Oh ja dat was vandaagquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
Adriaan van UTO is nu op tv![]()
https://www.avrotros.nl/a(...)anje-ik-vertrek~747/
Zou Linda als voorbeeld Robin hebben gekozen?.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:51 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gekeken!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
Adriaan van UTO is nu op tv![]()
https://www.avrotros.nl/a(...)anje-ik-vertrek~747/
[ afbeelding ]
Ja grappig dat Erik en Adrian nog met elkaar bevriend zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gekeken!
Erik was er ook, mooi dat zij nog bevriend zijn
En een supergrappig kind hebben ze
Ik heb medelijden met dat kind. Ik vind het een eng stel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gekeken!
Erik was er ook, mooi dat zij nog bevriend zijn
En een supergrappig kind hebben ze
Hoop op dat ze er wat meer moeite in stekenquote:
Ze is amper in beeld, het is soms echt goed kijken of ze er nog in zit.quote:Op zondag 3 november 2024 20:14 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze zit er nog in
Ik denk dat ze ver is gekomen, dan hoeft ze natuurlijk in het begin niet echt veel in beeld te zijnquote:Op maandag 4 november 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is amper in beeld, het is soms echt goed kijken of ze er nog in zit.
Welke actie bedoel je, die heb ik niet gezien?quote:Op maandag 4 november 2024 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ver is gekomen, dan hoeft ze natuurlijk in het begin niet echt veel in beeld te zijn![]()
De actie met Christel als docent en Billy vond ik wel erg leuk .
dat christel door de zaal liep en bij tafeltjes "leerlingen" liet schrikken. Billy reageerde heel koel en christel kon amper haar lachen inhoudenquote:Op maandag 4 november 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke actie bedoel je, die heb ik niet gezien?
Ik volg ze ook niet echt meer, tis dat ze nu in dit programma zit. Maar het viel mij gewoon op dat ze b ijna niet in beeld wordt gebracht. Het is echt een andere groep die tv tijd krijgt
O heet die lerares Christel.quote:Op maandag 4 november 2024 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
dat christel door de zaal liep en bij tafeltjes "leerlingen" liet schrikken. Billy reageerde heel koel en christel kon amper haar lachen inhouden
en natuurlijk komen eerst de vroege afvallers veel in beeld, of degene die elke proef bij de laatste twee of drie horen. De hele middenmoot, die geruisloos verder komt, komt dan niet in beeld. Pas als je op het punt staat om eruit te gaan, word je meer in beeld gebracht.
Dat is een cabaretiere Christel de Laat, ze speelt regelmatig een rolletje hierbij.quote:Op maandag 4 november 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heet die lerares Christel.
Dat in beeld komen als je er bijna uit gaat is ook niet helemaal waar. ZIggy is best veel in beeld
quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:20 schreef Donna1000 het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)-punt-achter-relatie
ashley en Bart uit elkaar
Helemaalquote:
Die Senna ken ik nietquote:Op woensdag 13 november 2024 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
HelemaalEn Demi zit ook nog steeds bij Die Senna
[ afbeelding ]
Die zat ook gewoon in Uto1, zo'n soort DJ gevalquote:
stond toch op de markt met aardbeien ofzo? Of haal ik ze nu allemaal door elkaarquote:Op woensdag 13 november 2024 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zat ook gewoon in Uto1, zo'n soort DJ geval
Veel te gezondquote:Op woensdag 13 november 2024 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
stond toch op de markt met aardbeien ofzo? Of haal ik ze nu allemaal door elkaar
ik heb even gezocht, maar ten tijde van Utopia stond hij met groenten ( en ik dacht ook ) fruit op de markt. Zijn dj carriere zal wel na Uto zijn ontstaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:49 schreef pullup het volgende:
Dit eerder, grote festivals
[ afbeelding ]
Ik heb toen een tijdje pauze genomenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja nu je het zegtquote:Op woensdag 13 november 2024 18:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb even gezocht, maar ten tijde van Utopia stond hij met groenten ( en ik dacht ook ) fruit op de markt. Zijn dj carriere zal wel na Uto zijn ontstaan.
En Senna boert tegenwoordig goed als ik het programma steenrijk, straatarm mag geloven. Buiten het DJ spelen heeft hij met diezelfde (muzikale) vriend van hem een bedrijf in duurzame energie.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een goed groot festival waar hij op mag komen, alleen dat al zal prima verdienen jaquote:Op woensdag 13 november 2024 19:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En Senna boert tegenwoordig goed als ik het programma steenrijk, straatarm mag geloven. Buiten het DJ spelen heeft hij met diezelfde (muzikale) vriend van hem een bedrijf in duurzame energie.
https://www.kijk.nl/programmas/steenrijk-straatarm/dCVBUQN62lh
Ja dat denk ik ook welquote:Op woensdag 13 november 2024 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een goed groot festival waar hij op mag komen, alleen dat al zal prima verdienen ja
Ja is wel grappig filmpje hahaquote:Op woensdag 13 november 2024 19:10 schreef pullup het volgende:
Voor het bijbehorende tiktok dansje moet men maar even langs die post gaan![]()
( best grappig)
Een nieuwe Muis
Ja ik kijk ook steeds minder bij al die oude bewoners, gek van dat gespam met allerlei zooi waarbij die Romy voorop staat. Spamt ze niet dan piept ze wel dat ze kinderen hebben soms zwaar vind en regelmatig dan een day off heeft.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
De rest van het gespam maar even gelaten voor wat het was![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze showt altijd de kleding van haar winkel in filmpjes, aangezien de kleine niet wilde slapen, nam ze haar maar op de arm erbij![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door DaniqueV op 13-11-2024 20:43:22 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Kriebelde bij mij ook wat vorige week toen ze het over naar haar werk gaan hadquote:Op woensdag 13 november 2024 20:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook steeds minder bij al die oude bewoners, gek van dat gespam met allerlei zooi waarbij die Romy voorop staat. Spamt ze niet dan piept ze wel dat ze kinderen hebben soms zwaar vind en regelmatig dan een day off heeft.
Thuis spamwerk doen, niet buiten de deur werken, kinderen toch gewoon naar dagverblijf of school gaan, regelmatig ook oppas heeft er/of verzetjes buiten de deur, wel of niet met Cemal of vriendinnen.
Pfff nee heb er steeds minder meevind haar steeds meer een soort van luxepoes
Ja echt hé, bij die gast zit ook niets bij, verbaas mij er zelfs een beetje over dat die vriendin nog bij hem isquote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Kriebelde bij mij ook wat vorige week toen ze het over naar haar werk gaan had![]()
Wat dat betreft zou ze wel bij deze passen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef DaniqueV het volgende:
Die Merel heeft wel een mooi meiske op de wereld gezet zegvind ik dan
en die haren van dat meiske, ow wauw.
En die Merel stond dus tot vlak voor en snel na de bevalling gewoon weer te werken, Het gekke is, ik vond haar dus altijd wel luxepoes gedrag in Utopia vertonen, kan je toch zien hoe je je kan vergissen erin![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie nu, ben niet de enige die er zo over verbaasd was
Mijn hemel wat erg ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze showt altijd de kleding van haar winkel in filmpjes, aangezien de kleine niet wilde slapen, nam ze haar maar op de arm erbij![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wel een mooi kindje
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ze money is hetquote:Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja echt hé, bij die gast zit ook niets bij, verbaas mij er zelfs een beetje over dat die vriendin nog bij hem is![]()
Maarja misschien vind ze haar leven zo ook wel fijn, kan natuurlijk. Ik was denk ik al snel gillend weggerend
Denk nog steeds bij dat rijke vriendje in Nieuwersluisquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Woont ze in Amsterdam tegenwoordig?
Die is er ingetrapt blijkbaar en heeft het nog niet door...quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk nog steeds bij dat rijke vriendje in Nieuwersluis
Haha jaquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is er ingetrapt blijkbaar en heeft het nog niet door...
Billy is haar wilde haren wel een beetje kwijt, en het lijkt me een solide koppel zo samen. Hij blijft veelal buiten beeldquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja
Maar ze houden dit al best lang vol, een jaartje of 3 al denk ik, compleet met het bouwen van dat liefdesnestje in Griekenlans met zijn tweeën
Niet meer in Griekenland?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk nog steeds bij dat rijke vriendje in Nieuwersluis
Ze wonen in beiden, als ik het zo volg ongeveer de helft van de tijd daarquote:
Ah natuurlijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze wonen in beiden, als ik het zo volg ongeveer de helft van de tijd daar![]()
Ze hebben ook een huis aan de Vecht
Wat fijn dat de kleine het goed doet en ze samen ook genieten. Best wel een pittige start voor hun allemaal geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:19 schreef pullup het volgende:
Update
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben nu inmiddels al een tijdje Utopia 2 aan het terug te kijken, inmiddels staat dat Limburgse vakwerkhuisje er net in de afleveringen waar ik nu ben.quote:
Die knakworst was eigenlijk de enige die het nog een beetje interessant hield af en toequote:Op zaterdag 16 november 2024 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben nu inmiddels al een tijdje Utopia 2 aan het terug te kijken, inmiddels staat dat Limburgse vakwerkhuisje er net in de afleveringen waar ik nu ben.
Dat kind trekt hetzelfde verkrampte smoel als haar moeder. Ze weet niet beter en denkt dat je altijd onnatuurlijk moet poseren wanneer er een camera op je gericht wordt. 'n Leven van aandacht, nepheid en leegheid.quote:
28-06-2022 staat er bij het feestjequote:Op donderdag 28 november 2024 20:32 schreef pullup het volgende:
Spammende Bats
[ afbeelding ]
En een feestje
[ afbeelding ]
Ouwe koek dusquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
28-06-2022 staat er bij het feestje
Oeiquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:29 schreef DaniqueV het volgende:
Ik was hier al beetje bang voor omdat ze laatst al hun eigen tattooshop eruit hadden gedaan en beide bij een andere maar wel dezelfde shop gingen werken en pasgeleden ging zij ineens alleen bij een andere shop werken.
Plus ze deelde al een aantal maanden alleen nog maar van haar en de kleine, geen dingen meer met zijn 3en en zo.
Altijd rot dit soort dingen.
[ afbeelding ]
Yesquote:
Wat ziet zij er weer raar opgeblazen uit??quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik had haar net tegen kunnen komen zie ik op die derde fotoquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef DaniqueV het volgende:
Y
[..]
Yesen weet je, ik zou er niet raar van op kijken als ze straks deelt dat ze een vriendin heeft. Is haar stories komen vaak alleen maar dingen met sexy vrouwen voorbij
[..]
Wat ziet zij er weer raar opgeblazen uit??
Voor elke natuurramp in de wereld als gevolg van de opwarming van de Aarde heeft Huub een aandeel van 10%.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had haar net tegen kunnen komen zie ik op die derde foto
Raad het plaatje.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had haar net tegen kunnen komen zie ik op die derde foto
Yes, v Woustraat vlak bij de Ceintuurbaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Raad het plaatje.
In de buurt van de Pijp?
Weet dat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes, v Woustraat vlak bij de Ceintuurbaan
[ afbeelding ]
Net een ander hoek en op het kruispuntje hier
En maar links lullen onze Huub.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor elke natuurramp in de wereld als gevolg van de opwarming van de Aarde heeft Huub een aandeel van 10%.
Maar die wereldreiziger ziet wel veel van de planeet.
Ik heb hem nooit horen praten of beweren dat hij links is.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En maar links lullen onze Huub.
het lijkt wel of ze een gebitje inheeft, of in ieder geval iets aan haar tanden heeft laten doen. Haar boventanden staan ineens zo heel erg netjes in het gelid.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef DaniqueV het volgende:
Y
[..]
Yesen weet je, ik zou er niet raar van op kijken als ze straks deelt dat ze een vriendin heeft. Is haar stories komen vaak alleen maar dingen met sexy vrouwen voorbij
[..]
Wat ziet zij er weer raar opgeblazen uit??
Ik heb hem in postings aardig wat politieke statements zien maken dus die moet je dan gemist hebben. En verder ga ik niet in op persoonlijke aanvallen jegens mijn persoon zus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit horen praten of beweren dat hij links is.
Maar jij bent wel heel snel om een linkse beschuldiging te doen vanuit een sociale gedachte.
Gelukkig begint een woord als woke betekenisloos te worden.
Ja Bill heeft haar tanden laten doen, eerst onder, later ook de bovenkant, ben alleen even kwijt in welk land ze dit heeft gedaan, ze gaf op insta toen het advies om het in dat land te doen, waren goed en koste weinig. Zal ergens in de regio van Griekenland geweest zijnquote:Op zondag 1 december 2024 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt wel of ze een gebitje inheeft, of in ieder geval iets aan haar tanden heeft laten doen. Haar boventanden staan ineens zo heel erg netjes in het gelid.
Throwback GENOTquote:Op zondag 1 december 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
Arretjes cake verkoop uit het tinyhouse ( nog van Uto volgens mij)
[ afbeelding ]
Ja ze heeft het weer helemaal opgebouwd en verkoopt het spul nog steedsquote:
wat sneu , deze katquote:Op maandag 2 december 2024 19:54 schreef pullup het volgende:
Geen man, dan maar een nieuwe kat
Walgelijk jaquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
wat sneu , deze kat
helemaal kapot gefokt. Deze beesten hebben altijd pijn en ademhalingsproblemen.
Ik dacht dat die misbaksels alleen bij honden voorkwamenquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
wat sneu , deze kat
helemaal kapot gefokt. Deze beesten hebben altijd pijn en ademhalingsproblemen.
nee, jammer genoeg ook bij katten, zijn doorgefokte perzen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat die misbaksels alleen bij honden voorkwamen
Jaja Bill al die spuitjes hier en daar , doet je goedquote:Op donderdag 5 december 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
Die post toch al erg weinig en vraag me af of ze dat kind aan de buitenwereld wil showenquote:Op donderdag 5 december 2024 23:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaja Bill al die spuitjes hier en daar , doet je goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doet ze zichzelf toch aan
Ik vind trouwens Ramona wel heel lang erg stil, ik hoop dat het goed met haar gaat.
Wat een wallenquote:Op donderdag 5 december 2024 23:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind trouwens Ramona wel heel lang erg stil, ik hoop dat het goed met haar gaat.
Wow wow wow lilukquote:Op donderdag 5 december 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
mijn hemel wat een lelijke fotoquote:Op donderdag 5 december 2024 23:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat klopt, maar heb een tijdje terug ook gelezen bij haar dat het nadat de vorige relatie over was het heel slecht met haar is gegaan. Dat ze therapie heeft gehad en meen te herinneren ook opname erbij? Vandaar dat ik nu ook afvraag of het wel goed met haar gaat, sommigen vrouwen krijgen het moeilijk na een geboorte. Daarom hoop ik ook dat ze wat jij ook aangeeft, haar kind gewoon wilt afschermen en dat de reden is dat ze zo stil isquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:59 schreef pullup het volgende:
Is zij nu ondanks de zwangerschap ook zo erg skinny aan het worden?![]()
[..]
Die post toch al erg weinig en vraag me af of ze dat kind aan de buitenwereld wil showen
Ja behoorlijk, vond ik ook.quote:
Ja, ik weet niet wat ze allemaal doet met zichzelf maar ze ziet er niet goed uit.quote:
Neequote:Op vrijdag 6 december 2024 13:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, vond ik ook.
[..]
Ja, ik weet niet wat ze allemaal doet met zichzelf maar ze ziet er niet goed uit
Ohh wat erg ....daarom was ze zeker zo weinig in beeld bij VIP alleskunnersquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, vond ik ook.
[..]
Ja, ik weet niet wat ze allemaal doet met zichzelf maar ze ziet er niet goed uit.
Is zo lastig een filmpje van te maken omdat ze ook regelmatig uit beeld loopt hahahaha
[ afbeelding ]
Ik zie nu ook, haar bovenlip komt voorbij haar neus van de zijkant![]()
[ afbeelding ]
Haha, ik kende wel een aantal varianten maar deze had ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik moest het drie keer lezen voor ik begreep wat er bedoelt werd
Gewoon een foto zonder make-up en filter. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat dus, zogenaamd, wat zal het zijn geweest een week terug of zoiets? om advies vragen aan volgers wat zij het beste hondenvoer vonden om te geven en nu ineens komt ze met dit voer op de proppen, dat is de keuze geworden en zegt zij, hij heeft nog nooit zo goed in zijn vacht gezeten, het ziet er 10 keer beter uit, glimt gewoon. nou en dat in een dag tijd of zoquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:44 schreef pullup het volgende:
Hondenvoer spammen met Bats
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat dus, zogenaamd, wat zal het zijn geweest een week terug of zoiets? om advies vragen aan volgers wat zij het beste hondenvoer vonden om te geven en nu ineens komt ze met dit voer op de proppen, dat is de keuze geworden en zegt zij, hij heeft nog nooit zo goed in zijn vacht gezeten, het ziet er 10 keer beter uit, glimt gewoon. nou en dat in een dag tijd of zowat een gek zeg, vraag mij af of er weer mensen in zullen trappen
Goede reclame hoor
![]()
Saskia en Mikky doen ook mee in een programma op tv over hoelang je per dag op je scherm zit te loeren van je mobiel. Zij gebruikt 2 mobieltjes (prive en werk) en zit er ook veel op zegt zij zelf, zelfs onder de douchequote:Op vrijdag 13 december 2024 10:52 schreef pullup het volgende:
Zijn ze ook een keer samen op de foto
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Saskia en Mikky doen ook mee in een programma op tv over hoelang je per dag op je scherm zit te loeren van je mobiel. Zij gebruikt 2 mobieltjes (prive en werk) en zit er ook veel op zegt zij zelf, zelfs onder de douche. Het is ook zo dat als zijzelf even wegloopt haar dochter de mobiel naar haar toebrengt omdat ze die vergeet. Ze vind het ook geen probleem dat haar dochter tijd voor een scherm doorbrengt. De personen in deze serie moeten dus verplicht een week zonder mobiel gaan doorbrengen.
[ afbeelding ]
https://npo.nl/start/seri(...)nverslaving/afspelen
Vroeger moesten ouders make-up of een pruik dragen om onherkenbaar te zijn.quote:
Liegen kon ze altijd al als de beste...zwamdoos is hetquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat dus, zogenaamd, wat zal het zijn geweest een week terug of zoiets? om advies vragen aan volgers wat zij het beste hondenvoer vonden om te geven en nu ineens komt ze met dit voer op de proppen, dat is de keuze geworden en zegt zij, hij heeft nog nooit zo goed in zijn vacht gezeten, het ziet er 10 keer beter uit, glimt gewoon. nou en dat in een dag tijd of zowat een gek zeg, vraag mij af of er weer mensen in zullen trappen
Goede reclame hoor
![]()
Onderweg naar Griekenlandquote:
Met de auto naar Griekenland?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Onderweg naar Griekenlandniet op haar scherpst zo na een flink autoritje vandaag
Yep, ze rijden best vaak heen en weerquote:
Jemig zeg, wat een rit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, ze rijden best vaak heen en weerEerste stop vanavond is de bedoeling al in Oostenrijk te zijn meldde ze hier
Ruim boven de 40😅quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 12:47 schreef DKUp het volgende:
Billy Genot
Vlindeuwrttt heel Europa door.
Het is wel een reis elke keer, maar het is wel een heel mooi plekje om naar terug te gaan.quote:Op maandag 16 december 2024 09:01 schreef pullup het volgende:
Ze is weer in Griekenland
Heeft ze zeker, en ook wel gegund. Moet ook wel lachen om die lelijke foto's maar kudos voor haar dat ze dat gewoon post. Toch altijd wel een klein zwakje voor haar gehad.quote:Op maandag 16 december 2024 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is wel een reis elke keer, maar het is wel een heel mooi plekje om naar terug te gaan.
In Nederland druk met familie en vrienden en dan dit mooie weer en omgeving en de rust in Griekenland.
Heeft ze goed voor elkaar
quote:Op maandag 16 december 2024 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is wel een reis elke keer, maar het is wel een heel mooi plekje om naar terug te gaan.
In Nederland druk met familie en vrienden en dan dit mooie weer en omgeving en de rust in Griekenland.
Heeft ze goed voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |