Moslims zijn vaak vrij vroom met dat soort dingen. Je wil een rein en zuiver leven leven, schelden hoort daar niet zo bij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:25 schreef SiGNe het volgende:
Alleen hypocriete Amerikanen vinden dat soort woorden niet fijn, toch?
Of is de Islamitische wereld er ook op tegen? Mohammed Ahmad Sultan Ben Sulayem is nu de baas van de FIA immers en de Arabische landen investeren gigantisch veel geld in de F1.
Hmmm , da's niet echt mijn ervaring, .. lijkt wel of ze allemaal oncologen zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:57 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Moslims zijn vaak vrij vroom met dat soort dingen. Je wil een rein en zuiver leven leven, schelden hoort daar niet zo bij.
Voor moslims zijn daden erg belangrijk zoals 5x per dag bidden en zo, niet schelden hoort er ook bij.
MJ popcornquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef Starflyer het volgende:
En de volgende rel is geboren
[ x ]
Daar gaan we dan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
De volgende 3 weken zijn gevuld! Want VSC gate wordt onder het tapijt geschovenquote:
Zak Hooi is dit jaar wel enorm aan het valsspelen en opeens staat hij vooraan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:47 schreef schommelstoel het volgende:
Lees net dat het GPDA een Instagram pagina heeft aangemaakt, en alle coureus er nu in zitten.
Komen ze binnenkort met een online statement of iets?
Hoe echt en betrouwbaar is dit?
Lijkt wel echt te zijn.
https://www.reddit.com/r/formula1/s/AxjpuZTWb4
En post het maar even in algemeen, past hier beter.
Gaan ze beiden ook uit de F1?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:19 schreef Starflyer het volgende:
Bottas en Zhou weg. Bortoleto waarschijnlijk de nieuwe coureur bij Sauber volgend jaar.
[ x ]
Bottas waarschijnlijk reserve bij Mercedes, Zhou weet ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan ze beiden ook uit de F1?
Zhou is klaar denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bottas waarschijnlijk reserve bij Mercedes, Zhou weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |