Dat klinkt als een 7-. Ik ga pitten en kijk morgen.quote:
Dat zou toch precies een ctrl c - ctrl v item worden van dat item van een tijdje terug over zo'n vergelijkbare webshop? Lijkt me niet dat ie dat gaat doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 06:30 schreef Erno-BE het volgende:
Geen Temu gisteren, dus vandaag a.u.b. Temu behandelen.
Temu is een nog groter kwaad dan Shein, dus dat is een aflevering waardig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou toch precies een ctrl c - ctrl v item worden van dat item van een tijdje terug over zo'n vergelijkbare webshop? Lijkt me niet dat ie dat gaat doen
Populairste youtube video van Lubach:quote:Op woensdag 30 oktober 2024 00:05 schreef golfer het volgende:
Niemand in de USA zal ooit dit item van Lubach zien en dus blijven ze alles geloven wat die volksmenner Trump zegt.
Lijkt mij ook dubbelop. Verwacht het daarom niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou toch precies een ctrl c - ctrl v item worden van dat item van een tijdje terug over zo'n vergelijkbare webshop? Lijkt me niet dat ie dat gaat doen
Deugerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:35 schreef superniger het volgende:
Even zijn laatste uitzending meepakken
RTL/Videoland/Amazonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:57 schreef svann het volgende:
Een behoorlijk groot team (in de loop der jaren, neem ik aan).
Is al bekend wat zijn volgende project is?
Pannekoeks optreden gisteren wekt de suggestie dat hij naar de commerciëlen overstapt.
Ik gok erop dat hij een late-night talkshow in de stijl van David Letterman gaat maken. Dat is altijd al zijn grote voorbeeld geweest.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:57 schreef svann het volgende:
Een behoorlijk groot team (in de loop der jaren, neem ik aan).
Is al bekend wat zijn volgende project is?
Pannekoeks optreden gisteren wekt de suggestie dat hij naar de commerciëlen overstapt.
Past wel bij HBO Max.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij een late-night talkshow in de stijl van David Letterman gaat maken. Dat is altijd al zijn grote voorbeeld geweest.
Hoop het niet. Interviewen is niet zijn sterkste kant.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij een late-night talkshow in de stijl van David Letterman gaat maken. Dat is altijd al zijn grote voorbeeld geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |