SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Happy happy happy
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 02:09:08 ]![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb pas 800 notes ofzo dus deze kan er ook nog wel bijquote:![]()
Was nieteens persoonlijk bedoeld ook nog, maar ik begrijp dat ze het zo opvat![]()
![]()
Kaputquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
waar zijn die fucking thumbnails!!!???Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Amigoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb pas 800 notes ofzo dus deze kan er ook nog wel bij![]()
Was nieteens persoonlijk bedoeld ook nog, maar ik begrijp dat ze het zo opvat♡♡♡♡![]()
Nope YouTube op fok! KapotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3fm kuikenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3fm zou wel net zo troep zijn als bnn-vara tegenwoordigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik beef lekker niet mee zo naar bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe kan dat nou niet persoonlijk worden opgevat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb pas 800 notes ofzo dus deze kan er ook nog wel bij![]()
Was nieteens persoonlijk bedoeld ook nog, maar ik begrijp dat ze het zo opvat![]()
Ik zeg toch dat ik het begrijpquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou niet persoonlijk worden opgevat?![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ga slapenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou dan ga je niet lekker slapen.
Slapen is sowieso overrated
Jouw reacties zijn onnodig♡♡♡♡![]()
Waarom? Omdat ze jou niet bevallen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga slapen
Jouw reacties zijn onnodig![]()
Omdat ze onnodig onaardig zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze jou niet bevallen?
Ik zal je wel zoveel mogelijk negeren.♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ze onnodig onaardig zijn.
Ik zal je wel zoveel mogelijk negeren.![]()
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4350 / +180 / +35 / 5416 / 6380
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 1104 / +38 / +2 / 805 / 1255
4. Lovely / 1075 / +52 / +0 / 3955 / 4646
5. devzero / 921 / +37 / +2 / 976 / 1289
6. AardappelSchotel / 919 / +36 / +0 / 3653 / 4337
7. Pinnenmutske / 656 / +47 / +2 / 1365 / 1751
8. ieniminimuis / 645 / +22 / +0 / 2003 / 2326
9. Sally / 643 / +0 / +3 / 539 / 746
10. ToT / 607 / +28 / +0 / 3039 / 3327
11. MizzezAmy / 576 / +19 / +0 / 2523 / 2936
12. hemarookworst / 573 / +34 / +0 / 1424 / 1769
13. mascara-klodder / 567 / +2 / +18 / 960 / 1230
14. mario390 / 532 / +21 / +0 / 308 / 475
15. loveyoulongtime / 524 / +8 / +0 / 1949 / 2238
16. Kissingbird / 401 / +1 / +0 / 2134 / 2429
17. gebrokenglas / 339 / +33 / +0 / 1373 / 1587
18. sp3c / 309 / +21 / +0 / 612 / 741
19. kree / 257 / +0 / +0 / 859 / 1024
20. HappyCharly / 243 / +36 / +8 / 1087 / 1264SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dev in wappie-mode?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat die contagion film 8 jaar voor covid was gemaakt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Predictive programming.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo? Het is bijna alsof ze covid hadden voorspeld. Alleen een hoop drama erbij
En covid was al zo'n dramaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo? Het is bijna alsof ze covid hadden voorspeld. Alleen een hoop drama erbij![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ach, er zijn zoveel films over dodelijke virussen gemaakt. En dit was gebaseerd op SARS, maar dan erger. En dat was covid ook. Over 5 jaar zal er wel een film komen over nog iets erger dan covidquote:![]()
Eerst komen de aliens. Oh wacht…quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, er zijn zoveel films over dodelijke virussen gemaakt. En dit was gebaseerd op SARS, maar dan erger. En dat was covid ook. Over 5 jaar zal er wel een film komen over nog iets erger dan covidProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Af en toe mis ik CORquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, er zijn zoveel films over dodelijke virussen gemaakt. En dit was gebaseerd op SARS, maar dan erger. En dat was covid ook. Over 5 jaar zal er wel een film komen over nog iets erger dan covid
Nu worden er alleen maar topics geopend door wappies en leeft het alleen nog in BNW.![]()
Was wel altijd lekker rustig overal met corona.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet leuk dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was wel altijd lekker rustig overal met corona.![]()
![]()
Heerlijk die rust in het uitvaartcentrum.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was wel altijd lekker rustig overal met corona.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
lolquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heerlijk die rust in het uitvaartcentrum.![]()
Mijn dochter had maar 1 vriendin op bezoek op haar 10de verjaardag in 2020, omdat de andere ouders te bang waren. Uiteindelijk hebben we er een leuke dag van gemaakt, maar voor kinderen was het een rare tijd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was wel altijd lekker rustig overal met corona.
We waren met kerst 2020 naar mijn ouders gegaan in Nederland en ik heb nog nooit zo'n leeg vliegtuig gezien![]()
![]()
Die hadden helemaal niets te doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heerlijk die rust in het uitvaartcentrum.![]()
Vond het wel chil rustig in de supermarkt veel gewandeld die periode.tegelijkertijd corona gehad met toenmalig vriendinnetje was een week vol seks en veel uitslapen wel prima allemaal. Vlak voor de laatste lockdown voor het eerst alleen naar de bioscoop geweest omdat ik de nieuwe spider-man toen moest zien mensen gingen helemaal juichen in de bioscoop allemaal wel prima.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sneu. Maar de kinderen zijn er nu wel overheen gelukkig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochter had maar 1 vriendin op bezoek op haar 10de verjaardag in 2020, omdat de andere ouders te bang waren. Uiteindelijk hebben we er een leuke dag van gemaakt, maar voor kinderen was het een rare tijd.
We waren met kerst 2020 naar mijn ouders gegaan in Nederland en ik heb nog nooit zo'n leeg vliegtuig gezien![]()
Moet je wel werk hebben dat je thuis kan werkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:01 schreef devzero het volgende:
Zonder Covid zou thuis werken niet zo populair zijn geworden.![]()
Ik ben gestopt met werken toen. En een paar weken later sloot heel de toko.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 03:03:24 ]![]()
Lijkt wel alsof jongeren wat agressiever zijn geworden als voorheen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sneu. Maar de kinderen zijn er nu wel overheen gelukkig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee. Merk er niks van als ik refereer naar mijn neefjes en nichtje. Allemaal nog net zo liefquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof jongeren wat agressiever zijn geworden als voorheen.![]()
![]()
Soms lijkt het of iedereen wat agressiever is geworden. Ik weet niet of dat door covid is gekomen of dat covid het versnelt heeft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof jongeren wat agressiever zijn geworden als voorheen.![]()
Meer geweldincidenten enzovoorts men is meer individueel gaan leven lijkt het wel kan ook zo lijken natuurlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ligt er maar net aan wat je referentiekader is denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meer geweldincidenten enzovoorts men is meer individueel gaan leven lijkt het wel kan ook zo lijken natuurlijk.![]()
Niks van gemerkt bij mij in Crooswijk. Allemaal schatjes hier.
Rotterdam is dan ook een beetje het San Francisco van de jaren 60. Summer of lovequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
Niks van gemerkt bij mij in Crooswijk. Allemaal schatjes hier.![]()
![]()
Als je ook verder met niemand rekening hoefde te houden natuurlijk een dikkequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
Niks van gemerkt bij mij in Crooswijk. Allemaal schatjes hier.![]()
![]()
Ik vind het wel erg druk worden in de stad. Druk op straat, druk in de winkels, geluidsoverlast. Ik woon m’n hele leven al in de stad dus ik ben echt wel wat gewend, maar ik vind het nu gewoon té.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je ook verder met niemand rekening hoefde te houden natuurlijk een dikke
Ik word oud.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg druk worden in de stad. Druk op straat, druk in de winkels, geluidsoverlast. Ik woon m’n hele leven al in de stad dus ik ben echt wel wat gewend, maar ik vind het nu gewoon té.
Ik word oud.![]()
Ik hou juist van de drukte. Mis ik hier soms best wel![]()
![]()
Wat ik niet mis is de hele erge hoge huurprijs voor een vrieskist.
Als ik daar de energierekening had moeten betalen naast ruim 700 euro huur was ik failliet geweest
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 03:25:57 ]![]()
FOK! begint ook oud te worden. De oldies verdwijnen langzaam en veel nieuwe mensen komen er niet bijquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik hou juist van de drukte. Mis ik hier soms best wel![]()
Oudjes blijven juist toch nog wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
FOK! begint ook oud te worden. De oldies verdwijnen langzaam en veel nieuwe mensen komen er niet bij
Komt verder niks bij.![]()
700 euro valt toch nog wel mee in Rotterdam?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ik niet mis is de hele erge hoge huurprijs voor een vrieskist.
Als ik daar de energierekening had moeten betalen naast ruim 700 euro huur was ik failliet geweest![]()
Als ik een keer ergens anders verblijf vind ik de stilte best creepy, dus een dorp is ook niks voor mij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik hou juist van de drukte. Mis ik hier soms best wel
Dafuq! Ik heb nu een huur van ¤450, met huursubsidie betaal ik ¤250quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn hypotheek is $1800Maar daar zit mijn onroerendezaakbelasting en verzekering wel bij.
Het is hier zo erg goed geïsoleerd dat ik ook amper wat aan gas kwijt ben.
Grote blij!![]()
250 euro is behoorlijk netjes. Het is hier ook redelijk geïsoleerd, maar dat is voornamelijk om de warmte buiten te houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dafuq! Ik heb nu een huur van ¤450, met huursubsidie betaal ik ¤250
Grote blij!![]()
Ik woon wel in een stad en naast het centrum aan een drukke weg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik een keer ergens anders verblijf vind ik de stilte best creepy, dus een dorp is ook niks voor mij.
Maar Brabant en geen Delft meer.![]()
Ik kom wel bij je wonen. Dan is het voorbij met de rust.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dafuq! Ik heb nu een huur van ¤450, met huursubsidie betaal ik ¤250
Grote blij!
Geen plek want dan moet ik mijn kledingkamer opgevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kom wel bij je wonen. Dan is het voorbij met de rust.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kom wel bij je wonen. Dan is het voorbij met de rust.![]()
![]()
Schoenen en kleding altijd boven een man
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 03:33:40 ]![]()
Die drukke weg hier vind ik ontzettend kut. Die gasten razen hier als het ff kan met 70-80km/u over de weg. Dat maakt een tering herrie zeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik woon wel in een stad en naast het centrum aan een drukke weg.
Maar Brabant en geen Delft meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die drukke weg hier vind ik ontzettend kut. Die gasten razen hier als het ff kan met 70-80km/u over de weg. Dat maakt een tering herrie zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Schoenen en kleding altijd boven een man
Daar komt binnenkort een eind aan. Gaat een parkje worden en langs de kade komt een wandelpad. Betekent wel weer maanden lang overlast hier. En we hebben er twee jaar veel overlast gehad van diverse (weg)werkzaamheden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Zonde wel dat die auto's daar mogen staan aan het water, Killem
Maar dat is wel een verbetering straks!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar komt binnenkort een eind aan. Gaat een parkje worden en langs de kade komt een wandelpad. Betekent wel weer maanden lang overlast hier. En we hebben er twee jaar veel overlast gehad van diverse (weg)werkzaamheden.![]()
Maar ja, is vanaf hier 5 min lopen naar het Hofplein, dus het zal hier nooit echt rustig worden.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zou soms bijna met je willen ruilen. Ik hou van Rotterdamquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:41 schreef KillemWieft het volgende:
Maar ja, is vanaf hier 5 min lopen naar het Hofplein, dus het zal hier nooit echt rustig worden.![]()
![]()
Gaan er in de zomer van die kut (buitenlandse) studenten zitten met hun boombox en zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dat is wel een verbetering straks!
Erbij gaan zitten!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gaan er in de zomer van die kut (buitenlandse) studenten zitten met hun boombox en zo.![]()
Lekker eten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou soms bijna met je willen ruilen. Ik hou van Rotterdam
Dat mis ik hier echt, de toko'squote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel van een grote stad.![]()
Binnen een straal van 3km heb ik hier 2 indiaanse, 1 Pakistaanse, en 1 Vietnamese toko zitten. Maar in dit plaatje zitten bv maar 2 Thaise restaurants. Wel weer een hoop goede taco foodtrucksquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat mis ik hier echt, de toko's![]()
Ik ben in de jaren ‘80 letterlijk opgegroeid in de bouwput daar bij de markt op de Binnenrotte.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Kruiskade beste kade om te eten of eten te kopen
Blaak mis ik de markt.
Gewoon het leven daar.
Heb op het Heliport gewoondquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben in de jaren ‘80 letterlijk opgegroeid in de bouwput daar bij de markt op de Binnenrotte.![]()
![]()
Zoveel overeenkomsten. Misschien moeten jullie toch eens samen iets gaan drinkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb op het Heliport gewoond![]()
Ik speelde als kind in de centrale bibliotheek en Oude Haven/kubuswoningen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb op het Heliport gewoond
Er zit ook nog ergens een hondje. Die heb ik nog niet gevonden.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 04:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Er zit ook nog ergens een hondje. Die heb ik nog niet gevonden.
Ik heb die wel eens gezien, maar zo lang geleden dat ik niet meer weet waar die precies was in brussel![]()
hoi
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mogguhh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat wel maar ik vond het zo erg dat mijn verjaardag niet uitgebreid gevierd kon worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was wel altijd lekker rustig overal met corona.
Innerlijke rust
Werewolf
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4440 / +180 / +125 / 5436 / 6403
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 1117 / +38 / +15 / 812 / 1273
4. Lovely / 1075 / +52 / +0 / 3958 / 4651
5. devzero / 938 / +37 / +19 / 985 / 1309
6. AardappelSchotel / 919 / +36 / +0 / 3653 / 4337
7. Pinnenmutske / 668 / +47 / +14 / 1370 / 1764
8. Sally / 649 / +0 / +9 / 540 / 748
9. ieniminimuis / 645 / +22 / +0 / 2003 / 2326
10. ToT / 607 / +28 / +0 / 3039 / 3327
11. mascara-klodder / 604 / +2 / +55 / 974 / 1263
12. MizzezAmy / 576 / +19 / +0 / 2523 / 2936
13. hemarookworst / 575 / +34 / +2 / 1424 / 1770
14. mario390 / 532 / +21 / +0 / 308 / 475
15. loveyoulongtime / 524 / +8 / +0 / 1949 / 2238
16. Kissingbird / 401 / +1 / +0 / 2134 / 2429
17. gebrokenglas / 339 / +33 / +0 / 1373 / 1587
18. sp3c / 309 / +21 / +0 / 612 / 741
19. kree / 257 / +0 / +0 / 859 / 1024
20. HappyCharly / 243 / +36 / +8 / 1087 / 1265SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh Assiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoi Aeque
Ja met 2 onderbrekingen, vannacht nog even tv liggen kijken een uurtje of zo en toen weer in slaap gevallen.quote:
En jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In 1 streep door totdat er een kat, een kwartier voordat mijn wekker ging, besloot dat het een goed idee was om even over haar nek te gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met 2 onderbrekingen, vannacht nog even tv liggen kijken een uurtje of zo en toen weer in slaap gevallen.
En jij?![]()
![]()
Morguh Amyquote:
O das lekker slapen. Maar niet lekker wakker worden als je gelijk kots op moet ruimen. Hopelijk is de kat niet ziek.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In 1 streep door totdat er een kat, een kwartier voordat mijn wekker ging, besloot dat het een goed idee was om even over haar nek te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een kat, dus dat doen ze regelmatigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das lekker slapen. Maar niet lekker wakker worden als je gelijk kots op moet ruimen. Hopelijk is de kat niet ziek.![]()
O geen idee, nooit een kat gehad. Weet er dus ook niet veel van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is een kat, dus dat doen ze regelmatigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker in je bed over haar nek gegaan, of dat nog niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In 1 streep door totdat er een kat, een kwartier voordat mijn wekker ging, besloot dat het een goed idee was om even over haar nek te gaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zo als dit geen euhhhhhhh ...... wordt.quote:
Zoveel liefde naar elkaar
Nieuws stelletje
Nee, dat doet ze gelukkig nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker in je bed over haar nek gegaan, of dat nog niet?![]()
![]()
Hey ToTquote:
Is verboten toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo als dit geen euhhhhhhh ...... wordt.
Zoveel liefde naar elkaar
Nieuws stelletje![]()
We duimen voor je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:24 schreef Paul het volgende:
hey schats, ben me aan voorbereiden op winst DTS novemberOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ahwquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Werd vanmorgen weer eens wakker gekust en geknuffeld door een heel lieve koter.
Ik niet![]()
Mogguh.
Ik wilde even laten weten dat ik vandaag inderdaad blaadjes blouse en groene rok heb aangedaan.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Ik wilde even laten weten dat ik vandaag inderdaad blaadjes blouse en groene rok heb aangedaan.
Smile, it's free therapy.![]()
Bedankt voor deze informatie, ik maakte mij al flink zorgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Ik wilde even laten weten dat ik vandaag inderdaad blaadjes blouse en groene rok heb aangedaan.![]()
En ik kon mijn bruine trui niet vinden.
No joke. Nu geen grapjes over: heb je in de wc pot gekeken? En dat soort poep grapjes.Trotste mama van Ambar
Ik werd vroeger wel eens beschuldigd van dat ik meningen vroeg en er niets mee deed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, ik maakte mij al flink zorgen.Trotste mama van Ambar
Heb je in de oven gekeken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik kon mijn bruine trui niet vinden.
No joke. Nu geen grapjes over: heb je in de wc pot gekeken? En dat soort poep grapjes.![]()
Dat is fijn wakker worden hequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Werd vanmorgen weer eens wakker gekust en geknuffeld door een heel lieve koter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst zien dan geloven, ga jij never reddenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:24 schreef Paul het volgende:
hey schats, ben me aan voorbereiden op winst DTS november
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
Aan de smiley-regen te zien is het een spannende nek-aan-nek race deze maand?
Even de regels bekeken, is niet verbotenquote:
Veel plezier vandaag!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Ik wilde even laten weten dat ik vandaag inderdaad blaadjes blouse en groene rok heb aangedaan.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
Aan de smiley-regen te zien is het een spannende nek-aan-nek race deze maand?![]()
![]()
Ohw, weg spanningquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even de regels bekeken, is niet verboten
Haha zeker, maar ik had nog wel ff wat langer willen slapen.quote:
Zo kut; als hij niet hier is, kan ik echt niet uitslapen.
Is hij er wel, dan laat hij mij niet uitslapen!![]()
![]()
Dat is altijd zo, ook als je moet werken wil je blijven liggen om dan vervolgens als je vrij bent ook vroeg wakker te zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zeker, maar ik had nog wel ff wat langer willen slapen.
Zo kut; als hij niet hier is, kan ik echt niet uitslapen.
Is hij er wel, dan laat hij mij niet uitslapen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is meer onrust, gedachtes, hem missen enzo....quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, ook als je moet werken wil je blijven liggen om dan vervolgens als je vrij bent ook vroeg wakker te zijn.![]()
Dat is ook een proces waar je aan moet wennen, je hebt hem natuurlijk altijd bij je gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Is meer onrust, gedachtes, hem missen enzo....
Precies!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een proces waar je aan moet wennen, je hebt hem natuurlijk altijd bij je gehad.
![]()
![]()
Gelukkig!quote:
Ik haal morgen pas mn griepprik, dus moet voorzichtig zijn
Neus zit al jaren dicht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik haal morgen pas mn griepprik, dus moet voorzichtig zijnWerewolf
quote:![]()
Dan kunnen ze de kozijnen niet afmaken vandaagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh, maar ik heb het alleen voor het westen besteld hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Dan kunnen ze de kozijnen niet afmaken vandaag![]()
Huisje boompje beestje it is!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]dan moet het maar burgerlijk
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: