SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:58 schreef Paul het volgende:
[..]
haha jij staat niet eens in de top 500 hee
https://forum.fok.nl/user/list_usertotalsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik dacht dat ik afgelopen nacht redelijk had geslapen, maar volgens Rob leek ik op een auto die niet wilde starten. En volgens m'n horloge heb ik idd niet best geslapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel handig als je er obstipatie hebtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:57 schreef aeque het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-koffie-stoppen.html
Olijfolie in je koffie. But why.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar als je dat niet hebt glijdt de koffie er weer net zo snel uit als het erin ging.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel handig als je er obstipatie hebt
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed nieuws wel, ze zijn al bezig met branden van je koffiebonen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:03 schreef DJMO het volgende:
Ik dacht dat ik afgelopen nacht redelijk had geslapen, maar volgens Rob leek ik op een auto die niet wilde starten. En volgens m'n horloge heb ik idd niet best geslapen
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed nieuws wel, ze zijn al bezig met branden van je koffiebonen.
[ afbeelding ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat wordt een lekker rokerige koffie!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mmm Connemaraquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wordt een lekker rokerige koffie!![]()
Als je zo gaat doen ga ik je kapotbolken.quote:
Morguh GGquote:
HC, goedemorgenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat is dit?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, Aardappel en ToT. Drukke boel hier
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vergeet je er geen olijfolie in te doen?quote:
* gebrokenglas zwaait naar AS!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, maar wat voor een?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik ben zo weer even weg want dan weer overleg. Misschien wel meer, even kijken in de agenda.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Konijntjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Stumpertje!
[ afbeelding ]
Die had ik vroeger.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, Aardappel en ToT. Drukke boel hier![]()
![]()
Vandaag 1 overleg, morgen slechts 3. Het valt mee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik ben zo weer even weg want dan weer overleg. Misschien wel meer, even kijken in de agenda.
Ik neem de volgende keer Dot mee naar die meetings, om ze bondig en beknopt te houden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem de volgende keer Dot mee naar die meetings, om ze bondig en beknopt te houden
Ja een vriendin van me kwam ineens met dat beest aangezet voor mijn verjaardag. Ze wilde er zelf eentje hebben namelijk!
"Maar jij mag hem een naam geven, wat gaat het worden?"
- "Moet je die oren eens zien, daar past maar 1 naam bij: Stumpertje!"
"WE GAAN HEM GEEN STUMPERTJE NOEMEN!!!"![]()
![]()
![]()
Misschien nog een overleg inplannen om te overleggen over de overleggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaag 1 overleg, morgen slechts 3. Het valt mee.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En toch werd het stumpertjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
Ja een vriendin van me kwam ineens met dat beest aangezet voor mijn verjaardag. Ze wilde er zelf eentje hebben namelijk!
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Dieren als cadeau geven.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
Dat gaat ie gelijk even overleggenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien nog een overleg inplannen om te overleggen over de overleggen.♡♡♡♡![]()
Af en toe is het gekkenboel inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien nog een overleg inplannen om te overleggen over de overleggen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze woonde nog bij haar ouders en die wilden geen huisdier in huis.quote:
Dan moest ik er maar eentje hebben van haar.
Ja, of ik wel ff nog een kooi er voor kon kopen!![]()
![]()
*geeft extra koffie aanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Af en toe is het gekkenboel inderdaad.♡♡♡♡![]()
Bijzondere vriendinnen heb jij gehad,als ik je verhalen leesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze woonde nog bij haar ouders en die wilden geen huisdier in huis.
Dan moest ik er maar eentje hebben van haar.
Ja, of ik wel ff nog een kooi er voor kon kopen!
♡♡♡♡![]()
Ah, dankjewel. Dat kan ik wel gebruiken.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel geneukt?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:22 schreef ToT het volgende:
Beest had trouwens een grafhekel aan haar!![]()
Ik had een konijn die was niet bij mij weg te slaan. Waar ik zat zat hij ook. En zo mooi als ik eind van de middag de pc uitzetten, altijd rond dezelfde tijd zat hij al klaar voor de bank om er op te springen als ik ging zittenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:22 schreef ToT het volgende:
Beest had trouwens een grafhekel aan haar!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bijzondere vriendinnen heb jij gehad,als ik je verhalen leesEcht wel!
Mijn eerste 2 die zwaar gelovig waren, waren achteraf gezien relatief gesproken de normaalsten!![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het nieuwe normaalquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:24 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
Mijn eerste 2 die zwaar gelovig waren, waren achteraf gezien relatief gesproken de normaalsten!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha leuk!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een konijn die was niet bij mij weg te slaan. Waar ik zat zat hij ook. En zo mooi als ik eind van de middag de pc uitzetten, altijd rond dezelfde tijd zat hij al klaar voor de bank om er op te springen als ik ging zitten
Ja die van mij huppelde overal rond, maar hij plaste en poepte overal, en knaagde aan alles.![]()
Never stick your dick in crazy en toch blijf je het doenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Never stick your dick in crazy en toch blijf je het doenTruth!
![]()
Sollyquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
♡♡♡♡![]()
Dit soort praat, en dan die plaatjes hieronder
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar had ik gelukkig geen last van. Deze ging altijd in zijn hok om zijn behoefte te doen gelukkigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha leuk!
Ja die van mij huppelde overal rond, maar hij plaste en poepte overal, en knaagde aan alles.
Had wel alle kabels konijnproef gemaakt
Welke plaatjes?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit soort praat, en dan die plaatjes hieronder♡♡♡♡![]()
Onderaan heb ik een lijst Random Pics. Elke keer als ik ververs zijn het ook andere plaatjes.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Why?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die geven meestal wel geweldige sex![]()
♡♡♡♡![]()
Ik kwam net deze tegen, zo leer je nog eens wat over je medefokkers.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit soort praat, en dan die plaatjes hieronder
@MizzezAmyOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ohhh dat heb ik nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onderaan heb ik een lijst Random Pics. Elke keer als ik ververs zijn het ook andere plaatjes.♡♡♡♡![]()
Dat is een instelling bij je settings. Even kijken....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, die heb ik uitstaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onderaan heb ik een lijst Random Pics. Elke keer als ik ververs zijn het ook andere plaatjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kwam net deze tegen, zo leer je nog eens wat of je medefokkers.
[ afbeelding ]
@:mizzezamy![]()
Zo, goedemorgen...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kwam net deze tegen, zo leer je nog eens wat of je medefokkers.
[ afbeelding ]
@:mizzezamyI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hier ook idd, alleen knaagden ze wel gewoon door de kabelgootjes heen. Uiteindelijk maar een wand vullend tv-meubel gekocht waar alles achter ligt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had ik gelukkig geen last van. Deze ging altijd in zijn hok om zijn behoefte te doen gelukkig
Had wel alle kabels konijnproef gemaaktOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja ze hebben scherpe tandjes die konijntjesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier ook idd, alleen knaagden ze wel gewoon door de kabelgootjes heen. Uiteindelijk maar een wand vullend tv-meubel gekocht waar alles achter ligt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik had op bepaalde plekken de kabels door metalen buizen heen getrokken nadat wat dure dikke kabels gesloopt waren!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had ik gelukkig geen last van. Deze ging altijd in zijn hok om zijn behoefte te doen gelukkig
Had wel alle kabels konijnproef gemaakt![]()
![]()
Ja, settings rechtsboven, dan overig en dan "Verberg blok met frontpageitems"quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is veel te leuk om uit te hebben staan.
Oeps dat is minder. Maar wel een goede oplosscine metaal knabbelen ze niet doorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had op bepaalde plekken de kabels door metalen buizen heen getrokken nadat wat dure dikke kabels gesloopt waren!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb dat gelijk al uitgezet,quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, settings rechtsboven, dan overig en dan "Verberg blok met frontpageitems"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoef je niet te werken he als je in een vergadering zit?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het probleem is dat het werk nog steeds moet gebeuren, en elke vergadering kost eigenlijk vooral tijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken he als je in een vergadering zit?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
vergaderen via teams
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Vergaderen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Soms is dat best nuttig maar soms heb ik na afloop ook wel een 'wat hebben we nu eigenlijk besproken' gevoel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat laatste kan je deels voorkomen door minimaal een doel voor de vergadering te specificeren. Dan is het vaak ook makkelijker om op ja of nee te klikken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms is dat best nuttig maar soms heb ik na afloop ook wel een 'wat hebben we nu eigenlijk besproken' gevoel.
Lege invites antwoord ik meestal iets in de richting van "bedenk eerst waar je over wil praten"
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dan sorteer ik maar gewoon op userscore.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:57 schreef Paul het volgende:
Ik heef @:heywoodu ingehaald in de top 500!
https://forum.fok.nl/user/list_usertotalsVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Vaak is men verbaasd als je invites declined. Zo van huh? Geen tijd voor mij?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat laatste kan je deels voorkomen door minimaal een doel voor de vergadering te specificeren. Dan is het vaak ook makkelijker om op ja of nee te klikken.
Lege invites antwoord ik meestal iets in de richting van "bedenk eerst waar je over wil praten"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Voor sommigen lijkt het een sport te zijn om in zoveel mogelijk meetings aanwezig te zijn, want dan heb je het druk ofzo. En dan veel meetings als argument gebruiken dat het werk niet af is... ja, duh.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak is men verbaasd als je invites declined. Zo van huh? Geen tijd voor mij?I'm surrounded by morons!
Ow, de stand up begint over 5 minuten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Shopsuhhhhh heve funquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff scrummenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, de stand up begint over 5 minuten.![]()
Ik wil een lay down meeting.I'm surrounded by morons!
Ik wil koffie........ dus heb ik die maar even gepakt
Koffie zetten, goed idee.I'm surrounded by morons!
Nooit verkeerd inderdaadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil koffie........ dus heb ik die maar even gepakt![]()
![]()
Ik pak ook niet voor jou, weet dat je er niet zo van houdtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffietijd
Met een koekje
Geen koekje.I'm surrounded by morons!
Had een brok speculaas bij de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb eergister nog koffie opquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik pak ook niet voor jou, weet dat je er niet zo van houdt![]()
O, dacht dat je er niet echt gek op was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb eergister nog koffie opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rebel dat je bentquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb eergister nog koffie op
Trotste mama van Ambar
Koffie rebelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Speculaas heb ik al heel lang niet meer gegeten... misschien eens kopen.I'm surrounded by morons!
Was vorige week bij de bakker, wilde gevulde speculaas halen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:30 schreef Fogel het volgende:
Speculaas heb ik al heel lang niet meer gegeten... misschien eens kopen.
6 euro voor een heel klein stukje, ik heb het maar laten liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De gevulde sla ik over.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vorige week bij de bakker, wilde gevulde speculaas halen.
6 euro voor een heel klein stukje, ik heb het maar laten liggen.I'm surrounded by morons!
Afn en toe een stukje is wel lekker, maar dan niet die van de supermarktquote:
Roomboterborstplaat ook zo lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het meer dat ik door die vulling tijdelijk een ziekenhuisbed kan ga vullen als ik er teveel van eetquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afn en toe een stukje is wel lekker, maar dan niet die van de supermarkt
Roomboterborstplaat ook zo lekker
O allergisch?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het meer dat ik door die vulling tijdelijk een ziekenhuisbed kan ga vullen als ik er teveel van eetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dan kan je het beter maar niet doen, dat is het niet waard.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, daarom sla ik het ook maar over.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je het beter maar niet doen, dat is het niet waard.I'm surrounded by morons!
Een trein bolkquote:
Koffieproost.I'm surrounded by morons!
Proost
KoffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt goeie ideeënquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb nog niet gepoept, wat is deze
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Ik al 2x, maar het wastafeltje is nog niet geïnstalleerd dus dacht ik nog niet aan jullie tijdens de daad.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb nog niet gepoept, wat is deze![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he
Eerst even pauze nemen en dan even de troon beklimmen![]()
Ik neem ook even een pauze.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik neem ook even een pauze.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Paar nulletjes extra kan geen kwaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
facturen maken met een duffe kop
gaat vast goed
zolang de klant betaaldquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Paar nulletjes extra kan geen kwaad.
zeur ik nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Preciesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang de klant betaald
zeur ik niet
"U heeft uw nota nog niet betaald. Mogelijk is het aan uw aandacht ontsnapt"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang de klant betaald
zeur ik nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
die is wel heel vriendelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"U heeft uw nota nog niet betaald. Mogelijk is het aan uw aandacht ontsnapt"
Zo kreeg ik 'm een keer, toen ik te laat was met betalen.quote:
Ik vond dat heel netjes inderdaad.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zo netjes is die van mij nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo kreeg ik 'm een keer, toen ik te laat was met betalen.
Ik vond dat heel netjes inderdaad.
Gelieve het bedrag per ommgaande over te maken anders zijn we genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.quote:
Zo?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
"BETALUH KLOOTZAKKEN, NU!"quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Uit onze administratie blijkt dat bijgaande factuur nog openstaat. Misschien is deze factuur aan uw aandacht ontsnapt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelieve het bedrag per ommgaande over te maken anders zijn we genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.
Zo?
Wilt u zorgen dat de factuur zo snel mogelijk wordt betaald?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou, het valt nog erg mee, die toonzetting. Prima hoor. En sowieso snap ik dat uitstellen van betalen nooit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uit onze administratie blijkt dat bijgaande factuur nog openstaat. Misschien is deze factuur aan uw aandacht ontsnapt.
Wilt u zorgen dat de factuur zo snel mogelijk wordt betaald?
Als ik een factuur krijg betaal ik die altijd direct, kan ik het ook niet vergeten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is je adres? Stuur ik er even eentjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het valt nog erg mee, die toonzetting. Prima hoor. En sowieso snap ik dat uitstellen van betalen nooit.
Als ik een factuur krijg betaal ik die altijd direct, kan ik het ook niet vergeten.Trotste mama van Ambar
Gewoon meteen betalen,maar meeste betalingen gaan automatisch
Behalve van de tandartsMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is je adres? Stuur ik er even eentje
Dat was nu niet de bedoeling
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar die betaal ik meestal wel meteen, anders vergeet je het..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh jammer welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Dat was nu niet de bedoelingTrotste mama van Ambar
Het CJIB gaat niet vanzelf, tandarts inderdaad ook niet en de gemeente heb ik ook nog niet automatisch.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:34 schreef Lovely het volgende:
Gewoon meteen betalen,maar meeste betalingen gaan automatisch
Behalve van de tandartsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
zijn vaak andere bedrijven die te laat zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het valt nog erg mee, die toonzetting. Prima hoor. En sowieso snap ik dat uitstellen van betalen nooit.
Als ik een factuur krijg betaal ik die altijd direct, kan ik het ook niet vergeten.
1 aannemer maakt er helemaal een potje van die vindt dat hij het recht heeft een betaling pas na 30 dagen te doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom is het toch steeds zo warm op werkTrotste mama van Ambar
Op zich wel fijn dat de meeste dingen nu automatisch gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het CJIB gaat niet vanzelf, tandarts inderdaad ook niet en de gemeente heb ik ook nog niet automatisch.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Een beetje zoals de gemeente ook hanteert. Irritant zulke dingen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn vaak andere bedrijven die te laat zijn
1 aannemer maakt er helemaal een potje van die vindt dat hij het recht heeft een betaling pas na 30 dagen te doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja dat is de wettelijke betaaltermijn van bedrijven naar bedrijvenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een beetje zoals de gemeente ook hanteert. Irritant zulke dingen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien heb je last van opvliegersquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is het toch steeds zo warm op werk
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien heb je last van opvliegers
Ik ben gewoon 18/19 graden gewendTrotste mama van Ambar
En dat je op je telefoon kan zien wat er af gegaan is aan rekeningen.. in plaats van het pas te zien als je je afschrift kreeg
Dan maar wat uit trekken of raam open gooienquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Ik ben gewoon 18/19 graden gewendMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ook superhandig om in de winkel via je mobiel je rekening aan te kunnen vullen als je weer eens met een 'onvoldoende saldo' bij de kassa staat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:39 schreef Lovely het volgende:
En dat je op je telefoon kan zien wat er af gegaan is aan rekeningen.. in plaats van het pas te zien als je afschrift kreeg![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Precies goed om gewoon lekker een trui aan te hebben. Bij 20 vind ik het muf en benauwd worden in de winter als het raam niet open kan.quote:Trotste mama van Ambar
Dat ook ja, al heb ik dat nooit gehad.. maar heb ook altijd wel contant bij mijquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook superhandig om in de winkel via je mobiel je rekening aan te kunnen vullen als je weer eens met een 'onvoldoende saldo' bij de kassa staat.
ik heb niet zoveel lekkere truienquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Precies goed om gewoon lekker een trui aan te hebben. Bij 20 vind ik het muf en benauwd worden in de winter als het raam niet open kan.
Het is me een paar keer overkomen. Maar ik zorg nu dat er altijd voldoende op staat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat ook ja, al heb ik dat nooit gehad.. maar heb ook altijd wel contant bij mijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Slim welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is me een paar keer overkomen. Maar ik zorg nu dat er altijd voldoende op staat.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Misschien ga ik wel voor de winst in November
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
niks ergs aan GGquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is me een paar keer overkomen. Maar ik zorg nu dat er altijd voldoende op staat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik gaat november winnen, als meest bekende user van FOK is dat de kroon op mn werk!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En ik heb inderdaad ook voor nood een paar tientjes in het zijvakje van het hoesje van mijn mobiele telefoon.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook.. kan ineens een pin storing zijn en dan sta je dan bij de kassaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ik heb inderdaad ook voor nood een paar tientjes in het zijvakje van het hoesje van mijn mobiele telefoon.
Maar bij de zelf scan zou ik dan met alle boodschappen naar de gewone kassa moetenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan moet je dus wel aan de bak.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:43 schreef Paul het volgende:
ik gaat november winnen, als meest bekende user van FOK is dat de kroon op mn werk!
Ik heb over oktober 803 posts van jou geteld in DTS.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dan heb je meer grip op je financien
als alles pinnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tis weer een hoop bla blaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel aan de bak.
Ik heb over oktober 803 posts van jou geteld in DTS.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hou mijn rekening wel goed in de gatenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
dan heb je meer grip op je financien
als alles pinnen
@aeque is ook weer in slaap gevallen volgens mijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Na een maand die niet mocht zijn
is dan hier het venijn
ons @aeque heeft zijn overwinning binnen
hij weet echt wel een potje te winnen
Met een gifje hier en daar
sleepte hij de punten bij elkaar
Lieve Aeque gefeliciteerd
je hebt het gedaan
je bent de overwinning weerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kwam net deze tegen, zo leer je nog eens wat over je medefokkers.
[ afbeelding ]
@:mizzezamy
Nu wordt het echt tijd voor een naamsverandering
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu wordt het echt tijd voor een naamsverandering![]()
![]()
AMIEquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu wordt het echt tijd voor een naamsverandering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat zijn dan nog geen punten...?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel aan de bak.
Ik heb over oktober 803 posts van jou geteld in DTS.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mogguh...
Sally, goedemorgen![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
is dan hier het venijn
ons @:Aeque heeft zijn overwinning binnen
je hebt het gedaan
aeque kan niet meer ingehaald worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteravond al niet meer
Wel echt netjes gedaan!!![]()
En weer een leuk gedichtje van jou
Keiharde Greys tegenbolk!!!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat wil ik dus, maar is mobiel niet te doen!quote:![]()
Maar ooit komt er een prachtige smiley tekening
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Even weer wat doen. Laters
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goedemorgen
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
is dan hier het venijn
ons @:Aeque heeft zijn overwinning binnen
je hebt het gedaan
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: