10 worstenbrooikesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:54 schreef RipCity het volgende:
Welke drankjes en eten hebben jullie op tafel gezet voor deze wedstrijd?
M'n hulp in de huishouding, onder m'n nieuwe bureau.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:54 schreef RipCity het volgende:
Welke drankjes en eten hebben jullie op tafel gezet voor deze wedstrijd?
Altijd weer persoonlijk worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:57 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal weer niet aanwezig. Uwv heeft de WIA weer gestort. Ach
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:01 schreef RipCity het volgende:
De horeca omzet kan weer overgemaakt worden aan de KNVB aan boetes
Misschien worden we dan nu eens wereldkampioen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:01 schreef RipCity het volgende:
De horeca omzet kan weer overgemaakt worden aan de KNVB aan boetes
Ik vind dat ook iets ontzettend droevigs hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
Alle tokkies met een hard plassertje van de knallen
Hij heeft nu wel iets meer haarquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Er hangen weer netten! Omdat Klaassen meedoet zeker (lol).
Tien jaar jonger. Heeft ie goed gedaan.quote:
Duidelijk veldoverwicht. Nu doordrukken.quote:
Bedankt, nu stoor ik mij eraan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:06 schreef tong80 het volgende:
De Kuip, het enige stadion met palen in beeld.
Ik ben niet homofielquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:07 schreef RipCity het volgende:
"In het Verenigd Koninkrijk is een eerste besmetting met de nieuwe mpox-variant vastgesteld. Volgens de Britse gezondheidsdienst UKHSA is een persoon in Londen die recent naar Afrika was gereisd besmet geraakt met het virus. Het risico voor de bevolking zou klein zijn."
Geertruida meteen Isoleren anders spelen we over 2 weken zonder publiek
Het is toch verschrikkelijk dat dat nodig is met die beestenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:06 schreef tong80 het volgende:
De Kuip, het enige stadion met palen in beeld.
Zou naaienquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:10 schreef RipCity het volgende:
JADA ANNNAAAAA haalt d'r nieuwe borsten uit het vet
Waar is jouw ruggengraat?quote:
Ziet er niet uit als een banaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is hier
[ afbeelding ]
@:caland @:coco
Trauner 10 pacequote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:12 schreef Saekerhett het volgende:
Feyenoord kan het fysiek niet bijbenen.
quote:
Farioli overklast Priske op tactisch vlakquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:16 schreef Durmada het volgende:
Mist Feyenoord Lotomba nu zo erg? Hoe is dit te verklaren.
Te overduidelijk…quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:19 schreef GGMM het volgende:
Makkelie besluit toch maar gewoon voor de overtreding te fluiten
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf de uitgebreide editie met alle processtukken
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:18 schreef KingRoland het volgende:
Gelijkspel is ook winst voor Ajax trouwens
Mooi hè ? Ongeëvenaard, staan altijd achter de ploeg als het minder gaat. Dan kun je idd teren op ervaring. Oe, bijna 0-2. Zou niet meer dan terecht zijn.quote:
die helft van de tijd niet fit isquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutkeeper. De beste doelman van Nederland zit op de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:29 schreef ISVV het volgende:
Ik ga RoddelPraat kijkenONZ is elders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:29 schreef ISVV het volgende:
Ik ga RoddelPraat kijkenSCOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOWAPPEPIEIEIPSCOOOOOPPPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou zo slecht vind ik Ajax niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:31 schreef KingRoland het volgende:
HELEMAAL NIKS IN ROTTERDAM
HELEMAAL NIKS!!!!!!
Ehh ja ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
Het is niet dat Feyenoord heel slecht is of zo.
Lolquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax speelt ook gewoon echt goed. Het is niet dat Feyenoord heel slecht is of zo.
Niveautje Excelsior begreep ikquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax speelt ook gewoon echt goed. Het is niet dat Feyenoord heel slecht is of zo.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:29 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax gaat gewoon kampioen worden genot.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:31 schreef 3rr0r het volgende:
Waar staat @:Caland?Voor paal. Welke weet ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
roep ik al 5 jaarquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:34 schreef Saekerhett het volgende:
Makkelie is echt voor Feyenoord hè.
Wie?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef RipCity het volgende:
Jada-annaaaaaaaaaa legt de massageolie al klaar
Yep.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:34 schreef Saekerhett het volgende:
Makkelie is echt voor Feyenoord hè.
Wat onvriendelijk.quote:
Is dat diegene die genoemd werd in Dit was het nieuws?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef RipCity het volgende:
Jada-annaaaaaaaaaa legt de massageolie al klaar
Oh, nee daar kijk ik niet naar.quote:
Met de nieuwe tietjes? Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat diegene die genoemd werd in Dit was het nieuws?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat diegene die genoemd werd in Dit was het nieuws?
Italiaan kan er geen klote van volgens @Calandquote:
Waarom ook? Onnodige zelfverminking.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Before & after.
Maar nog steeds dezelfde irritante duck-face
Sowieso geldverspilling dat je zo iemand laat spelen met ramaj op de bank.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:39 schreef Origami94 het volgende:
Pasveer speel je man in die vrij staat
Nondeju
Caland serieus nemenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Italiaan kan er geen klote van volgens @:Caland
Kan er geen pepernoot van behalve 1 potje per jaar en die is al geweest.quote:
Vermoeden van ordinair.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Before & after.
Maar nog steeds dezelfde irritante duck-face
Gohquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:42 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic klagen ze weer over de scheidsrechter.
Nou nou nou, denk je even om je taalgebruik?quote:
Die al in een Feyenoord pyjama onder een Feyenoord dekbed slaapt?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:42 schreef Coco het volgende:
Die vinden de scheids alleen goed als die overduidelijk in het voordeel van Feyenoord aan het fluiten is, raak je snel aan gewend natuurlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:42 schreef Coco het volgende:
helemaal niksquote:
Blijven donerenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:45 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door PSVCL op 30-10-2024 18:45 ]
Vreemd. Eigen rechter spelen en opstootje veroorzaken hoort ook afgestraft te worden.quote:
Pepernoten zijn bijna niet meer te koop.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan er geen pepernoot van behalve 1 potje per jaar en die is al geweest.
Helemaal nergensquote:
"Intentie"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gaat om de intentie natuurlijk.
Gewoon rood.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nu wel gespeeld.
Je hebt een bril nodig. Ueda zit in depressie op de bank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |