Ik kan je disqualificeren.quote:
Crew vs crewquote:
Dat is standaard volgens NKquote:
Nog online en 334K.quote:
WEER CAKE!quote:
Beter dan Mexico wel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
RACEWEEK
Hopelijk weer een leuk weekend.
weer?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
RACEWEEK
Hopelijk weer een leuk weekend.
Ja, zou weer eens leuk zijn als we dat krijgen.quote:
Je bent gekquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:23 schreef Knut het volgende:
Ben ik nou gek of hangt dit topic niet in de reeks ?
Ik heb weinig problemen met het commentaar van James Hinchcliff. Soms wordt wel eens gesproken over "jouw tijd in de F1" - maar volgens mij is er buiten DC nog een voormalig coureur die daar commentaar zit te doen en die is een Brit. En dan zitten ze ook wel eens erover te 'mijmeren'quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:11 schreef Knut het volgende:
Ik heb sinds ik F1tv heb geen moment meer teruggekeken naar nederlandse opties. F1TV commentaar is soms wat minder als er een amerikaan mee zit te praten. Maar dan heb je altijd nog de optie om naar de Sky commentatoren te switchen.
Race-ervaring vind ik juist een leuke toevoeging. DC is altijd fijn om erbij te hebben omdat er daadwerkelijk goede insights bijkomen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met het commentaar van James Hinchcliff. Soms wordt wel eens gesproken over "jouw tijd in de F1" - maar volgens mij is er buiten DC nog een voormalig coureur die daar commentaar zit te doen en die is een Brit. En dan zitten ze ook wel eens erover te 'mijmeren'
Persoonlijk ben ik al jaren fan van het Britse commentaar. Zette zelfs BBC 5 LIve (die deed toen Live Timing toen F1 Live dat nog niet deed) op als ik de race niet in een ander commentaar via gewoon tv kon kijken.
Maar al jaren nu F1 TV abo.(ik heb eigenlijk niets aan ViaPlay aangezien ik alleen F1 kijk. Dat maakt een abo wel heel duur. En dan is er ook alleen nog maar 1 soort commentaar 'te kiezen').
Het wordt soms een gevalletje 'Gebroken Plaat'.... dat is het enige dat ik het soms wat cringe vind (overkomen). En het voegt ook soms helemaal niets toe, als iemand maar 1x daar op het circuit geracet heeft. Dan voelt het meer als 'opscheppen over'...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Race-ervaring vind ik juist een leuke toevoeging. DC is altijd fijn om erbij te hebben omdat er daadwerkelijk goede insights bijkomen.
F1TV heeft heel erg de neiging om 'de nieuwelingen binnen de F1-wereld' aan de hand mee te nemen en elke keer weer uit te leggen (bijvoorbeeld) hoe een kwali met 3 sessies in elkaar zit uit te leggenquote:Ik zap vooral weg als het 'f1-for-dummies-amerikaanse-uitleg' erbij komt. Ik kan nog leven met de MEX VERSTEPPEN accent maar ik heb de indruk dat bij zowel US als Mexico er duidelijk op de amerikaanse markt gericht commentaar was dat minder aansluit bij het normale niveau
Exit Perez. Deze woorden gebruikte Marko voor Gasly en die halverwege seizoen eruit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 02:43 schreef Sally het volgende:
‘There comes a point in time that difficult decisions have to be made’ – Horner on Perez’s future as Red Bull lose ground
16 hours ago
[...]
Asked about the Mexican driver’s disappointing race on home soil, Horner said: “Checo again has had a horrible weekend. Nothing’s gone right for him this weekend. He knows F1 is a results-based business and inevitably when you’re not delivering, then the spotlight is firmly on you.
“As a team, we need to have both cars scoring points and that’s the nature of F1. From the team’s perspective, we’re working with him as hard as we can to try and support.
“I think we’ve done everything that we can to support Checo, and we’ll continue to do so in Brazil next weekend, but there comes a point in time that you can only do so much.”
[...]
"
James Hinchcliffe mag er wat mij betreft wel vaker zitten, past perfect binnen het F1TV clubje en heeft goede inzichten.Hij is bovendien Canadees en geen Amerikaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met het commentaar van James Hinchcliff. Soms wordt wel eens gesproken over "jouw tijd in de F1" - maar volgens mij is er buiten DC nog een voormalig coureur die daar commentaar zit te doen en die is een Brit. En dan zitten ze ook wel eens erover te 'mijmeren'
Persoonlijk ben ik al jaren fan van het Britse commentaar. Zette zelfs BBC 5 LIve (die deed toen Live Timing toen F1 Live dat nog niet deed) op als ik de race niet in een ander commentaar via gewoon tv kon kijken.
Maar al jaren nu F1 TV abo.(ik heb eigenlijk niets aan ViaPlay aangezien ik alleen F1 kijk. Dat maakt een abo wel heel duur. En dan is er ook alleen nog maar 1 soort commentaar 'te kiezen').
Dat zou een topprestatie zijn, hopelijk alleen met iets minder controvesiële acties. Iets meer hulp van de techniek en hij is er.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 01:58 schreef RotatoR het volgende:
Max Verstappen could be the first driver to become world champion with a car that's 3rd or worse in the constructors in over 40 years ?
It's a feat that's only been done twice before in F1 history.
1983: ? Nelson Piquet - Brabham (3rd)
1982: ? Keke Rosberg - Williams (4th)
Als Max in Brazilië een nieuwe motor en de gridstraf neemt, dan kan het nog wel positief uitpakken.quote:
Vraag mij af hoeveel dit gaat schelen. 2021 deed Mercedes het met hun overpowered motor en dat was echt belachelijk. RB heeft niet zoveel over, maar alle beetje kunnen helpen. Zou ook helpen als Perez er dan een keer goed bij zit ...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Max in Brazilië een nieuwe motor en de gridstraf neemt, dan kan het nog wel positief uitpakken.
Ik denk dat ze elke edge wel kunnen gebruiken. En een nieuwe motor zal toch net wat harder lopen. En Perez erbij... zelfs ik vind dat nu wel wishful thinkingquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vraag mij af hoeveel dit gaat schelen. 2021 deed Mercedes het met hun overpowered motor en dat was echt belachelijk. RB heeft niet zoveel over, maar alle beetje kunnen helpen. Zou ook helpen als Perez er dan een keer goed bij zit ...
gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vraag mij af hoeveel dit gaat schelen. 2021 deed Mercedes het met hun overpowered motor en dat was echt belachelijk. RB heeft niet zoveel over, maar alle beetje kunnen helpen. Zou ook helpen als Perez er dan een keer goed bij zit ...
Een veelgemaakte fout maar Canadezen zijn ook Amerikanen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:07 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
James Hinchcliffe mag er wat mij betreft wel vaker zitten, past perfect binnen het F1TV clubje en heeft goede inzichten.Hij is bovendien Canadees en geen Amerikaan.
Van mij part schroeven ze zijn motor belachelijk open, tot het riskante toe. Als die ook maar iets kan betekenen moeten ze het nu doen. Paar rondjes ophouden kan al een groot verschil maken. Verwacht weinig van hem hoor daar niet van ...quote:
Je gaat toch niet hopen op een incident hequote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Van mij part schroeven ze zijn motor belachelijk open, tot het riskante toe. Als die ook maar iets kan betekenen moeten ze het nu doen. Paar rondjes ophouden kan al een groot verschil maken. Verwacht weinig van hem hoor daar niet van ...
Nee, dat niet, maximale wat ze kunnen doen binnen de regelsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je gaat toch niet hopen op een incident he
Oh damnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maximale wat ze kunnen doen binnen de regelsof nog een Latifi, dat zou de Britten nog gekker maken
Het zijn Noord-Amerikanen, subtiel verschilquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Een veelgemaakte fout maar Canadezen zijn ook Amerikanen.![]()
Ik heb bij een Canadees bedrijf gewerkt en mijn Canadese collega's konden het niet uitstaan als ik ze voor Amerikanen uitmaakte. Hoewel ik technisch gezien dan natuurlijk gewoon gelijk had.
Krijgt Max dan eindelijk weer eens een prima coureur naast zich? En nog een veelbelovende topper ook? 🤩 Hoe vet zou dit zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:48 schreef THEFXR het volgende:
volgens Plooi gaat Per eruit.
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)-voor-nieuwe-coureur
Max vernietigd elke teamgenoot, toen vorige jaar in het begin Per, Max bijhield qua punten werd er geschreven dat Per WK kon worden. Max vatte dat erg persoonlijk op en won 19 races op een rij.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Krijgt Max dan eindelijk weer eens een prima coureur naast zich? En nog een veelbelovende topper ook? 🤩 Hoe vet zou dit zijn.
19 op rij nog welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Max vernietigd elke teamgenoot, toen vorige jaar in het begin Per, Max bijhield qua punten werd er geschreven dat Per WK kon worden. Max vatte dat erg persoonlijk op en won 19 races op een rij.
De laatste 3 teammaten van Max was allemaal middenmoot. Ja dan moet je je verwachting bijstellen. Colapinto heeft nu al bewezen meer in huis te hebben.quote:Als je teamgenoot van Max wordt, moet je gewoon je verwachtingen bijstellen, RB moet dat ook ook zeggen, we verwachten je constant in de top 8 of iets in die trant.
19 podiums in 1 seizoen en 10 overwinningen achter elkaar, waarmee hij op dat vlak Vettel (met 9) voorbij ging.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Max vernietigd elke teamgenoot, toen vorige jaar in het begin Per, Max bijhield qua punten werd er geschreven dat Per WK kon worden. Max vatte dat erg persoonlijk op en won 19 races op een rij.
Als je teamgenoot van Max wordt, moet je gewoon je verwachtingen bijstellen, RB moet dat ook ook zeggen, we verwachten je constant in de top 8 of iets in die trant.
19 overwinningen op rij.. in het gevecht tussen Ver en Per.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
19 op rij nog welnee was hooguit 10. Er heeft nog nooit iemand 19 op rij gewonnen.
[..]
De laatste 3 teammaten van Max was allemaal middenmoot. Ja dan moet je je verwachting bijstellen. Colapinto heeft nu al bewezen meer in huis te hebben.
Alsof Perez, Albon en Gasly niet om aardige races hebben gereden. Perez in Maleisië 2012 vs Alonso heb ik Colapinto nog niet zien doen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
19 op rij nog welnee was hooguit 10. Er heeft nog nooit iemand 19 op rij gewonnen.
[..]
De laatste 3 teammaten van Max was allemaal middenmoot. Ja dan moet je je verwachting bijstellen. Colapinto heeft nu al bewezen meer in huis te hebben.
Met de komende regen die wordt voorspeld zou dit ergens goed uit kunnen pakken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max pakt een motor (bevestiging van Helmut)
In Qatar en Abu Dhabi heeft een nieuwe motor niet zoveel zin en in Brazillië kan je goed inhalen en dus met en P20 nog flink naar voren kunnen rijden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max pakt een motor (bevestiging van Helmut)
Totdat die van de baan wordt gerost door Magnussenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met de komende regen die wordt voorspeld zou dit ergens goed uit kunnen pakken.
Nog niet bekend wat er exact wordt vervangen, kan ook echt enkel een ICE zijn en dat is maar 5 plekken voor de tweede.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In Qatar en Abu Dhabi heeft een nieuwe motor niet zoveel zin en in Brazillië kan je goed inhalen en dus met en P20 nog flink naar voren kunnen rijden.
Maar hopelijk moet Norris ook nog een nieuwe motor
Denk niet dat dat gaat gebeuren eerlijk gezegd. Die Mercedes-motor is erg sterk en betrouwbaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In Qatar en Abu Dhabi heeft een nieuwe motor niet zoveel zin en in Brazillië kan je goed inhalen en dus met en P20 nog flink naar voren kunnen rijden.
Van alle Mercedes coureurs is alleen Hamilton er nu overheen gegaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik gok dat McLaren die motoren wel redelijk heeft opengeschroefd dus mogelijk dat die daardoor iets minder betrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat gebeuren eerlijk gezegd. Die Mercedes-motor is erg sterk en betrouwbaar.
Misschien beter om alles te doen, achteraan starten maar dan wel met een verse motor die verder open geschroefd kan worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog niet bekend wat er exact wordt vervangen, kan ook echt enkel een ICE zijn en dat is maar 5 plekken voor de tweede.
Lege post?quote:
Nee, top. Als zelfs de stewards Max al in het openbaar gaan aanvallen, en dit is niet de eerste keer, kan je toch niet echt meer onpartijdigheid verwachten van die lui? Herbert moet geschorst worden of in ieder geval niet meer als steward dienen dit seizoen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fok kapot
[ x ]
https://x.com/ErikvHaren/status/1851711223034687783
Je hebt het artikel niet gelezen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, top. Als zelfs de stewards Max al in het openbaar gaan aanvallen, en dit is niet de eerste keer, kan je toch niet echt meer onpartijdigheid verwachten van die lui? Herbert moet geschorst worden of in ieder geval niet meer als steward dienen dit seizoen.
Jammer dat Red Bull niet de power heeft van een Mercedes/Toto. Arme Masi is opgeofferd, maar anderen die nog veel ergere dingen doen worden op handen gedragen. Red Bull moet hier werk van maken.
quote:Ik ben een groot fan van Verstappen het frustreert me enorm als hij rijdt zoals in Mexico. Hij hoeft dat niet te doen en in deze fase van het kampioenschap moet hij gewoon uit de problemen blijven en zo goed mogelijk rijden. Als hij in de afschuwelijke mentaliteit terechtkomt van het proberen een voordeel te behalen door een collega-coureur van de baan te rijden, zodat Ferrari een een-twee kan pakken, dan moet hij weten dat hij dat niet nodig heeft. Win gewoon op een zo net mogelijke manier.”
Zo ken ik ook nog een blauwe user hier op het forum die ook groot fan is van Max.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt het artikel niet gelezen.
en
: „
[..]
En daar heeft Johnny volledig gelijk inquote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
en
[..]
En gij gelooft datquote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
en
[..]
Dus Max krijgt meteen een taakstraf terwijl Leclerc inmiddels bewust was van die nieuwe regel en daardoor dus meteen excuses kon maken.quote:Charles Leclerc is vrijdag beboet door de internationale autosportfederatie FIA voor schelden tijdens een persconferentie. De coureur van Ferrari krijgt een lagere straf dan Max Verstappen, omdat hij gelijk excuses maakte.
Leclerc nam zondag na de Grand Prix van Mexico het woord "fuck" in de mond toen hij sprak over een situatie waarin hij tot twee keer toe overstuur had. De Monegask schrok van zijn woorden en maakte daarna een grap: "Oh nee, ik wil niet met Max meedoen!"
Verstappen kreeg vorige maand een taakstraf van de FIA opgelegd omdat hij rond de Grand Prix van Singapore op een persconferentie "fucked" had gezegd. De straf deed een hoop stof opwaaien. Verstappen weigerde excuses te maken en dreigde zelfs met een vertrek uit de sport.
Leclerc krijgt een boete van 10.000 euro van de FIA, waarvan 5.000 euro voorwaardelijk. De stewards vinden dat de Monegask een lagere straf verdient dan Verstappen, omdat hij gelijk excuses maakte en dat hij slechts antwoord gaf op de vraag wat hij dacht bij dat moment.
Moslims zijn vaak vrij vroom met dat soort dingen. Je wil een rein en zuiver leven leven, schelden hoort daar niet zo bij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:25 schreef SiGNe het volgende:
Alleen hypocriete Amerikanen vinden dat soort woorden niet fijn, toch?
Of is de Islamitische wereld er ook op tegen? Mohammed Ahmad Sultan Ben Sulayem is nu de baas van de FIA immers en de Arabische landen investeren gigantisch veel geld in de F1.
Hmmm , da's niet echt mijn ervaring, .. lijkt wel of ze allemaal oncologen zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:57 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Moslims zijn vaak vrij vroom met dat soort dingen. Je wil een rein en zuiver leven leven, schelden hoort daar niet zo bij.
Voor moslims zijn daden erg belangrijk zoals 5x per dag bidden en zo, niet schelden hoort er ook bij.
MJ popcornquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef Starflyer het volgende:
En de volgende rel is geboren
[ x ]
Daar gaan we dan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
De volgende 3 weken zijn gevuld! Want VSC gate wordt onder het tapijt geschovenquote:
Zak Hooi is dit jaar wel enorm aan het valsspelen en opeens staat hij vooraan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:47 schreef schommelstoel het volgende:
Lees net dat het GPDA een Instagram pagina heeft aangemaakt, en alle coureus er nu in zitten.
Komen ze binnenkort met een online statement of iets?
Hoe echt en betrouwbaar is dit?
Lijkt wel echt te zijn.
https://www.reddit.com/r/formula1/s/AxjpuZTWb4
En post het maar even in algemeen, past hier beter.
Gaan ze beiden ook uit de F1?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:19 schreef Starflyer het volgende:
Bottas en Zhou weg. Bortoleto waarschijnlijk de nieuwe coureur bij Sauber volgend jaar.
[ x ]
Bottas waarschijnlijk reserve bij Mercedes, Zhou weet ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan ze beiden ook uit de F1?
Zhou is klaar denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bottas waarschijnlijk reserve bij Mercedes, Zhou weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |