SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nouja precies, maar vraag is dan leren ze dat ermee?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat van een snoepje aannemen moet je de context goed van uitleggen tegen de kinderen.
en het is ook goed om hen aan te leren niet overal bang voor te zijn.
Maar eerlijk is eerlijk; ik hou ook niet van de veramerikanisering van de maatschappij. (Ook al komt dat feest wel uit Europa.)
Het lijkt voor mij vooral op meeloop gedrag enzo. En erger vooral omdat het in de USA populair is. Ik hoorde er weinig van hoor in mijn jeugd hier in NL?
Het is beetje van de laatste jaren en als ik eigenlijk iets niet wil en zeker niet voor kinderen is het USA kopiëren
Ik heb trouwens makkelijk praten omdat ik geen jonge kinderen heb, wellicht zou ik dan anders denken omdat van vriendjes en vriendinnetjes ook.
Puur uit mezelf, ik zou het iig niet motiveren als ik kinderen had.
Do what you love, love what you do!![]()
@Pinnenmutske hoe was het katten café?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb een wat meer prikkelende foto in OP verwacht met deze TT
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Klopt, ik wil hier ook geen Amerikaanse praktijken, maar als je een keer met zo'n tocht meeloopt in een volksbuurtje, merk je dat het echt heel leuk is voor de kinderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
nouja precies, maar vraag is dan leren ze dat ermee?
Het lijkt voor mij vooral op meeloop gedrag enzo. En erger vooral omdat het in de USA populair is. Ik hoorde er weinig van hoor in mijn jeugd hier in NL?
Het is beetje van de laatste jaren en als ik eigenlijk iets niet wil en zeker niet voor kinderen is het USA kopiërenGeen meeloopgedrag, meer van: "Dat is leuk, willen we ook hier!"
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een wat meer prikkelende foto in OP verwacht met deze TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik snap het, het is natuurlijk puur commercieel, maar als de kinderen lol hebben, dan kun je daar toch ook van genieten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik wil hier ook geen Amerikaanse praktijken, maar als je een keer met zo'n tocht meeloopt in een volksbuurtje, merk je dat het echt heel leuk is voor de kinderen.Geen meeloopgedrag, meer van: "Dat is leuk, willen we ook hier!"
![]()
![]()
ja snap het wel, zo sluipt het er wel in. Maar aan de andere kant kun je denken, wat als we die oudere traditie van rollepotterij eens leven inblazen. Mss is dat net zo leuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik wil hier ook geen Amerikaanse praktijken, maar als je een keer met zo'n tocht meeloopt in een volksbuurtje, merk je dat het echt heel leuk is voor de kinderen.Geen meeloopgedrag, meer van: "Dat is leuk, willen we ook hier!"
-lampionnenoptocht?Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik snap het ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het, het is natuurlijk puur commercieel, maar als de kinderen lol hebben, dan kun je daar toch ook van genieten.En wss de meesten wel. En toch he zo ga je eigenlijk mee erin.
Do what you love, love what you do!![]()
Juist!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het, het is natuurlijk puur commercieel, maar als de kinderen lol hebben, dan kun je daar toch ook van genieten.![]()
![]()
Supertof. Sorry dat ik niet reageerde, batterij was plat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
@:pinnenmutske hoe was het katten café?
Zennnnnn
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Knuffel terug!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dolfje weerwolfje boeken en knuffel![]()
![]()
Inside out. Net zoals mijn broek als ik niet goed wakker ben.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Geintje!
Maar tof dat je het zo leuk vindt allemaal!Had je er al eerder over gehoord voor ik het er over had?
![]()
![]()
Haha echtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Inside out. Net zoals mijn broek als ik niet goed wakker ben.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: