SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 10:11:42 ]![]()
Ik ben ook toe aan vakantieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Tegen mij? Ik moet dat ook aangeven.quote:
Heftige periode geweest dus welkom.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Neequote:Op maandag 28 oktober 2024 10:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Tegen mij? Ik moet dat ook aangeven.
Heftige periode geweest dus welkom.![]()
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Hey Mutske
quote:Hey Assie
Makkelijke naam wel die Dotquote:
Hey Greys
quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je krijgt hier makkelijk vakantie
♡♡♡♡![]()
Bolk die GG!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GGBolk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je niet iets doen vandaag?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja jou bolkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je niet iets doen vandaag?
Daar is ze inderdaad druk mee bezig.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schudt zijn hoofd en plaatst gewoon een tegenbolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen vergaderingen deze weekquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is ze inderdaad druk mee bezig.
Deze week alleen fysio en een coroanprikkie halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij nu maar gewoon werken,quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schudt zijn hoofd en plaatst gewoon een tegenbolkdaar ben je al druk genoeg mee.
Dat is waar. Ik ben zo weer weg. Ik heb nu even een koffiepauze verdiend, vind ik zelf.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij nu maar gewoon werken,daar ben je al druk genoeg mee.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wil niet dat je je overwerkt met Bolkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben zo weer weg. Ik heb nu even een koffiepauze verdiend, vind ik zelf.![]()
Groot gelijk, ff koffie drinken mag wel, maar dan hoef je nog niet te komen bolkuhhhhh jonguhhhhhh
dottegenbolkquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je je overwerkt met Bolken![]()
Groot gelijk, ff koffie drinken mag wel, maar dan hoef je nog niet te komen bolkuhhhhh jonguhhhhhhAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu ik toch met die teller aan het programmeren ben - eens kijken of ik ook wat in elkaar kan sleutelen dat er automatisch een post geplaatst wordt als Dotteke post.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het zijn mijn plannen voor vandaag eigenlijkquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is ze inderdaad druk mee bezig.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zo gemeen bij jij niet. Zit volgens mij ook niet in je aard.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu ik toch met die teller aan het programmeren ben - eens kijken of ik ook wat in elkaar kan sleutelen dat er automatisch een post geplaatst wordt als Dotteke post.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even een melding om de spanning betreft het voortbestaan van DTS uit de wereld te helpen.
Bondage gaat het puntentelscript overhevelen naar de servers van FOK!. Er moet namelijk ook nog het een en ander aan Mycroft gebeuren, dat is het laatste wat hij gaat doen voor FOK. Ook zal alles worden gedocumenteerd en worden overgedragen zodat een andere dev er ook aan kan werken mocht het nodig zijn.
Mocht het zo zijn dat dit niet voor 1-12 is geregeld dan zal het voor zolang nog blijven draaien op zijn eigen servers.
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je bent een schat en ik vind het echt jammer dat je FOK! gaat verlaten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Monitor het volgende:
Even een melding om de spanning betreft het voortbestaan van DTS uit de wereld te helpen.
Bondage gaat het puntentelscript overhevelen naar de servers van FOK!. Er moet namelijk ook nog het een en ander aan Mycroft gebeuren, dat is het laatste wat hij gaat doen voor FOK. Ook zal alles worden gedocumenteerd en worden overgedragen zodat een andere dev er ook aan kan werken mocht het nodig zijn.
Mocht het zo zijn dat dit niet voor 1-12 is geregeld dan zal het voor zolang nog blijven draaien op zijn eigen servers.
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.
Liefs Dot
quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Monitor het volgende:
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.BondageGod
![]()
![]()
Donderdag wel begeleid werk. Heb vakantie bij dagbesteding.
Begeleid werk is dicht vandaag wegens marathon in venetie. Gisteren was dat en zij liepen mee.Werewolf
Mee eens. Ik vind het heel jammer dat je weggaat.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een schat en ik vind het echt jammer dat je FOK! gaat verlaten.
Liefs DotAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Vind het echt jammer dat zo fijne user weggepest is.
Ja. Het is niet leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]Vind het echt jammer dat zo fijne user weggepest is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben je niet mee gegaan om te suporten?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Donderdag wel begeleid werk. Heb vakantie bij dagbesteding.
Begeleid werk is dicht vandaag wegens marathon in venetie. Gisteren was dat en zij liepen mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap heel goed dat er veel tijd inkruipt. Jammer dat zeiksnorren bestaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Monitor het volgende:
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.Werewolf
Nee. Hun gezin is mee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je niet mee gegaan om te suporten?Werewolf
Jammer, was je er lekker even uitgeweest. Je hebt toch vakantiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga woensdag naar tilburgquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, was je er lekker even uitgeweest. Je hebt toch vakantie
Werewolf
Tsja, bekend probleem op FOKquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Ik blijf toch even doorprogrammeren aan mijn teller, alleen al voor de leuk en erg leerzaam.
Ik hoop de puntentelling kloppend te krijgen met die van Monitor, want dat is nog wat er aan schort. Ik wijk enkele punten per dag af per user, van wat Monitor weergeeft. En ik zie nog even niet waardoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@bondage is tof! Dat sowieso , en ik wist niet dat hij werd weggepest in DTS , wel dat er gedoe in een ander forumdeel is geweest en dat hij daar vanaf dat moment weg is gebleven . Ik ben dankzij zijn Duitsland trip een maand geleden naar Idar-Oberstein geweest en en heb mooie stenen meegenomenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Dank voor de tip Bondage, het ga je goed en ik wens jou en en je vriendin mooie tijdenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ook een mooie stad, ga je shoppen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet in DTS weggepest hoor, hij wordt hier op handen gedragen. Hij gaat van heel FOK! afquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:Bondage is tof! Dat sowieso , en ik wist niet dat hij werd weggepest in DTS , wel dat er gedoe in een ander forumdeel is geweest en dat hij daar vanaf dat moment weg is gebleven . Ik ben dankzij zijn Duitsland trip een maand geleden naar Idar-Oberstein geweest en en heb mooie stenen meegenomen![]()
Dank voor de tip Bondage, het ga je goed en ik wen jou en en je vriendin mooie tijden![]()
Van de Duitsland trip weet ik niets, fijn dat je er een mooie herinnering aan over hebt gehouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Monitor het volgende:
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.![]()
![]()
Termi, je ben een grote schat![]()
![]()
Dan komt jou post wat apart over ,maar hoe dan ook : ik ga hem wel missen maar ik wens hem alle goeds toe.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet in DTS weggepest hoor, hij wordt hier op handen gedragen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heeft niks met DTS te maken hoorquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:Bondage is tof! Dat sowieso , en ik wist niet dat hij werd weggepest in DTS , wel dat er gedoe in een ander forumdeel is geweest en dat hij daar vanaf dat moment weg is gebleven . Ik ben dankzij zijn Duitsland trip een maand geleden naar Idar-Oberstein geweest en en heb mooie stenen meegenomen![]()
Dank voor de tip Bondage, het ga je goed en ik wens jou en en je vriendin mooie tijden![]()
![]()
Nee precies dus wat ik al zei , dan komt het wat apart over om dat hier te noemen . Wmb is bondage een schat en ken ik hem vanuit andere tijden , los van DTSquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heeft niks met DTS te maken hoorMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
What happened?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Heldquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef Monitor het volgende:
Jullie moeten namelijk niet het slachtoffer worden voor iets wat anderen hebben veroorzaakt.
♡♡♡♡![]()
Ik zeg dat ik het jammer vind dat zo fijne user is weggepest.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan komt jou post wat apart over ,maar hoe dan ook : ik ga hem wel missen maar ik wens hem alle goeds toe.
Ik zeg niet dat hij hier is weggepest.
Hij gaat niet weg alleen in DTS maar van heel FOK!
Zou niet weten hoe ik het anders neer zou moeten zetten
That's what happened, you.quote:
All too wel - Taylor SwiftTrotste mama van Ambar
Komt omdat hij hier net een post posten en ik daarop reageerdequote:Op maandag 28 oktober 2024 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee precies dus wat ik al zei , dan komt het wat apart over om dat hier te noemen . Wmb is bondage een schat en ken ik hem vanuit andere tijden , los van DTS
Zolang als mijn eerste account oud is hier, 2006 dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee precies dus wat ik al zei , dan komt het wat apart over om dat hier te noemen . Wmb is bondage een schat en ken ik hem vanuit andere tijden , los van DTS![]()
Denk dat je verder een beetje las wat er niet stond
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 10:49:06 ]![]()
Ja dit dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het jammer vind dat zo fijne user is weggepest.
Zou niet weten hoe ik het anders neer zou moeten zetten![]()
![]()
Ja en naar een kattencaféquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een mooie stad, ga je shoppen?
Werewolf
Sorry dat weet ik , en verder wat ik hier net al over Bondage zei : een schat en in het verleden heb ik inandere topicdelen vaak met hem gekletst! Ik weet wat er in bepaalde delen is geneurt , maar ik wist ddat hij door heel FOK! is weggepest , dwant d at ze je toch? Dat ik heel naarquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het jammer vind dat zo fijne user is weggepest.
Zou niet weten hoe ik het anders neer zou moeten zettenIk snap deze discussie niet helemaal , ik ga hem missen en wens nogmaals het beste
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hey Koenquote:
Dat zit sinds kort hier ook in Zutphenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zal door vele gemist worden. Ik vond hem ook een fijne man, nooit vervelend of naar naar andere mensen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry dat weet ik , en verder wat ik hier net al over Bondage zei : een schat en in het verleden heb ik inandere topicdelen vaak met hem gekletst! Ik weet wat er in bepaalde delen is geneurt , maar ik wist ddat hij door heel FOK! is weggepest , dwant d at ze je toch? Dat ik heel naarIk snap deze discussie niet helemaal , ik ga hem missen en wens nogmaals het beste
In Tirol is er een Teckelhotelquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit sinds kort hier ook in Zutphen![]()
Heb daar gesolliciteerd vorig jaar, maaaaarrrrrrr.....ik mocht mijn Teckel niet meenemen![]()
![]()
![]()
![]()
Ho wacht. Dat is een hotel waar ik een Teckel bij krijg?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In Tirol is er een Teckelhotel![]()
Heb daar gesolliciteerd vorig jaar, maaaaarrrrrrr.....ik mocht mijn Teckel niet meenemen![]()
Trotste mama van Ambar
Het heeft niet zoveel met DTS te maken, enige wat hier zo nu en dan een probleem is, is dat sommige zich niet zo goed kunnen gedragen en het topic dan weer voor een tijd op slot gaat.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dank voor de tip Bondage, het ga je goed en ik wens jou en en je vriendin mooie tijden
Het voornaamste probleem zijn de trollen die hem achterna zitten en steeds maar weer terug blijven komen, ook na een ban... Of er gebeurd gewoon helemaal niets mee, ook niet na het rapporteren van posts.
Bondage is er gewoon zat van steeds voor junk, werkloze, racist, ongeschoolde en nietsnut te worden uitgemaakt. En er zijn users die dat lezen en als waarheid zien en dat gedrag vervolgens ook overnemen, met onsmakelijke DM's tot gevolg.
Daarnaast is de algehele sfeer er in zijn ogen niet beter op geworden, vooral de FP is hier een mooi voorbeeld van. Mensen zijn vaak vijandig naar elkaar en als je een andere mening hebt dan wordt dat niet bepaald gewaardeerd en wordt er met termen gesmeten die het daglicht niet kunnen verdragen. Want ja; waarom zou je normaal een discussie met elkaar voeren...Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
O echt, dat is dan weer raar. Of ze zijn bang dat het niet klikt als er vreemden teckels bij komen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In Tirol is er een Teckelhotel![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: