Doe ik de volgende keer.quote:
Dat is best wel erg, je eigen nick in je eigen OP zetten, maar goedquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe ik de volgende keer.
Ik zei niet dat ik mijn eigen naam zou gebruikenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is best wel erg, je eigen nick in je eigen OP zetten, maar goed
Dit dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allicht hij zit bij ons in de SC!
Ik ga even kijken, moment.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dit dus.
En uh, nu zie ik meer mannelijk dan vrouwelijk schoon in dit topic? In de OP nog wel. En dan heb ik 't niet over de mensen die hier posten. Wordt het niet 'ns tijd voor wat nieuwe pics?
Ik waag het heus niet om weer over hondjes te beginnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar het Beagletje blijft
Verstandigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:04 schreef Groepfunder het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik waag het heus niet om weer over hondjes te beginnen.
Ja, dat wil je niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verstandig
Anders heb je @:Lordofleaves achter je aan!
Daar let ik wel opquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Dit is een betere verhouding.
Of Lenny. Die kreeg ik de vorige keer achter mij aan toen ik iets met hondjes postte. Dus ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verstandig
Anders heb je @:Lordofleaves achter je aan!
Jij hebt heul niets te vertellen , deze SC schijnt eigendom te zijn van Stickiequote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat wil je niet.![]()
Beaglehondje!
Maar die heeft zijn 'eigendom' onbeheerd achtergelaten, toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij hebt heul niets te vertellen , deze SC schijnt eigendom te zijn van Stickie
Duidelijk nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar die heeft zijn 'eigendom' onbeheert achtergelaten, toch?
Lenny is wel erg gevaarlijk jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Of Lenny. Die kreeg ik de vorige keer achter mij aan toen ik iets met hondjes postte. Dus ik kijk wel uit.
Oh geen probleemquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:28 schreef Groepfunder het volgende:
Ik ben kwijt hoe je die foto's ook al weer wat kleiner kunt maken. Dus: sorry voor de volle beeldschermen.
Lenny bijt!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Of Lenny. Die kreeg ik de vorige keer achter mij aan toen ik iets met hondjes postte. Dus ik kijk wel uit.
Ik mag hier alles neerplempen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij hebt heul niets te vertellen , deze SC schijnt eigendom te zijn van Stickie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |