SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nouja precies, maar vraag is dan leren ze dat ermee?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat van een snoepje aannemen moet je de context goed van uitleggen tegen de kinderen.
en het is ook goed om hen aan te leren niet overal bang voor te zijn.
Maar eerlijk is eerlijk; ik hou ook niet van de veramerikanisering van de maatschappij. (Ook al komt dat feest wel uit Europa.)
Het lijkt voor mij vooral op meeloop gedrag enzo. En erger vooral omdat het in de USA populair is. Ik hoorde er weinig van hoor in mijn jeugd hier in NL?
Het is beetje van de laatste jaren en als ik eigenlijk iets niet wil en zeker niet voor kinderen is het USA kopiëren
Ik heb trouwens makkelijk praten omdat ik geen jonge kinderen heb, wellicht zou ik dan anders denken omdat van vriendjes en vriendinnetjes ook.
Puur uit mezelf, ik zou het iig niet motiveren als ik kinderen had.
Do what you love, love what you do!![]()
@Pinnenmutske hoe was het katten café?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb een wat meer prikkelende foto in OP verwacht met deze TT
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Klopt, ik wil hier ook geen Amerikaanse praktijken, maar als je een keer met zo'n tocht meeloopt in een volksbuurtje, merk je dat het echt heel leuk is voor de kinderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
nouja precies, maar vraag is dan leren ze dat ermee?
Het lijkt voor mij vooral op meeloop gedrag enzo. En erger vooral omdat het in de USA populair is. Ik hoorde er weinig van hoor in mijn jeugd hier in NL?
Het is beetje van de laatste jaren en als ik eigenlijk iets niet wil en zeker niet voor kinderen is het USA kopiërenGeen meeloopgedrag, meer van: "Dat is leuk, willen we ook hier!"
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een wat meer prikkelende foto in OP verwacht met deze TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap het, het is natuurlijk puur commercieel, maar als de kinderen lol hebben, dan kun je daar toch ook van genieten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik wil hier ook geen Amerikaanse praktijken, maar als je een keer met zo'n tocht meeloopt in een volksbuurtje, merk je dat het echt heel leuk is voor de kinderen.Geen meeloopgedrag, meer van: "Dat is leuk, willen we ook hier!"
![]()
![]()
ja snap het wel, zo sluipt het er wel in. Maar aan de andere kant kun je denken, wat als we die oudere traditie van rollepotterij eens leven inblazen. Mss is dat net zo leuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik wil hier ook geen Amerikaanse praktijken, maar als je een keer met zo'n tocht meeloopt in een volksbuurtje, merk je dat het echt heel leuk is voor de kinderen.Geen meeloopgedrag, meer van: "Dat is leuk, willen we ook hier!"
-lampionnenoptocht?Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik snap het ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het, het is natuurlijk puur commercieel, maar als de kinderen lol hebben, dan kun je daar toch ook van genieten.En wss de meesten wel. En toch he zo ga je eigenlijk mee erin.
Do what you love, love what you do!![]()
Juist!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het, het is natuurlijk puur commercieel, maar als de kinderen lol hebben, dan kun je daar toch ook van genieten.![]()
![]()
Supertof. Sorry dat ik niet reageerde, batterij was plat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
@:pinnenmutske hoe was het katten café?
Zennnnnn
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Knuffel terug!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dolfje weerwolfje boeken en knuffel![]()
![]()
Inside out. Net zoals mijn broek als ik niet goed wakker ben.quote:Werewolf
Geintje!
Maar tof dat je het zo leuk vindt allemaal!Had je er al eerder over gehoord voor ik het er over had?
![]()
![]()
Haha echtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Inside out. Net zoals mijn broek als ik niet goed wakker ben.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als Youtube niet zo zat te kutten, had ik nu een liedje van Phil Collins gepost.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Inside out. Net zoals mijn broek als ik niet goed wakker ben.![]()
![]()
Begreep ik!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee een Dolfje knuffel. Pluche.![]()
![]()
![]()
Niet echtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
Geintje!
Maar tof dat je het zo leuk vindt allemaal!Had je er al eerder over gehoord voor ik het er over had?
Werewolf
https://www.nu.nl/opmerke(...)-in-love-motels.htmlquote:Duizenden afgevaardigden van de Verenigde Naties (VN) zijn deze week in de Colombiaanse stad Cali voor de biodiversiteitstop COP16. Maar doordat er meer bezoekers kwamen dan verwacht, moest de gemeente een deel van de VN-delegatie in zogenoemde 'love motels' plaatsen. In de love motels zijn onder meer ronde bedden, seksschommels, danspalen en spiegelplafonds te vinden.
Zo slaapt de Oegandese afgevaardigde Robert Baluku in Motel Deseos (Motel Verlangen), schrijft The Guardian. Baluku noemt het "heel ongebruikelijk" om een spiegel boven zijn bed te hebben. "Ik weet niet wat het motief daarachter is." Wel vindt hij het "heel grappig" om zichzelf in slaap te zien vallen.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik had als eerste het boek over dat schoolfeest gekocht omdat die goedkoop in de opruiming was.quote:![]()
![]()
Misschien een lot kopen en hopen dat je een mooi bedrag wint
Nah so wass!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:29 schreef mario390 het volgende:
kompliziert samengbonden door de deur
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Omg?! Und was jetzt?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:29 schreef mario390 het volgende:
kompliziert samengbonden door de deur
[ afbeelding ]![]()
![]()
2 Mädchen, ein Hosen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:12 schreef mario390 het volgende:
in 1 broek 2 meisjes, brotteig mischen![]()
Schade, ich habe es interrumpiertquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ich mache ein Bolk auf die LieblingCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zo kut dat Youtube niet meer werkt, anders had ik ook hier weer met een bepaald linkje op gereageerd...![]()
![]()
Verdammt nochmalquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Schade, ich habe es interrumpiert![]()
Klopt,maar vanavond was ik even voor feyenoordquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, maar jij bent toch voor FC Groningen?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt,maar vanavond was ik even voor feyenoordStelletje hatersquote:![]()
![]()
![]()
Maar t werkt toch gewoon..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
Zo kut dat Youtube niet meer werkt, anders had ik ook hier weer met een bepaald linkje op gereageerd...♡♡♡♡![]()
Ome Henkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
Zo kut dat Youtube niet meer werkt, anders had ik ook hier weer met een bepaald linkje op gereageerd...![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
Niet echt, mijnquote:was voor de videoclip.
Maar verder wel eens natuurlijk
Hmmmm Danny had het er over dat we een probleem hadden met Youtube en ineens zag ik ook niks meer.quote:
Maar ik heb op deze nieuwe pc wel meer problemen met Firefox.![]()
Zie je geen yt filmpje?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Youtube bolkt ons genadeloos ongezien de moeder.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet echt, mijnwas voor de videoclip.
Maar verder wel eens natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, en een liedje van Sesamstraat uit de jaren '80!![]()
![]()
Het us gemaaktquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm Danny had het er over dat we een probleem hadden met Youtube en ineens zag ik ook niks meer.
Maar ik heb op deze nieuwe pc wel meer problemen met Firefox.
♡♡♡♡![]()
Zal wel door het voetbal komen, dan komt de oerman boven drijvenquote:
Ik denk hetquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zal wel door het voetbal komen, dan komt de oerman boven drijven
Probeer eens een andere browserquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Na F5 ineens wel!
Facebook zit bij mij ook te kutten in Firefox.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
kenn je 10 uren 1 automobilee?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hoeft die van mij ook niet te kijken hoor![]()
Shots firedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
niet werkt?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
Zo kut dat Youtube niet meer werkt, anders had ik ook hier weer met een bepaald linkje op gereageerd...Do what you love, love what you do!![]()
Nou hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nadass Maily oepsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
stimmt
auch nicht nadass du die 3x gepost hastThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb al 2 jaar problemen mee dat "inline" linkjes niet werken in posts?quote:
Gemeld al meerdere keren maar denk nu genoeg gedaan.
Het werkt wel als je het hele topic refreshed en dan weer naar laatste gaat?
Althans tot nu toe of het moet ineens weer anders zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Das een hele andere gozer manquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geeen idee @:Spec spreekt in raadselenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit is net zo slecht als Mario’s Nederlandsquote:![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haaaiquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Makkelijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mein nederlands is beter als zijn duitsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is net zo slecht als Mario’s Nederlands![]()
![]()
Niet actief volgens mij, anders was het wel zieligquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goffer
Ze zouden het moeten verbiedenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
^ Dit dus, sinds gisteren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
werkt inline nu in forum, maar na een refresh![]()
Echt nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
mein nederlands is beter als zijn duits
Misschien is het mijn faalkloon waarvan ik het wachtwoord niet meer weetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon claimen en dan als kloon gebruikenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet actief volgens mij, anders was het wel zielig
Gelungt es unsere leute um zehn stunden in eine luxuswagen zu fahren ohne ein schlaf zu flikkern und so ein gigantischen ungefal zu veruhrzachen?quote:![]()
Neequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wie is jouw faalkloon?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:14 schreef sp3c het volgende:
Misschien is het mijn faalkloon waarvan ik het wachtwoord niet meer weet
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelungt es unsere leute um zehn stunden in eine luxuswagen zu fahren ohne ein schlaf zu flikkern und so ein gigantischen ungefal zu machen?![]()
Klopt!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
zo eentje is er ook van Bert en Ernie![]()
At this moment, Ernie realised that his friend was actually possessed, of zoiets.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelungt es unsere leute um zehn stunden in eine luxuswagen zu fahren ohne ein schlaf zu flikkern und so ein gigantischen ungefal zu veruhrzachen?du bent ook ungevallen
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Noem je @:ToT nu een ongelukje![]()
![]()
!!!!!
![]()
![]()
@sp8c ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
@:Spec
Mogelijk, ik dacht eigenlijk @:sp1c of @:sp0c maar die bestaan nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij vindt het Nederlands van Mario beter dan het Duits van Mailyquote:![]()
Ik heb er ooit een gemaakt om zeer hard te trollen en omdat ik mijn wachtwoord was vergeten
Paar keer
Weet alleen niet meer welkeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee nu maak je het stomquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Futzpiemelquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:20 schreef maily het volgende:
[..]
nou moet ik aan Sp8elputz denken .....
en daarna weer aan Putzfimmel ofzoiets ....
Maar je nieuwe kloon gaat sp3ctaculraar worden toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
@:Spec
Mogelijk, ik dacht eigenlijk @:sp1c of @:sp0c maar die bestaan niet
Juist nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij vindt het Nederlands van Mario beter dan het Duits van Maily![]()
Ik zei Neinquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom ben je het dan met Mario eens![]()
![]()
Deze is veel nieuwer en heel anders.quote:
Het was echt: Uche uch hatsjie hatsjoo, uche uch hatsjooooo!!!!"![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is veel nieuwer en heel anders.
Het was echt: Uche uch hatsjie hatsjoo, uche uch hatsjooooo!!!!"Krijg alleen maar Vader Abraham-suggestiesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was echt: Uche uch hatsjie hatsjoo, uche uch hatsjooooo!!!!"![]()
![]()
![]()
Ergens in mijn achterhoofd klinkt het bekendquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was echt: Uche uch hatsjie hatsjoo, uche uch hatsjooooo!!!!"Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aaah jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ongeveer uit dezelfde tijd, maar die ik bedoel is echt van Sesamstraat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee dat zien ze natuurlijk gelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je nieuwe kloon gaat sp3ctaculraar worden toch?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ieniemienie HatchieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Bekijk deze YouTube videoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
Irritant die YouTube op mobiel in fokAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja doe ik mizzterzp3cquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook zo.
Dan neem ik m welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja past niet in het venstertjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
Irritant die YouTube op mobiel in fokCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Aber Jetztquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hee Moon, goeienavondquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerlijk gezegd zit ik nu aan een cola.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ach so ich sehequote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
hie eent heffie; hie's maai brotterAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is toch niet erg. Ik was ook weer weg 😜quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Supertof. Sorry dat ik niet reageerde, batterij was plat.
ZennnnnnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als een recruiter je vraagt om te solliciteren voor een leuke baan. En je waarschijnlijk zeker een 30-50% hoger salaris kan krijgen. Alleen is het in San Diego en levensonderhoud is daar zeker 3x zo hoog als hier, dus mijn reactie was![]()
![]()
algemene tegenbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
wAt GaAt Er GeBeUrEn DaN ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef M_0_0_N het volgende:
ziJn JuLlIe Er KlAaR vOoR AlLeMaAL????![]()
Als het nu voor 95% working from home is? En eens in de maand even daarheen vliegen, naar HQ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef devzero het volgende:
Als een recruiter je vraagt om te solliciteren voor een leuke baan. En je waarschijnlijk zeker een 30-50% hoger salaris kan krijgen. Alleen is het in San Diego en levensonderhoud is daar zeker 3x zo hoog als hier, dus mijn reactie wasAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had niet goed gelezen...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het nu voor 95% working from home is? En eens in de maand even daarheen vliegen, naar HQ?Misschien toch eens over nadenken. University of California - San Diego heeft een goede reputatie.quote:Fully remote or hybrid options available, with required campus visits at least quarterly or as needed.![]()
Wat danquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef M_0_0_N het volgende:
ziJn JuLlIe Er KlAaR vOoR AlLeMaAL????
WAt11]!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eens in het kwartaal valt wel meequote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had niet goed gelezen...
[..]
Misschien toch eens over nadenken. University of California - San Diego heeft een goede reputatie.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jA! IK kaN niEt WAchtenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef M_0_0_N het volgende:
ziJn JuLlIe Er KlAaR vOoR AlLeMaAL????![]()
Beter dan je huidige ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Misschien toch eens over nadenken. University of California - San Diego heeft een goede reputatie.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En heeft San Diego ook een fijner klimaat? Dat je straks toch wil verhuizen? Of is het daar nog warmer?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Misschien toch eens over nadenken. University of California - San Diego heeft een goede reputatie.
Vervolgens laat ze ons in spanning achter.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Living in SoCalquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En heeft San Diego ook een fijner klimaat? Dat je straks toch wil verhuizen? Of is het daar nog warmer?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik F5 me een ongelukquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Vervolgens laat ze ons in spanning achter.![]()
nou zo erg is het niet hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat wordt weer een nacht niet slapen![]()
![]()
ik lees het anders morgen wel weer eens![]()
Klopt. Maar not me.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha ja, maar ik heb goede hoop dat we het nog te horen krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
nou zo erg is het niet hoor![]()
![]()
ik lees het anders morgen wel weer eens
We zouden haar natuurlijk kunnen taggen....
Aquequelequ :B![]()
Morgen weer een lange werkdag.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook niet
heb mijn nachtrust te lief
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mooie taak voor jouquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef aeque het volgende:
We zouden haar natuurlijk kunnen taggen....![]()
![]()
Ja heb ik het straks weer gedaan.quote:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: