Oh ja dat was vandaagquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
Adriaan van UTO is nu op tv![]()
https://www.avrotros.nl/a(...)anje-ik-vertrek~747/
Zou Linda als voorbeeld Robin hebben gekozen?.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:51 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gekeken!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
Adriaan van UTO is nu op tv![]()
https://www.avrotros.nl/a(...)anje-ik-vertrek~747/
[ afbeelding ]
Ja grappig dat Erik en Adrian nog met elkaar bevriend zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gekeken!
Erik was er ook, mooi dat zij nog bevriend zijn
En een supergrappig kind hebben ze
Ik heb medelijden met dat kind. Ik vind het een eng stel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gekeken!
Erik was er ook, mooi dat zij nog bevriend zijn
En een supergrappig kind hebben ze
Hoop op dat ze er wat meer moeite in stekenquote:
Ze is amper in beeld, het is soms echt goed kijken of ze er nog in zit.quote:Op zondag 3 november 2024 20:14 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze zit er nog in
Ik denk dat ze ver is gekomen, dan hoeft ze natuurlijk in het begin niet echt veel in beeld te zijnquote:Op maandag 4 november 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is amper in beeld, het is soms echt goed kijken of ze er nog in zit.
Welke actie bedoel je, die heb ik niet gezien?quote:Op maandag 4 november 2024 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ver is gekomen, dan hoeft ze natuurlijk in het begin niet echt veel in beeld te zijn![]()
De actie met Christel als docent en Billy vond ik wel erg leuk .
dat christel door de zaal liep en bij tafeltjes "leerlingen" liet schrikken. Billy reageerde heel koel en christel kon amper haar lachen inhoudenquote:Op maandag 4 november 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke actie bedoel je, die heb ik niet gezien?
Ik volg ze ook niet echt meer, tis dat ze nu in dit programma zit. Maar het viel mij gewoon op dat ze b ijna niet in beeld wordt gebracht. Het is echt een andere groep die tv tijd krijgt
O heet die lerares Christel.quote:Op maandag 4 november 2024 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
dat christel door de zaal liep en bij tafeltjes "leerlingen" liet schrikken. Billy reageerde heel koel en christel kon amper haar lachen inhouden
en natuurlijk komen eerst de vroege afvallers veel in beeld, of degene die elke proef bij de laatste twee of drie horen. De hele middenmoot, die geruisloos verder komt, komt dan niet in beeld. Pas als je op het punt staat om eruit te gaan, word je meer in beeld gebracht.
Dat is een cabaretiere Christel de Laat, ze speelt regelmatig een rolletje hierbij.quote:Op maandag 4 november 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heet die lerares Christel.
Dat in beeld komen als je er bijna uit gaat is ook niet helemaal waar. ZIggy is best veel in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |