298
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215438209
quote:

vosss zijn je nootjes op? :Y)
pi_215438210
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
Nog nieuws?
magnussen is ziek
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:37:15 #300