Hoeveel likes heb je al te pakken?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:58 schreef KingRoland het volgende:
Een leuke grap gemaakt in het feyenoordtopic
10 maar er is wat mis met de likes op dit moment dus vandaar dat je het niet kan zienquote:
Defineer leuke grapjes.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:42 schreef Wotte het volgende:
Ik moest daar laatst opWotte na een paar leuke grapjes. Onaangename mensen.
Jij bent ook nooit leuk. Zelfs je zus lachte niet achter de piano.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:42 schreef Wotte het volgende:
Ik moest daar laatst opWotte na een paar leuke grapjes. Onaangename mensen.
Is dat een Fries spreekwoord?quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs je zus lachte niet achter de piano.
Het begrip afgang een nieuwe betekenis gegeven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit leuk. Zelfs je zus lachte niet achter de piano.
Oh, ik zal eens kijken naar die 'positieve' notes.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:11 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 31-10-2024 14:10. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:yvonne @:nattekat @:ggmm @:onlogisch kan hier nog iets aan gedaan worden, helemaal na al die positieve notes van de laatste tijd?
Serieus of probeer je wat?quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Problemen in de privesfeer, zie de app.
We moeten iets verzinnen om hem dusdanig te triggeren dat hij terugkomdquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vroeg ik vorige week ook al. Geen antwoord.
Ik heb daar een hart hoofd in.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
We moeten iets verzinnen om hem dusdanig te triggeren dat hij terugkomd
Terugkomdquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
We moeten iets verzinnen om hem dusdanig te triggeren dat hij terugkomd
Dat is lekker zeg. Geniet ervan!quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Knor knorquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet patat met kipnuggets vanavond
KBR maat, het is immers maandagquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zwijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Biryaniquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hamburger, boontjes en aardappeltjes. Lekker simpel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent toch geen 12?quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Daar heb ik me nou nooit druk om kunnen maken, laat gaan joh. Wel grappig dat Real en de ontzettend vervelende Vinicius ontzettend boos zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:02 schreef Caland het volgende:
De tiktokgeneratie hecht wel erg veel waarde aan dat gouden balletje he
Ik word oud denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:31 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7977]Bedankt voor de malwareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greetings, I am sorry, but I have to start with the bad news. I am a Hacker.quote:
Echt een ontzettend naar mannetje is dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Wereldgozer het volgende:
nicky in de kieftjansenegmondgijp podcast goed ventje @:rambodirk @:kingroland
Dat is z'n pa toch eigenlijk ook gewoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een ontzettend naar mannetje is dat.
Ik zie dat ze het over de F1 gaan hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Wereldgozer het volgende:
nicky in de kieftjansenegmondgijp podcast goed ventje @:rambodirk @:kingroland
Ja natuurlijk, een ontzettende egoïst ook. Lekker iedereen de maat nemen maar zelf achter het bankje zitten als het directeurtje met kibbeling voor de deur staat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is z'n pa toch eigenlijk ook gewoon.
Heeft toch gewoon een mentale stoornisquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, een ontzettende egoïst ook. Lekker iedereen de maat nemen maar zelf achter het bankje zitten als het directeurtje met kibbeling voor de deur staat.
Al ben jij natuurlijk de laatste die daar iets over mag zeggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heeft toch gewoon een mentale stoornis
Wowquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al ben jij natuurlijk de laatste die daar iets over mag zeggen
Nondeju zeg hoppa!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, misschien ADHD en niet zo slim, maar denk dat de ASS-problematiek van Gijpie eerder dichter bij jouw persoonlijkheid ligt, maat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal jou van het lijstje Gedankenpolizei af, ik kan opnieuw gaan beginnen, want dacht echt dat jij het was.quote:
Waarom moeten het altijd mannen zijn, ik vind het wel een beetje gay, zijn er geen dames?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
user @:dombohetolifantje1 roept op tot vredesbesprekingen.
Parkeer je geaardheidsonzekerheid gewoon ff johquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waarom moeten het altijd mannen zijn, ik vind het wel een beetje gay, zijn er geen dames?
Eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het nu maar gezellig houden.
Het valt mij op dat enkele users wel heel vaak de confrontatie opzoeken met elkaar.
Ik ben niet onzeker over mijn geaardheid. Mannen nee, shemale pijpen ja, maar geen seks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Parkeer je geaardheidsonzekerheid gewoon ff joh
De credits hiervan gaan overigens naar @Coco .quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
user @:dombohetolifantje1 roept op tot vredesbesprekingen.
Heeft GGMM een hoge functie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar heel snel over zinnige dingen hebben.
@:GGMM hoe bevalt jouw nieuwe functie.
Ik krijg er langzaam werkzaamheden bij en ben qua salaris al omhoog gegaan maar er moet ook nog iemand voor m'n huidige functie gevonden worden dus ik zit nog niet echt op m'n nieuwe functiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar heel snel over zinnige dingen hebben.
@:GGMM hoe bevalt jouw nieuwe functie.
Oh, hopelijk heb jij een goede bestemming voor de extra centjes!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg er langzaam werkzaamheden bij en ben qua salaris al omhoog gegaan maar er moet ook nog iemand voor m'n huidige functie gevonden worden dus ik zit nog niet echt op m'n nieuwe functie
Maar bedankt voor het vragen
Ik heb dat niet eens meegekregen (dat de gouden bal is uitgereikt).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:02 schreef Caland het volgende:
De tiktokgeneratie hecht wel erg veel waarde aan dat gouden balletje he
Ik word oud denk ik
Verdien je veel? Ik zat te kijken naar salarissen waar ik ga werken, maar alleen die directeuren verdienen veel en de bestuurder. Ik mag al blij zijn met 25 per uur bruto.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg er langzaam werkzaamheden bij en ben qua salaris al omhoog gegaan maar er moet ook nog iemand voor m'n huidige functie gevonden worden dus ik zit nog niet echt op m'n nieuwe functie
Maar bedankt voor het vragen
Dan zou je moeten solliciteren op de functie van directeur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:18 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Verdien je veel? Ik zat te kijken naar salarissen waar ik ga werken, maar alleen die directeuren verdienen veel en de bestuurder. Ik mag al blij zijn met 25 per uur bruto.
Ja ik kan op zijn maximale maar zoveel per uur verdienen ik geloof 35 euro? Directeur groeit veel hoger. Maar ik weet niet hoe je directeur wordtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zou je moeten solliciteren op de functie van directeur.
Succes!
MAAR HET IS OOK NIET WAARquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Sorry dat ik je stoornis benoemde @:tjacka
Oh sorry dan vergis ik mequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MAAR HET IS OOK NIET WAAR
VUILE KLOOTZAK
Dat gaat wel prima, kreeg in Lissabon pas na de wedstrijd (en anderhalve dag sjouwen) pas echt last van m’n voet. Kan nog steeds niet echt rennen of voetballen ermee, maar de rest gaat langzaam de goede kant op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik haal jou van het lijstje Gedankenpolizei af, ik kan opnieuw gaan beginnen, want dacht echt dat jij het was.
Hoe is het met je been/voet ben je weer opgekrabbeld?
Heb je nu een Lucille Werner loopje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat wel prima, kreeg in Lissabon pas na de wedstrijd (en anderhalve dag sjouwen) pas echt last van m’n voet. Kan nog steeds niet echt rennen of voetballen ermee, maar de rest gaat langzaam de goede kant op.
Ja nog steeds wel, helemaal als ik op een dag 10km+ loop, anders ben ik er redelijk vanaf.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nu een Lucille Werner loopje?
Lekker maat, hopelijk snel weer helemaal beter, maar ik ben blij dat je weer veel dingen kan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat wel prima, kreeg in Lissabon pas na de wedstrijd (en anderhalve dag sjouwen) pas echt last van m’n voet. Kan nog steeds niet echt rennen of voetballen ermee, maar de rest gaat langzaam de goede kant op.
Eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die over uurloon spreken behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Op je middenrif letten: niet oppervlakkig ademhalen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Net weer hardgelopen @:pisces29 @:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1
Kreeg wel na 20 minuten een steek. Hoe kan ik dat voorkomen? #dtv
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Niet meer hardlopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Niet in de Bijlmer gaan hardlopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Er staat morgen weer een verrukkelijke show klaar. Niet met mij, want er is een leuke gast.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:54 schreef Tjacka het volgende:
Al twee afleveringen Stijn bij DEDB
Wil jullie wel even herinneren dat wij deze jongen groot hebben gemaakt.
Oh maar dat vind ik juist moeilijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op je middenrif letten: niet oppervlakkig ademhalen.
linkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:54 schreef Tjacka het volgende:
Al twee afleveringen Stijn bij DEDB
Wil jullie wel even herinneren dat wij deze jongen groot hebben gemaakt.
Dan zeker een seksueel gefrustreerd mannetje worden en FA. Ik bedank vriendelijk.quote:
Jij was samen met Hansie Hansie de leukste gast. Al waren je vragen over de Pastoor quiz wel wat akward.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er staat morgen weer een verrukkelijke show klaar. Niet met mij, want er is een leuke gast.
De Eerste de Beste · Episodequote:
Ja, het voelde voor mij ook niet helemaal perfect. Maar dat bedenken van die quiz is sowieso uitdagend. Het moet niet te moeilijk, niet te voorspelbaar, en die gasten moeten het ook leuk vinden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij was samen met Hansie Hansie de leukste gast. Al waren je vragen over de Pastoor quiz wel wat akward.
Snap sowieso niet zo goed waarom Pastoor nu zo belangrijk is in het topvoetbal. Is de rest dus niet aardig????quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, het voelde voor mij ook niet helemaal perfect. Maar dat bedenken van die quiz is sowieso uitdagend. Het moet niet te moeilijk, niet te voorspelbaar, en die gasten moeten het ook leuk vinden.
Joop en z'n regisserende vader zijn zulke lieve gasten.
Alex Pastoor werd zaterdag 58, dat is een passende reden voor een quiz.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap sowieso niet zo goed waarom Pastoor nu zo belangrijk is in het topvoetbal. Is de rest dus niet aardig????
Hij heeft een open vizier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alex Pastoor werd zaterdag 58, dat is een passende reden voor een quiz.
Daarnaast is hij gewoon een verademing in de media. Met de week worden de analyses feitenvrijer, terwijl Pastoor zonder belang of iets dergelijks kijkt naar het spelletje.
Rustiger aan doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Dat hadden @KingRoland en ik al lang geleden voorspeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De Eerste de Beste · Episode
De Eerste de Beste · Episode
StijnGOD.![]()
Deze mannen zijn over 10 jaar nog groter dan Vandaag inside overigens.
Ik vind het een vervelend mannetjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alex Pastoor werd zaterdag 58, dat is een passende reden voor een quiz.
Daarnaast is hij gewoon een verademing in de media. Met de week worden de analyses feitenvrijer, terwijl Pastoor zonder belang of iets dergelijks kijkt naar het spelletje.
Knap van jullie!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat hadden @:kingroland en ik al lang geleden voorspeld.
Vandaag hadden we een nieuw iemand die mee liep, rent pas sinds zes weken (daarvoor nooit gesport) en doet nu al een 5 kilometer op een tempo van 3:40/45. Loopt mij op de intervallen lachend voorbij terwijl ik best wel een aardig tempootje loop. En hij weet godverdomme nog niet eens met welke fluorgele sokken hij er het lelijkst uit ziet @Calandquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik juist moeilijk.ik ging bijna richting de 6:30 over 55 minuten door die steek evengoed ver over de 7:00
Ik ben woedend
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag hadden we een nieuw iemand die mee liep, rent pas sinds zes weken (daarvoor nooit gesport) en doet nu al een 5 kilometer op een tempo van 3:40/45. Loopt mij op de intervallen lachend voorbij terwijl ik best wel een aardig tempootje loop. En hij weet godverdomme nog niet eens met welke fluorgele sokken hij er het lelijkst uit ziet @:caland
Dan vraag je je af, waarvoor doe je het nog allemaal.
Ja, hij roept behoorlijk laxerende dingen. Hij heeft ook een nare persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:37 schreef Vis1980 het volgende:
Wat is die Van Basten een lul zeg, die zie ik nog wel pleiten voor een groter doel en geen verdedigers, om de sport meer uitslagen te laten krijgen a la basketbal.
Waarschijnlijk een Jood!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag hadden we een nieuw iemand die mee liep, rent pas sinds zes weken (daarvoor nooit gesport) en doet nu al een 5 kilometer op een tempo van 3:40/45. Loopt mij op de intervallen lachend voorbij terwijl ik best wel een aardig tempootje loop. En hij weet godverdomme nog niet eens met welke fluorgele sokken hij er het lelijkst uit ziet @:caland
Dan vraag je je af, waarvoor doe je het nog allemaal.
Wij zijn supporters van verschillende clubs, maar wij zijn vooral ook VRIENDEN.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 01:25 schreef Wotte het volgende:
Het is hier toch betrekkelijk tam zo in de aanloop naar de klassieker. Valt tegen.
Wil jij jouw mobiel voortaan wel volledig laten opladen in de nacht?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt een verbetering trouwens dat de joetuup filmpjes embedded zijn. Ook vooral mobiel!
Geen darkmodequote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt een verbetering trouwens dat de joetuup filmpjes embedded zijn. Ook vooral mobiel!
Gelukkig merkt niemand dat ik rond twee uur rechtstreeks de kroeg inloopquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:49 schreef KingRoland het volgende:
@:bezsen CDA groeit in de peilingen
Tram en metro weer helemaal propvol rond 17quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Ik trek deze dag niet zo goed, er zijn ook helemaal geen mensen op kantoor (Weena @:kingroland )
Ik heb na het sporten een lekker stokbroodje warm vlees pinda genuttigd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar eens gaan lunchen
Eet smakelijk!
gl/pvda, wie zijn die mensenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
40-45
Lief dat je dit oppert om @onlogisch aan het posten te krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb op dit moment zo’n ontzettende vetzucht naar het “restaurant” van IKEA, geen idee waarom. Grote portie ballen, patat, stukje appeltaart of Daimtaart, dat soort gore zooi.
Lach mij aub uit zodat ik in mijn KBR-routine blijf
Dit kan echt nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb op dit moment zo’n ontzettende vetzucht naar het “restaurant” van IKEA, geen idee waarom. Grote portie ballen, patat, stukje appeltaart of Daimtaart, dat soort gore zooi.
Kom maar naar de KSCquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dat weten we niet.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:32 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk kunnen de overige VBL-mods het nog aan nu zijn werkzaamheden overgenomen moeten worden.
Je kan toch gewoon zien of hij een ban heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand
Vorige keer maakte ik me ook zorgen en toen was meneer gewoon op vakantie
Ja jij ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zien of hij een ban heeft
Het is nu ook herfstvakantie toch? Die zal met die kleine wel bij één of ander proleterig allin kloesief oord liggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
KABELJAUWBURGERSquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Pizza @onlogischquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Laten we hopen dat meneer gewoon weer eens te lui was, om zijn goede vrienden hier in te lichten en dat er inderdaad niks ernstigs is gebeurd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Dank vriend. Ja deze had ik niet helemaal aan zien komen maar daarom wel erg lekker.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog makker. Dikverdiend.
Wat ik er voor had gegeven om in de jaren dat Ajax beter was op zo’n manier in de Arena te winnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank vriend. Ja deze had ik niet helemaal aan zien komen maar daarom wel erg lekker.
Helaas kon Jaap Stam niet zo'n trucje uithalen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ik er voor had gegeven om in de jaren dat Ajax beter was op zo’n manier in de Arena te winnen.
Dat vind ik een beetje denigrerend, met ‘trucje’ impliceer je dat iedereen er zo’n puinzooi van kan maken als Jaap Stam maar dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helaas kon Jaap Stam niet zo'n trucje uithalen.
Adblocker is eenvoudiger dan bietsen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
Ik zie opeens weer allemaal advertenties op FOK!
Zou iemand dit op kunnen lossen? @:ggmm @:yvonne @:onlogisch @:scrummie @:trein2000
Bij het Eudokiaplein hebben we altijd een rijtje gezellige verwarde mannetjes staan die om kleingeld vragen, wellicht kan je daar tussen staan. Smerige stinkende sloeber.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
Ik zie opeens weer allemaal advertenties op FOK!
Zou iemand dit op kunnen lossen? @:ggmm @:yvonne @:onlogisch @:scrummie @:trein2000
Goeie grutjesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij het Eudokiaplein hebben we altijd een rijtje gezellige verwarde mannetjes staan die om kleingeld vragen, wellicht kan je daar tussen staan. Smerige stinkende sloeber.
Sowquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij het Eudokiaplein hebben we altijd een rijtje gezellige verwarde mannetjes staan die om kleingeld vragen, wellicht kan je daar tussen staan. Smerige stinkende sloeber.
Ik eet bij mijn moeder weet het dus nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat werd het?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik eet bij mijn moeder weet het dus niet
Sushiquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze had Chinees gehaald. Wat heb jij gegeten lieverd?
GA WEG HIER MEGA DEBIELquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:49 schreef Abid-Meher het volgende:
Goedemorgen muchachos heeft iedereen gisteren zijn familie herdacht, met Mexicaanse hapjes?
Tjacka dacht dat we vrienden waren. Zie jou bijna nooit meer in de klb sc. Hoe gaat het met jou en je twee banen?quote:
IK KOM DAAR NIET MEER OMDAT JIJ DAAR POSTquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Tjacka dacht dat we vrienden waren. Zie jou bijna nooit meer in de klb sc. Hoe gaat het met jou en je twee banen?
nee grapje hoor lieverdquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Tjacka dacht dat we vrienden waren. Zie jou bijna nooit meer in de klb sc. Hoe gaat het met jou en je twee banen?
Ik ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben stiekem alvast aan de lunch begonnen.
Ik hoop dat jij je gauw beter voelt. Je bent een kanjer maatje.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee grapje hoor lieverd
gaat goed, ben met 1 baan gestopt dus werk er nu nog maar bij 1. nog steeds vind ik 40 uur vrij weinig om te werken inderdaad, maar ben nu bezig met hardlopen en fitnessen. als ik over half jaar fit ben ga ik misschien weer meer werken.
ik voel mij helemaal niet slecht hoor. wil eind oktober de halve van amsterdam lopen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij je gauw beter voelt. Je bent een kanjer maatje.
@Caland vindt dit geen goed idee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:41 schreef Tjacka het volgende:
en misschien over een paar jaar de marathon van athene, die lijkt mij wel vet
De afwezigheid van @onlogisch wordt gevoeld.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
Het dreigt uit de hand te lopen in het Feyenoord topic.
Ik zag hem woensdag nog in het stadionquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik had onlo een appje gestuurd maar ook daar geen reactie.
Ik maak me een beetje zorgen.
Ah oke. Dan kan ie de klere krijgen, beetje mij/ons negeren.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem woensdag nog in het stadion
Ah vandaar dat hij er even niet isquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem woensdag nog in het stadion
Wil je hiermee suggereren dat mensen normaal gesproken op jouw appjes reageren?quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik had onlo een appje gestuurd maar ook daar geen reactie.
Ik maak me een beetje zorgen.
Vanwaar ben jij op oorlogspad vandaag?quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wil je hiermee suggereren dat mensen normaal gesproken op jouw appjes reageren?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vanwaar ben jij op oorlogspad vandaag?
quote:
Mwah, je moeder wel, maar dat is meer een varken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wil je hiermee suggereren dat mensen normaal gesproken op jouw appjes reageren?
Hoe staat hij? Pics?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste oliebol met poedersuiker gegeten (sinds januari) en een bikini gekocht.
@:onlogisch
Dit vind ik nogal tegenstrijdig, is een badpak of burkini niet meer iets voor je?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste oliebol met poedersuiker gegeten (sinds januari) en een bikini gekocht.
@:onlogisch
Projecteer jij nu je wintervachtje op een ander?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit vind ik nogal tegenstrijdig, is een badpak of burkini niet meer iets voor je?
Misschien weer een lekker weekje vakantie gepakt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien heeft @:onlogisch betere dingen te doen dan een beetje lopen te Fokken.![]()
IK HEB EEN EXCUUSquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Projecteer jij nu je wintervachtje op een ander?
Zonder die poot was je wel ripped? Oh dan heb je idd even een excuus.quote:
Is het niet de algemene consensus?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is een beetje grof en niet volgens de gedragscode volgens mij
Een miskraam.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens ging 'onze' kraam vandaag ook open maar er was iets met de afvoer ofzo, daardoor kan hij morgen pas verkopen.
Tot zover deze spannende anekdote.
Ik denk dat het voor mensen om me heen heel vermoeiend wordt als ik FOK! inwissel daarvoor.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien heeft @:onlogisch betere dingen te doen dan een beetje lopen te Fokken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De post is verwijderd, dus ik denk dat een van de volgende regels is overtreden:quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het niet de algemene consensus?
Ik hou van Aziatenquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
Ik geloof niet in de keuze tussen een billenman of borstenman zijn. Ik ben beiden.
Ik ga straks uit etenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Wat is mis met gewoon een schnitzel?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga straks uit eten
Ik vermoed dat ik voor de ossenhaas ga
Als ze er schnitzels serveerden had ik er niet gereserveerd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat is mis met gewoon een schnitzel?
Ik heb altijd een schnitzel. Ossenhaas heb ik nog nooit gehad. Een keer uitgenodigd bij een fancy restaurant met biefstuk. Wat een smerig vlees gewoon rood van binnen gadverdamme. Vlees moet gaar zijn, en niet rood.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze er schnitzels serveerden had ik er niet gereserveerd.
Je bent een minderwaardig mensquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb altijd een schnitzel. Ossenhaas heb ik nog nooit gehad. Een keer uitgenodigd bij een fancy restaurant met biefstuk. Wat een smerig vlees gewoon rood van binnen gadverdamme. Vlees moet gaar zijn, en niet rood.
Waarom nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland vindt dit geen goed idee.
Eens met deze postquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent een minderwaardig mens
En bedankt!
Hopelijk deel je dit met je visite, vriendin, hond.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De oliebollenkraam staat er weer. Meteen maar even een zak oliebollen gekocht.
Dat klopt ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Caland vindt hardlopers enorm lelijke mensen.
Nouja zeg. Wat is dit nu weer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zou ik het maar laten.
Het houdt al niet over bij je.
Ik heb mijn ouders verrast.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk deel je dit met je visite, vriendin, hond.
Je bent een lieve jongenquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders verrast.
je bent een goed mensquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt een goed hart.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een lieverd ben je tochquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent een lieverd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toevallig. Ik je moeder gisteren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mannelijke hardlopers ja. Hardlopende vrouwen hebben over het algemeen een paardenstaart en strakke legging. Wilder krijg je me niet hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Caland vindt hardlopers enorm lelijke mensen.
Hier stond biefstuk op het menu.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert
Wanneer samen eten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier stond biefstuk op het menu.
quote:Leden van de Staten-Generaal,
Per decreet wordt het mannen met een knotje verboden een stemlokaal te betreden. Ingaande per eerst volgende verkiezingen.
Hoogachtend,
Willem-Alexander Claus George Ferdinand, koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau.
Graag review stories Memphis.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
Ik geloof niet in de keuze tussen een billenman of borstenman zijn. Ik ben beiden.
Ik moet nog een paar inhalen maar het is echt ontzettend goed ja.quote:Op zondag 3 november 2024 11:39 schreef fetX het volgende:
The Penguin wel een genottelijke serie trouwens hoor![]()
9/10 @:maxi-mus
Ah, goeie reminder.quote:Op zondag 3 november 2024 11:39 schreef fetX het volgende:
The Penguin wel een genottelijke serie trouwens hoor![]()
9/10 @:maxi-mus
Sorry dat ik vroeger onaardig tegen je was. Ik vind je eigenlijk echt een lieve user.quote:Op zondag 3 november 2024 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, goeie reminder.Ook nog even op mijn lijstje zetten. Is niet meteen mijn genre maar de stukjes die ik zag zagen er tof uit.
User @CR7 verzuipt in zijn 'Ik trap overal gewoon tegenaan''-mentaliteit.quote:Op zondag 3 november 2024 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
In het Ajax topic is iemand heel boos aan het roepen dat hij niet boos is.
Jij gaat toch ook altijd tegen de stroom inquote:Op zondag 3 november 2024 15:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:CR7 verzuipt in zijn 'Ik trap overal gewoon tegenaan''-mentaliteit.
Dat is een groot misverstand.quote:Op zondag 3 november 2024 15:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook altijd tegen de stroom in
Ik herken het wel ben zelf ook de rots in de branding van het Ajax topic wars van opportunisme.quote:Op zondag 3 november 2024 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is een groot misverstand.
Wij zijn samen de leukste users van het Ajaxtopic.quote:Op zondag 3 november 2024 15:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik herken het wel ben zelf ook de rots in de branding van het Ajax topic wars van opportunisme.
Hadden ze ons inderdaad ook maar in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 3 november 2024 16:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij zijn samen de leukste users van het Ajaxtopic.
Ik vraag me al tijden af of jij in het dagelijks leven ook enigzins een vreemde vogel bent of is dat de act.quote:Op zondag 3 november 2024 18:52 schreef Abid-Meher het volgende:
Betreft Ajax kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop dat Anton Gaaei gauw weer opstaat. Het voelt niet fijn zonder hem.
Ik ben niet helemaal 100% als dat je vraag is.quote:Op zondag 3 november 2024 19:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af of jij in het dagelijks leven ook enigzins een vreemde vogel bent of is dat de act.
Absoluut niet!quote:Op zondag 3 november 2024 21:37 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm ik doe nog even een bakkie thee als je het niet erg vind
Matcha?quote:Op zondag 3 november 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Sterker nog, ik heb net zelf een heerlijk bakje groene thee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |