Doe ik de volgende keer.quote:
Dat is best wel erg, je eigen nick in je eigen OP zetten, maar goedquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe ik de volgende keer.
Ik zei niet dat ik mijn eigen naam zou gebruikenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is best wel erg, je eigen nick in je eigen OP zetten, maar goed
Dit dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allicht hij zit bij ons in de SC!
Ik ga even kijken, moment.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dit dus.
En uh, nu zie ik meer mannelijk dan vrouwelijk schoon in dit topic? In de OP nog wel. En dan heb ik 't niet over de mensen die hier posten. Wordt het niet 'ns tijd voor wat nieuwe pics?
Ik waag het heus niet om weer over hondjes te beginnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar het Beagletje blijft
Verstandigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:04 schreef Groepfunder het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik waag het heus niet om weer over hondjes te beginnen.
Ja, dat wil je niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verstandig
Anders heb je @:Lordofleaves achter je aan!
Daar let ik wel opquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Dit is een betere verhouding.
Of Lenny. Die kreeg ik de vorige keer achter mij aan toen ik iets met hondjes postte. Dus ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verstandig
Anders heb je @:Lordofleaves achter je aan!
Jij hebt heul niets te vertellen , deze SC schijnt eigendom te zijn van Stickiequote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat wil je niet.![]()
Beaglehondje!
Maar die heeft zijn 'eigendom' onbeheerd achtergelaten, toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij hebt heul niets te vertellen , deze SC schijnt eigendom te zijn van Stickie
Duidelijk nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar die heeft zijn 'eigendom' onbeheert achtergelaten, toch?
Lenny is wel erg gevaarlijk jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Of Lenny. Die kreeg ik de vorige keer achter mij aan toen ik iets met hondjes postte. Dus ik kijk wel uit.
Oh geen probleemquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:28 schreef Groepfunder het volgende:
Ik ben kwijt hoe je die foto's ook al weer wat kleiner kunt maken. Dus: sorry voor de volle beeldschermen.
Lenny bijt!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Of Lenny. Die kreeg ik de vorige keer achter mij aan toen ik iets met hondjes postte. Dus ik kijk wel uit.
Ik mag hier alles neerplempen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij hebt heul niets te vertellen , deze SC schijnt eigendom te zijn van Stickie
Dat lingerie meisje maakt weer een hoop goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dit dus.
En uh, nu zie ik meer mannelijk dan vrouwelijk schoon in dit topic? In de OP nog wel. En dan heb ik 't niet over de mensen die hier posten. Wordt het niet 'ns tijd voor wat nieuwe pics?
Egniequote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lenny bijt!
[..]
Ik mag hier alles neerplempen.
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat lingerie meisje maakt weer een hoop goed.
Even Lenny een DM sturenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lenny bijt!
[..]
Ik mag hier alles neerplempen.
Misschien kan je ook wat meer ruimte aan anderen geven om een TT te kunnen maken?quote:
Lijkt op Lennyquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:28 schreef Groepfunder het volgende:
Voor Sally en Puzzie:
[ afbeelding ]
De teringquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:28 schreef Groepfunder het volgende:
Voor Sally en Puzzie:
[ afbeelding ]
90s ,ik vond hem wel leuk vroegerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:31 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat was één van de zoekwoorden.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:31 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat was één van de zoekwoorden.
Zou wel even uitkijken met blote borsten en zoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, 't is toch waar.
Pics or it didn't happen:
[ afbeelding ]
Dat mocht hier toch wel? Of is er meer te zien dan ik vermoed?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou wel even uitkijken met blote borsten en zo
Weet niet zeker of het mag.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:35 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat mocht hier toch wel? Of is er meer te zien dan ik vermoed?
Serieus? Eerdere posts (1, 2, 3, 4) van Lord en mij (1) zijn niet verwijderd. En dan is deze post van Sally ook niet toegestaan. Kom nou, zeg. Of worden we hier met de week preutser?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet niet zeker of het mag.
Ik ben geen mod hier en ik heb er ook geen moeite meequote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Serieus? Eerdere posts (1, 2, 3, 4) van Lord en mij (1) zijn niet verwijderd. En dan is deze post van Sally ook niet toegestaan. Kom nou, zeg. Of worden we hier met de week preutser?
Tering lelijke foto'squote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Serieus? Eerdere posts (1, 2, 3, 4) van Lord en mij (1) zijn niet verwijderd. En dan is deze post van Sally ook niet toegestaan. Kom nou, zeg. Of worden we hier met de week preutser?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, 't is toch waar.
Pics or it didn't happen:
[ afbeelding ]
Blij met ons tettenclubje.quote:
Retteketet, dat is een fijne tet!quote:
Alleen die tatoeagesquote:
Geen tattoo fan?quote:
Nee, niet op deze manier bij een vrouw idd.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet op deze manier bij een vrouw idd.
Over smaak valt niet te twistenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten
quote:
Jezus zo'n lekker wijf en zo verknald met die vreselijke tattoosquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77 , zie ons hier eens de tattoo paupers zijn.![]()
Lord!quote:
Liever een tattoo pauper dan een sneue PVV Tokkiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77 , zie ons hier eens de tattoo paupers zijn.![]()
Hoi Lennyquote:
Stigs!quote:
Zo is dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Liever een tattoo pauper dan een sneue PVV Tokkie
Die is blond en veel knapper.quote:
Oehquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die is blond en veel knapper.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh
* TheStigsDutchCousin bloost onder zijn helm
* TheStigsDutchCousin is conflictedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin is conflicted
quote:
Yep !! Helemaal nuquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hoi chickie.![]()
Hoe is 't in Overijssel? Vast ook al donker.
Sow!! Dan moet het wel heéeel erg donker zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hier ook. Ik zie zelfs geen straatlantaarns.
Zeker, en ik zit te hoog (en te ver van het raam) om ze te zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sow!! Dan moet het wel heéeel erg donker zijn
Oh zo! Nu snap ik emquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:08 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker, en ik zit te hoog (en te ver van het raam) om ze te zien.
Groepsquote:
Energiecrisis daar?quote:
Zet je lampen dan ook uit.quote:
Die heb ik bijna allemaal uit grapjas, ik denk aan het milieuquote:
Tsss... nou zeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik bijna allemaal uit grapjas, ik denk aan het milieu
Nee, dan zie ik nooit waar ik hem insteek.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Sommige mensen doen het nu eenmaal liever in het donker. Ik snap het ook niet.
Precies. En dat wil je toch weten. Instemming en zo ...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan zie ik nooit waar ik hem insteek.
Och... instemming.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Precies. En dat wil je toch weten. Instemming en zo ...
Toch handig hoor. Als je per ongeluk de kat te pakken hebt, loop je al snel ongemakkelijke schrammen op. Nog los van het onbedoelde dierenleed.quote:
Dat is ook weer zo. Ben nog nooit in het donker in een poes gevallen btw.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Toch handig hoor. Als je per ongeluk de kat te pakken hebt, loop je al snel ongemakkelijke schrammen op. Nog los van het onbedoelde dierenleed.
Ik ook niet, maar het zal je maar net overkomen. Een cactus kan ook; wil je ook niet. Nu ja, sommige masochisten misschien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ben nog nooit in het donker in een poes gevallen btw.
Liever niet. Mijn penis moet nog langer mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het zal je maar net overkomen. Een cactus kan ook; wil je ook niet. Nu ja, sommige masochisten misschien.
Wel een stekelige gedachte.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Liever niet. Mijn penis moet nog langer mee.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan zie ik nooit waar ik hem insteek.
Hahaha. Geen seks in een Kip-caravan dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Sowieso niet in een caravanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hahaha. Geen seks in een Kip-caravan dus.
Een tentje op de camping lijkt mij anders ook geen feest. Misschien maar gewoon geen seks op de camping.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso niet in een caravan
Ik haat kramperen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Een tentje op de camping lijkt mij anders ook geen feest. Misschien maar gewoon geen seks op de camping.
Ja maar jij vindt iedereen sneu .. behalve mij dan maar dat is logischquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Liever een tattoo pauper dan een sneue PVV Tokkie
Em dan toch die mensen die na drie weken wegregenen thuis komen en pretenderen 'ontzėttend te hebben genoten"quote:
Hahaaah hard gelachenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt iedereen sneu .. behalve mij dan maar dat is logisch
Er zit altijd wel een bepaald slag volk dat zich nooit kan gedragen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Em dan toch die mensen die na drie weken wegregenen thuis komen en pretenderen 'ontzėttend te hebben genoten"(!)
Mogguh Stigs!quote:
Lordbro!quote:
Weer aan de huizenjacht vandaag?quote:
Nee. Eerstvolgende kan pas over 2 weken. Maar wie weet komt er tussendoor nog wat langsquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weer aan de huizenjacht vandaag?
Een luxe caravan...quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Eerstvolgende kan pas over 2 weken. Maar wie weet komt er tussendoor nog wat langs
Nooit. Van. Mijn. Leven.quote:
Je vriendin vind het vast wel leuk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nooit. Van. Mijn. Leven.
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je vriendin vind het vast wel leuk.
Tssss... hopeloos volk.quote:
Yupquote:
quote:
Meid, wat errug!quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens denken aan de Meilandjes
Mei niet gezien.quote:
Nou dat is idd best wel erg jaquote:
Ik vind het vermakelijke televisie.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dat is idd best wel erg ja![]()
Maar goed , mijn moeder was in de grote vakantie een week in dat kasteel als gastvrouw : beetje rondleidingen geven , ontbijt klaar zetten en een gratis vakantie![]()
En omdat ik pasgeleden nav mijn moeders verhaal een aflevering bekeek en toen zag dat die Vreselijke familie met een bus door Frankrijk toert moest ik daar meteen aan denken
Och, dat heb ik met Top Gear, The Grand Tour en Clarkson's Farmquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik vind het vermakelijke televisie.![]()
Iedereen heeft wel een guilty pleasure.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, dat heb ik met Top Gear, The Grand Tour en Clarkson's Farm
Uiteraard!quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een guilty pleasure.
Niks mis mee. Moet nog ergens een Teddy hebben liggen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard!
* TheStigsDutchCousin kijkt Mr. Bean
Ahwquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks mis mee. Moet nog ergens een Teddy hebben liggen.
Ja, die is ook liev.quote:
Door haar verhaal over haar logeerpartij in dat kasteel ben ik het maar eens gaan kijken , maar dat ging ergens wel tegen mijn 'principes' inquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik vind het vermakelijke televisie.![]()
Zou het ook doen. Over een paar jaar is het afgelopen, maar dan zitten ze er wel warmpjes bij.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk hoe alles door hun wordt uit gemolken
Wordt wel vaak mishandeld hoorquote:
Niet door mij!quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt wel vaak mishandeld hoor
Nee, door Bean zelfquote:
Iets uitmelken bedoel je?quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou het ook doen. Over een paar jaar is het afgelopen, maar dan zitten ze er wel warmpjes bij.
Weet ik. Als ik dat zag, dan drukte ik mijn Teddy altijd stevig tegen mij aan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, door Bean zelfTeddy is al een paar keer zijn hoofd verloren en een keer als kwast gebruikt
Ja, iedere druppel was voor mij en mijn bankrekening.quote:
Ahw, kleine Lord! Of doe je het nog?quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik. Als ik dat zag, dan drukte ik mijn Teddy altijd stevig tegen mij aan.
Soms.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, kleine Lord! Of doe je het nog?
Ahwquote:
je kan uitmelken natuurlijk ook op verschillende manieren interpreterenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, iedere druppel was voor mij en mijn bankrekening.
Neehee! Misschien bij Maxime wel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
je kan uitmelken natuurlijk ook op verschillende manieren interpreteren![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neehee! Misschien bij Maxime wel.
Groeps!quote:
Stigs!quote:
Wat? Die heeft leuke tetjes hoor.quote:
Nooit gezienquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat? Die heeft leuke tetjes hoor.
Lord!quote:
Lijkt wel home video!quote:
Hahah, die wil toch niemand zien?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over tietjes van Martien had
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef Groepfunder het volgende:
[..]Ik ken al die namen toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hahah, die wil toch niemand zien?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik heb in de post van mij die jij hebt geciteerd de spoiler met de afbeeldingen overigens bewust weggehaald. Dat was een foutje.quote:
Oh dus het pleit niet voor me?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik heb in de post van mij die jij hebt geciteerd de spoiler met de afbeeldingen overigens bewust weggehaald. Dat was een foutje.
Jawel. Ik neem aan dat jij het verschil tussen Martien en Maxime wel kunt zien. Het was gewoon een (verkapt) verzoek of jij jouw post ook zou willen bewerken.quote:
Die heb ik gezienquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Jawel. Ik neem aan dat jij het verschil tussen Martien en Maxime wel kunt zien. Het was gewoon een (verkapt) verzoek of jij jouw post ook zou willen bewerken.
Ze is een callgirl geweest.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt wel home video!
Mal kind ben je ook.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over tietjes van Martien had
Dat klopt welquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze is een callgirl geweest.
[..]
Mal kind ben je ook.
Mini-tits!quote:
Je bent ook nooit tevreden eh?quote:
Ik ben tester. Ik ben idd nooit tevreden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bent ook nooit tevreden eh?
Beta tester zeker?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben tester. Ik ben idd nooit tevreden.
Alpha en niks andersquote:
Ook op straat willekeurig tetten testen?quote:
Gaat zo snel merken ze toch niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook op straat willekeurig tetten testen?
Smeerlap.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat zo snel merken ze toch niet.
Allemaal voor de goede zaak!quote:
Snap ik. Ik pak ze gewoon bij de poes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal voor de goede zaak!
Zeg Donald!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Snap ik. Ik pak ze gewoon bij de poes.
Dat doet ie ook jaquote:
Oh, je bedoeld geen Duck?quote:
Daar is het stil.quote:
Ook. Die zijn braaf geworden.quote:
Of zijn druk met andere zakenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook. Die zijn braaf geworden.
Nee, die oranje dwaas.quote:
Lordvriend!quote:
Groepsquote:
Stigs.quote:
Hier is het mistig.quote:Op zondag 3 november 2024 11:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Stigs.Net als gisteren zijn jij, Lord en ik weer als eerste van de partij. Maar het is mooi weer, dus het zal hier wel rustig blijven.
Geluksvogel!quote:
Echte Fokker!quote:Op zondag 3 november 2024 11:44 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik buiten het kooitje fladderen. Maar ik zit achter m'n computerscherm.
Ach, zolang we het maar leuk hebben.quote:Op zondag 3 november 2024 11:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Stigs.Net als gisteren zijn jij, Lord en ik weer als eerste van de partij. Maar het is mooi weer, dus het zal hier wel rustig blijven.
quote:Op zondag 3 november 2024 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, zolang we het maar leuk hebben.
Niet afgetrokken?quote:Op zondag 3 november 2024 12:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Ik leef teruggetrokken op zolder.
Wil je dat echt weten?quote:
Neequote:
Nou ja, zeg! Dan geef ik ook geen antwoord.quote:
Daarom typen met je penis!quote:Op zondag 3 november 2024 16:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou ja, zeg! Dan geef ik ook geen antwoord.
* Groepfunder vindt met één hand typen toch al moeilijk.
Dan staat er dit:quote:
Goed genoeg.quote:Op zondag 3 november 2024 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan staat er dit:
12345678t6rewqsedfrgthgdesdgjtykutrhujrsxhj
Lord!quote:
Stigvriend!quote:
Ja hoor, na de race van gisteren welquote:
Fanboy gespot!quote:Op maandag 4 november 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, na de race van gisteren wel
En daar?
Goed te horenquote:Op maandag 4 november 2024 10:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fanboy gespot!![]()
Hier ook alles goed.
Hoe groot is die caravan?quote:Op maandag 4 november 2024 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed te horen
Gisteren op de valreep nog een huis gezien, meteen gevraagd om een bezichtiging te plannen
Zegquote:
Jajaja.quote:Op maandag 4 november 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg
Caravans zijn er om te slopen.
Whehehe, blijft leuk.quote:
Goudquote:
Zeker weten.quote:
Ben altijd stilquote:
Zorgwekkend.quote:
quote:
quote:
Ja, wat nu eh?quote:
Ik zet mijn helm wel op.quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zet mijn helm wel op.
Mogguh Stigz en de rest hier!quote:
Lord!quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigz en de rest hier!
Lamme dag vandaag.quote:
Huh?quote:
Viesterd!quote:
Je gaapte -> stinkende adem -> mondkapjequote:
Ik heb geen pak.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je gaapte -> stinkende adem -> mondkapje
En ik ben niet vies, ik heb vorige week nog een ander pak aangedaan!
Eentje lenen?quote:
Wel eerst laten stomen!quote:
Stomend heet!quote:
Lord!quote:
Alles flex?quote:
Ik reken het goed!quote:
Lord!quote:
Moi Sitgvriend!quote:
Vanmiddag een bezichtiging, ben benieuwdquote:
Op Center Parcs Eindhoven?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanmiddag een bezichtiging, ben benieuwd
Nee, daar nietquote:
Is toch juist leuk.quote:
Neuh, te verquote:
quote:
Zo groot is dat Brabant toch ook weer niet?quote:
Nee. Maar het wordt meer richting Breda dan Eindhoven.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo groot is dat Brabant toch ook weer niet?
Ah zo. Breda is ook een leuke plaats voor een caravan.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Maar het wordt meer richting Breda dan Eindhoven.
quote:Op donderdag 7 november 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo. Breda is ook een leuke plaats voor een caravan.
quote:
Mogguh Stigs en iedereen hier!quote:
Lord!quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs en iedereen hier!
Ja hoorquote:
Licht verkoudheidje, maar te doen.quote:
* TheStigsDutchCousin vizier dicht doetquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Licht verkoudheidje, maar te doen.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin vizier dicht doet
Frisse lucht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |