Nee, ik heb 2 mini papegaaien.quote:
Staat er gewoon in?quote:
Lenny heeft toch een hont?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 mini papegaaien.
Stom.quote:
Lenny had een hontje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lenny heeft toch een hont?
Mijn moeder past regelmatig op zo'n mini papagaai van vrienden van haar. Leuke beestjes
Ja, geen Beagle hondje voor mij.quote:
Awwquote:
Het is je vergeven hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww![]()
![]()
Kan je nagaan hoe lang ik hier niet ben geweest
Paar keer refreshen of zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, geen Beagle hondje voor mij.
Gelukkig dan maarquote:
Werkt niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar keer refreshen of zo?
Show us!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar![]()
Ik was trouwens nog een hele mooie geode vergeten , prachtig wat er toch allemaal uit de aarde komt
Werkt juist niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar keer refreshen of zo?
Ik zal straks ff foto makenquote:
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zal straks ff foto maken![]()
Ik moet ook nog wat stenen knacken (zoals ze daar zeggen
We hebben ook wat musea bezocht daar met de geschiedenis van Idar en de stenen .quote:
Dat heb ik vaak met bomen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben ook wat musea bezocht daar met de geschiedenis van Idar en de stenen .
Op een gegeven moment kon ik geen steen meer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop