abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 31 oktober 2024 @ 20:46:12 #176
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215431811
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:00 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Burn :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 31 oktober 2024 @ 21:00:49 #177
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215432004
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:43 schreef Rianne84 het volgende:
Leclerc zei wel direct sorry, dus zie hem er nog mee wegkomen
Aan de andere kant was Charles op de hoogte van straf na de overtreding van Max. Een gewaarschuwd mens...

Beter schrappen ze gewoon die sanctie en als ze schrappen ze ook de functie van MBS.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 31 oktober 2024 @ 21:06:14 #178
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_215432070
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Burn :P
Herbert zien we trouwens dit seizoen niet meer als steward :)
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP donderdag 31 oktober 2024 @ 21:25:14 #179
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215432319
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:06 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Herbert zien we trouwens dit seizoen niet meer als steward :)
Huh?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 31 oktober 2024 @ 21:31:19 #180
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_215432388
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Huh?
Is gepland, zie onderaan
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_215432518
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:12 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ooit kon je dat inderdaad zeggen van de meeste Britten maar die tijd ligt inmiddels achter ons.
Qua sportiviteit zijn het inmiddels zielige eilandbewoners geworden.
Ik weet eigenlijk niet of dat wel zo was of gewoon een mythe van als we twee Engelse cricketteams tegen elkaar zagen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:21 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Ja, ik zie hier echt zoveel troep gegooid worden. Van 'Daar heb je die standaard users weer.' Tot aan de Engelse zijn onsportief en blabla....

Jezus zeg, ik vind het echt achterlijk dat we een hele nationaliteit gaan wegzetten als onsportief.

Kijk je mag zeggen wat je wil, maar ik vind dat je hier echt mensen te kort mee doet en ik vind dat echt fout, maar dan ook fout.

Hier wat voorbeelden van die onsportieve Engelse:
Ik zeg niet dat er nooit een Engelsman in staat is geweest iets sportiefs te doen, zeker niet in de jaren 20 en 30 van de vorige eeuw. Mijn punt is dat de sportcultuur onsportief is omdat ze niet zoals wij de gelijkheid van nationale chauvinismes erkennen. Er zit iets fout in die mentaliteit daar, het is entitled.

"Wij' zijn zo van joepie wij zijn voor Verstappen, jullie voor Norris prima dan, flink applaus voor Norris op Zandvoort want hij heeft eerlijk en overtuigend gewonnen. Dat was tot verbazing van de Engelsen, zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Die Engelsen vinden dat hun nationale favoriet eigenlijk iedereen zijn favoriet moet zijn, omdat ze dus niet die gelijkheid van nationale voorkeur erkennen maar denken dat hun voorkeur niet gewoon chauvinistisch zoals alle andere. Daarom moet en zal ook iedereen Hamilton de grootste ooit vinden.

Als we het over het voetbal gaan hebben is altijd 'wanneer gaan weer eens het EK winnen', omdat ze ooit dankzij een arbitrale blunder van hier tot ginder en algehele bevoordeling een WK in eigen land hebben gewonnen. Niet 'hoever zullen we komen', nee ze menen er recht op te hebben. En maar wel door blijven emmeren een niet opgemerkt handsballetje in de jaren 80 alsof niet elk nationaal team buiten Brazilie dat soort dingen in de geschiedenis heeft. Of doodleuk weer een moment van 30 jaar geleden omhoog halen omdat tegen Engeland een Nederlandse verdediger geel ipv rood kreeg en daarna een doelpunt maakte. Een scheidsrechter moest eens onderduiken omdat hij een goal had afgekeurd nadat de Engelsman de keeper in zijn doelgebied een elleboog in het gezicht gaf.

Engelse spelers maken ook nooit schwalbes, als het zo lijkt omdat er geen contact is dan heet het 'not a player like that' te zijn. Op het 'football is coming home' toernooi van 2021 waarbij Engeland een oneigenlijk thuisvoordeel had zonder het gastland laat staan een goede gastheer te zijn werd voor de controntatie met Engeland de Deense keeper door een Engelse journalist gevraagd of hij ook niet vond dat Engeland het toernooi zou moeten winnen omdat het al zo lang geleden was en het Engeland na corona wel aan een feestje toe was.

Als een stuk vleugel te breed is of een vloerplaat te dun dan is het maar een paar mm dus zou men een oogje toe moeten knijpen. Of ze gooien flessen bier op de baan stuk zodat de race nog niet van start kan gaan en ze een millimeter vleugel van de auto van Hunt af konden zagen, nadat ze boos werden dat ook de Engelsman gewoon aan die regel moest voldoen.

Het is die manier van denken die gewoon giftig is, ze zien hun enorme eigen chauvinisme niet. Iedereen zou moeten zien dat dat eiland een speciaal soort, bijzondere en superieure mensen voortbrengt die altijd de beste zijn. Dan wordt eerlijk stewarden wel erg moeilijk. Er is ook het dedain voor de ander. Ze doen alsof de F1 als sport uit Engeland komt, dat is in de verste verte niet waar, net zo min als internationaal voetbal trouwens. Bij de podiuminterviews in Monza over hun reeds een week dode koningin beginnen, schaamteloos.

Verstappen zijn 1e WK illegitiem verklaren? Alsof het niks is, ze hebben zich niet eens afgevraagd hoe groot dat eigenlijk is. Filmpje van Hamilton die Verstappen in de muur ramt in de kerstgroet, niemand die eraan denkt dat dat echt niet kan. Dat is de werkomgeving van Herbert. Het vreugdevolle moment waaarop Verstappen voor de 2e keer WK wordt in de soep laten lopen, ach ja, wat maakt het ook uit, het was immers toch geen Engelsman die WK werd, zij hadden niks te vieren.

Welke coureur heeft er ooit een Engelsman verslagen zonder dat er 'controverse' was, zonder illegale auto's, dirty driving, geluk en uiteraard een rocketship met enorme straight line speed waarmee iedereen WK had kunnen worden. Verstappen geen respect, Rosberg geen respect, Vettel geen respect, Schumacher geen respect. Het is alleen dat Perez een beetje met zichzelf in de knoop zit maar als de auto wat makkelijker wordt gaat hij gewoon weer winnen in die superieure auto. Ik kwam laatst nog een oud filmpje met Brundle commentaar, en ja hoor daar was ie weer "look at that straight line speed!" van de coureur die met Hamilton in de slag was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 22:18:43 #182
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215432701
Rini dankjewel.
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 22:22:10 #183
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215432721
quote:
Maar wel klagen om zijn paspoort. Tsja.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215432766
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 14:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Waarom was er in T4 geen verzachtende omstandigheid dan? Leg eens uit? Gewoon een duel waarbij Norris uiteindelijk wijd gaat maar wel de positie wint. Waarom is daar geen verzachtende omstandigheid dan? Wat is dan nog wel een verzachtende omstandigheid?
Het is ongelofelijk dat je nu nog niet snapt wat het verschil tussen Mexico T4 en Austin T12 was.
Ook nog eens totaal verschillende situaties trouwens.
Wie dit leest is gek
pi_215432929
Ik begin de tijd te missen toen Max iedere race met 20+ seconden verschil won. ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215432950
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik weet eigenlijk niet of dat wel zo was of gewoon een mythe van als we twee Engelse cricketteams tegen elkaar zagen.
[..]
Ik zeg niet dat er nooit een Engelsman in staat is geweest iets sportiefs te doen, zeker niet in de jaren 20 en 30 van de vorige eeuw. Mijn punt is dat de sportcultuur onsportief is omdat ze niet zoals wij de gelijkheid van nationale chauvinismes erkennen. Er zit iets fout in die mentaliteit daar, het is entitled.

"Wij' zijn zo van joepie wij zijn voor Verstappen, jullie voor Norris prima dan, flink applaus voor Norris op Zandvoort want hij heeft eerlijk en overtuigend gewonnen. Dat was tot verbazing van de Engelsen, zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Die Engelsen vinden dat hun nationale favoriet eigenlijk iedereen zijn favoriet moet zijn, omdat ze dus niet die gelijkheid van nationale voorkeur erkennen maar denken dat hun voorkeur niet gewoon chauvinistisch zoals alle andere. Daarom moet en zal ook iedereen Hamilton de grootste ooit vinden.

Als we het over het voetbal gaan hebben is altijd 'wanneer gaan weer eens het EK winnen', omdat ze ooit dankzij een arbitrale blunder van hier tot ginder en algehele bevoordeling een WK in eigen land hebben gewonnen. Niet 'hoever zullen we komen', nee ze menen er recht op te hebben. En maar wel door blijven emmeren een niet opgemerkt handsballetje in de jaren 80 alsof niet elk nationaal team buiten Brazilie dat soort dingen in de geschiedenis heeft. Of doodleuk weer een moment van 30 jaar geleden omhoog halen omdat tegen Engeland een Nederlandse verdediger geel ipv rood kreeg en daarna een doelpunt maakte. Een scheidsrechter moest eens onderduiken omdat hij een goal had afgekeurd nadat de Engelsman de keeper in zijn doelgebied een elleboog in het gezicht gaf.

Engelse spelers maken ook nooit schwalbes, als het zo lijkt omdat er geen contact is dan heet het 'not a player like that' te zijn. Op het 'football is coming home' toernooi van 2021 waarbij Engeland een oneigenlijk thuisvoordeel had zonder het gastland laat staan een goede gastheer te zijn werd voor de controntatie met Engeland de Deense keeper door een Engelse journalist gevraagd of hij ook niet vond dat Engeland het toernooi zou moeten winnen omdat het al zo lang geleden was en het Engeland na corona wel aan een feestje toe was.

Als een stuk vleugel te breed is of een vloerplaat te dun dan is het maar een paar mm dus zou men een oogje toe moeten knijpen. Of ze gooien flessen bier op de baan stuk zodat de race nog niet van start kan gaan en ze een millimeter vleugel van de auto van Hunt af konden zagen, nadat ze boos werden dat ook de Engelsman gewoon aan die regel moest voldoen.

Het is die manier van denken die gewoon giftig is, ze zien hun enorme eigen chauvinisme niet. Iedereen zou moeten zien dat dat eiland een speciaal soort, bijzondere en superieure mensen voortbrengt die altijd de beste zijn. Dan wordt eerlijk stewarden wel erg moeilijk. Er is ook het dedain voor de ander. Ze doen alsof de F1 als sport uit Engeland komt, dat is in de verste verte niet waar, net zo min als internationaal voetbal trouwens. Bij de podiuminterviews in Monza over hun reeds een week dode koningin beginnen, schaamteloos.

Verstappen zijn 1e WK illegitiem verklaren? Alsof het niks is, ze hebben zich niet eens afgevraagd hoe groot dat eigenlijk is. Filmpje van Hamilton die Verstappen in de muur ramt in de kerstgroet, niemand die eraan denkt dat dat echt niet kan. Dat is de werkomgeving van Herbert. Het vreugdevolle moment waaarop Verstappen voor de 2e keer WK wordt in de soep laten lopen, ach ja, wat maakt het ook uit, het was immers toch geen Engelsman die WK werd, zij hadden niks te vieren.

Welke coureur heeft er ooit een Engelsman verslagen zonder dat er 'controverse' was, zonder illegale auto's, dirty driving, geluk en uiteraard een rocketship met enorme straight line speed waarmee iedereen WK had kunnen worden. Verstappen geen respect, Rosberg geen respect, Vettel geen respect, Schumacher geen respect. Het is alleen dat Perez een beetje met zichzelf in de knoop zit maar als de auto wat makkelijker wordt gaat hij gewoon weer winnen in die superieure auto. Ik kwam laatst nog een oud filmpje met Brundle commentaar, en ja hoor daar was ie weer "look at that straight line speed!" van de coureur die met Hamilton in de slag was.
Dus je scheert de hele Engelse bevolking over een kam, aan de hand van wat F1 fans of voetbalfans? Ik vind dat walgelijk, ik ben al heel lang samen met een Engelse, en chauvinistisch? Laat me niet lachen. Ja, er zijn chauvinistische Engelse, maar je hebt ook chauvinistische Nederlanders.

Ik vind dat je echt flink over een kam scheert om niks, op die tour kan ik ook heel veel nare dingen zeggen over Nederlanders, en ik ben zelf Nederlander. En geloof me als ik heel wat Nederlanders ken die hun eigen chauvinisme of blindheid niet kunnen zien. Maar ik denk niet dat het de bedoeling is elke Nederlander over een kam te scheren.

Ik vind het gewoon ronduit triest dat een heel volk wordt weggezet als onsportief.

Wat vind je dan van dit soort dingen?
https://www.flair.nl/maat(...)lix-zwayer~bf24bfa6/

quote:
Scheidsrechter Felix Zwayer onder vuur na halve finale: ‘Nederland is beroofd’
Felix Zwayer, de scheidsrechter van Nederland-Engeland woensdagavond, ligt flink onder vuur. Voetbalkijkers zijn het niet eens met beslissingen die de Duitse scheidsrechter maakte. Het is niet de eerste keer dat Zwayer in opspraak komt. Op social media wordt een eerder incident met de scheids opgerakeld.
Nederlanders zijn dat toch ook chauvinistische zeurpieten die hun zin niet krijgen en dan maar gaan klagen? Ik vind dat @ChevyCaprice het beste heeft verwoord. De Engelse zullen vaak inderdaad voor een Engelse zijn en Nederlanders zullen vaak voor een Nederlander zijn.

Maar om er van alles bij te gaan halen om de Engelse dan maar onsportief te noemen en een heel volk weg te zetten als ratten of zo, dat gaat er bij mij niet in. Gaat volgens mij ook tegen de policy, want het is best discriminerend. En geloof me als Nederland bij een grote wedstrijd verliest zoals bij de voetbal dan komt er ook volop kritiek vanuit de Nederlandse media.

En in het WK met Mexico bijvoorbeeld:

Ik kan je zat voorbeelden geven waar Nederland fout zat, of Nederlandse mensen fout waren, maar moeten we daarom elke Nederlander gaan wegzetten als onsportief en zonder het reflecterende vermogen om dat zelf te zien? Als jij zo naar de Engelse kijkt, heb ik maar een mededeling voor jou: Nederlanders zijn geen haar beter.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 23:01:35 #187
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215432965
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Omdat Max er niet voor zat op de apex, en Norris had nu waarschijnlijk wel binnen de lijnen kunnen blijven.
Bij Gasly werd ook alleen maar gekeken naar de minieme achterstand die hij had op de apex om minder straf ts geven. Had bij Verstappen ook gekund. Dus consistent is het niet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_215433993
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:59 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Dus je scheert de hele Engelse bevolking over een kam, aan de hand van wat F1 fans of voetbalfans? Ik vind dat walgelijk, ik ben al heel lang samen met een Engelse, en chauvinistisch? Laat me niet lachen. Ja, er zijn chauvinistische Engelse, maar je hebt ook chauvinistische Nederlanders.

Ik vind dat je echt flink over een kam scheert om niks, op die tour kan ik ook heel veel nare dingen zeggen over Nederlanders, en ik ben zelf Nederlander. En geloof me als ik heel wat Nederlanders ken die hun eigen chauvinisme of blindheid niet kunnen zien. Maar ik denk niet dat het de bedoeling is elke Nederlander over een kam te scheren.

Ik vind het gewoon ronduit triest dat een heel volk wordt weggezet als onsportief.

Wat vind je dan van dit soort dingen?
https://www.flair.nl/maat(...)lix-zwayer~bf24bfa6/
[..]
Nederlanders zijn dat toch ook chauvinistische zeurpieten die hun zin niet krijgen en dan maar gaan klagen? Ik vind dat @:chevycaprice het beste heeft verwoord. De Engelse zullen vaak inderdaad voor een Engelse zijn en Nederlanders zullen vaak voor een Nederlander zijn.

Maar om er van alles bij te gaan halen om de Engelse dan maar onsportief te noemen en een heel volk weg te zetten als ratten of zo, dat gaat er bij mij niet in. Gaat volgens mij ook tegen de policy, want het is best discriminerend. En geloof me als Nederland bij een grote wedstrijd verliest zoals bij de voetbal dan komt er ook volop kritiek vanuit de Nederlandse media.

En in het WK met Mexico bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]

Ik kan je zat voorbeelden geven waar Nederland fout zat, of Nederlandse mensen fout waren, maar moeten we daarom elke Nederlander gaan wegzetten als onsportief en zonder het reflecterende vermogen om dat zelf te zien? Als jij zo naar de Engelse kijkt, heb ik maar een mededeling voor jou: Nederlanders zijn geen haar beter.

Gast, hou eens op. Niet alleen kom je uitermate betweterig en irritant over, je verneukt het hele topic met je onzin.
Bovendien ben je aan het manipuleren en aan het bepalen wat we wel en niet mogen zeggen, al zeg je van niet.

Zo lang de mods niet ingrijpen mag een mening gewoon. Klaar. Of je het nou leuk vind of niet. Lekker boeiend dat je dat fout vind, moet jij weten, mag hier gewoon, is je goed recht. Maar je blijft erop drammen als een klein kind, ook als er met voorbeelden en tegenargumenten gekomen word die gewoon hout snijden, en je negeert het gewoon als je eigen argumenten en voorbeelden onderuit gehaald worden, om vervolgens iedere keer de persoonlijke aanval te kiezen en een algemene dooddoener als "scheert iedereen over 1 kam" te hanteren als dat gebeurd terwijl dat duidelijk niet het geval is.

Op deze manier sla je het topic dood. En nu begin je ook nog over discriminatie, de standaard retoriek om op terug te vallen..... terwijl er niets discriminerend aan wat Weltschmertz zegt is. Zo sla je elke gezonde discussie kapot , met dat soort dooddoeners.

Je haalt nu zelfs een wedstrijd met een slechte scheidsrechter aan en wijst dan in de richting van Nederlanders. Die verontwaardiging op social media was wereldwijd, die beperkte zich niet tot Nederland. Die wedstrijd was niet eens bijzonder, die haalde het nieuws over de hele voetbalminnende wereld OMDAT die scheids zo slecht was en dan ook nog eens betrokken was geweest bij een eerder omkoopschandaal ,zo erg viel het op. En omdat niemand snapte waarom een scheids met zo'n veroordeling in godsnaam een semi-final op een eindtoernooi mocht fluiten. Je geeft (alweer) een uitermate slecht voorbeeld om aan te halen. De tweets die eronder staan komen stuk voor stuk niet uit Nederland, behalve 1tje. Je fact checkt je eigen bronnen niet eens, dat is echt ontzettend dom.

Wat dat betreft doe je echt heel erg aan Chevycaprice pre-ban denken, en dat is niet een goed iets. Grappig dat je juist hem aanhaalt, hij heeft niet voor niets een ban gehad hier. On topic blijven graag.
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 07:24:53 #189
pi_215434090
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 23:01 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Bij Gasly werd ook alleen maar gekeken naar de minieme achterstand die hij had op de apex om minder straf ts geven. Had bij Verstappen ook gekund. Dus consistent is het niet.
Omdat ze zagen wat Verstappen deed.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 07:30:11 #190
pi_215434118
Ik vind op zich dat de FIA wel verder kan professionaliseren maar ze zijn niet compleet achterlijk en zien echt wel wat Max probeerde in Mexico. Maar gelukkig kon Max ook met de straf leven.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215434179
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 06:09 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Gast, hou eens op. Niet alleen kom je uitermate betweterig en irritant over, je verneukt het hele topic met je onzin.
Bovendien ben je aan het manipuleren en aan het bepalen wat we wel en niet mogen zeggen, al zeg je van niet.

Zo lang de mods niet ingrijpen mag een mening gewoon. Klaar. Of je het nou leuk vind of niet. Lekker boeiend dat je dat fout vind, moet jij weten, mag hier gewoon, is je goed recht. Maar je blijft erop drammen als een klein kind, ook als er met voorbeelden en tegenargumenten gekomen word die gewoon hout snijden, en je negeert het gewoon als je eigen argumenten en voorbeelden onderuit gehaald worden, om vervolgens iedere keer de persoonlijke aanval te kiezen en een algemene dooddoener als "scheert iedereen over 1 kam" te hanteren als dat gebeurd terwijl dat duidelijk niet het geval is.

Op deze manier sla je het topic dood. En nu begin je ook nog over discriminatie, de standaard retoriek om op terug te vallen..... terwijl er niets discriminerend aan wat Weltschmertz zegt is. Zo sla je elke gezonde discussie kapot , met dat soort dooddoeners.

Je haalt nu zelfs een wedstrijd met een slechte scheidsrechter aan en wijst dan in de richting van Nederlanders. Die verontwaardiging op social media was wereldwijd, die beperkte zich niet tot Nederland. Die wedstrijd was niet eens bijzonder, die haalde het nieuws over de hele voetbalminnende wereld OMDAT die scheids zo slecht was en dan ook nog eens betrokken was geweest bij een eerder omkoopschandaal ,zo erg viel het op. En omdat niemand snapte waarom een scheids met zo'n veroordeling in godsnaam een semi-final op een eindtoernooi mocht fluiten. Je geeft (alweer) een uitermate slecht voorbeeld om aan te halen. De tweets die eronder staan komen stuk voor stuk niet uit Nederland, behalve 1tje. Je fact checkt je eigen bronnen niet eens, dat is echt ontzettend dom.

Wat dat betreft doe je echt heel erg aan Chevycaprice pre-ban denken, en dat is niet een goed iets. Grappig dat je juist hem aanhaalt, hij heeft niet voor niets een ban gehad hier. On topic blijven graag.
Grappig dat jij en andere hun mening mogen hebben en ik niet. Want je zegt eigenlijk: laat ons onze mening hebben, en of jij bent het met ons eens, of je houdt je mening maar weg, want ik vind het niet leuk en je verneukt er het topic mee.

Dit is eigenlijk wat jij zegt. Maar zoals je zelf aanhaalt:
quote:
Zo lang de mods niet ingrijpen mag een mening gewoon. Klaar. Of je het nou leuk vind of niet. Lekker boeiend dat je dat fout vind, moet jij weten, mag hier gewoon, is je goed recht.
Dus mijn mening dat ik het discriminerend vindt om alle Engelse op een bepaalde manier weg te zetten, mag dan toch? De mods grijpen niet in, en ik doe niemand kwaad. Dat je het niet leuk vindt is een ander ding.

Jullie hele argument is telkens de Engelse zien het zelf niet in. Als ik met voorbeelden kom van wat in de Nederlandse pers etc fout gaat, wordt dat hier ook niet gezien. Dat is mijn hele argument en jouw post illustreert dat weer mooi.

Je gaat zelfs zo ver om mij te pseudomodden en te beginnen over dat ik een ban zal krijgen als ik zo post. Maar ik doe niks, jullie trekken de discussie breed richting het Engelse volk.

Als jullie gewoon over de Engelse pers, Engelse stewards en zo praten beperkt tot de F1 dan hoef ik ook niet met voorbeelden uit het voetbal te komen. Maar als je erop staat dat het hele Engelse volk zo doet, dan trek je de discussie zelf toch heel erg breed, en dan krijg je ook reacties van mij die breder zijn dan F1. Als je van mening bent dat ik daarmee het topic vervuil, dan kan ik enkel zeggen dat je die vuilnis zelf binnenhaalt door het over het Engelse volk te hebben en niet specifiek over Engelse stewards of zo.

Betreft argumenten van mij die naar beneden worden gehaald, dat is ook een mening. Maar dat het discriminerend is om een volk over een kam te scheren is niet een discussie doodbloeden het is gewoon aanstippen wat er gebeurd.

Betreft fact checken; zat Nederlanders waren toen boos. Ik hoef ook niet te fact checken of 9-11 is gebeurd bijvoorbeeld. Is gewoon gemeengoed.

En als jij niet ziet, hoe het benoemen van de Engelse iedereen over een kam scheren is, dan spijt me dat, maar het is wel wat dan gebeurd. Dat is overigens ook niet op de man spelen. Roepen dat ik me gedraag als iemand pre-ban en dat dat ook met mij zal gebeuren is echter een dreigement en twee keer op de man spelen, zowel op mij als op Chevy.

Verder kan ik enkel reageren omdat jullie reageren. Dus tip: als je mening zo ver verwijderd van mij is, reageer gewoon niet. Ik doe in principe niets verkeerd ik ventileer mijn mening. Als je dat niet leuk vindt jammer, maar dan kan je een tr plaatsen dan ligt het bij de mods.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2024 07:52:07 ]
pi_215434434
Wat gaat het worden in Brazilië mensen??? *O*
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 08:23:42 #193
pi_215434465
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 08:21 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wordt goeie!!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215434735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 08:21 schreef Dazalbest1 het volgende:
Let iT rain down *O*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 09:03:13 #195
pi_215434761
Als de auto van Max slecht is gaat regen hem niet helpen. Ja, misschien zware regen. Maar dan rijden ze tegenwoordig al niet. DRS wordt uitgeschakeld. Maakt het ook nog eens moeilijker.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 09:05:21 #196
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215434779
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:26 schreef potjecreme het volgende:
Wanneer praten we over Brazilië?
Als de vrije training begint :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 09:06:23 #197
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215434791
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als de auto van Max slecht is gaat regen hem niet helpen. Ja, misschien zware regen. Maar dan rijden ze tegenwoordig al niet. DRS wordt uitgeschakeld. Maakt het ook nog eens moeilijker.
Kijk even Brazilië 2016 terug. :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 09:08:00 #198
pi_215434804
quote:
81s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Kijk even Brazilië 2016 terug. :{w
Je mag even goed lezen wat ik schrijf. Brazilië was ten eerste zware regen.
quote:
Ja, misschien zware regen
Ten tweede had hij de tweede beste auto van het veld. Dat is nu al niet meer zo. Kortom: onmogelijk te vergelijken met nu ;)
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 09:09:08 #199
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215434813
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Je mag even goed lezen wat ik schrijf. Brazilië was ten eerste zware regen.
[..]
Ten tweede had hij de tweede beste auto van het veld. Dat is nu al niet meer zo. Kortom: onmogelijk te vergelijken met nu ;)
Het was toen 3de beste auto van het veld en het was niet continu zware regen die race.
Maar bij jou blijf ik tegen een steen praten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 09:19:56 #200
pi_215434894
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het was toen 3de beste auto van het veld

quote:
en het was niet continu zware regen die race.
Maar bij jou blijf ik tegen een steen praten.
Hoezo deze opmerking? Ik kom hier gewoon om mijn mening te geven. Jij geeft jouw mening, ik de mijne. En ik geef af en toe de feiten weer :)
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')