Ik zou graag voorbeelden zien van deze vermeende haat? Met alleen een krantenkop kan ik niets.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ben benieuwd hoe onze huis-MAGA's en Trump-apologeten terugkijken op deze haatbijeenkomst.
@:Chivaz en @:HowardRoark, what say you?
Mooi is dat altijd ja. Trump (en zijn autoritaire collega's wereldwijd) hebben er geen probleem mee mensen om de haverklap fascist te noemen, maar worden helemaal hysterisch als ze zelf zo genoemd worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ook dat! Doet-ie al jaren
[ x ]
[ x ]
[ x ]
De projectie bij de conservatieve maga cult volgers is ernstig vervormd en men wilt de observeerbare totalitaire en autoritaire opmerkingen van hun idolen niet zien..quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd ja. Trump (en zijn autoritaire collega's wereldwijd) hebben er geen probleem mee mensen om de haverklap fascist te noemen, maar worden helemaal hysterisch als ze zelf zo genoemd worden.
Filmpjes zijn echt overal te vinden, maar ik zal je een handje helpen. En het gaat het hier niet om de reactie van Baldwin, maar om de bijgevoegde video.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou graag voorbeelden zien van deze vermeende haat? Met alleen een krantenkop kan ik niets.
Zoals je zelf al aangeeft, dit is een comedian. Dus wat is hier nu precies racistisch aan dan? Probeer dit eens te onderbouwen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Filmpjes zijn echt overal te vinden, maar ik zal je een handje helpen. En het gaat het hier niet om de reactie van Baldwin, maar om de bijgevoegde video.
[ x ]
En ja, ik snap dat de man een 'komiek' is. Maar je treedt niet op in een of andere comedyclub, maar geeft een speech tijdens een politieke bijeenkomst. En dan laat je je zo uit over Puerto Ricanen, wetende dat je spreekt op een rally van een man die zich in het verleden al vaker negatief uitliet over Puerto Rico en de mensen die daar vandaan komen.
Dit begrijp ik ook niet. Miller is toch een Amerikaan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
Maar er waren meer bijzondere sprekers:
[ x ]
Dit is inderdaad hysterisch en raar.quote:
Waarom niet? Ik vind het altijd wel leuk om op jou te reagerenquote:
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag. Wat vind je er nou van dat zulke uitspraken worden gedaan tijdens een politieke bijeenkomst? Nogmaals, hij staat niet in de lokale comedy club.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangeeft, dit is een comedian. Dus wat is hier nu precies racistisch aan dan? Probeer dit eens te onderbouwen.
Nogmaals, jij vroeg om voorbeelden van 'vermeende haat'. U vraagt, wij draaien.quote:Dit begrijp ik ook niet. Miller is toch een Amerikaan?
[..]
Dit is inderdaad hysterisch en raar.
Maar de andere kant roept toch ook van alles over Trump? Ik zie dus niet waarom dit laatste wel kan, maar tegelijkertijd wordt verwacht dat Republikeinen netjes blijven over Harris. Dit is natuurlijk niet hoe het spelletje werkt.
Voorbeelden van nazisme tijdens deze rally?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:04 schreef Barbusse het volgende:
Maga is gewoon full tilt nazi gegaan. Dit wordt door de gebruikelijke excuus Truusjes als komedie uitgelegd. News at 11.
Ik vind alle politieke rallies in de VS tenenkrommend. Dat er bekendheden uit de kast worden gehaald om stemmen te winnen is simplistisch en toont ook aan dat het niet meer om de inhoud gaat. Deze rally is daar weer een voorbeeld van.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag. Wat vind je er nou van dat zulke uitspraken worden gedaan tijdens een politieke bijeenkomst? Nogmaals, hij staat niet in de lokale comedy club.
Er is ook geen sprake van 'haat'. 'Spot' zou je misschien nog een argument voor kunnen maken, maar dat krijg je dus meestal met een comedian.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb het trouwens nergens gehad over 'racisme', maar over 'haat'.
Nee, ik heb niet gezegd dat Republikeinen slechts reageren op uitlatingen van het Democratische kamp. Ik gaf aan dat er aan beide kanten nogal discutabele dingen wordt gezegd over de politieke tegenstander.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vroeg om voorbeelden van 'vermeende haat'. U vraagt, wij draaien.
Verder is het nou juist precies andersom. Trump doet al sinds 2015 niets anders dan zijn politieke tegenstanders beschimpen. Zelfs zijn partijgenoten moeten het dikwijls ontgelden. Trump suggereerde zelfs dat DeSantis (de grote held van Chivaz) een pedofiel is. Maar nu doe jij overkomen alsof Republikeinen slechts reageren op felle uitlatingen uit het Democratische kamp. Knul, we volgen deze gekkigheid nu al bijna tien jaar. Ga iemand anders voor de gek houden.
En dit:
[ x ]
Jij noemt jezelf een fascist ?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:16 schreef Chivaz het volgende:
Typisch ook dat een ieder in dit topic de talking points 1 op 1 heeft overgenomen van de media.
Maar het is Chivaz die in een bubbel zit hoor die smerige fascist.
Talking points? De media?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:16 schreef Chivaz het volgende:
Typisch ook dat een ieder in dit topic de talking points 1 op 1 heeft overgenomen van de media.
Maar het is Chivaz die in een bubbel zit hoor die smerige fascist.
Hakken over de sloot situatie zou kunnen. Maar er wordt nu al geschreven dat als Trump verliest, dit de reden is geweest. En dat was niet slim.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Filmpjes zijn echt overal te vinden, maar ik zal je een handje helpen. En het gaat het hier niet om de reactie van Baldwin, maar om de bijgevoegde video.
[ x ]
En ja, ik snap dat de man een 'komiek' is. Maar je treedt niet op in een of andere comedyclub, maar geeft een speech tijdens een politieke bijeenkomst. En dan laat je je zo uit over Puerto Ricanen, wetende dat je spreekt op een rally van een man die zich in het verleden al vaker negatief uitliet over Puerto Rico en de mensen die daar vandaan komen.
Maar er waren meer bijzondere sprekers:
[ x ]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |