abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215424290
Zaterdagavond een 5km en zondag de 10mi debuut dus die 5km ga ik rustig aandoen in de achterhoede.

Zit inmiddels op 150 loopjes na 10 maanden goed voor 1.720km!
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:58:30 #52
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215425805
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 16:21 schreef mosselmossel het volgende:
Morgen maar weer eens proberen of het gaat. Na de marathon vier weken geleden eigenlijk nog maar twee of drie keer iets gelopen. Ook veel moe en verkouden laatste week, helpt allemaal niet.

Ik heb wel zin om weer zin in lopen te hebben.
Ik vind het weer lastig in het donker te lopen, merk ik. Door veranderingen op het werk (ander project) kan ik minder thuiswerken en moet ik weer veel 's avonds lopen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215425843
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik vind het weer lastig in het donker te lopen, merk ik. Door veranderingen op het werk (ander project) kan ik minder thuiswerken en moet ik weer veel 's avonds lopen.
Heb ik ook altijd moeite mee. Maar ik ga vanavond wel weer. Moet bezig blijven want de meest slecht maanden komen er weer aan vol met eten, borrels en bankhangen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215426610
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2024 10:49 schreef CaLeX het volgende:
In 14 maanden ben ik al toe aan mijn 4de borstband van Garmin. Vorige twee zijn vervangen onder garantie, nu na 3 maanden geeft hij echt onrealistische waardes

Gisteren een loopje van 4km op 6:42 gemiddeld met 180 gem HR en een loopje van 6km op 6:49 met 178 (warming up/cooling down met een wedstrijd er tussen). Bij de cooling down heb ik de borstband maar afgedaan op een gegeven moment, anders had het nog hoger gelegen. Waar ik vorige week op 145 zat bij 6:03 (9km) gemiddeld.

Er is wel een update geweest bij garmin, maar aangezien ik niemand anders er over gehoord heb betwijfel ik of het daar aan ligt.

Heeft iemand een tip? of koop ik gewoon weer een nieuwe.
En weer tijd voor een nieuwe :{ ;(
(garantie *O*)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_215426628
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:55 schreef CaLeX het volgende:

[..]
(garantie *O*)
Mocht je garantie afgelopen zijn. Koop gewoon een Polar H10, schijnt 'de beste' te zijn en (op sommige rare momenten na) is kennelijk ook het nauwkeurigst.
pi_215426912
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:59 schreef rawdemin het volgende:

[..]
Mocht je garantie afgelopen zijn. Koop gewoon een Polar H10, schijnt 'de beste' te zijn en (op sommige rare momenten na) is kennelijk ook het nauwkeurigst.
ik sla hem op ^O^

Die dingen mogen best kapot gaan aangezien ze intensief gebruikt worden. Maar de huidige geeft soms gewoon verkeerde data. van 140 naar 180 terwijl het tempo/effort niet veranderd.

Mijn data wat doe je ;(
pi_215426917
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:55 schreef CaLeX het volgende:

[..]
(garantie *O*)
Hebben ze m ook gecheckt of gelijk vervangen voor een nieuwe?

Je wilt namelijk niet dat de hoge hartslag door iets anders dan de borstband veroorzaakt wordt.

Just to be sure :)
pi_215426998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 11:38 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Hebben ze m ook gecheckt of gelijk vervangen voor een nieuwe?

Je wilt namelijk niet dat de hoge hartslag door iets anders dan de borstband veroorzaakt wordt.

Just to be sure :)
Ik heb hem op verzoek schoongemaakt en het kastje gereset (hoe noem je die dingen?) (batterij eruit)

De hartslag/effort was niet hoger dan normaal, gisteren kon ik gewoon praten maar had wel een laatste km die gemiddeld op 183 uitkwam met pieken van 195+. Ik heb 2 verschillende kastjes aan de band gehangen de afgelopen weken. Lopen met alleen Optische hartslag geeft een aantal wat bij wel bij dit gevoel past.

De ene keer doet hij het goed en heb ik een gemiddelde hartslag van 145 bij een LDL van 13 km, de dag erop schiet hij bij een LDL van 7 naar gemiddeld 165, met pieken boven de 190. Waar het tempo, ondergrond, wind en hoogtemeters niet zijn veranderd en ruim 90sec per km boven het 5km wedstrijdtempo ligt.

Ik denk ergens een half-los contact ofzo
pi_215433476
Vanavond tijdens een rustige duurloop (25k) gewoon 2x naar de wc gemoeten, tankstation en bosjes :')

Snap er weinig van, tijden geen last en kdenk van de laatste 6 runs die ik deed voor etenstijd ik er 4 als een haas terug moest voor de wc. Eet altijd nog iets maximaal 2 uu voor de start.
Gelukkig sochtends en smiddags nooit last maar irritant wordt het wel.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_215439819
Bij een Garmin plan kun je van de loopjes eenvoudig de datum wijzigen als je toch een dag later wilt lopen bijvoorbeeld. Kan het kloppen dat dat bij de laatste, de race day, niet kan?
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:40:47 #61
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215439859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 23:14 schreef Nober het volgende:
Zaterdagavond een 5km en zondag de 10mi debuut dus die 5km ga ik rustig aandoen in de achterhoede.

Zit inmiddels op 150 loopjes na 10 maanden goed voor 1.720km!
In oktober de 2.000km grens gepasseerd.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 november 2024 @ 09:40:31 #62
426493 crew  PippenScottie
pi_215445111
Voor het eerst in drie weken weer een 5 km gelopen. Het ging niet van harte.

We zijn in Duitsland voor een lang weekend weg en ik had voor vannacht een hotel aan de voet van de Rijn bij Koblenz. Er startte ook een parkrun vlakbij het hotel, dat heeft mogelijk meegespeeld bij de keuze voor het hotel.

Nou moeten jullie weten dat wij in een vrij chaotisch huis wonen en ik een last minute pakker ben. Dus vanochtend kwam ik er achter dat ik niet mijn lange hardloopbroek had meegenomen, maar een maillot van mijn vrouw. Ik had ook geen korte broek mee, dus ik was een beetje in paniek.

Ik heb uiteindelijk voor een plan b gekozen, lopen in mijn zwembroek. Dat was helaas wel een speedo, maar gelukkig zo’n halflange. Ik hoefde me geen zorgen te maken dat ik door de Duitse zedenpolitie werd opgepakt.

De tijd viel uiteindelijk nog mee. Nu is het Fruhstuck tijd
My friends all drive horses
pi_215445381
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 09:40 schreef PippenScottie het volgende:

We zijn in Duitsland voor een lang weekend weg en ik had voor vannacht een hotel aan de voet van de Rijn bij Koblenz. Er startte ook een parkrun vlakbij het hotel, dat heeft mogelijk meegespeeld bij de keuze voor het hotel.

Nou moeten jullie weten dat wij in een vrij chaotisch huis wonen en ik een last minute pakker ben. Dus vanochtend kwam ik er achter dat ik niet mijn lange hardloopbroek had meegenomen, maar een maillot van mijn vrouw. Ik had ook geen korte broek mee, dus ik was een beetje in paniek.

Ik heb uiteindelijk voor een plan b gekozen, lopen in mijn zwembroek. Dat was helaas wel een speedo, maar gelukkig zo’n halflange. Ik hoefde me geen zorgen te maken dat ik door de Duitse zedenpolitie werd opgepakt.

_O- Lekker bezig geweest wel!
pi_215445389
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 09:40 schreef PippenScottie het volgende:

Ik zie het helemaal voor me, gelukkig een degelijke zwembroek, gezien het feit dat je niet bent aangehouden ^O^
Fake it till you make it...
pi_215445403
Weet nog dat ik een keer in Turkije een rondje ging hardlopen. Vanwege de hitte, dacht ik dat sokken niet nodig zouden zijn. Uiteindelijk kreeg ik daar zodanige blaren van op mijn hielen, dat ik de helft van het rondje op blote voeten afmaakte met mijn hardloopschoenen in de hand. Kreeg toen nogal wat vreemde blikken op me af.
pi_215445622
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:36 schreef Serinde het volgende:
Bij een Garmin plan kun je van de loopjes eenvoudig de datum wijzigen als je toch een dag later wilt lopen bijvoorbeeld. Kan het kloppen dat dat bij de laatste, de race day, niet kan?
Dat klopt :Y
pi_215445822
Het was weer zo ver. Toch maar eens gegoogled hoe je dat nou eigenlijk het beste kan doen.

Tot in details:
https://www.apud.net/inde(...)pier%20naar%20buiten.
  zaterdag 2 november 2024 @ 14:03:35 #68
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_215447300
Je hebt ook werkelijk overal een tutorial voor.
pi_215447400
Is dit het moment om bibbits weer eens te promoten? :D
pi_215449447
Er gaan sowieso geen spelden door mijn shirts heen :N

Ik zweer bij zo'n elastieken band waar ik m'n startnummer aan vast kan maken :) dat doe ik dan weer wel gewoon met spelden.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:56 schreef twist02 het volgende:

[..]
Ik kreeg ooit een hagelwit T-shirt (ook van m'n werkgever); was ik ook niet per se gelukkig mee :')

Maar kan me bij lila ook opgetrokken wenkbrauwen voorstellen ja :D
Opnieuw dus }:|
Wie verzint dat nou :?
pi_215449487
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2024 14:18 schreef Serinde het volgende:
Is dit het moment om bibbits weer eens te promoten? :D
Ik had een keer bedacht om gewone magneetjes te gebruiken, die hadden we toch liggen op zolder. Van die kleine, maar wel hele sterke. Dit soort:

Werkte prima, totdat de kinderen elkaar voor de start een knuffel gaven om elkaar succes te wensen *; toen zaten ze vast _O-
pi_215450344
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:09 schreef twist02 het volgende:
Er gaan sowieso geen spelden door mijn shirts heen :N

Ik zweer bij zo'n elastieken band waar ik m'n startnummer aan vast kan maken :) dat doe ik dan weer wel gewoon met spelden.
[..]
Opnieuw dus }:|
Wie verzint dat nou :?
Wij krijgen ook witte shirts, maar wel technisch spul en geen katoen. Maakt mij verder niet uit behalve dat ik liever in singlets loop van mezelf ongeacht de kleur :+
pi_215450468
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:36 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Wij krijgen ook witte shirts, maar wel technisch spul en geen katoen. Maakt mij verder niet uit behalve dat ik liever in singlets loop van mezelf ongeacht de kleur :+
Ja, kwalitatief gezien zijn het gelukkig verder wel goede shirts. Maar ik heb echt een hekel aan wit, vooral omdat dat nooit lang wit blijft :')
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:04:03 #74
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_215450781
Ik heb Egmond in m’n agenda van Garmin gezet. Benieuwd of ik, ook zonder coach, dan ook andere trainingen aanbevolen krijg in de DSW. Tot nu toe vind ik die erg kort.

Volgens de planning krijg ik een opbouwfase, piekfase en een afbouwfase.

Ik zal niet dagelijks de DSW (kunnen) doen dus ik ben benieuwd.
pi_215456728
Is New York vanmiddag nog ergens te volgen via een normale tv zender?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')