Dit, zo'n beetje. Prima item.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat had Lubach dan over Trump moeten vertellen dan?
In de US hebben ze dingen als de Daily Show, Last Week Tonight, Bill Maher, Weekend Update van SNL en de Late Show met Colbert die de idioterie van Trump op eenzelfde manier als Lubach in beeld brengen. Alleen bereiken die programma's zijn achterban helaas ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 00:05 schreef golfer het volgende:
Niemand in de USA zal ooit dit item van Lubach zien en dus blijven ze alles geloven wat die volksmenner Trump zegt.
Het enige wat dit soort programma's kunnen doen is dat deze programma's de niet-stemmers en derde-partij-stemmers weten te mobiliseren om toch op Harris te stemmen in plaats van thuis te blijven of op een derde partij te stemmen. Uiteindelijk bepalen de niet-stemmers en derde-partij-stemmers die de verkiezingen winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 00:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
In de US hebben ze dingen als de Daily Show, Last Week Tonight, Bill Maher, Weekend Update van SNL en de Late Show met Colbert die de idioterie van Trump op eenzelfde manier als Lubach in beeld brengen. Alleen bereiken die programma's zijn achterban helaas ook niet.
RTL om Martijn Krabbé of Art Rooijakkers op te volgen. Kwaliteitstelevisie wordt dus omgeruild voor pulp als The Voice. De PVV kan weer in z'n handjes wrijven.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
waar denken lullie dat Lubach heen gaat hierna?
Naar huis lijkt me. Of misschien een hotelletje in de buurt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
haha nee ik bedoel als nieuwe omroep haahquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar huis lijkt me. Of misschien een hotelletje in de buurt.
Belgiëquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
RTL, daar is inmiddels al wel voldoende op gehint.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
Dat moet er dan juist in: komieken als Carlo Boszhard, Jeroen van Koningsbruggen, of een goede DJ. Soms een keertje Linda de Mol misschien, die maakt tenslotte ook humoristische programma's. En wat denk je van Rene van der Gijp? Het wordt hilarisch!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:04 schreef Fred_B het volgende:
Dat interview aan het einde mag er wat mij betreft wel uit, als ze voor RTL/Videoland een soortgelijk programma gaan maken.
Probleem is dat de informatie de meesten wel bereikt, maar het boeit ze niet, want buitenlanders zijn het probleem en de economie is belangrijk. De rest wordt ontkent of vinden ze niet rullevant. Sterker nog: ze vinden het wel fijn om zo’n zondaar te zien. Dat maakt hen zelf ook wat minder slecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 00:05 schreef golfer het volgende:
Niemand in de USA zal ooit dit item van Lubach zien en dus blijven ze alles geloven wat die volksmenner Trump zegt.
Volledig het theater in.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
Nee, ik heb op YouTube een interview gezien waarin hij vertelt niet te stoppen op televisie maar wel met het huidige format en bij de VPRO.quote:
Als hij naar RTL zou gaan was dat wel eerder bekend gemaakt. Zo bijzonder is zo'n overstap nou ook weer niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:00 schreef Paul het volgende:
Dat klinkt als een 7-. Ik ga pitten en kijk morgen.quote:
Dat zou toch precies een ctrl c - ctrl v item worden van dat item van een tijdje terug over zo'n vergelijkbare webshop? Lijkt me niet dat ie dat gaat doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 06:30 schreef Erno-BE het volgende:
Geen Temu gisteren, dus vandaag a.u.b. Temu behandelen.
Temu is een nog groter kwaad dan Shein, dus dat is een aflevering waardig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou toch precies een ctrl c - ctrl v item worden van dat item van een tijdje terug over zo'n vergelijkbare webshop? Lijkt me niet dat ie dat gaat doen
Populairste youtube video van Lubach:quote:Op woensdag 30 oktober 2024 00:05 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij ook dubbelop. Verwacht het daarom niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou toch precies een ctrl c - ctrl v item worden van dat item van een tijdje terug over zo'n vergelijkbare webshop? Lijkt me niet dat ie dat gaat doen
Deugerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:35 schreef superniger het volgende:
Even zijn laatste uitzending meepakken
RTL/Videoland/Amazonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:57 schreef svann het volgende:
Een behoorlijk groot team (in de loop der jaren, neem ik aan).
Is al bekend wat zijn volgende project is?
Pannekoeks optreden gisteren wekt de suggestie dat hij naar de commerciëlen overstapt.
Ik gok erop dat hij een late-night talkshow in de stijl van David Letterman gaat maken. Dat is altijd al zijn grote voorbeeld geweest.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:57 schreef svann het volgende:
Pannekoeks optreden gisteren wekt de suggestie dat hij naar de commerciëlen overstapt.
Past wel bij HBO Max.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij een late-night talkshow in de stijl van David Letterman gaat maken. Dat is altijd al zijn grote voorbeeld geweest.
Hoop het niet. Interviewen is niet zijn sterkste kant.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij een late-night talkshow in de stijl van David Letterman gaat maken. Dat is altijd al zijn grote voorbeeld geweest.
Hopelijk wacht hem niet het zelfde lot als Jack Spijkerman.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:59 schreef superniger het volgende:
[..]
RTL/Videoland/Amazon
Links lullen.
Rechts vullen.
Andere tijden inmiddels. Dat was een pionier. Net zoals Leon de Winter werd verketterd omdat ie durfde reclame te maken op tv voor zijn nieuwe boek. Nu doet "iedereen" dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hopelijk wacht hem niet het zelfde lot als Jack Spijkerman.
Een heel groot team, dat viel mij gisteren ook op.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:57 schreef svann het volgende:
Heb je mij gespot?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:47 schreef golfer het volgende:
Mooi dat alle mensen van het team nog even in beeld kwamen bij de aftiteling.
Dat is lastig als ik niet weet hoe je echt heet en hoe je er uit ziet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:09 schreef Alcatranz. het volgende:
Heb je mij gespot?![]()
Het was leuk om af en toe mee te lezen in dit topic! Op naar het nieuwe seizoen!
Haha dus je zat in het team maar je wist niet dat dit de allerlaatste aflevering was?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:09 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Heb je mij gespot?![]()
Het was leuk om af en toe mee te lezen in dit topic! Op naar het nieuwe seizoen!
Vroeger was de Avondshow beter!quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:36 schreef Remco het volgende:
Wat een goede laatste aflevering, als ik zelf ergens een hekel aan heb zijn het de vroeger was alles beter roepers.
Haha nee, ik wist zeker dat dit de allerlaatste aflevering was. En met nieuw seizoen bedoel ik niet dat er nog een vervolgreeks komt. Het was meer een tot in een volgend seizoen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Haha dus je zat in het team maar je wist niet dat dit de allerlaatste aflevering was?
Tex de Wit ben jij het??quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:18 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Haha nee, ik wist zeker dat dit de allerlaatste aflevering was. En met nieuw seizoen bedoel ik niet dat er nog een vervolgreeks komt. Het was meer een tot in een volgend seizoen.
*topic ontvolgenquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:24 schreef superniger het volgende:
Lekker zakken vullen bij RTL.
https://www.ad.nl/sterren(...)t-naar-rtl~a5690ada/
Bekijk deze YouTube-video
Dit was het nieuws heb ik ook niet of nauwelijks bekeken toen het op RTL werd uitgezonden. Benieuwd of dit anders gaat verlopen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:00 schreef Farenji het volgende:
Als ie naar rtl gaat is ie dood voor me. Lubach? Wie is dat? Nooit van gehoord.
Hij stapt met z'n hele team over. Dus ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:45 schreef Faraday01 het volgende:
Blijft de productie wel in dezelfde handen? Want kracht van het programma zit ook voor een flink deel in het team.
Als het programma niet aan kwaliteit in boet is dit zelfs beter. Zal duur zijn om te maken dus komt er nu bij de vpro financiële ruimte voor iets anders.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Dit was het nieuws heb ik ook niet of nauwelijks bekeken toen het op RTL werd uitgezonden. Benieuwd of dit anders gaat verlopen.
Even 3 jaar cashen, en hij is binnen. Mislukt de overstap? Geen probleem. Hij heeft een lekker appeltje voor de dorst. Succes? Dan kan ie lekker blijven vullen. Vanuit RTL slim: Jinek weg, Lubach erbij. Qua financiën niet zo heel veel anders. Vooravond RTL blijft al goed scoren dus nu de late avond mogelijk ook nog. Ze zullen ook nog wel met de talkshows doorgaan dus misschien dat Lubach een opwarmertje is of juist toetje. Reclame zullen ze wel heel tactisch plannen. Kan bijvoorbeeld ook 5 minuten item, reclame, rest van de 20 minuten show.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:41 schreef koemleit het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom linksen mensen niet voor geld mogen gaan?
Het spreekt toch juist voor je als je "links" bent terwijl je veel geld hebt?
Er wordt vaak gesproken over "de linkse elite" en ik geloof daar ergens wel in. Echter zie ik deze mensen, als mensen die het goed hebben, maar ook graag willen dat een ander het goed heeft.
En die zijn best bereid daar wat voor in te leveren. Maar tegelijkertijd zeggen ze (natuurlijk) geen nee als er een goed aanbod voor zichzelf langskomt.
Ik zelf zit meestal ook aan de linkerkant van het politieke spectrum. Werk naar volle tevredenheid, maar heb al een paar keer een overstap gemaakt om mezelf te verbeteren. Meestal was dit financieel.
Dus ik snap Arjen heel goed dat ie hetzelfde bij een ander voor meer gaat doen. Ga er ook vanuit dat ie wel "onafhankelijk" blijft. Op het moment dat ik merk dat ie bepaalde zaken uit de weggaat want RTL zou ik toch op hem afknappen.
Daar heb ik ook geen enkel bezwaar tegen, dat zakkenvul-argument is natuurlijk tamelijk dommig.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:41 schreef koemleit het volgende:
Moest toch even lachen toen ik zojuist het filmpje zag.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hopelijk wacht hem niet het zelfde lot als Jack Spijkerman.
Ow god ja,quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen enkel bezwaar tegen, dat zakkenvul-argument is natuurlijk tamelijk dommig.
Het wordt alleen wat moeilijker om zijn programma te vinden en te kijken door de hinderlijke reclames en programmering. Daarnaast kan het gewoon zo zijn dat RTL inspraak gaat vragen, waar ze ook voor betalen, en dat kan in de vorm van sponsoring, of gasten zijn. Ik reken er op dat ze zoveel mogelijk hun onafhankelijkheid zullen bewaken. En als dat niet zo is, jammer. Voor dat je het weet staat ie met Jeroen van Koningsbrugge in het panel bij een leuke zaterdagavondshow: dan hoef het voor mij ook niet meer..
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:45 schreef Faraday01 het volgende:
Blijft de productie wel in dezelfde handen? Want kracht van het programma zit ook voor een flink deel in het team.
Geen zorgen, hij zit straks toch achter een betaalmuur.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:00 schreef Farenji het volgende:
Als ie naar rtl gaat is ie dood voor me. Lubach? Wie is dat? Nooit van gehoord.
Als je de moeite had genomen het artikel te lezen zou je dit gezien hebben:quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:28 schreef Paul het volgende:
messchien gaatie alleen op videoland en heul niet op tv van rtl
quote:De eerste uitzending van Arjen Lubach is in het voorjaar van 2025 te zien bij RTL 4
Zeker. En misschien gaat de rest van het team ook wel meer verdienen en waarom zou hij zijn mensen dat niet mogen gunnen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:41 schreef koemleit het volgende:
Dus ik snap Arjen heel goed dat ie hetzelfde bij een ander voor meer gaat doen.
sorry schatquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de moeite had genomen het artikel te lezen zou je dit gezien hebben:
[..]
Volgens deze website zou Arjen Lubach nu bij de NPO 233.000 per jaar verdienen. Met inkomsten uit boeken, theateroptredens en andere klussen erbij zou dat zo'n 300.000 per jaar zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:41 schreef koemleit het volgende:
Er wordt vaak gesproken over "de linkse elite" en ik geloof daar ergens wel in. Echter zie ik deze mensen, als mensen die het goed hebben, maar ook graag willen dat een ander het goed heeft.
En die zijn best bereid daar wat voor in te leveren. Maar tegelijkertijd zeggen ze (natuurlijk) geen nee als er een goed aanbod voor zichzelf langskomt.
Ik zelf zit meestal ook aan de linkerkant van het politieke spectrum. Werk naar volle tevredenheid, maar heb al een paar keer een overstap gemaakt om mezelf te verbeteren. Meestal was dit financieel.
Dus ik snap Arjen heel goed dat ie hetzelfde bij een ander voor meer gaat doen. Ga er ook vanuit dat ie wel "onafhankelijk" blijft. Op het moment dat ik merk dat ie bepaalde zaken uit de weggaat want RTL zou ik toch op hem afknappen.
Krijg die Instagram-post ook niet embedded hier.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:46 schreef koemleit het volgende:
https://www.ad.nl/sterren(...)r-naar-rtl~a5690ada/
zie filmpje in dit artikel. Dat vind ik dan gelijk alweer humor.
(ik ben een boomer ik weet niet hoe ik dit filmpje hier kan plaatsen)
Plus dat eigen vermogen van 1.8 miljoen euro.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:33 schreef luxerobots het volgende:
Volgens deze website zou Arjen Lubach nu bij de NPO 233.000 per jaar verdienen. Met inkomsten uit boeken, theateroptredens en andere klussen erbij zou dat zo'n 300.000 per jaar zijn.
Bij RTL zou hij, als je kijkt naar zijn status, meer dan een miljoen kunnen verdienen. Eva Jinek verdiende bij RTL zo'n 1,2 miljoen per jaar.
Ik denk dat z'n inkomsten sowieso al hoger lagen. (die man trad een half jaar op voor volle zalen door het hele land). Verder schreef ie regelmatig boeken die bestsellers werden.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens deze website zou Arjen Lubach nu bij de NPO 233.000 per jaar verdienen. Met inkomsten uit boeken, theateroptredens en andere klussen erbij zou dat zo'n 300.000 per jaar zijn.
Bij RTL zou hij, als je kijkt naar zijn status, meer dan een miljoen kunnen verdienen. Eva Jinek verdiende bij RTL zo'n 1,2 miljoen per jaar.
Jinek is ook alweer terug bij de NPO. Meer geld is leuk maar boven een bepaalde grens wordt het betekenisloos.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In elk geval wel cashen. Daar is ook deze linkschmensch niet vies van dus.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:41 schreef Paul het volgende:
Weetnie of hij makkelijk gaat scoren op rtl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |