abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215571472
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2024 17:31 schreef pullup het volgende:

[..]
Die zat ook gewoon in Uto1, zo'n soort DJ geval
En Senna boert tegenwoordig goed als ik het programma steenrijk, straatarm mag geloven. Buiten het DJ spelen heeft hij met diezelfde (muzikale) vriend van hem een bedrijf in duurzame energie.

https://www.kijk.nl/programmas/steenrijk-straatarm/dCVBUQN62lh
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_215571520
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 19:03 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
En Senna boert tegenwoordig goed als ik het programma steenrijk, straatarm mag geloven. Buiten het DJ spelen heeft hij met diezelfde (muzikale) vriend van hem een bedrijf in duurzame energie.

https://www.kijk.nl/programmas/steenrijk-straatarm/dCVBUQN62lh
Is natuurlijk ook een goed groot festival waar hij op mag komen, alleen dat al zal prima verdienen ja
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_215571555
Voor het bijbehorende tiktok dansje moet men maar even langs die post gaan _O- :D ( best grappig)

Een nieuwe Muis
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_215571795
Weer spammen als een malle

pi_215571818
De rest van het gespam maar even gelaten voor wat het was |:(

pi_215572474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 19:07 schreef pullup het volgende:

[..]
Is natuurlijk ook een goed groot festival waar hij op mag komen, alleen dat al zal prima verdienen ja
Ja dat denk ik ook wel :Y ;)
pi_215572615
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 19:10 schreef pullup het volgende:
Voor het bijbehorende tiktok dansje moet men maar even langs die post gaan _O- :D ( best grappig)

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Een nieuwe Muis
Ja is wel grappig filmpje haha

Maar is snel weer zwanger, had dat niet zo snel verwacht.
pi_215572697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
De rest van het gespam maar even gelaten voor wat het was |:(

[ afbeelding ]
Ja ik kijk ook steeds minder bij al die oude bewoners, gek van dat gespam met allerlei zooi waarbij die Romy voorop staat. Spamt ze niet dan piept ze wel dat ze kinderen hebben soms zwaar vind en regelmatig dan een day off heeft.
Thuis spamwerk doen, niet buiten de deur werken, kinderen toch gewoon naar dagverblijf of school gaan, regelmatig ook oppas heeft er/of verzetjes buiten de deur, wel of niet met Cemal of vriendinnen.

Pfff nee heb er steeds minder mee ;) vind haar steeds meer een soort van luxepoes :@
pi_215572846
Die Merel heeft wel een mooi meiske op de wereld gezet zeg O+ vind ik dan ;) en die haren van dat meiske, ow wauw.
En die Merel stond dus tot vlak voor en snel na de bevalling gewoon weer te werken, Het gekke is, ik vond haar dus altijd wel luxepoes gedrag in Utopia vertonen, kan je toch zien hoe je je kan vergissen erin :@ _O-

Ik zie nu, ben niet de enige die er zo over verbaasd was ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze showt altijd de kleding van haar winkel in filmpjes, aangezien de kleine niet wilde slapen, nam ze haar maar op de arm erbij ;)

[ Bericht 24% gewijzigd door DaniqueV op 13-11-2024 20:43:22 ]
pi_215573075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 20:19 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ja ik kijk ook steeds minder bij al die oude bewoners, gek van dat gespam met allerlei zooi waarbij die Romy voorop staat. Spamt ze niet dan piept ze wel dat ze kinderen hebben soms zwaar vind en regelmatig dan een day off heeft.
Thuis spamwerk doen, niet buiten de deur werken, kinderen toch gewoon naar dagverblijf of school gaan, regelmatig ook oppas heeft er/of verzetjes buiten de deur, wel of niet met Cemal of vriendinnen.

Pfff nee heb er steeds minder mee ;) vind haar steeds meer een soort van luxepoes :@
Kriebelde bij mij ook wat vorige week toen ze het over naar haar werk gaan had _O-

Wat dat betreft zou ze wel bij deze passen

pi_215573117
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef pullup het volgende:

[..]
Kriebelde bij mij ook wat vorige week toen ze het over naar haar werk gaan had _O-

Wat dat betreft zou ze wel bij deze passen

[ afbeelding ]
Ja echt hé, bij die gast zit ook niets bij, verbaas mij er zelfs een beetje over dat die vriendin nog bij hem is :@ _O- Maarja misschien vind ze haar leven zo ook wel fijn, kan natuurlijk. Ik was denk ik al snel gillend weggerend _O-
pi_215573396
Ook zo'n schattig kindje O+

pi_215575520
Bijna 10 jaar getrouwd

donderdag 14 november 2024 @ 10:15:31 #114
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215576476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef DaniqueV het volgende:
Die Merel heeft wel een mooi meiske op de wereld gezet zeg O+ vind ik dan ;) en die haren van dat meiske, ow wauw.
En die Merel stond dus tot vlak voor en snel na de bevalling gewoon weer te werken, Het gekke is, ik vond haar dus altijd wel luxepoes gedrag in Utopia vertonen, kan je toch zien hoe je je kan vergissen erin :@ _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zie nu, ben niet de enige die er zo over verbaasd was ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze showt altijd de kleding van haar winkel in filmpjes, aangezien de kleine niet wilde slapen, nam ze haar maar op de arm erbij ;)

[ afbeelding ]
Mijn hemel wat erg dit :') :X
_O-
Wel een mooi kindje ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215577008
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ja echt hé, bij die gast zit ook niets bij, verbaas mij er zelfs een beetje over dat die vriendin nog bij hem is :@ _O- Maarja misschien vind ze haar leven zo ook wel fijn, kan natuurlijk. Ik was denk ik al snel gillend weggerend _O-
Ze money is het :Y
pi_215581095
pi_215581175
pi_215585899
Update

pi_215585915
pi_215587471

Nog steeds haar dingen aan het spammen, die doet echt niets anders meer
pi_215588450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 12:21 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Woont ze in Amsterdam tegenwoordig?
Allemaal cabaretteketet!
pi_215588469
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Woont ze in Amsterdam tegenwoordig?
Denk nog steeds bij dat rijke vriendje in Nieuwersluis
pi_215588472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:04 schreef pullup het volgende:

[..]
Denk nog steeds bij dat rijke vriendje in Nieuwersluis
Die is er ingetrapt blijkbaar en heeft het nog niet door...
Allemaal cabaretteketet!
pi_215588851
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:04 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die is er ingetrapt blijkbaar en heeft het nog niet door...
Haha ja

Maar ze houden dit al best lang vol, een jaartje of 3 al denk ik, compleet met het bouwen van dat liefdesnestje in Griekenlans met zijn tweeën
pi_215588908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef pullup het volgende:

[..]
Haha ja

Maar ze houden dit al best lang vol, een jaartje of 3 al denk ik, compleet met het bouwen van dat liefdesnestje in Griekenlans met zijn tweeën
Billy is haar wilde haren wel een beetje kwijt, en het lijkt me een solide koppel zo samen. Hij blijft veelal buiten beeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')