SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon als 'Paay' van Patricia Paay, en daarna 'sjouw', als in spullen sjouwen.
Paay, sjouw.
paksoiquote:
Maak eerst die tweede ajb, kurken liggen klaar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:29 schreef Netsplitter het volgende:
Rustig de wedstrijd blijven controleren. Woensdag tegen Ajax, dus niet te kwistig zijn met de krachten.
U vroeg?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maak eerst die tweede ajb, kurken liggen klaar.
'Top 3 aanvallen!'quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:32 schreef bbuddybb het volgende:
Utrecht kan er ook niet zo heel veel van.
Dat dit tweede staat in onze prachtige competitie.
Vraag me niet waarom, maar ik luisterde naar de NOS Voetbal podcast (in de leader wordt dat overigens vreemd genoeg uitgesproken als podkaast, maar dat geheel terzijde) van de afgelopen week en die gasten zeiden serieus dat Utrecht voor de top 3 moest gaan.quote:
Die zit te kijkem waar Caland aan het juichen is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef klaasweetalles het volgende:
@:paul waar ben je wanneer we je nodig hebben....
Ik raak steeds gefrustreerder van die acht punten achterstand. Het gaat nu echt lekker, maar meer dan makkelijk tweede zit er zo niet in.quote:
Doe maar niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen Paul mentionen na de wedstrijd
Ik vind het wel iets te vrijblijvend allemaal.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik raak steeds gefrustreerder van die acht punten achterstand. Het gaat nu echt lekker, maar meer dan makkelijk tweede zit er zo niet in.
Ben blij dat Priske het op de rit heeft, want dat er genoeg kwaliteit rondliep voor minstens plek 2 was voor de hand liggend.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik raak steeds gefrustreerder van die acht punten achterstand. Het gaat nu echt lekker, maar meer dan makkelijk tweede zit er zo niet in.
Straks naar Utrecht CS en Domtoren. Lijken tellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen Paul mentionen na de wedstrijd
Heeft dit topic zoveel aids gegeven
Uit bij Utrecht terwijl je met je derde keuze op rechtsback en spits speelt, ik doe het voor minder.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:35 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets te vrijblijvend allemaal.
Maar goed, dat mag stiekempjes eigenlijk ook wel na zo'n midweekse wedstrijd.
SlitiGodquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Carranza gaat dit niet lang meer trekken, maar wie kan er in godsnaam voor hem invallen?
In before Zerrouki
Heb het gevoel dat zowel hij als Osman op zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Carranza gaat dit niet lang meer trekken, maar wie kan er in godsnaam voor hem invallen?
In before Zerrouki
Je moet twee keer winnen van PSV wil je de competitie nog spannend maken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hele voorste linie heb ik het ideequote:
Het is wel heel snel gegaan, we moeten nog een halfuur natuurlijk maar dit laat zien dat we ook op een dag waar niet alles lukt het vrij goed kan gaan. In een op papier lastige uitpot.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben blij dat Priske het op de rit heeft, want dat er genoeg kwaliteit rondliep voor minstens plek 2 was voor de hand liggend.
Begon hem wel te knijpen met Priske, maar blijkbaar is Oktober zijn magische maand
Jij wil nog verliezen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:41 schreef bbuddybb het volgende:
Milambo is ook leeg.
Het wordt tijd voor Zerrouki.
Die bank is al weken matig omdat we constant blessures hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:42 schreef snabbi het volgende:
je schrikt wel als je naar de bank kijkt om aanvallers te wisselen
Inclusief Milamboquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De hele voorste linie heb ik het idee
Moussa is een leuke speler.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:42 schreef snabbi het volgende:
je schrikt wel als je naar de bank kijkt om aanvallers te wisselen
Stel dat je nu Stengs, Nieuwkoop en Santi kan inbrengen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Die bank is al weken matig omdat we constant blessures hebben.
Maakt in principe geen zak uit, zolang je maar geen Zerrouki inbrengt. Ivan Nusec, sletti of Hadj Moussa er in zetten en gewoon makkelijk uitspelen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
In before Zerrouki
Begon met zijn foute pass. Maar wel z'n eerste échte fout deze wedstrijd, als ik het goed heb. Da's wel fijnquote:
Ja, maar goed Timber had ook allang geel moeten hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Zoiets wat Jens nu doet vind ik gewoon overduidelijk geel, maar dat zal wel aan mij liggen.
Tja, een ander alternatief is er gewoon niet.quote:
In de eerste helft deed Timber het ook en kreeg ook geen geel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Zoiets wat Jens nu doet vind ik gewoon overduidelijk geel, maar dat zal wel aan mij liggen.
Irritant dat er (weer eens) zoveel spelers stuk/kapot zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, een ander alternatief is er gewoon niet.
Ja, vooruit, is ook zo. Maar hiermee haalt ie gewoon een veelbelovende aanval eruit en dat heeft Timber nou ook weer niet gedaan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, maar goed Timber had ook allang geel moeten hebben.
Ik heb het juist precies andersom. Maar zien of we er nog wat leuks van kunnen maken zo dit seizoen. Zolang je maar de CL haalt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben we nog een fatsoenlijke scouting, eigenlijk?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb het juist precies andersom. Maar zien of we er nog wat leuks van kunnen maken zo dit seizoen. Zolang je maar de CL haalt.
Verder mag je wel vast gaan voorbereiden voor volgend seizoen, want met Hancko en Timber, ga je in de zomer weer een aardig jasje uitdoen.
Volgens mij hebben we een soort roulatiesysteem ontwikkeldquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:49 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben we nog een fatsoenlijke scouting, eigenlijk?
Vind je? Ik vind dat Utrecht nog veel te veel rond onze zestien verschijnt. Maar we lossen het wel goed op iedere keer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:49 schreef fetX het volgende:
Ik heb Feyenoord verdedigend toch zelden zo stabiel gezien als afgelopen wedstrijden.
Altijd tegen de kleintjes.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:49 schreef fetX het volgende:
Ik heb Feyenoord verdedigend toch zelden zo stabiel gezien als afgelopen wedstrijden.
Wie ?quote:
De zeer onterechte.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:04 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maar desondanks, wél een tegendoelpunt...
Zal ook wel een slecht moment van stilzetten zijn geweest, op het tweede beeld leek het mij buitenspel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat Hancko vrij duidelijk nog achter de bal stond
Vertekende denk ik ook nogal omdat Toornstra achteruit liep.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal ook wel een slecht moment van stilzetten zijn geweest, op het tweede beeld leek het mij buitenspel.
Loopt ‘ie er wel weer uitquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit zou nogal kut zijn als Timber stuk is
Max nog meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Jezelf verstappen is behoorlijk pijnlijk
Holden is nu bij God.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Julián Carranza draagt zijn doelpunt op aan oud-ploeggenoot Holden Trent, die zaterdag op 25-jarige leeftijd overleed ❤️
[ afbeelding ]
Als die er maar bij is tegen AZ en Salzburg. Tegen Ajax moet je met Zerrouki en Nadje ook ruim winnen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:14 schreef DaMart het volgende:
Prima overwinning, alleen hopen dat blessure van Timber meevalt.
Wanneer mogen we Stengs terugverwachten, Klaas?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Als giminez hartman en stengs terugkomen is de bank ook weer volwaardig om mee te doen na de winterstop
Nou ja, ze zijn niet overlopen dus ik snap dat hij tevreden is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:20 schreef fetX het volgende:
Viergever vond dat Utrecht een goede wedstrijd speelde.
Laat je review maar achter op Trustpilot. Wegwezen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:32 schreef Wotte het volgende:
[ afbeelding ]
En jullie je maar afvragen waarom ze in Italië geen Rotterdammers meer willen.
Alleen in Rotterdam dit
In het keurig roomse Italië wordt nooit gereld.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:32 schreef Wotte het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen in Rotterdam dit
Woensdag slopen we Ajax. Kan je weer huilen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:32 schreef Wotte het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen in Rotterdam dit
Ik wil echt nooit meer iemand van jullie horen klagen als je zelfs niet eens een kortingsactie kan houden in de stad zonder ME inzet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
In het keurig roomse Italië wordt nooit gereld.
Een 77 inch Oled voor 500 euro zou jij ook gek worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wil echt nooit meer iemand van jullie horen klagen als je zelfs niet eens een kortingsactie kan houden in de stad zonder ME inzet.
https://www.powned.tv/vid(...)itiebureau-aan~6021/quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:32 schreef Wotte het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen in Rotterdam dit
Hé bah.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo zag ik gisteren nog iemand wildplassen in Amsterdam, echt een kutclub dat Ajax dus.
quote:Feyenoord-trainer Brian Priske hoopt dat Timber op tijd hersteld is voor de Klassieker tegen Ajax van komende woensdagavond. ,,Hij is oké, maar heeft veel pijn rond zijn enkel. Hopelijk is het niet te ernstig”, liet Priske na afloop weten bij ESPN. ,,Maar we moeten afwachten tot morgen om te kijken hoe het zich verder ontwikkelt.”
ME wordt ook ingezet bij kampioensfeest van Ajax ontzettend treurige dodo dat je bent.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wil echt nooit meer iemand van jullie horen klagen als je zelfs niet eens een kortingsactie kan houden in de stad zonder ME inzet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:31 schreef hhh38 het volgende:
Makkelijk 2eAanvallend niet heel sprankelend en niet eens veel gecreëerd, maar wel zeer degelijk waarbij we geen moment in de problemen zijn gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen Utrecht met een half B-team is dat prima toch? Hoe waren Read en Carranza?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Aanvallend niet heel sprankelend en niet eens veel gecreëerd, maar wel zeer degelijk waarbij we geen moment in de problemen zijn gekomen.
Read prima, Carranza eerste helft aardig en redelijk balvast, na rust was de pijp al heel snel leeg en nauwelijks gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Utrecht met een half B-team is dat prima toch? Hoe waren Read en Carranza?
je kan van een 19 jarige nog niet verwachten dat hij fysiek in staat is om iedere wedstrijd te vlammen....quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:16 schreef Caland het volgende:
Prima zakelijke overwinning. Niet groots, maar heer en meester op het veld. Milambo vooral viel wel wat tegen.
@:paul niet gezien terwijl ik nog heb zitten uitkijken naar een obese autist.
Ik zag er nog één op TV, maar dat bleek Frans van Seumeren te zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:16 schreef Caland het volgende:
Prima zakelijke overwinning. Niet groots, maar heer en meester op het veld. Milambo vooral viel wel wat tegen.
@:paul niet gezien terwijl ik nog heb zitten uitkijken naar een obese autist.
Ik kende hem niet zo, maar die komt er wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
Bueno is wel echt een waanzinnige speler zeg. Jammer dat kopen vrij onmogelijk is, helemaal op deze manier.
Die was om 10 uur vanochtend al dronken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag er nog één op TV, maar dat bleek Frans van Seumeren te zijn
Vreemd dat Wolves hem zo makkelijk wilden verhuren. Is daar al basisspeler geweest en pas 21.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
Bueno is wel echt een waanzinnige speler zeg. Jammer dat kopen vrij onmogelijk is, helemaal op deze manier.
Nouri (niet te verwarren met) staat bij hen linksback, dat is zo’n beetje hun beste speler.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd dat Wolves hem zo makkelijk wilden verhuren. Is daar al basisspeler geweest en pas 21.
Dat kan wel, maar een goede reservespeler verhuur je ook niet zomaar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nouri (niet te verwarren met) staat bij hen linksback, dat is zo’n beetje hun beste speler.
Wat dat betreft begrijp ik het juist wel, Bueno is een beetje te goed om daar reserve te staan. Ook zonde voor zijn marktwaarde, zeker na het verhaal Minteh begrijp ik wel dat ze bij Wolves dachten ‘laat maar naar Feyenoord gaan’quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar een goede reservespeler verhuur je ook niet zomaar.
Van Bronkhorst en Blinker zijn er ook niet slechter van geworden destijds.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat dat betreft begrijp ik het juist wel, Bueno is een beetje te goed om daar reserve te staan. Ook zonde voor zijn marktwaarde, zeker na het verhaal Minteh begrijp ik wel dat ze bij Wolves dachten ‘laat maar naar Feyenoord gaan’
Wij willen toch ook alle posities dubbel bezet hebben en dan liefst ook nog met spelers met restwaarde? Zou dat ook verwachten van Wolves.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat dat betreft begrijp ik het juist wel, Bueno is een beetje te goed om daar reserve te staan. Ook zonde voor zijn marktwaarde, zeker na het verhaal Minteh begrijp ik wel dat ze bij Wolves dachten ‘laat maar naar Feyenoord gaan’
‘De speler heeft zelf ook wat te willen.’quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij willen toch ook alle posities dubbel bezet hebben en dan liefst ook nog met spelers met restwaarde? Zou dat ook verwachten van Wolves.
Maar goed, wij hebben ons wel bewezen als club waar spelers zich goed kunnen ontwikkelen inderdaad.
Gelukkig is het spel verzorgder dan zijn Engelse taalgebruikquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
professionel
Dat is wel echt genieten de laatste weken inderdaad. Weinig weggeven, aanvallend laat je echt goede dingen zienquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig is het spel verzorgder dan zijn Engelse taalgebruik
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
Als ik een zwak punt moet noemen zeg ik dat we nog altijd iets te kwetsbaar zijn voor ‘momentjes’. Vandaag geef je ook nog twee enorme kansen weg na misperen van Wellenreuther. Na een foutje bij ons in de opbouw ligt het direct aardig open.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:10 schreef Caland het volgende:
Dat is wel echt genieten de laatste weken inderdaad. Weinig weggeven, aanvallend laat je echt goede dingen zien
Geen idee hoe een kortingsactie op zelfde voet staat als een huldiging.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
ME wordt ook ingezet bij kampioensfeest van Ajax ontzettend treurige dodo dat je bent.
Geen idee wat een kortingsactie met Feyenoord te maken heeft.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen idee hoe een kortingsactie op zelfde voet staat als een huldiging.
Wellicht brengt een paar tientjes korting op een QLED televisie in Rotterdam meer mensen op de been.
quote:
quote:Quinten Timber heeft aan zijn ploeggenoten laten weten dat zijn blessure meevalt. David Hancko ontving direct na de wedstrijd in de catacomben van De Galgenwaard goed nieuws van de aanvoerder van Feyenoord. Timber verwacht op dit moment tijdens De Klassieker gewoon mee te kunnen doen.
"Quinten zei dat het geen probleem zou zijn", vertelt de 26-jarige Hancko in gesprek met het Algemeen Dagblad. De Slowaak houdt nog wel een slag om de arm: "De dokter zal er vast nog wel naar kijken."
Weinig maar niettemin happen ze wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee wat een kortingsactie met Feyenoord te maken heeft.
Je weet niet hoe dat gaat lopenquote:
Wat was de aanbieding nou eigenlijk?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Solispolar dat deed.
Geen idee, goed genoeg om een paar ruiten in te slaan schijnbaar. Hey, we kunnen niet in iemands portemonnee kijken hé.quote:
Moet je nagaan dat die pientere Rotterdammers ook nog hordes onrendabele hebben proberen te lozen in het veen van Drenthe.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je juist tijdens een kortingsactie alles kort en klein gaat lopen slaan
Moet je de beelden bekijken, zijn gewoon weer de 'usual suspects'.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je juist tijdens een kortingsactie alles kort en klein gaat lopen slaan
Ik denk dat het de bedoeling was om heel de mediamarkt leeg te roven...quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je de beelden bekijken, zijn gewoon weer de 'usual suspects'.
Trouwens om 0:00 uur snachts dit soort acties organiseren in Rotterdam!!
Je bedoelt dat het er op lijkt dat het de cultuurverrijkers zijn die wel vaker rond 00:00 TV's "met korting" proberen te scoren?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je de beelden bekijken, zijn gewoon weer de 'usual suspects'.
Trouwens om 0:00 uur snachts dit soort acties organiseren in Rotterdam!!
Stukje Appelvlaai.quote:Afellay: ''Feyenoord een reclame voor het Nederlands voetbal''
Feyenoord ontvangt de complimenten in het praatprogramma Studio Voetbal. Pierre van Hooijdonk, Theo Janssen en Ibrahim Afellay genieten van het spel van de Rotterdammers. Afgelopen woensdag werd verdiend gewonnen van SL Benfica en FC Utrecht had zondagmiddag weinig in te brengen in de Galgenwaard.
"Ik vond dat Feyenoord heel comfortabel was aan de bal," begint Janssen zijn lofzang in de uitzending van de NOS. "Ze hebben natuurlijk twee fantastische middenvelders die steeds op het juiste moment ertussen kwamen, waardoor ze een driehoekje konden maken. Feyenoord was heel dominant als ze de bal niet hadden. Dus als ze de bal verloren, waren ze gelijk met drie à vier man vol druk aan het zetten op de bal. Utrecht had heel weinig tijd om onder de druk uit te komen. Feyenoord zat er continu bovenop.”
“Ik heb heel erg genoten van de wedstrijd, vond het een leuke wedstrijd om te kijken. Dat heeft voor een groot gedeelte te maken met Feyenoord, zij gingen er allemaal voor. Hwang en Timber waren weer geweldig." Feyenoord wist vrij gemakkelijk onder de hoge druk van FC Utrecht uit te spelen. Volgens Janssen moet Feyenoord daarvoor vooral de doelman bedanken: "Die wacht heel lang met inspelen. Die bleef bewust met de bal aan de voet staan, zo van: kom maar. Dan moest er een spits uitstappen op hem en dan speelde hij vaak naar Beelen."
Bueno maakt indruk
Pierre van Hooijdonk wil graag het eerste doelpunt van Feyenoord nog eens terugzien. De oud-Feyenoorder is lovend over de inbreng van de Spaanse linksback. Alle passes van Bueno kwamen aan en hij was ook nog eens betrokken bij het doelpunt van Julián Carranza. “Met name de voorzet van Bueno was geweldig. Hij was afgelopen woensdag in Lissabon ook al fantastisch. Iemand die twijfelt dat dit een schot is, zit er ver naast. Gewoon keihard met je binnenkant voet de bal aansnijden in de ruimte tussen de laatste lijn en de keeper, dat is niet te verdedigen.”
Van Hooijdonk was in het begin kritisch op het elftal van trainer Brian Priske, maar nu draait het als een trein. “Omdat ze met een ander elftal speelden. Ik noem Bueno, dat is een wereld van verschil met Smal. Tegen Leverkusen speelde Hwang na één keer trainen al mee, toen kon je zijn meerwaarde wel zien. We zijn nu weer een paar weken verder en hij is nu de absolute leider van het elftal. Trauner deed vandaag niet mee, maar hij was er in Lissabon weer wel bij. Dat zorgde voor zoveel rust in de opbouw. Dat zijn drie spelers. Pak nog even Osman erbij die ook weer een paar weken langer aan het voetballen is, dan zie je dat Feyenoord een kwaliteitsinjectie heeft gekregen en nu spelen ze geweldig voetbal.”
Patronen inslijpen
Afellay haakt in en is lovend dat Priske zijn elftal zo veel mogelijk intact probeert te houden. “Je ziet nu ook dat Feyenoord lang met dezelfde formatie speelt, waardoor je ook automatisch patronen kunt inslijpen. Die wedstrijd tegen Benfica was reclame voor het Nederlandse voetbal. Als je zo’n ploeg met de rug tegen de muur kan zetten, zowel aan de bal als zonder de bal, over de hele wedstrijd. Het jammere vind ik dan wel om iets te gaan omzetten, terwijl het hartstikke goed loopt. Gelukkig heeft dat geen fatale gevolgen gehad. Als je ziet hoe ze vandaag tegen Utrecht met twee vingers in de neus overeind blijven, vind ik dat echt superknap.”
“Feyenoord is veel verder dan Ajax, sterker nog, wat Priske bij Feyenoord presteert vind ik veel knapper dan wat Farioli bij Ajax doet,” vertelt de voormalig voetballer wanneer De Klassieker wordt besproken. ''Het kon bij Ajax niet slechter, bij Feyenoord was de situatie zodanig dat Arne Slot ver boven verwachting heeft gepresteerd. Als dan zo’n trainer vertrekt, moet je hem opvolgen en dan vertrekken notabene de sleutelspelers ook nog eens. Als je dan in zo’n korte tijd dit kan neerzetten. Heel knap” Van Hooijdonk ziet dat De Klassieker op het juiste moment komt. ''Voor Feyenoord is het een zegen geweest dat na Sparta-uit De Klassieker van het programma is gegaan. Ze gaan nu niet makkelijk winnen, maar toen leek het eigenlijk nergens op.''
Ai, pijnlijk.quote:Op zondag 29 september 2024 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Die aanval kan echt niet jongens. Wat compleet niveau loos. Dan ga je het tegen elke club lastig krijgen.
Wat een TD. Die heeft exact Ajax nagedaan.De vraag is alleen hoe ver jullie gaan vallen met al die miskopen.
Ja nu weten we het wel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Topic van nog geen maand geleden
tompsv18 in VBL / Het grote Feijenoordtopic #3074: Ongeslagen!!!
Slechts 1 user zag het juiste gebeuren.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat die pientere Rotterdammers ook nog hordes onrendabele hebben proberen te lozen in het veen van Drenthe.
Dat alles werd teniet gedaan door Black ops 6 voor slechts drieëndertig pegels.
quote:
Ik repte al van een verloren seizoen, erg jammer dat ik zo vatbaar was voor het opportunismequote:Op maandag 28 oktober 2024 09:42 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat we allemaal moeten toegeven dat we te negatief waren. Maar het is ook een onwaarschijnlijke omslag geweest.
Ik ben blij dat hij het heeft weten om te draaien. Vond vanaf het begin al dat de kwaliteit voor minstens plek 2 er toch wel echt was. Je zag wel langzaam al dat het spel -op sommige momenten- beter werd, maar deze omslag is wel ongekend. Anderzijds is dit voor hem niet de eerste keer dus het zal geen toeval meer zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:42 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat we allemaal moeten toegeven dat we te negatief waren. Maar het is ook een onwaarschijnlijke omslag geweest.
Verstandige mensen hielden wel de optie open dat Priske het nog zou omdraaien.
Ik vind vooral het aanvalsspel leuker om te zien dit seizoen, vooralsnog. Zelfs Ueda en die mokertrage Argentijn renderen erin.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij het heeft weten om te draaien. Vond vanaf het begin al dat de kwaliteit voor minstens plek 2 er toch wel echt was. Je zag wel langzaam al dat het spel -op sommige momenten- beter werd, maar deze omslag is wel ongekend. Anderzijds is dit voor hem niet de eerste keer dus het zal geen toeval meer zijn.
Ik hoef niets toe te geven gelukkig.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:42 schreef hhh38 het volgende:
Het gaat nu goed ja. En het spel is veelbelovend inmiddels. Eerst maar eens kijken tot de volgende interland periode voor we in een soort jubelstemming raken. We staan nog altijd maar 4e.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:42 schreef hhh38 het volgende:
Het is vooral wel een mazzeltje dat die wedstrijd een maand geleden is uitgesteld. Belachelijk slechte vorm toen en ook al de helft van de selectie geblesseerd (al is dat nu niet veel anders)quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben er ergens toch niet geheel gerust op voor de wedstrijd tegen Ajax.
Die geen avondwedstrijd wou maar met de wintertijd is het om 18:00 ook al donker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral wel een mazzeltje dat die wedstrijd een maand geleden is uitgesteld. Belachelijk slechte vorm toen en ook al de helft van de selectie geblesseerd (al is dat nu niet veel anders)
Cadeautje van Aboutaleb.
De bus moest met daglicht aankomen volgens mijquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die geen avondwedstrijd wou maar met de wintertijd is het om 18:00 ook al donker.
Bedankt Abou.
https://twitter.com/ESPNn(...)2718486%2F1%2F999%2Fquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De bus moest met daglicht aankomen volgens mij
Wat kraam jij toch allemaal voor onzin uit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:46 schreef Wotte het volgende:
Ik heb vernomen dat @:GGMM in FOK!'s veiligheidsdriehoek Feyenoord gezinde Moderators in aanloop naar woensdag stevig heeft toegesproken.
Ik vind je nu niet een aangenaam mens.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat kraam jij toch allemaal voor onzin uit.
Op zuid is het altijd donkerquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die geen avondwedstrijd wou maar met de wintertijd is het om 18:00 ook al donker.
Bedankt Abou.
Mocht je onverhoopt gelijkspelen tegen Ajax en AZ dan is al het mooie werk al bijna weer teniet gedaan. 2x winnen dus nu.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het gaat nu goed ja. En het spel is veelbelovend inmiddels. Eerst maar eens kijken tot de volgende interland periode voor we in een soort jubelstemming raken. We staan nog altijd maar 4e.
Mwah, die twee clubs zijn toch een stuk labieler en hebben ook gewoon minder kwaliteit. Zelfs als je punten verliest deze week komt dat over een heel seizoen wel goed.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Mocht je onverhoopt gelijkspelen tegen Ajax en AZ dan is al het mooie werk al bijna weer teniet gedaan. 2x winnen dus nu.
Dat het nu zo snel goed is gegaan maakt natuurlijk niet alle kritiek op het vertoonde spel/puntverlies onterecht. Zeker nu het uitstekend is vind ik het ook wel kwalijk dat het maanden zo’n zooitje was.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:42 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb dit Martin van Geel nog steeds niet vergeven, de mongool.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vond het wel knap hoe Carranza zich presenteerde. Als 3e spits speel je niets gezien Jong Feyenoord niet in de piramide zit en dan moet je er toch even staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |