abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215430736
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Engelsen snappen niet hoe niet iedereen net zo voor de Engelsen is als zij zijn, want de Engelsen zijn alleen maar voor de Engelsen omdat de Engelsen in alles beter zijn, niet vanwege de nationaliteit.
Ja, ik zie hier echt zoveel troep gegooid worden. Van 'Daar heb je die standaard users weer.' Tot aan de Engelse zijn onsportief en blabla....

Jezus zeg, ik vind het echt achterlijk dat we een hele nationaliteit gaan wegzetten als onsportief.

Kijk je mag zeggen wat je wil, maar ik vind dat je hier echt mensen te kort mee doet en ik vind dat echt fout, maar dan ook fout.

Hier wat voorbeelden van die onsportieve Engelse:
quote:
Judy Guinness, British fencer
At the 1932 Olympic Games in Los Angeles, Britain’s Judy Guinness was on her way to a gold medal when she informed officials that her opponent, Austria’s Ellen Preis, had touched her twice. The hits would have gone undetected and Guinness would have won. Instead she relinquished the win and took the silver medal.
https://en.wikipedia.org/wiki/Judy_Guinness

Maar ook een Bellingham in het voetballen bijvoorbeeld:
https://www.thesun.co.uk/(...)therlands-euro-2024/

Maar nee alle Engelse willen alleen Engelse zien winnen. Bollocks....

Oh en hier nog een voorbeeld uit het Snooker van die onsportieve Engelse

https://www.independent.c(...)trauss-b2538033.html
quote:
Ronnie O’Sullivan was praised for his apparent sportsmanship during his quarter-final match with Stuart Bingham at the World Snooker Championship in Sheffield.

The seven-time world champion opted to end his break by playing a safety shot, rather than attempt to pot a red, as he did not believe the black was sitting on its spot properly and appeared unwilling to gain an unfair advantage.
Wat een onsportieve monsters die Engelse :r

Nog een voorbeeld uit het vrouwenvoetbal:
https://www.indy100.com/s(...)aka-nnadozie-nigeria
quote:
After England defeated Nigeria in a penalty shootout to progress in the Women's World Cup, the usual scenes of jubilation were stalled by a few Lionesses who decided to pay their respects to a defiant Nigerian side - especially their despondent goalkeeper Chiamaka Nnadozie.
Gruwelijk hoe ze dat doen, krijg er kriebels van.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 19:24:29 ]
  donderdag 31 oktober 2024 @ 19:24:06 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215430761
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat wij hier hebben met voetballers waarvan de ouders of grootouders uit Marokko, Suriname ,Turkije enz, enz komt.
Die vergelijking slaat nergens op.
pi_215430777
Even iets luchtigs.

twitter
pi_215430787
Nederlanders zijn erg sportief:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 19:27:16 ]
  donderdag 31 oktober 2024 @ 19:27:01 #155
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215430788
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:01 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Blijft mooi hoe hij eerlijk en recht door zee blijft _O_

Dit niet consequente en constant bij Max een voorbeeld proberen te maken is wat het op dit moment zo kut maakt. Rest krijgt 5s straf omdat er omstandigheden zijn die het zogenaamd minder erg maken, Leclerc krijgt geen taakstraf, omdat ja .... waarom eigenlijk. Lawson steekt middelvinger op, maar daar hoor je ook niks van.
Leclerc zou zich dit weekend moeten melden bij de stewards, las ik.

En Lawson was in de auto, dat is net zoals boordradio's, nog steeds buiten schot, dacht ik.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 31 oktober 2024 @ 19:30:24 #156
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_215430811
twitter

twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_215430965
Leclerc zei wel direct sorry, dus zie hem er nog mee wegkomen
  donderdag 31 oktober 2024 @ 19:48:09 #158
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215431043
Fascinerend hoe hier een discussie speelt over de onsportiviteit van de Engelsen. Wacht maar tot de Argentijn Colapinto het stoeltje naast MAX heeft, dan ga je nog wat meemaken qua onsportief volksgedrag.
Antifa
  donderdag 31 oktober 2024 @ 19:55:26 #159
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215431152
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:48 schreef VoMy het volgende:
Fascinerend hoe hier een discussie speelt over de onsportiviteit van de Engelsen. Wacht maar tot de Argentijn Colapinto het stoeltje naast MAX heeft, dan ga je nog wat meemaken qua onsportief volksgedrag.
Dat heb ik in de IndyCar gezien, inderdaad. Met een coureur die het nog aanmoedigt ook, in plaats van er afstand van neemt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 oktober 2024 @ 19:58:12 #160
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_215431189
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:27 schreef Abid-Meher het volgende:
Nederlanders zijn erg sportief:

[ afbeelding ]
Sorry, maar jij snapt het nog steeds niet. Het gaat niet om de voetballers, hockeyers, coureurs etc ....het gaat om de scheidsrechters, jury, umpires en stewards.

Media kan partijdig zijn, geen probleem. SkyF1 kan partijdig zijn, geen probleem. Ziggo kan partijdig zijn, geen probleem. Die hebben allemaal een "target audience" en moeten die te vriend houden.

F1TV mag van mij eigenlijk niet partijdig zijn, want het is een internationaal gebeuren en geen Brits onderonsje.

Coureurs, spelers, teams etc moeten partijdig zijn, het zijn hun belangen en daar hoort aan de top ook af en toe onsportief gedrag bij. Weer geen probleem.

Een steward kan niet nadat hij straffen heeft uitgedeeld roepen dat hij Max afschuwelijk vind. Ook niet als hij begint met "ik ben fan van hem".

Hoe denk je dat het was afgelopen als Nederland Argentinië was gefloten door een Nederlander die na de wedstrijd had gezegd "ik ben groot fan van Messi, maar hij is echt afschuwelijk op dit moment" en de FIFA daarna dezelfde scheidsrechter naar de finale had gestuurd _O-

Ik snap de onkunde en onwil om toe te geven dat dit fout is echt totaal niet.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 20:00:40 #161
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_215431234
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_215431333
Villeneuve heeft geen Brits paspoort voor zover ik weet.
pi_215431410
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:58 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Sorry, maar jij snapt het nog steeds niet. Het gaat niet om de voetballers, hockeyers, coureurs etc ....het gaat om de scheidsrechters, jury, umpires en stewards.

Media kan partijdig zijn, geen probleem. SkyF1 kan partijdig zijn, geen probleem. Ziggo kan partijdig zijn, geen probleem. Die hebben allemaal een "target audience" en moeten die te vriend houden.

F1TV mag van mij eigenlijk niet partijdig zijn, want het is een internationaal gebeuren en geen Brits onderonsje.

Coureurs, spelers, teams etc moeten partijdig zijn, het zijn hun belangen en daar hoort aan de top ook af en toe onsportief gedrag bij. Weer geen probleem.

Een steward kan niet nadat hij straffen heeft uitgedeeld roepen dat hij Max afschuwelijk vind. Ook niet als hij begint met "ik ben fan van hem".

Hoe denk je dat het was afgelopen als Nederland Argentinië was gefloten door een Nederlander die na de wedstrijd had gezegd "ik ben groot fan van Messi, maar hij is echt afschuwelijk op dit moment" en de FIFA daarna dezelfde scheidsrechter naar de finale had gestuurd _O-

Ik snap de onkunde en onwil om toe te geven dat dit fout is echt totaal niet.
Wat snap ik niet?

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:47 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik heb het over de Engelsen, niet over ons. Die pakten Zowel Rosberg als Vettel met dezelfde smeerlapperij en partijdigheid aan als Max hoor. En zodra er iemand anders als Max opstaat die het kampioenschap van een brit afpakt, gebeurt daar hetzelfde mee. Engelsen zijn zo'n beetje het onsportiefste volk wat er bestaat.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Engelsen snappen niet hoe niet iedereen net zo voor de Engelsen is als zij zijn, want de Engelsen zijn alleen maar voor de Engelsen omdat de Engelsen in alles beter zijn, niet vanwege de nationaliteit.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zijn ze altijd geweest, vooral de engelsen dan, als een schot wint is hij een brit, als hij verliest is hij een schot.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:12 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ooit kon je dat inderdaad zeggen van de meeste Britten maar die tijd ligt inmiddels achter ons.
Qua sportiviteit zijn het inmiddels zielige eilandbewoners geworden.
Ik krijg hier niet echt de indruk dat in deze posts om enkel de Stewards gaat. Vergeef me, maar met woorden als: volk, de Britten en zo maar door, lees ik daar heel iets anders in dan: 'Het gaat hier enkel om de stewards.' Vind het raar dat je mij ervan beticht iets niet te snappen, wanneer dit soort posts er gewoon tussen staan.

Verder denk ik dat die partijdigheid wel meevalt, toen een Brit (Hamilton) kon winnen door gewoon de safety car procedure te volgen is er toch voor een optie gekozen die ten voordelen van een Nederlander (Max) kwam. Voordat ik word verwezen naar het oude koeien topic, ik vind dat dat gewoon een relevant feit is, als we het hebben over beschuldigingen richting scheidsrechters blabla van een organisatie.

Heeft hij echt gezegd Max afschuwelijk te vinden of heeft hij de acties van Max veroordeeld? Dat is gewoon wat anders, en ik vind als steward mag je best kritiek of commentaar hebben op acties van coureurs. Dat is toch niet gek?

De FIFA laat mensen voetballen in een zandbak waar homo's worden opgejaagd, vrouwen niet eens mogen sporten en wedstrijden pas laat op tv komen, omdat het er overdag te heet is, en kinderen dus de wedstrijden moeten missen omdat ze in bed horen te liggen en waar mensen worden uitgebuit onder valse voorwendselen vervolgens spreekt diezelfde FIFA over respect voor iedereen blabla. Dus op zich vind ik dat de FIFA als organisatie al geen bal waard is, en keihard tegen haar principes ingaat.

Komt ook vaak genoeg voor dat een Duitser een Nederlandse wedstrijd fluit tegen een ander land en men roept dat die Duitser toch tegen Nederland gaat zijn. Ik vind het verder ook wel onzin te vallen over één steward als er vier zijn die samen beslissen. Dus als we met jouw voorbeeld verder gaan, als er vier scheidsrechters zijn, zou me dat niet uitmaken eigenlijk. Okay eentje is een beetje tegen, maar wat maakt dat uit? Als Messi geen overtredingen maakt heeft die ook niks te fluiten.

Ik vind het allemaal een beetje ver gaan.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 20:13:17 #164
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215431419
Herbert is er ook zo eentje die Abu Dhabi '21 nog steeds niet verwerkt heeft.
pi_215431552
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:18 schreef THEFXR het volgende:

sommige zien het duister in
Kan op een discussieforum niet echt verwachten dat iedereen voor 30-40 minuten aan video's gaat kijken, om vervolgens met een reactie te komen, kan je niet een beetje samenvatten als ze allemaal gezien hebt?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 20:24:11 ]
  donderdag 31 oktober 2024 @ 20:24:27 #167
6941 APK
Factual, I think.
pi_215431565
Leuk om te horen hoe Piastri er over denkt in het laatste filmpje.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_215431566
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:21 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Ja, ik zie hier echt zoveel troep gegooid worden. Van 'Daar heb je die standaard users weer.' Tot aan de Engelse zijn onsportief en blabla....

Jezus zeg, ik vind het echt achterlijk dat we een hele nationaliteit gaan wegzetten als onsportief.

Kijk je mag zeggen wat je wil, maar ik vind dat je hier echt mensen te kort mee doet en ik vind dat echt fout, maar dan ook fout.

Hier wat voorbeelden van die onsportieve Engelse:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Judy_Guinness

Maar ook een Bellingham in het voetballen bijvoorbeeld:
https://www.thesun.co.uk/(...)therlands-euro-2024/

Maar nee alle Engelse willen alleen Engelse zien winnen. Bollocks....

Oh en hier nog een voorbeeld uit het Snooker van die onsportieve Engelse

https://www.independent.c(...)trauss-b2538033.html
[..]
Wat een onsportieve monsters die Engelse :r

Nog een voorbeeld uit het vrouwenvoetbal:
https://www.indy100.com/s(...)aka-nnadozie-nigeria
[..]
Gruwelijk hoe ze dat doen, krijg er kriebels van.
Je snapt het nopg steeds niet. Moeilijk he, onderscheid maken. Het gaat niet om de sporters zelf, het gaat om de media en het scheidsrechtersorgaan, die zijn zo partijdig als wat. En omdat de media die om de F1 heen hangt voornamelijk een brits imperium is. ( Sky doet het internationale commentaar) en ze nogal veel oud britse coureurs als analisten en commentatoren hebben hebbenze nogal veel invloed, ook op de FIA. Als je de F1 al langer volgt is dat bijna niet te ontkennen.

Bovendien, fact check jij de dingen die je aanhaalt wel? iets uit 1932..... das bijna 100 jaar terug, een opt om een bal safe te leggen van de beste snookeraar ooit, en iets uit het vrouwenvoetbal, waarbij dat gewoon een goedmakertje was voor de harde overtreding die dat mens daarvoor maakte en ze direct diep rood kreeg. De enige waarmee je een punt had, was Bellingham....
pi_215431595
Wanneer praten we over Brazilië?
pi_215431655
Vettel is ook aanwezig.

twitter

twitter
pi_215431704
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:24 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Je snapt het nopg steeds niet. Moeilijk he, onderscheid maken. Het gaat niet om de sporters zelf, het gaat om de media en het scheidsrechtersorgaan, die zijn zo partijdig als wat. En omdat de media die om de F1 heen hangt voornamelijk een brits imperium is. ( Sky doet het internationale commentaar) en ze nogal veel oud britse coureurs als analisten en commentatoren hebben hebbenze nogal veel invloed, ook op de FIA. Als je de F1 al langer volgt is dat bijna niet te ontkennen.

Bovendien, fact check jij de dingen die je aanhaalt wel? iets uit 1932..... das bijna 100 jaar terug, een opt om een bal safe te leggen van de beste snookeraar ooit, en iets uit het vrouwenvoetbal, waarbij dat gewoon een goedmakertje was voor de harde overtreding die dat mens daarvoor maakte en ze direct diep rood kreeg. De enige waarmee je een punt had, was Bellingham....
Tja ook tegen jou zeg ik....

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:47 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik heb het over de Engelsen, niet over ons. Die pakten Zowel Rosberg als Vettel met dezelfde smeerlapperij en partijdigheid aan als Max hoor. En zodra er iemand anders als Max opstaat die het kampioenschap van een brit afpakt, gebeurt daar hetzelfde mee. Engelsen zijn zo'n beetje het onsportiefste volk wat er bestaat.
Gebruik niet dit soort woorden als je de scheidsrechters blabla bedoelt in de F1 dan zeg je dat erbij.

Als ik zeg: 'Het Nederlandse volk is onsportief.' Dan bedoel ik toch echt wel elke Nederlander. En niet enkel een X-aantal. Zeg ik: 'Nederlandse arbiters in de voetbalwereld zijn echt geen cent waard, ze zijn echt onsportief.' Dan is dat duidelijker.

Je kan niet roepen dat ik iets niet begrijp en denigrerend doen en op de man gaan spelen dat het 'moeilijk' zou zijn, als jij woorden als 'volk' gebruikt. Op dat moment ben je zelf overigens zeer onsportief bezig.

quote:
Betekenis 'volk'
Je hebt gezocht op het woord: volk.

volk (het; o; meervoud: volken, volkeren)
1
historisch gegroeide gemeenschap van erfelijk verwante mensen met min of meer gelijke taal en gewoonten: het Engelse volk
2
de gezamenlijke bewoners van een staat: het volk toespreken
3
mensenmenigte: er was veel volk op de been
4
slag van mensen: raar volk; scheepsvolk
5
gewone mensen: een man van het volk iem. die de taal van het gewone volk spreekt (en er meestal ook uit afkomstig is)
6
de bijen van een korf
pi_215431711
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:31 schreef potjecreme het volgende:
Vettel is ook aanwezig.

[ x ]

[ x ]
Ayrton Senna kan in het oude koeien topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 20:37:20 ]
pi_215431749
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 14:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Waarom was er in T4 geen verzachtende omstandigheid dan? Leg eens uit? Gewoon een duel waarbij Norris uiteindelijk wijd gaat maar wel de positie wint. Waarom is daar geen verzachtende omstandigheid dan? Wat is dan nog wel een verzachtende omstandigheid?
Omdat Max er niet voor zat op de apex, en Norris had nu waarschijnlijk wel binnen de lijnen kunnen blijven.
pi_215431751
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:23 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Kan op een discussieforum niet echt verwachten dat iedereen voor 30-40 minuten aan video's gaat kijken, om vervolgens met een reactie te komen, kan je niet een beetje samenvatten als ze allemaal gezien hebt?
ik zou gewoon niet kijken.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 oktober 2024 @ 20:42:59 #175
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_215431770
Het is donderdag en dit topic is al bijna vol.

Staat eerlijk gezegd weinig nieuws in. De reactie van Max is wel een sterke
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')