28-06-2022 staat er bij het feestjequote:Op donderdag 28 november 2024 20:32 schreef pullup het volgende:
Spammende Bats
[ afbeelding ]
En een feestje
[ afbeelding ]
Ouwe koek dusquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
28-06-2022 staat er bij het feestje
Oeiquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:29 schreef DaniqueV het volgende:
Ik was hier al beetje bang voor omdat ze laatst al hun eigen tattooshop eruit hadden gedaan en beide bij een andere maar wel dezelfde shop gingen werken en pasgeleden ging zij ineens alleen bij een andere shop werken.
Plus ze deelde al een aantal maanden alleen nog maar van haar en de kleine, geen dingen meer met zijn 3en en zo.
Altijd rot dit soort dingen.
[ afbeelding ]
Yesquote:
Wat ziet zij er weer raar opgeblazen uit??quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:48 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik had haar net tegen kunnen komen zie ik op die derde fotoquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef DaniqueV het volgende:
Y
[..]
Yesen weet je, ik zou er niet raar van op kijken als ze straks deelt dat ze een vriendin heeft. Is haar stories komen vaak alleen maar dingen met sexy vrouwen voorbij
[..]
Wat ziet zij er weer raar opgeblazen uit??
Voor elke natuurramp in de wereld als gevolg van de opwarming van de Aarde heeft Huub een aandeel van 10%.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had haar net tegen kunnen komen zie ik op die derde foto
Raad het plaatje.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had haar net tegen kunnen komen zie ik op die derde foto
Yes, v Woustraat vlak bij de Ceintuurbaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Raad het plaatje.
In de buurt van de Pijp?
Weet dat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes, v Woustraat vlak bij de Ceintuurbaan
[ afbeelding ]
Net een ander hoek en op het kruispuntje hier
En maar links lullen onze Huub.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor elke natuurramp in de wereld als gevolg van de opwarming van de Aarde heeft Huub een aandeel van 10%.
Maar die wereldreiziger ziet wel veel van de planeet.
Ik heb hem nooit horen praten of beweren dat hij links is.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En maar links lullen onze Huub.
het lijkt wel of ze een gebitje inheeft, of in ieder geval iets aan haar tanden heeft laten doen. Haar boventanden staan ineens zo heel erg netjes in het gelid.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:09 schreef DaniqueV het volgende:
Y
[..]
Yesen weet je, ik zou er niet raar van op kijken als ze straks deelt dat ze een vriendin heeft. Is haar stories komen vaak alleen maar dingen met sexy vrouwen voorbij
[..]
Wat ziet zij er weer raar opgeblazen uit??
Ik heb hem in postings aardig wat politieke statements zien maken dus die moet je dan gemist hebben. En verder ga ik niet in op persoonlijke aanvallen jegens mijn persoon zus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit horen praten of beweren dat hij links is.
Maar jij bent wel heel snel om een linkse beschuldiging te doen vanuit een sociale gedachte.
Gelukkig begint een woord als woke betekenisloos te worden.
Ja Bill heeft haar tanden laten doen, eerst onder, later ook de bovenkant, ben alleen even kwijt in welk land ze dit heeft gedaan, ze gaf op insta toen het advies om het in dat land te doen, waren goed en koste weinig. Zal ergens in de regio van Griekenland geweest zijnquote:Op zondag 1 december 2024 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt wel of ze een gebitje inheeft, of in ieder geval iets aan haar tanden heeft laten doen. Haar boventanden staan ineens zo heel erg netjes in het gelid.
Throwback GENOTquote:Op zondag 1 december 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
Arretjes cake verkoop uit het tinyhouse ( nog van Uto volgens mij)
[ afbeelding ]
Ja ze heeft het weer helemaal opgebouwd en verkoopt het spul nog steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |