SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:58 schreef Paul het volgende:
[..]
haha jij staat niet eens in de top 500 hee
https://forum.fok.nl/user/list_usertotalsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik dacht dat ik afgelopen nacht redelijk had geslapen, maar volgens Rob leek ik op een auto die niet wilde starten. En volgens m'n horloge heb ik idd niet best geslapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel handig als je er obstipatie hebtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:57 schreef aeque het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-koffie-stoppen.html
Olijfolie in je koffie. But why.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar als je dat niet hebt glijdt de koffie er weer net zo snel uit als het erin ging.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel handig als je er obstipatie hebt
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed nieuws wel, ze zijn al bezig met branden van je koffiebonen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:03 schreef DJMO het volgende:
Ik dacht dat ik afgelopen nacht redelijk had geslapen, maar volgens Rob leek ik op een auto die niet wilde starten. En volgens m'n horloge heb ik idd niet best geslapen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed nieuws wel, ze zijn al bezig met branden van je koffiebonen.
[ afbeelding ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat wordt een lekker rokerige koffie!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: