Ik vind een straf wel terecht, maar we moeten niet overdrijven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Mani89 het volgende:
De consensus is nu toch wel dat Max hier helemaal fout zat?
Is iedereen het wel over eens.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Verstappen fan hier, maar wat hij hier deed was gewoon ontzettend dom.
Dat lijkt toch wel het meest realistisch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:31 schreef StephanL het volgende:
Als Norris derde wordt en Max 4e valt het nog mee.
Straf is wel terecht, maar hoe kan je nu 10s geven terwijl het al het hele seizoen 5s is?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind een straf wel terecht, maar we moeten niet overdrijven.
Yup.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt toch wel het meest realistisch?
Er moet nog 10 seconde af, Merc zit ook in de buurtquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als die weg kan rijden van de Mercedessen wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eerste bocht niet (zie Austin en ju bleef hij wel op de baan), tweede welquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Mani89 het volgende:
De consensus is nu toch wel dat Max hier helemaal fout zat?
Als je dat soort nuance wil dan moet je dat misschien niet zo vaak betrokken zijn bij dit soort incidenten. Verstappen begint zo langzamerhand het imago te krijgen dat als ie Norris in zijn spiegel ziet ie hem van de baan wil drukken. Hij heeft nu wel echt alle schijn tegen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die eerste was hetzelfde als in Austin en toen was het geen straf, dus zou het nu ook niet moeten zijn.
Dat is een beetje idioot.quote:
Daarom was het ook zo'n domme zinloze actie.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:31 schreef StephanL het volgende:
Als Norris derde wordt en Max 4e valt het nog mee.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: You can't argue with these penalties.
Die neem ik ook niet meer serieus.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: You can't argue with these penalties.
Dan had Norris vorige ook +10 seconden erbij moeten hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef D. het volgende:
Ben het er mee eens dat ie straf kreeg, maar 20 seconden is wel heel veel
Twee domme actiesquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef D. het volgende:
Ben het er mee eens dat ie straf kreeg, maar 20 seconden is wel heel veel
Die tweede was mongool van Maxquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef franklop het volgende:
20 seconden is wel complete onzin ja
2x5 prima
Regels zijn veranderdquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef Zorro het volgende:
Waarom 10 sec terwijl Norris vorige keer 5 sec voor hetzelfde kreeg
Nieuwe standaard is 10quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je krijgt overal 5 seconden voor en dan hier fucking 20 seconden????
Ja dit lijkt me ook wat overdreven zo. Maar goed, dan heb ik ondertussen ook al heel wat andere penalties gezien inmiddels.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef Droopie het volgende:
Oke, die 10 seconden vond ik terecht, maar wel voor het complete gevecht met Norris
Dat was iets anders. Max reed Norris twee keer van de baan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef Zorro het volgende:
Waarom 10 sec terwijl Norris vorige keer 5 sec voor hetzelfde kreeg
Dus toch T4. Dat is niet eens een straf waard, laat staan 10s. Er is voor veel erger slechts 10s gegeven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef beantherio het volgende:
Ok, deze straf snap zelfs ik niet. Waar waren die eerste 10 seconden dan voor?
5. Max ging er ook af, anders was het 10quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef Tokus het volgende:
Hoeveel kreeg Norris vorige week voor buiten de baan inhalen?
Dit jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Even het kampioenschap manipuleren, 2021 vibes
Jij vindt dus ook van niet. Waarom niet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Verstappen rijdt gewoon veel te agressief.
Terechte beslissingen
We willen toch meer inhaalacties in de F1?!quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Verstappen rijdt gewoon veel te agressief.
Terechte beslissingen
Is dit weer een regelwijziging midden in het seizoen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Nieuwe standaard is 10
En het zijn 2 acties
Dat wordt juist voorkomen door die idiote regels.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
We willen toch meer inhaalacties in de F1?!
#dtv!quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Welke stewards heeft Zak Brown en Stella omgekocht?
Nee de tweede straf is leaving track and gaining advantage, net als Norris vorige keerquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was iets anders. Max reed Norris twee keer van de baan.
Dat ga je wel bijna hopen. Of dat hij in ieder geval geen punten haaltquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:37 schreef core2duo het volgende:
Enige hoop is nu dat Norris ook van de baan afknalt
Dat bedoel ik toch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat wordt juist voorkomen door die idiote regels.
Bliep bliep bliepquote:
Maar die kreeg maar 5squote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee de tweede straf is leaving track and gaining advantage, net als Norris vorige keer
Sinds wanneer is standaard 10 dan? Het is al jaren voor de meest grove acties 5. En nu twee keer 10??quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Nieuwe standaard is 10
En het zijn 2 acties
MAx haalde NOR in OMDAT NOR zijn plek niet terug gaf en blijft maar pushen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was iets anders. Max reed Norris twee keer van de baan.
Ze hebben het er zelfs over: als Verstappen ervoor zorgt dat hij samen met Norris van de baan vliegt tijdens een inhaalactie.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat ga je wel bijna hopen. Of dat hij in ieder geval geen punten haalt
Prcies, dat is dus mijn puntquote:
Hij moet niet zo janken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
Max gaat echt stoppen als het zo doorgaat met de FIA
Thats so silly manquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Reactie van Max op die penalty graag!
Iemand van de baan rammen, letterlijk, is hetzelfde als iemand lichtjes van de baan duwen als je de auto voor je ontwijkt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is standaard 10 dan? Het is al jaren voor de meest grove acties 5. En nu twee keer 10??
Men wil vooral media vertegenwoordigers, nette jongens zeg maar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef Cherni het volgende:
Als ik Verstappen was zou ik stoppen met F1 en me concentreren op de Le Mans series. 20 sec. Dat gaat nergens meer over. Het gaat om het kampioenschap en dan vinden er altijd gevechten plaats. Dat was in elk tijdperk al zo. Maar het word steeds slechter met die idiote regels.
Palmerquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV is terug bij Austin: De meeste rijders waren verrast dat Max geen straf kreeg.
Palmer: Het was een fout dat Max hiermee weg kwam, nu maakt hij het nog bonter. Terechte straffen.
Plek gewonnenquote:
Zet even je nummer 33-pet af.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
MAx haalde NOR in OMDAT NOR zijn plek niet terug gaf en blijft maar pushen.
Bij de tweede keer was het ook Nor zijn fout dus hoe ze hier Max voor kunnen straffen , als Nor gelijk die plek had terug gegeven dan was dit hele gedoe niet gebeurd.
Het is zo duidelijk als wat
Dat doet hij dan ook helemaal niet.quote:
Dan krijg je ook maar 10 seconden in sommige gevallen en je kunt zelf door..quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef core2duo het volgende:
[..]
Ze hebben het er zelfs over: als Verstappen ervoor zorgt dat hij samen met Norris van de baan vliegt tijdens een inhaalactie.
Ja gelijk stoppen met je werk als een beslissing een keer niet in je voordeel isquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef Cherni het volgende:
Als ik Verstappen was zou ik stoppen met F1 en me concentreren op de Le Mans series. 20 sec. Dat gaat nergens meer over. Het gaat om het kampioenschap en dan vinden er altijd gevechten plaats. Dat was in elk tijdperk al zo. Maar het word steeds slechter met die idiote regels.
Eensquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef beantherio het volgende:
De acties van Max verdienden wel een straf maar dit slaat nergens op.
Het valt mij tot nu toe mee inderdaad. Dat is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat doet hij dan ook helemaal niet.
Max IS de regelsquote:
Vooral cynisch.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Hij klinkt er redelijk rustig onder.
Dat riep je in het verleden niet. Hypocriet much?quote:
Norris hoefde die plek helemaal niet terug te gevenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
MAx haalde NOR in OMDAT NOR zijn plek niet terug gaf en blijft maar pushen.
Bij de tweede keer was het ook Nor zijn fout dus hoe ze hier Max voor kunnen straffen , als Nor gelijk die plek had terug gegeven dan was dit hele gedoe niet gebeurd.
Het is zo duidelijk als wat
Zodat ze die Max konden aansmeren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom is de straf voor leaving the track and gaining een advantage deze week van 5 seconden naar 10 seconden gegaan?
Er moet duidelijk iets rechtgezet worden na vorige week.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom is de straf voor leaving the track and gaining een advantage deze week van 5 seconden naar 10 seconden gegaan?
Brits vs niet-Brits.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Altijd tegen ons.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ah, die laatste verklaart een hoop.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef QuidProJoe het volgende:
Zijn dit de stewards voor vandaag?
Tim Mayer
Loïc Bacquelaine
Alfonso Oros Trigueros
En ene Johnny Herbert
Dat is sinds dit seizoen. Veel straffen zijn met een extra 5 seconden verhoogdquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Britten deden weer huilie huilie.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Wintertijd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat kan alsnog wel, ook met de strafquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral cynisch.
Maar goed, het blijft toch ook gewoon erg dom. Ferrari pakt de waardevolste punten al weg bij Norris. Als je hier gewoon 4e wordt achter Norris, dan doe je goede zaken. Zo kan het een duur weekendje worden.
Er is maar 1 antwoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht t ook.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan mij opvegen als Norris hem zometeen in de muur zet en Max weer utloopt
Vorige week was het nog 5, dus dat is alvast gelul.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is sinds dit seizoen. Veel straffen zijn met een extra 5 seconden verhoogd
Mjah zal wel weer een ban krijgen na de race, maar goed medelijden met die cuckies.quote:
Omdat de FIA het kampioenschap aantrekkelijker wil maken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef Weltschmerz het volgende:
NEE die heb ik nietquote:
Nee als de stewards het gewoon laten gaan is dat niet zo hypocriet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat riep je in het verleden niet. Hypocriet much?
Behalve vorige week, want toen was het 5.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is sinds dit seizoen. Veel straffen zijn met een extra 5 seconden verhoogd
Iemand heefft een hoop geld ingezet dat Max niet gaat winnenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:43 schreef Maver24 het volgende:
Perez krijgt niks.... nou snappen we het nog
Nee, maar dat was zonder Perez alquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:43 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef potjecreme het volgende:
Het niet hebben van een Brits paspoort is niet de reden voor de straf.
Ja je zou bijna denken dat men vooral kijkt naar wie er in het stoeltje zit bij zulke beslissingen.quote:
Waren ze alquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef Droopie het volgende:
Redbull naar plek 3 in constructeurs kampioenschap
Meer windtunneltijdquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef Droopie het volgende:
Jij wil ook een alternatieve straf?quote:
Die straffen zitten al bij de tijd van Max.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En al die andere wheel bang situaties, krijgen die ook nog een penalty?
Die tov stroll snap ik dan echt niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:43 schreef Maver24 het volgende:
Is toch vaak een brits feestjequote:Op zondag 27 oktober 2024 21:41 schreef QuidProJoe het volgende:
Zijn dit de stewards voor vandaag?
Tim Mayer
Loïc Bacquelaine
Alfonso Oros Trigueros
En ene Johnny Herbert
Ah, dat is hetquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die straffen zitten al bij de tijd van Max.
Het is meer dat de stewards de hele afgelopen week geintimideerd zijn door de pers.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat de FIA het kampioenschap aantrekkelijker wil maken.
Meer windtunneltijdquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef Droopie het volgende:
Racet gewoon hard. En dat pakt niet altijd goed uit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou Max toch een beetje last van de druk hebben? Normaal maakt hij dit soort fouten nooit.
Het lijkt er wel op. Kijk 5 sec oke. Dan nog mis ik wel het tijdperk met Schumacher, Senna, Lauda etc.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Men wil vooral media vertegenwoordigers, nette jongens zeg maar.
De straffen zijn absurd maar dat Verstappen zichzelf in die situaties met Norris terecht liet komen was ook erg dom. Hij wist dat de boel op scherp stond.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Als de Fia dit volhoudt is Max in 2026 weg.
Hier zat vooral frustratie bij. En dat heeft hij wel vaker gehadquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou Max toch een beetje last van de druk hebben? Normaal maakt hij dit soort fouten nooit.
Oh?quote:
Dit dusquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Racet gewoon hard. En dat pakt niet altijd goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |