Dit, zo'n beetje. Prima item.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat had Lubach dan over Trump moeten vertellen dan?
In de US hebben ze dingen als de Daily Show, Last Week Tonight, Bill Maher, Weekend Update van SNL en de Late Show met Colbert die de idioterie van Trump op eenzelfde manier als Lubach in beeld brengen. Alleen bereiken die programma's zijn achterban helaas ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 00:05 schreef golfer het volgende:
Niemand in de USA zal ooit dit item van Lubach zien en dus blijven ze alles geloven wat die volksmenner Trump zegt.
Het enige wat dit soort programma's kunnen doen is dat deze programma's de niet-stemmers en derde-partij-stemmers weten te mobiliseren om toch op Harris te stemmen in plaats van thuis te blijven of op een derde partij te stemmen. Uiteindelijk bepalen de niet-stemmers en derde-partij-stemmers die de verkiezingen winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 00:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
In de US hebben ze dingen als de Daily Show, Last Week Tonight, Bill Maher, Weekend Update van SNL en de Late Show met Colbert die de idioterie van Trump op eenzelfde manier als Lubach in beeld brengen. Alleen bereiken die programma's zijn achterban helaas ook niet.
RTL om Martijn Krabbé of Art Rooijakkers op te volgen. Kwaliteitstelevisie wordt dus omgeruild voor pulp als The Voice. De PVV kan weer in z'n handjes wrijven.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
waar denken lullie dat Lubach heen gaat hierna?
Naar huis lijkt me. Of misschien een hotelletje in de buurt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
haha nee ik bedoel als nieuwe omroep haahquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar huis lijkt me. Of misschien een hotelletje in de buurt.
Belgiëquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
RTL, daar is inmiddels al wel voldoende op gehint.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
Dat moet er dan juist in: komieken als Carlo Boszhard, Jeroen van Koningsbruggen, of een goede DJ. Soms een keertje Linda de Mol misschien, die maakt tenslotte ook humoristische programma's. En wat denk je van Rene van der Gijp? Het wordt hilarisch!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:04 schreef Fred_B het volgende:
Dat interview aan het einde mag er wat mij betreft wel uit, als ze voor RTL/Videoland een soortgelijk programma gaan maken.
Probleem is dat de informatie de meesten wel bereikt, maar het boeit ze niet, want buitenlanders zijn het probleem en de economie is belangrijk. De rest wordt ontkent of vinden ze niet rullevant. Sterker nog: ze vinden het wel fijn om zo’n zondaar te zien. Dat maakt hen zelf ook wat minder slecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 00:05 schreef golfer het volgende:
Niemand in de USA zal ooit dit item van Lubach zien en dus blijven ze alles geloven wat die volksmenner Trump zegt.
Volledig het theater in.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
Nee, ik heb op YouTube een interview gezien waarin hij vertelt niet te stoppen op televisie maar wel met het huidige format en bij de VPRO.quote:
Als hij naar RTL zou gaan was dat wel eerder bekend gemaakt. Zo bijzonder is zo'n overstap nou ook weer niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
Dat klinkt als een 7-. Ik ga pitten en kijk morgen.quote:
Dat zou toch precies een ctrl c - ctrl v item worden van dat item van een tijdje terug over zo'n vergelijkbare webshop? Lijkt me niet dat ie dat gaat doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 06:30 schreef Erno-BE het volgende:
Geen Temu gisteren, dus vandaag a.u.b. Temu behandelen.
Temu is een nog groter kwaad dan Shein, dus dat is een aflevering waardig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou toch precies een ctrl c - ctrl v item worden van dat item van een tijdje terug over zo'n vergelijkbare webshop? Lijkt me niet dat ie dat gaat doen
Populairste youtube video van Lubach:quote:Op woensdag 30 oktober 2024 00:05 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij ook dubbelop. Verwacht het daarom niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou toch precies een ctrl c - ctrl v item worden van dat item van een tijdje terug over zo'n vergelijkbare webshop? Lijkt me niet dat ie dat gaat doen
Deugerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:35 schreef superniger het volgende:
Even zijn laatste uitzending meepakken
RTL/Videoland/Amazonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:57 schreef svann het volgende:
Een behoorlijk groot team (in de loop der jaren, neem ik aan).
Is al bekend wat zijn volgende project is?
Pannekoeks optreden gisteren wekt de suggestie dat hij naar de commerciëlen overstapt.
Ik gok erop dat hij een late-night talkshow in de stijl van David Letterman gaat maken. Dat is altijd al zijn grote voorbeeld geweest.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:57 schreef svann het volgende:
Een behoorlijk groot team (in de loop der jaren, neem ik aan).
Is al bekend wat zijn volgende project is?
Pannekoeks optreden gisteren wekt de suggestie dat hij naar de commerciëlen overstapt.
Past wel bij HBO Max.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij een late-night talkshow in de stijl van David Letterman gaat maken. Dat is altijd al zijn grote voorbeeld geweest.
Hoop het niet. Interviewen is niet zijn sterkste kant.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij een late-night talkshow in de stijl van David Letterman gaat maken. Dat is altijd al zijn grote voorbeeld geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |