Ik vind het weer lastig in het donker te lopen, merk ik. Door veranderingen op het werk (ander project) kan ik minder thuiswerken en moet ik weer veel 's avonds lopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:21 schreef mosselmossel het volgende:
Morgen maar weer eens proberen of het gaat. Na de marathon vier weken geleden eigenlijk nog maar twee of drie keer iets gelopen. Ook veel moe en verkouden laatste week, helpt allemaal niet.
Ik heb wel zin om weer zin in lopen te hebben.
Heb ik ook altijd moeite mee. Maar ik ga vanavond wel weer. Moet bezig blijven want de meest slecht maanden komen er weer aan vol met eten, borrels en bankhangen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het weer lastig in het donker te lopen, merk ik. Door veranderingen op het werk (ander project) kan ik minder thuiswerken en moet ik weer veel 's avonds lopen.
En weer tijd voor een nieuwequote:Op maandag 23 september 2024 10:49 schreef CaLeX het volgende:
In 14 maanden ben ik al toe aan mijn 4de borstband van Garmin. Vorige twee zijn vervangen onder garantie, nu na 3 maanden geeft hij echt onrealistische waardes
Gisteren een loopje van 4km op 6:42 gemiddeld met 180 gem HR en een loopje van 6km op 6:49 met 178 (warming up/cooling down met een wedstrijd er tussen). Bij de cooling down heb ik de borstband maar afgedaan op een gegeven moment, anders had het nog hoger gelegen. Waar ik vorige week op 145 zat bij 6:03 (9km) gemiddeld.
Er is wel een update geweest bij garmin, maar aangezien ik niemand anders er over gehoord heb betwijfel ik of het daar aan ligt.
Heeft iemand een tip? of koop ik gewoon weer een nieuwe.
Mocht je garantie afgelopen zijn. Koop gewoon een Polar H10, schijnt 'de beste' te zijn en (op sommige rare momenten na) is kennelijk ook het nauwkeurigst.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En weer tijd voor een nieuwe![]()
![]()
(garantie)
ik sla hem opquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:59 schreef rawdemin het volgende:
[..]
Mocht je garantie afgelopen zijn. Koop gewoon een Polar H10, schijnt 'de beste' te zijn en (op sommige rare momenten na) is kennelijk ook het nauwkeurigst.
Hebben ze m ook gecheckt of gelijk vervangen voor een nieuwe?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En weer tijd voor een nieuwe![]()
![]()
(garantie)
Ik heb hem op verzoek schoongemaakt en het kastje gereset (hoe noem je die dingen?) (batterij eruit)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:38 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hebben ze m ook gecheckt of gelijk vervangen voor een nieuwe?
Je wilt namelijk niet dat de hoge hartslag door iets anders dan de borstband veroorzaakt wordt.
Just to be sure
In oktober de 2.000km grens gepasseerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:14 schreef Nober het volgende:
Zaterdagavond een 5km en zondag de 10mi debuut dus die 5km ga ik rustig aandoen in de achterhoede.
Zit inmiddels op 150 loopjes na 10 maanden goed voor 1.720km!
quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:40 schreef PippenScottie het volgende:
Voor het eerst in drie weken weer een 5 km gelopen. Het ging niet van harte.
We zijn in Duitsland voor een lang weekend weg en ik had voor vannacht een hotel aan de voet van de Rijn bij Koblenz. Er startte ook een parkrun vlakbij het hotel, dat heeft mogelijk meegespeeld bij de keuze voor het hotel.
Nou moeten jullie weten dat wij in een vrij chaotisch huis wonen en ik een last minute pakker ben. Dus vanochtend kwam ik er achter dat ik niet mijn lange hardloopbroek had meegenomen, maar een maillot van mijn vrouw. Ik had ook geen korte broek mee, dus ik was een beetje in paniek.
Ik heb uiteindelijk voor een plan b gekozen, lopen in mijn zwembroek. Dat was helaas wel een speedo, maar gelukkig zo’n halflange. Ik hoefde me geen zorgen te maken dat ik door de Duitse zedenpolitie werd opgepakt.
De tijd viel uiteindelijk nog mee. Nu is het Fruhstuck tijd
Ik zie het helemaal voor me, gelukkig een degelijke zwembroek, gezien het feit dat je niet bent aangehoudenquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:40 schreef PippenScottie het volgende:
Voor het eerst in drie weken weer een 5 km gelopen. Het ging niet van harte.
We zijn in Duitsland voor een lang weekend weg en ik had voor vannacht een hotel aan de voet van de Rijn bij Koblenz. Er startte ook een parkrun vlakbij het hotel, dat heeft mogelijk meegespeeld bij de keuze voor het hotel.
Nou moeten jullie weten dat wij in een vrij chaotisch huis wonen en ik een last minute pakker ben. Dus vanochtend kwam ik er achter dat ik niet mijn lange hardloopbroek had meegenomen, maar een maillot van mijn vrouw. Ik had ook geen korte broek mee, dus ik was een beetje in paniek.
Ik heb uiteindelijk voor een plan b gekozen, lopen in mijn zwembroek. Dat was helaas wel een speedo, maar gelukkig zo’n halflange. Ik hoefde me geen zorgen te maken dat ik door de Duitse zedenpolitie werd opgepakt.
De tijd viel uiteindelijk nog mee. Nu is het Fruhstuck tijd
Dat kloptquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:36 schreef Serinde het volgende:
Bij een Garmin plan kun je van de loopjes eenvoudig de datum wijzigen als je toch een dag later wilt lopen bijvoorbeeld. Kan het kloppen dat dat bij de laatste, de race day, niet kan?
Opnieuw dusquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:56 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een hagelwit T-shirt (ook van m'n werkgever); was ik ook niet per se gelukkig mee
Maar kan me bij lila ook opgetrokken wenkbrauwen voorstellen ja
Ik had een keer bedacht om gewone magneetjes te gebruiken, die hadden we toch liggen op zolder. Van die kleine, maar wel hele sterke. Dit soort:quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:18 schreef Serinde het volgende:
Is dit het moment om bibbits weer eens te promoten?
Wij krijgen ook witte shirts, maar wel technisch spul en geen katoen. Maakt mij verder niet uit behalve dat ik liever in singlets loop van mezelf ongeacht de kleurquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:09 schreef twist02 het volgende:
Er gaan sowieso geen spelden door mijn shirts heen
Ik zweer bij zo'n elastieken band waar ik m'n startnummer aan vast kan makendat doe ik dan weer wel gewoon met spelden.
[..]
Opnieuw dus![]()
Wie verzint dat nou
Ja, kwalitatief gezien zijn het gelukkig verder wel goede shirts. Maar ik heb echt een hekel aan wit, vooral omdat dat nooit lang wit blijftquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wij krijgen ook witte shirts, maar wel technisch spul en geen katoen. Maakt mij verder niet uit behalve dat ik liever in singlets loop van mezelf ongeacht de kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |