SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 10:11:42 ]![]()
Ik ben ook toe aan vakantieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Tegen mij? Ik moet dat ook aangeven.quote:
Heftige periode geweest dus welkom.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Neequote:Op maandag 28 oktober 2024 10:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Tegen mij? Ik moet dat ook aangeven.
Heftige periode geweest dus welkom.![]()
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Hey Mutske
quote:Hey Assie
Makkelijke naam wel die Dotquote:
Hey Greys
quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je krijgt hier makkelijk vakantie
♡♡♡♡![]()
Bolk die GG!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GGBolk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je niet iets doen vandaag?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja jou bolkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je niet iets doen vandaag?
Daar is ze inderdaad druk mee bezig.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schudt zijn hoofd en plaatst gewoon een tegenbolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen vergaderingen deze weekquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is ze inderdaad druk mee bezig.
Deze week alleen fysio en een coroanprikkie halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij nu maar gewoon werken,quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schudt zijn hoofd en plaatst gewoon een tegenbolkdaar ben je al druk genoeg mee.
Dat is waar. Ik ben zo weer weg. Ik heb nu even een koffiepauze verdiend, vind ik zelf.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij nu maar gewoon werken,daar ben je al druk genoeg mee.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wil niet dat je je overwerkt met Bolkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben zo weer weg. Ik heb nu even een koffiepauze verdiend, vind ik zelf.![]()
Groot gelijk, ff koffie drinken mag wel, maar dan hoef je nog niet te komen bolkuhhhhh jonguhhhhhh
dottegenbolkquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je je overwerkt met Bolken![]()
Groot gelijk, ff koffie drinken mag wel, maar dan hoef je nog niet te komen bolkuhhhhh jonguhhhhhhAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu ik toch met die teller aan het programmeren ben - eens kijken of ik ook wat in elkaar kan sleutelen dat er automatisch een post geplaatst wordt als Dotteke post.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het zijn mijn plannen voor vandaag eigenlijkquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is ze inderdaad druk mee bezig.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zo gemeen bij jij niet. Zit volgens mij ook niet in je aard.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu ik toch met die teller aan het programmeren ben - eens kijken of ik ook wat in elkaar kan sleutelen dat er automatisch een post geplaatst wordt als Dotteke post.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even een melding om de spanning betreft het voortbestaan van DTS uit de wereld te helpen.
Bondage gaat het puntentelscript overhevelen naar de servers van FOK!. Er moet namelijk ook nog het een en ander aan Mycroft gebeuren, dat is het laatste wat hij gaat doen voor FOK. Ook zal alles worden gedocumenteerd en worden overgedragen zodat een andere dev er ook aan kan werken mocht het nodig zijn.
Mocht het zo zijn dat dit niet voor 1-12 is geregeld dan zal het voor zolang nog blijven draaien op zijn eigen servers.
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je bent een schat en ik vind het echt jammer dat je FOK! gaat verlaten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Monitor het volgende:
Even een melding om de spanning betreft het voortbestaan van DTS uit de wereld te helpen.
Bondage gaat het puntentelscript overhevelen naar de servers van FOK!. Er moet namelijk ook nog het een en ander aan Mycroft gebeuren, dat is het laatste wat hij gaat doen voor FOK. Ook zal alles worden gedocumenteerd en worden overgedragen zodat een andere dev er ook aan kan werken mocht het nodig zijn.
Mocht het zo zijn dat dit niet voor 1-12 is geregeld dan zal het voor zolang nog blijven draaien op zijn eigen servers.
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.
Liefs Dot
quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Monitor het volgende:
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.BondageGod
![]()
![]()
Donderdag wel begeleid werk. Heb vakantie bij dagbesteding.
Begeleid werk is dicht vandaag wegens marathon in venetie. Gisteren was dat en zij liepen mee.Werewolf
Mee eens. Ik vind het heel jammer dat je weggaat.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een schat en ik vind het echt jammer dat je FOK! gaat verlaten.
Liefs DotAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Vind het echt jammer dat zo fijne user weggepest is.
Ja. Het is niet leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]Vind het echt jammer dat zo fijne user weggepest is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben je niet mee gegaan om te suporten?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Donderdag wel begeleid werk. Heb vakantie bij dagbesteding.
Begeleid werk is dicht vandaag wegens marathon in venetie. Gisteren was dat en zij liepen mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap heel goed dat er veel tijd inkruipt. Jammer dat zeiksnorren bestaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Monitor het volgende:
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.Werewolf
Nee. Hun gezin is mee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je niet mee gegaan om te suporten?Werewolf
Jammer, was je er lekker even uitgeweest. Je hebt toch vakantiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga woensdag naar tilburgquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, was je er lekker even uitgeweest. Je hebt toch vakantie
Werewolf
Tsja, bekend probleem op FOKquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Ik blijf toch even doorprogrammeren aan mijn teller, alleen al voor de leuk en erg leerzaam.
Ik hoop de puntentelling kloppend te krijgen met die van Monitor, want dat is nog wat er aan schort. Ik wijk enkele punten per dag af per user, van wat Monitor weergeeft. En ik zie nog even niet waardoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@bondage is tof! Dat sowieso , en ik wist niet dat hij werd weggepest in DTS , wel dat er gedoe in een ander forumdeel is geweest en dat hij daar vanaf dat moment weg is gebleven . Ik ben dankzij zijn Duitsland trip een maand geleden naar Idar-Oberstein geweest en en heb mooie stenen meegenomenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Dank voor de tip Bondage, het ga je goed en ik wens jou en en je vriendin mooie tijdenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ook een mooie stad, ga je shoppen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet in DTS weggepest hoor, hij wordt hier op handen gedragen. Hij gaat van heel FOK! afquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:Bondage is tof! Dat sowieso , en ik wist niet dat hij werd weggepest in DTS , wel dat er gedoe in een ander forumdeel is geweest en dat hij daar vanaf dat moment weg is gebleven . Ik ben dankzij zijn Duitsland trip een maand geleden naar Idar-Oberstein geweest en en heb mooie stenen meegenomen![]()
Dank voor de tip Bondage, het ga je goed en ik wen jou en en je vriendin mooie tijden![]()
Van de Duitsland trip weet ik niets, fijn dat je er een mooie herinnering aan over hebt gehouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.![]()
![]()
Termi, je ben een grote schat![]()
![]()
Dan komt jou post wat apart over ,maar hoe dan ook : ik ga hem wel missen maar ik wens hem alle goeds toe.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet in DTS weggepest hoor, hij wordt hier op handen gedragen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heeft niks met DTS te maken hoorquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:Bondage is tof! Dat sowieso , en ik wist niet dat hij werd weggepest in DTS , wel dat er gedoe in een ander forumdeel is geweest en dat hij daar vanaf dat moment weg is gebleven . Ik ben dankzij zijn Duitsland trip een maand geleden naar Idar-Oberstein geweest en en heb mooie stenen meegenomen![]()
Dank voor de tip Bondage, het ga je goed en ik wens jou en en je vriendin mooie tijden![]()
![]()
Nee precies dus wat ik al zei , dan komt het wat apart over om dat hier te noemen . Wmb is bondage een schat en ken ik hem vanuit andere tijden , los van DTSquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heeft niks met DTS te maken hoorMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
What happened?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Heldquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Monitor het volgende:
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.
♡♡♡♡![]()
Ik zeg dat ik het jammer vind dat zo fijne user is weggepest.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan komt jou post wat apart over ,maar hoe dan ook : ik ga hem wel missen maar ik wens hem alle goeds toe.
Ik zeg niet dat hij hier is weggepest.
Hij gaat niet weg alleen in DTS maar van heel FOK!
Zou niet weten hoe ik het anders neer zou moeten zetten
That's what happened, you.quote:
All too wel - Taylor SwiftTrotste mama van Ambar
Komt omdat hij hier net een post posten en ik daarop reageerdequote:Op maandag 28 oktober 2024 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee precies dus wat ik al zei , dan komt het wat apart over om dat hier te noemen . Wmb is bondage een schat en ken ik hem vanuit andere tijden , los van DTS
Zolang als mijn eerste account oud is hier, 2006 dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee precies dus wat ik al zei , dan komt het wat apart over om dat hier te noemen . Wmb is bondage een schat en ken ik hem vanuit andere tijden , los van DTS![]()
Denk dat je verder een beetje las wat er niet stond
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 10:49:06 ]![]()
Ja dit dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het jammer vind dat zo fijne user is weggepest.
Zou niet weten hoe ik het anders neer zou moeten zetten![]()
![]()
Ja en naar een kattencaféquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een mooie stad, ga je shoppen?
Werewolf
Sorry dat weet ik , en verder wat ik hier net al over Bondage zei : een schat en in het verleden heb ik inandere topicdelen vaak met hem gekletst! Ik weet wat er in bepaalde delen is geneurt , maar ik wist ddat hij door heel FOK! is weggepest , dwant d at ze je toch? Dat ik heel naarquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe ik het anders neer zou moeten zettenIk snap deze discussie niet helemaal , ik ga hem missen en wens nogmaals het beste
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hey Koenquote:
Dat zit sinds kort hier ook in Zutphenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zal door vele gemist worden. Ik vond hem ook een fijne man, nooit vervelend of naar naar andere mensen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry dat weet ik , en verder wat ik hier net al over Bondage zei : een schat en in het verleden heb ik inandere topicdelen vaak met hem gekletst! Ik weet wat er in bepaalde delen is geneurt , maar ik wist ddat hij door heel FOK! is weggepest , dwant d at ze je toch? Dat ik heel naarIk snap deze discussie niet helemaal , ik ga hem missen en wens nogmaals het beste
In Tirol is er een Teckelhotelquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit sinds kort hier ook in Zutphen![]()
Heb daar gesolliciteerd vorig jaar, maaaaarrrrrrr.....ik mocht mijn Teckel niet meenemen![]()
![]()
![]()
![]()
Ho wacht. Dat is een hotel waar ik een Teckel bij krijg?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In Tirol is er een Teckelhotel![]()
Heb daar gesolliciteerd vorig jaar, maaaaarrrrrrr.....ik mocht mijn Teckel niet meenemen![]()
Trotste mama van Ambar
Het heeft niet zoveel met DTS te maken, enige wat hier zo nu en dan een probleem is, is dat sommige zich niet zo goed kunnen gedragen en het topic dan weer voor een tijd op slot gaat.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dank voor de tip Bondage, het ga je goed en ik wens jou en en je vriendin mooie tijden
Het voornaamste probleem zijn de trollen die hem achterna zitten en steeds maar weer terug blijven komen, ook na een ban... Of er gebeurd gewoon helemaal niets mee, ook niet na het rapporteren van posts.
Bondage is er gewoon zat van steeds voor junk, werkloze, racist, ongeschoolde en nietsnut te worden uitgemaakt. En er zijn users die dat lezen en als waarheid zien en dat gedrag vervolgens ook overnemen, met onsmakelijke DM's tot gevolg.
Daarnaast is de algehele sfeer er in zijn ogen niet beter op geworden, vooral de FP is hier een mooi voorbeeld van. Mensen zijn vaak vijandig naar elkaar en als je een andere mening hebt dan wordt dat niet bepaald gewaardeerd en wordt er met termen gesmeten die het daglicht niet kunnen verdragen. Want ja; waarom zou je normaal een discussie met elkaar voeren...Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
O echt, dat is dan weer raar. Of ze zijn bang dat het niet klikt als er vreemden teckels bij komen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In Tirol is er een Teckelhotel![]()
Geef Bondage maar een dikke knuffel van mijquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:58 schreef Monitor het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel met DTS te maken, enige wat hier zo nu en dan een probleem is, is dat sommige zich niet zo goed kunnen gedragen en het topic dan weer voor een tijd op slot gaat.
Het voornaamste probleem zijn de trollen die hem achterna zitten en steeds maar weer terug blijven komen, ook na een ban... Of er gebeurd gewoon helemaal niets mee, ook niet na het rapporteren van posts.
Bondage is er gewoon zat van steeds voor junk, werkloze, racist, ongeschoolde en nietsnut te worden uitgemaakt. En er zijn users die dat lezen en als waarheid zien en dat gedrag vervolgens ook overnemen, met onsmakelijke DM's tot gevolg.
Daarnaast is de algehele sfeer er in zijn ogen niet beter op geworden, vooral de FP is hier een mooi voorbeeld van. Mensen zijn vaak vijandig naar elkaar en als je een andere mening hebt dan wordt dat niet bepaald gewaardeerd en wordt er met termen gesmeten die het daglicht niet kunnen verdragen. Want ja; waarom zou je normaal een discussie met elkaar voeren...en ik vind het echt erg dat het zover is gekomen.
Zelden zoveel waarheid in één post gezien. Ook ik ben eens in de leugens van anderen getrapt, waardoor je tegen andere mensen niet echt netjes doet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:58 schreef Monitor het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel met DTS te maken, enige wat hier zo nu en dan een probleem is, is dat sommige zich niet zo goed kunnen gedragen en het topic dan weer voor een tijd op slot gaat.
Daarnaast is de algehele sfeer er in zijn ogen niet beter op geworden, vooral de FP is hier een mooi voorbeeld van. Mensen zijn vaak vijandig naar elkaar en als je een andere mening hebt dan wordt dat niet bepaald gewaardeerd en wordt er met termen gesmeten die het daglicht niet kunnen verdragen. Want ja; waarom zou je normaal een discussie met elkaar voeren...
Helaas winnen de huffers het nu weer, maar kan Bondage geen ongelijk geven.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 11:04:31 ]![]()
https://www.dachshundsunited.com/het-teckel-hotel/quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ho wacht. Dat is een hotel waar ik een Teckel bij krijg?![]()
O bestaat al een tijdje dus.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
https://www.dachshundsunited.com/het-teckel-hotel/
Oh ik krijg er geen eentje bij inchecken. Jammer wel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
https://www.dachshundsunited.com/het-teckel-hotel/Trotste mama van Ambar
Mooi gesprokenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik krijg er geen eentje bij inchecken. Jammer wel.
Ja, ik dacht leuk zo voor de zomermaanden, er is een oppasservice etc.
Maargoed, helaas![]()
![]()
Ik weet wel wel wat dingen maar dat het zo erg was wist ik niet , dat vind ik vreselijk om te lezen, verder eens over wat je over de vijandigheid zegt: dat is iets wat mij ook al langer bezighoudt en waar ik zelf ook last van heb, wat me soms ook diep raakt , bepaald gedrag wat blijkbaar steeds meer als 'normaal' wordt gezien, en wat verre van normaal is helaasquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:58 schreef Monitor het volgende:
[..]
Daarnaast is de algehele sfeer er in zijn ogen niet beter op geworden, vooral de FP is hier een mooi voorbeeld van. Mensen zijn vaak vijandig naar elkaar en als je een andere mening hebt dan wordt dat niet bepaald gewaardeerd en wordt er met termen gesmeten die het daglicht niet kunnen verdragen. Want ja; waarom zou je normaal een discussie met elkaar voeren...maar dat geldt voor iedereen op dit forum , ook voor hoe mods en Fa's naast 'de reguliere' users met elkaar omgaan
Het wordt steeds erger .
Ik wens hem het beste
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Teckels zijn juist heel erg op hun eigen ras gerichtquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat is dan weer raar. Of ze zijn bang dat het niet klikt als er vreemden teckels bij komen?
Jeroen blaft ook eigenlijk nooit naar andere Teckels.![]()
Mooie woordenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:58 schreef Monitor het volgende:
[..]
Daarnaast is de algehele sfeer er in zijn ogen niet beter op geworden, vooral de FP is hier een mooi voorbeeld van. Mensen zijn vaak vijandig naar elkaar en als je een andere mening hebt dan wordt dat niet bepaald gewaardeerd en wordt er met termen gesmeten die het daglicht niet kunnen verdragen. Want ja; waarom zou je normaal een discussie met elkaar voeren...
Zou willen dat ze niet waar waren
♡♡♡♡![]()
Zeer triest en heel erg kinderachtig dat zulke dingen gebeuren. En dat een user daardoor zich niet meer welkom voelt op een forumquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:58 schreef Monitor het volgende:
[..]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O echt, ook de mannetjes onder elkaar?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Teckels zijn juist heel erg op hun eigen ras gericht
Jeroen blaft ook eigenlijk nooit naar andere Teckels.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind jeroen echt n hele grappige naam voor een teckelquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeroen blaft ook eigenlijk nooit naar andere Teckels.![]()
♡♡♡♡![]()
Dat doet mij denken aan Bassets die ook helemaal door het dollen gaan als ze elkaar zien.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeroen blaft ook eigenlijk nooit naar andere Teckels.Trotste mama van Ambar
Dat zeg je ook helemaal niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe ik het anders neer zou moeten zetten
jammer dat er weer meer van gemaakt wordt
Smile, it's free therapy.![]()
Grappige naamquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeroen blaft ook eigenlijk nooit naar andere Teckels.
Werewolf
Zo grappig, ook bij wildvreemden?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan Bassets die ook helemaal door het dollen gaan als ze elkaar zien.
Herkennen ze dan hun soort ofzo?
♡♡♡♡![]()
Op de Nationale Teckeldag waar we op de foto gingen met 523 andere Teckels, Jeroen heeft geen woef gedaanquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan Bassets die ook helemaal door het dollen gaan als ze elkaar zien.![]()
Honden blijven bijzonder en zo heeft elk ras wel wat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 11:38:29 ]![]()
@Monitor is wel de beste relatie die ik ooit gehad heb en ik zal hem nooit vergetenTrotste mama van Ambar
Hear hearquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
Jammer dat @:bondage ermee gaat stoppen, maar wel begrijpelijk en kan me ook wel in zijn woorden vinden.
Wel wil ik hem en @:monitor bedanken voor de bijdrages aan DTS en FOK! in het algemeen die enkel positief zijn geweest
♡♡♡♡![]()
ZIjn dat niet die langwerpige honden wit met bruinevlekken en van die hangende oren?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan Bassets die ook helemaal door het dollen gaan als ze elkaar zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeer triest en heel erg kinderachtig dat zulke dingen gebeuren. En dat een user daardoor zich niet meer welkom voelt op een forum
Ja.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo grappig, ook bij wildvreemden?
Herkennen ze dan hun soort ofzo?
We hadden er een, en we gingen naar een bassetdag. Alle bassets hadden lol met elkaar, en de overige rassen zaten er een beetje bij zo van: stond erbij en ik keek ernaar.Trotste mama van Ambar
Lijkt me geweldig om tezienquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
We hadden er een, en we gingen naar een bassetdag. Alle bassets hadden lol met elkaar, en de overige rassen zaten er een beetje bij zo van: stond erbij en ik keek ernaar.♡♡♡♡![]()
Je hebt ze vast wel eens gezien op de foto bij de schoenwinkel van het merk Hush Puppies.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn dat niet die langwerpige honden wit met bruinevlekken en van die hangende oren?Trotste mama van Ambar
Oh flappiesoortjesquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt ze vast wel eens gezien op de foto bij de schoenwinkel van het merk Hush Puppies.Werewolf
Bij de Teckeldag wordt er gewoon bijgezet liever niet met andere rassen te komenquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
We hadden er een, en we gingen naar een bassetdag. Alle bassets hadden lol met elkaar, en de overige rassen zaten er een beetje bij zo van: stond erbij en ik keek ernaar.![]()
![]()
Had google al gevraagdquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt ze vast wel eens gezien op de foto bij de schoenwinkel van het merk Hush Puppies.
Tja sommige mensen op die dag hadden nou eenmaal ook een ander soort hond, dus die waren wel wat gewend. Teckel erbij is trouwens goede combinatie.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij de Teckeldag wordt er gewoon bijgezet liever niet met andere rassen te komen
Maar vaak heeft men erbij een teckel of een andere basset of hound versie. Wij hadden zelf een vreemde eend in de bijt: een maltezer die wel van ontzettende viezigheid hield.Trotste mama van Ambar
Is ook supertof!quote:
Als je volgend jaar de tijd hebt gewoon gaan want ook leuk zonder Teckel
Dit jaar waren er ruim 1000 Teckels aanwezig.![]()
Dat is de Engelse of basset hound.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had google al gevraagd
[ afbeelding ]
Wij hadden later ook een franse variant, die zijn wat slanker, minder vel over en lijken iets meer op een beagle.Trotste mama van Ambar
En dan er eentje teckelnappen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is ook supertof!
Dit jaar waren er ruim 1000 Teckels aanwezig.Trotste mama van Ambar
Kloptquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja sommige mensen op die dag hadden nou eenmaal ook een ander soort hond, dus die waren wel wat gewend. Teckel erbij is trouwens goede combinatie.
Maar vaak heeft men erbij een teckel of een andere basset of hound versie. Wij hadden zelf een vreemde eend in de bijt: een maltezer die wel van ontzettende viezigheid hield.![]()
Maltezers zijn ook zo cute![]()
![]()
Klopt, staat ook wel op het lijstje van hondenrassen die ik wel wil.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maltezers zijn ook zo cuteTrotste mama van Ambar
Das niet de bedoeling, Muisquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan er eentje teckelnappen?![]()
![]()
Wel die met korte harenquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maltezers zijn ook zo cute
Ja maar...quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Das niet de bedoeling, MuisTrotste mama van Ambar
Honden met lang haar moet je regelmatig gewoon kort wieken, worden ze een stuk actiever van.quote:Trotste mama van Ambar
Of vaak borstelen enzquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Honden met lang haar moet je regelmatig gewoon kort wieken, worden ze een stuk actiever van."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had zelfs nognooit van een bassetdag of teckeldag gehoordquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is ook supertof!
Dit jaar waren er ruim 1000 Teckels aanwezig.
♡♡♡♡![]()
Ook, maar we hebben thuis een bobtail, maltezer en een boomer gehad. Ze werden allemaal een stuk blijer en actiever als je het vacht gewoon kort hield.quote:Trotste mama van Ambar
Ik had schotsecollies, dat was pas borstelwerk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet morgen om 1400 ergens zijn, maar ik weet nog steeds niet waar
Trotste mama van Ambar
Komen snel klitten in natuurlijk..quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had schotsecollies, dat was pas borstelwerk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Doet het nietquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Zoek Jeroen, sp3c en mij![]()
[ link | afbeelding ]
Oh wacht het is het internet van werk.Trotste mama van Ambar
Ja als je het niet bijhoudt welquote:
Mijn vader fokte met deze honden en hadden er zelf ook twee
Mijn moeder spinde de ondervacht en breiden er truien en vesten van.
Lekker zacht en warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das niet te zoekenquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Zoek Jeroen, sp3c en mij![]()
[ link | afbeelding ]
Ah. Nooit gehoord dat mensen van hondenvachten truien etc gingen breienquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je het niet bijhoudt wel
Mijn vader fokte met deze honden en hadden er zelf ook twee
Mijn moeder spinde de ondervacht en breiden er truien en vesten van.
Lekker zacht en warm
Een collie heeft ook een wollenvacht, daarover heen de harenquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah. Nooit gehoord dat mensen van hondenvachten truien etc gingen breien
De haren kan je natuurlijk niet tot wol spinnen maar die onderlaag welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer wat geleerdquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een collie heeft ook een wollenvacht, daarover heen de haren
De haren kan je natuurlijk niet tot wol spinnen maar die onderlaag wel![]()
![]()
![]()
Je zult er vast rekening mee hebben gehouden, maar nu is er één user die niet meespeelt maar wel bolkt. Dat kan toch een afwijkende puntentelling weergeven? Of heb je dat in jouw teller ook meegenomen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik blijf toch even doorprogrammeren aan mijn teller, alleen al voor de leuk en erg leerzaam.
Ik hoop de puntentelling kloppend te krijgen met die van Monitor, want dat is nog wat er aan schort. Ik wijk enkele punten per dag af per user, van wat Monitor weergeeft. En ik zie nog even niet waardoor.![]()
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.![]()
![]()
ik had er een in bedquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt ze vast wel eens gezien op de foto bij de schoenwinkel van het merk Hush Puppies.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Olleke bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd weer die aardappel die voor mijn bolk roltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Hello Birdiequote:
Eet smakelijk.quote:
Heb geen broodjes meer, alleen een crackertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga werkuhhhhhhhhhhhhhhhquote:
ow daar zeg je zowat.......quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Heb geen broodjes meer, alleen een crackertje
ben naar de winkel![]()
wist dat ik nog iets moest doen
Smile, it's free therapy.![]()
O hij bolkt jouquote:GG is een beetje dom hij haalt bird en dot door elkaar
Ja jij sprong ertussen, ineens....quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 28-10-2024 12:02:52 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hij bolkt jouGG is een beetje dom hij haalt bird en dot door elkaar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Brood halenquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow daar zeg je zowat.......
ben naar de winkel![]()
wist dat ik nog iets moest doen
nanananananaaaaaaaaaaaaaaquote:
hij is wat traaagquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hij bolkt jouGG is een beetje dom hij haalt bird en dot door elkaar
je was gewoon te traaagquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja jij sprong ertussen, ineens. 🫣![]()
ben naar de supermarkt![]()
laterssssSmile, it's free therapy.![]()
Is ook lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Heb geen broodjes meer, alleen een crackertje
Ben een beetje zat van crackers eten.quote:
Heb er ineens geen zin meer in dag in dag uit crackers te eten
De laatste weken veel gesmokkeld door broodjes te halen.
Maar nu wil ik waar aan de crackers of kwark of Griekse YoghurtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwa verveelt ook wel opden duurquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een beetje zat van crackers eten.
Heb er ineens geen zin meer in dag in dag uit crackers te eten
De laatste weken veel gesmokkeld door broodjes te halen.
Maar nu wil ik waar aan de crackers of kwark of Griekse Yoghurt
Ik wissel het af ene keer brood dan weer een cracker of maiswafels"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja gaat het ook, daarom was ik even aan de broodjes gegaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa verveelt ook wel opden duur
Ik wissel het af ene keer brood dan weer een cracker of maiswafels
Haalde in het weekend 10 bollen daar kan ik wel even mee door
Maar Henk bedacht ineens dat hij dat ook wilden, ja dan is de zak zo leeg![]()
Hij eet altijd roggebrood met kaas nu ineens ook broodjes
![]()
Nu kan ik elke keer aan jullie denken als ik weer eens genadeloos hard uit m'n anus zit te kakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:55 schreef ToT het volgende:
Nu kan ik elke keer aan jullie denken als ik weer eens genadeloos hard uit m'n anus zit te kakken!
Mooi ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk hebt dat inderdaad voor het vocht die betonplexWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Roggebrood vind ik ook lekker, eet het ook altijd bij stamppot boerenkool met een beetje mosterd er opquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat het ook, daarom was ik even aan de broodjes gegaan.
Haalde in het weekend 10 bollen daar kan ik wel even mee door
Maar Henk bedacht ineens dat hij dat ook wilden, ja dan is de zak zo leeg![]()
Hij eet altijd roggebrood met kaas nu ineens ook broodjes
Kak je ook wel eens ergens anders uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijn dat je het hiervoor goed kon gebruikenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan nog blijf je het vocht in de muren van de keuken en schuur houden, maar elk stapje is er weer eentje!quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi ToT![]()
Hopelijk hebt dat inderdaad voor het vocht die betonplex![]()
![]()
Ik wilde het er niet in gooien, maar jij doet het gewoonquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kak je ook wel eens ergens anders uit?
fijn dat je het hiervoor goed kon gebruiken
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kak je ook wel eens ergens anders uit?
fijn dat je het hiervoor goed kon gebruikenIk wist dat deze vraag zou komen!
![]()
![]()
Waar kak je anders uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde het er niet in gooien, maar jij doet het gewoon
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed stoken, maar het gas is zo duur dat je daar ook wel drie keer over nadenkt natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog blijf je het vocht in de muren van de keuken en schuur houden, maar elk stapje is er weer eentje!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoor mensen wel eens zeggen die of die lult alleen maar strontquote:![]()
Zou het zo kunnen zijn dat ToT euhhhhhh daar soms ook last van heeft
Iemand weleens last gehad van een frozen shoulder?
Zo ja had je lange hersteltijd nodig?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Praat geen poepquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor mensen wel eens zeggen die of die lult alleen maar stront![]()
Zou het zo kunnen zijn dat ToT euhhhhhh daar soms ook last van heeft![]()
als dat gebeurt is het meestal snel afgelopen met mensen
ze schijnen daar niet op gebouwd te zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zelf gelukkig niet gehad, maar schijnt een lange weg te zijn van horen zeggen ( door een arts)quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zo ja had je lange hersteltijd nodig?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Dotteke dacht ik?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zo ja had je lange hersteltijd nodig?
en ja
en ligt er aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooi wastafeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En idd hopen dat het probleem verholpen is daarna"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Praat geen poep![]()
als dat gebeurt is het meestal snel afgelopen met mensen
ze schijnen daar niet op gebouwd te zijn![]()
Ja heb al beetje ingelezen dikke klote zooiquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf gelukkig niet gehad, maar schijnt een lange weg te zijn van horen zeggen ( door een arts)
kan wel een jaar duren of langer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee, kreeg naar de longoperatie wel te horen dat ik mijn schouder goed moest bewegen omdat er anders een frozenshoulder op de loer kwam liggen en dat dat een lange weg zou worden. Gelukkig zelf niet gehadquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Dotteke dacht ik?
en ja
en ligt er aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig iddquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, kreeg naar de longoperatie wel te horen dat ik mijn schouder goed moest bewegen omdat er anders een frozenshoulder op de loer kwam liggen en dat dat een lange weg zou worden. Gelukkig zelf niet gehad'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja zoiets zei mijn specialist ook al.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja heb al beetje ingelezen dikke klote zooi
kan wel een jaar duren of langer
Heb jij het?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had gewoon geluk, ben ik ook blij mee.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is wel heel afhankelijk van de persoonquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja heb al beetje ingelezen dikke klote zooi
kan wel een jaar duren of langer
en hoe gezond je bent en eet
en beweegt
goede fysio of chiropractorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Dus als je zegt effe poepen dan weten we dat je dan nog steeds aan ons denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik verwarm nu met de airco.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed stoken, maar het gas is zo duur dat je daar ook wel drie keer over nadenkt natuurlijk.
Het vochtprobleem van de muren is nu hopelijk voor een redelijk deel verholpen nu ik de schade boven hersteld heb, maar ik moet nog veel voegen aansmeren en de rest gooien we trespa voor.
En daa moeten er nog extra ventilatieroosters geïnstalleerd worden.![]()
![]()
Ik vermoed van wel, heb aanhoudende pijn al 2 of 3 maanden. Heb nu afspraak met de huisarts. Maar voelt als een frozen shoulder.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets zei mijn specialist ook al.
Heb jij het?
Aanhoudende stekende pijn, nachts blijft het kan niet op die arm liggen en kan bepaalde bewegingen niet maken zonder pijn.
Heb altijd wel intensief werk gedaan waarbij ik boven mij macht dingen moest tillen dusja erg raar is het dan ook niet dat het een keer gebeurt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja precies nou heb ik best wel een pech jaar gehad vorig jaar, operatie enzulks dus misschien is dit de nasleep ervan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
is wel heel afhankelijk van de persoon
en hoe gezond je bent en eet
en beweegt
goede fysio of chiropractor'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
O gelukkig dat je arico hebt. Je hebt nog veel te doen dus.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwarm nu met de airco.
Het vochtprobleem van de muren is nu hopelijk voor een redelijk deel verholpen nu ik de schade boven hersteld heb, maar ik moet nog veel voegen aansmeren en de rest gooien we trespa voor.
En daa moeten er nog extra ventilatieroosters geïnstalleerd worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SNel naar een dokter dan, en snel naar de fysio.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, heb aanhoudende pijn al 2 of 3 maanden. Heb nu afspraak met de huisarts. Maar voelt als een frozen shoulder.
Aanhoudende stekende pijn, nachts blijft het kan niet op die arm liggen en kan bepaalde bewegingen niet maken zonder pijn.
Heb altijd wel intensief werk gedaan waarbij ik boven mij macht dingen moest tillen dusja erg raar is het dan ook niet dat het een keer gebeurt.
Ik heb geen idee hoe dat voelt, heb wel een zenuwontsteking en een beklemde zenuwgehad in mijn schouder. Geloof me dat wil je ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Dot.quote:
Wat ik heb meegemaakt he na vier weken komt mijn vorige huurbaas eindelijk met de borg aanzetten die ik nog tegoed had.
heb ik weer geld is de ps5 met twee controllers die ik wilde kopen net weer met ¤50 verhoogd overal waarschijnlijk omdat Black Friday eraan komt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had donderdag al een afspraak gemaakt, en kan pas overmorgen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNel naar een dokter dan, en snel naar de fysio.
Ik heb geen idee hoe dat voelt, heb wel een zenuwontsteking en een beklemde zenuwgehad in mijn schouder. Geloof me dat wil je ook niet
Dat van jou klinkt ook heel naar, brrr ja wil je idd echt niet.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
geen slijnmbeurs ontsteking?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, heb aanhoudende pijn al 2 of 3 maanden. Heb nu afspraak met de huisarts. Maar voelt als een frozen shoulder.
Heb altijd wel intensief werk gedaan waarbij ik boven mij macht dingen moest tillen dusja erg raar is het dan ook niet dat het een keer gebeurt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou kunnen, maar vermoed frozen shoulder.quote:
We gaan het zien, ben geen dokter
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Black friday deals dan maar snipperenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Juist!quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus als je zegt effe poepen dan weten we dat je dan nog steeds aan ons denkt![]()
![]()
heb je wel eens dry needling gehad?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vermoed frozen shoulder.
We gaan het zien, ben geen dokterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, en dat klinkt best engquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je wel eens dry needling gehad?
ik ga ff googlen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
valt meequote:Op maandag 28 oktober 2024 12:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, en dat klinkt best eng
ik ga ff googlen.
niet zozeer eng
tenzij je bang bent voor naaldenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja en neequote:Op maandag 28 oktober 2024 12:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
o is dat acupunctuur? Soort van
naalden gaan wel wat dieper
Ja, en ik heb gisteren ook een 2e handse badkamermeubel gekocht met een Grohe kraan, voor maar ¤150.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig dat je arico hebt. Je hebt nog veel te doen dus.
Vreselijk simpel dingetje, maar beter dan dat ouwe lelijke ding wat ik nu heb.
De keuken heeft ook aandacht nodig, hij moet minimaal ff van de plaats af om de muren te impregneren, en het liefst vervang ik 'm gewoon helemaal.![]()
Als het moet ben ik niet meer bang, dat neemt de adrenaline het overquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt mee
niet zozeer eng
tenzij je bang bent voor naalden
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bij mij zat ze in een zenuw te porren, dat was wat minder plezant.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt mee
niet zozeer eng
tenzij je bang bent voor naalden
Maar normaal gesproken voel je alleen je spier ploppen![]()
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
naalden gaan wel wat dieper
maar als het moet dan moet het'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Beter geen filmpjes kijken van dry needlingquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
naalden gaan wel wat dieper![]()
![]()
Tsja, da's altijd leuk: eerst de prijs verhogen om vervolgens met "enorme" kortingen te gaan stunten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Black friday deals dan maar snipperen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dry needling vond ik wel mee vallen en ik heb niet echt een hoge pijngrens"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alles stapje voor stapje, Rome is ook niet op één dag gebouwd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, en ik heb gisteren ook een 2e handse badkamermeubel gekocht met een Grohe kraan, voor maar ¤150.
De keuken heeft ook aandacht nodig, hij moet minimaal ff van de plaats af om de muren te impregneren, en het liefst vervang ik 'm gewoon helemaal.
Beter iets langzamer en goed materiaal
Echt marktplaats in de gaten houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
even de HA afwachtenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Als het moet ben ik niet meer bang, dat neemt de adrenaline het over
dan op zoek naar een goede fysio of chiroThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben niet zo bang voor naaldenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter geen filmpjes kijken van dry needling
dus kan daar prima naar kijken
(tenzij in de mond)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja precies... niet meer overdenken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
even de HA afwachten
dan op zoek naar een goede fysio of chiro
Ik zie het wel dan. er is vervanging geregeld voor werk dus dat is wel een geruststellende gedachte.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En ik maar voorzichtig doen met je aanrechtblad. Dat hoefde dus helemaal nietquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, en ik heb gisteren ook een 2e handse badkamermeubel gekocht met een Grohe kraan, voor maar ¤150.
De keuken heeft ook aandacht nodig, hij moet minimaal ff van de plaats af om de muren te impregneren, en het liefst vervang ik 'm gewoon helemaal.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gezond etenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies... niet meer overdenken.
Ik zie het wel dan. er is vervanging geregeld voor werk dus dat is wel een geruststellende gedachte.
helpt ook bij een sneller herstel
Ik ben ook niet bang voor naalden normaal gesproken, maar ik vond dat ze flink diep gingenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet zo bang voor naalden
dus kan daar prima naar kijken
(tenzij in de mond)![]()
![]()
klopt en afhankelijk van de klachten kan het ook best pijnlijk zijnquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang voor naalden normaal gesproken, maar ik vond dat ze flink diep gingen
maar vind het wel echt helpenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goeden tip.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
gezond eten
helpt ook bij een sneller herstel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
of die van acupunctuur van even apeldoorn bellenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter geen filmpjes kijken van dry needling
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, gezond eten, dus ik ben benieuwd wat voor prakkie je dan neerzet, voor je gastenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou sowieso geen prakkiequote:Op maandag 28 oktober 2024 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gezond eten, dus ik ben benieuwd wat voor prakkie je dan neerzet, voor je gasten
ik kook voornamelijk veel met verse groenten
en maak een aantal dingen liever zelf dan uit een pakjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee heel weinig AVGquote:
(omdat ik zelf al niet van gekookte aardappelen houdt)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind ze opgebakken extra lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee heel weinig AVG
(omdat ik zelf al niet van gekookte aardappelen houdt)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
opgebakken is okquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind ze opgebakken extra lekker
maar ook niet mijn favoriet
ik ben gewoon niet zo dol op aardappelen
alles beter dan rode bieten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
opgebakken is ok
maar ook niet mijn favoriet
ik ben gewoon niet zo dol op aardappelenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ow die heb ik nog liggenquote:
zal eens een salade ofzo opzoeken met bieten
gewoon gekookt word ik ook niet blij van
jij ook lovquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:25 schreef Lovely het volgende:
Tijd om boodschappen te doen, fijne middag
Boodschapse!quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:25 schreef Lovely het volgende:
Tijd om boodschappen te doen, fijne middag![]()
![]()
Haha ja nou tot ik geld heb voor een nieuwe keuken moet hij natuurlijk niet beschadigd raken he!quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ik maar voorzichtig doen met je aanrechtblad. Dat hoefde dus helemaal niet![]()
![]()
![]()
je kunt ook kijken naar een 2de handsquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:30 schreef ToT het volgende:
Kan best nog 2 - 3 jaar duren voor ik er geld voor heb.
of je keuken zelf pimpenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Da's ook weer waar.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou tot ik geld heb voor een nieuwe keuken moet hij natuurlijk niet beschadigd raken he!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik denk eerst pimpen, en hier vlak in de buurt heb je een zeer goedkope keukenboer zitten, maar toch ben je zo wel iets van 4 mille kwijt voor iets leuks en compleets.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook kijken naar een 2de hands
of je keuken zelf pimpen![]()
zijn je kastjes zelf nog goed?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk eerst pimpen, en hier vlak in de buurt heb je een zeer goedkope keukenboer zitten, maar toch ben je zo wel iets van 4 mille kwijt voor iets leuks en compleets.
zit er folie over of verf?
folie kun je met een verffohn verwijderen en dan zelf schilderen
en ook je blad kun je gewoon wrappen tegenwoordigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een paar plankjes zijn wat doorgezakt maar verder is het nog wel in orde.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn je kastjes zelf nog goed?
zit er folie over of verf?
folie kun je met een verffohn verwijderen en dan zelf schilderen
en ook je blad kun je gewoon wrappen tegenwoordig
De kastjes hebben fineer, maar an sich ziet het er niet heel verkeerd uit.
1 van de 2 bladen ziet er heel slecht uit, de ander gewoon wat ouderwets; misschien inderdaad laten wrappen.
Maar de vaatwasser is defect en eigenlijk wil ik er wel weer eentje hebben, maar om er eentje in deze oude keuken te plaatsen....kweenie.
En er moeten tegels vervangen worden vanwege vele schroefgaten e.d. van een airco die er gezeten heeft, en ik wil de muren zoals gezegd impregneren achter de kastjes.![]()
De enige groente die ik niet vers eet zijn doperwten, maar die eet ik dan ook weer niet vaakquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:20 schreef greysbones het volgende:
ik kook voornamelijk veel met verse groenten
en maak een aantal dingen liever zelf dan uit een pakje
Ik vind blikvoer geen bal aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O die zijn zo lekker, vooral verse die jezelf moet kokenquote:
Dan lekker een speklap erbij mmmm smullenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kost ook niet niets, maar wie weet kom je iets moois en betaalbaars tegen op marktplaatsquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:30 schreef ToT het volgende:
Kan best nog 2 - 3 jaar duren voor ik er geld voor heb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kost ook niet niets, maar wie weet kom je iets moois en betaalbaars tegen op marktplaats
Ja of ik koop alleen nieuwe aanrechtbladen, maar tja; als je dan toch bezig bent....![]()
Een lola afwasborstel is een stuk goedkoper en met twee man heb je ook geen bergen afwasquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar plankjes zijn wat doorgezakt maar verder is het nog wel in orde.
1 van de 2 bladen ziet er heel slecht uit, de ander gewoon wat ouderwets; misschien inderdaad laten wrappen.
Maar de vaatwasser is defect en eigenlijk wil ik er wel weer eentje hebben, maar om er eentje in deze oude keuken te plaatsen....kweenie.
En er moeten tegels vervangen worden vanwege vele schroefgaten e.d. van een airco die er gezeten heeft, en ik wil de muren zoals gezegd impregneren achter de kastjes.
check wel even bij iemand die er verstand van heeft of het verstandig is om van binnen en buiten te impregneren(ivm opsluiten van vocht, het moet namelijk wel ergens heen kunnen)quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar plankjes zijn wat doorgezakt maar verder is het nog wel in orde.
En er moeten tegels vervangen worden vanwege vele schroefgaten e.d. van een airco die er gezeten heeft, en ik wil de muren zoals gezegd impregneren achter de kastjes.
werkbladen (aanrecht of bij de gamma of ikea keus zat en ook niet al te duur)
en als je kastjes goed zijn en je pimpt ze een beetje heb je er misschien nog jaren plezier van
tegels, je hebt tegenwoordig decopanelen die je er op zou kunnen kitten(ook niet al te duur)
en die vaatwasser
check anders voor een goede 2de handseThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ook, er schijnt ook spul te zijn die je over je oude aanrechtbladen kan doen. Zie het wel eens in die woning opknap programma's gebeurenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ja of ik koop alleen nieuwe aanrechtbladen, maar tja; als je dan toch bezig bent....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik eet nooit blikquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De enige groente die ik niet vers eet zijn doperwten, maar die eet ik dan ook weer niet vaak
Ik vind blikvoer geen bal aan![]()
dan liever vriesversThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
check wel even bij iemand die er verstand van heeft of het verstandig is om van binnen en buiten te impregneren(ivm opsluiten van vocht, het moet namelijk wel ergens heen kunnen)
werkbladen (aanrecht of bij de gamma of ikea keus zat en ook niet al te duur)
en als je kastjes goed zijn en je pimpt ze een beetje heb je er misschien nog jaren plezier van
tegels, je hebt tegenwoordig decopanelen die je er op zou kunnen kitten(ook niet al te duur)
en die vaatwasser
check anders voor een goede 2de handse![]()
![]()
![]()
sowieso is een ikea keuken ook wel een aanrader als je zelf handig bentquote:
(en hem dus zelf in elkaar zet en installeert)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hornbach heeft dat oa.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, er schijnt ook spul te zijn die je over je oude aanrechtbladen kan doen. Zie het wel eens in die woning opknap programma's gebeuren![]()
Ja ik denk dat die keukenboer hier vlakbij goedkoper is, maar ik zal kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso is een ikea keuken ook wel een aanrader als je zelf handig bent
(en hem dus zelf in elkaar zet en installeert)
Hoe dan ook; voorlopig geen geld voor.![]()
![]()
Iets anders dan wrappen dus?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, er schijnt ook spul te zijn die je over je oude aanrechtbladen kan doen. Zie het wel eens in die woning opknap programma's gebeuren![]()
![]()
Ik ben toen ook bij Ikea geweest, en ik vond die keukens echt niet zo heel goedkoop..quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat die keukenboer hier vlakbij goedkoper is, maar ik zal kijken.
Hoe dan ook; voorlopig geen geld voor.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 12:46:33 ]![]()
Ikea keuken is an sich niet altijd goedkoper. Het is ook maar net wat je wilt.Trotste mama van Ambar
Ah nice!quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://www.wonen.nl/keuken/keukenblad/overzetwerkbladMaar ik heb ronde randen.
![]()
![]()
Lijkt mij ook wel handig, vooral als je o p termijn een nieuwe keuken wilquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: