SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon als 'Paay' van Patricia Paay, en daarna 'sjouw', als in spullen sjouwen.
Paay, sjouw.
paksoiquote:
Maak eerst die tweede ajb, kurken liggen klaar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:29 schreef Netsplitter het volgende:
Rustig de wedstrijd blijven controleren. Woensdag tegen Ajax, dus niet te kwistig zijn met de krachten.
U vroeg?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maak eerst die tweede ajb, kurken liggen klaar.
'Top 3 aanvallen!'quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:32 schreef bbuddybb het volgende:
Utrecht kan er ook niet zo heel veel van.
Dat dit tweede staat in onze prachtige competitie.
Vraag me niet waarom, maar ik luisterde naar de NOS Voetbal podcast (in de leader wordt dat overigens vreemd genoeg uitgesproken als podkaast, maar dat geheel terzijde) van de afgelopen week en die gasten zeiden serieus dat Utrecht voor de top 3 moest gaan.quote:
Die zit te kijkem waar Caland aan het juichen is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef klaasweetalles het volgende:
@:paul waar ben je wanneer we je nodig hebben....
Ik raak steeds gefrustreerder van die acht punten achterstand. Het gaat nu echt lekker, maar meer dan makkelijk tweede zit er zo niet in.quote:
Doe maar niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen Paul mentionen na de wedstrijd
Ik vind het wel iets te vrijblijvend allemaal.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik raak steeds gefrustreerder van die acht punten achterstand. Het gaat nu echt lekker, maar meer dan makkelijk tweede zit er zo niet in.
Ben blij dat Priske het op de rit heeft, want dat er genoeg kwaliteit rondliep voor minstens plek 2 was voor de hand liggend.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik raak steeds gefrustreerder van die acht punten achterstand. Het gaat nu echt lekker, maar meer dan makkelijk tweede zit er zo niet in.
Straks naar Utrecht CS en Domtoren. Lijken tellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen Paul mentionen na de wedstrijd
Heeft dit topic zoveel aids gegeven
Uit bij Utrecht terwijl je met je derde keuze op rechtsback en spits speelt, ik doe het voor minder.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:35 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets te vrijblijvend allemaal.
Maar goed, dat mag stiekempjes eigenlijk ook wel na zo'n midweekse wedstrijd.
SlitiGodquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Carranza gaat dit niet lang meer trekken, maar wie kan er in godsnaam voor hem invallen?
In before Zerrouki
Heb het gevoel dat zowel hij als Osman op zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Carranza gaat dit niet lang meer trekken, maar wie kan er in godsnaam voor hem invallen?
In before Zerrouki
Je moet twee keer winnen van PSV wil je de competitie nog spannend maken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hele voorste linie heb ik het ideequote:
Het is wel heel snel gegaan, we moeten nog een halfuur natuurlijk maar dit laat zien dat we ook op een dag waar niet alles lukt het vrij goed kan gaan. In een op papier lastige uitpot.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben blij dat Priske het op de rit heeft, want dat er genoeg kwaliteit rondliep voor minstens plek 2 was voor de hand liggend.
Begon hem wel te knijpen met Priske, maar blijkbaar is Oktober zijn magische maand
Jij wil nog verliezen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:41 schreef bbuddybb het volgende:
Milambo is ook leeg.
Het wordt tijd voor Zerrouki.
Die bank is al weken matig omdat we constant blessures hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:42 schreef snabbi het volgende:
je schrikt wel als je naar de bank kijkt om aanvallers te wisselen
Inclusief Milamboquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De hele voorste linie heb ik het idee
Moussa is een leuke speler.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:42 schreef snabbi het volgende:
je schrikt wel als je naar de bank kijkt om aanvallers te wisselen
Stel dat je nu Stengs, Nieuwkoop en Santi kan inbrengen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Die bank is al weken matig omdat we constant blessures hebben.
Maakt in principe geen zak uit, zolang je maar geen Zerrouki inbrengt. Ivan Nusec, sletti of Hadj Moussa er in zetten en gewoon makkelijk uitspelen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
In before Zerrouki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |