U bent 102 jaar oud?quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vandaag Kalfslever, die braad ik, daarbij binten, rode wijn jus en een eikenbladsalade met een klassieke vinaigrette
Toetje een flan caramel
Wat had ie gegetenquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:19 schreef DelanoMilano het volgende:
DEN HAAG - Staatssecretaris van Financiën Folkert Idsinga (NSC) is vrijdag opgestapt als bewindsman in het kabinet-Schoof. Idsinga (52) lag afgelopen week onder vuur, omdat hij zijn zakelijke belangen niet wilde openbaren. Een Kamermeerderheid, mede geholpen door coalitiepartij PVV, stelde hem een ultimatum voor aanstaande maandag om dat alsnog te doen.
Was het lekker? Ik zie hier weleens van die lichtgekleurde kersen, vind ik er ook altijd wel bijzonder uitzien maar nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
Iets nieuws gezien, rode kiwi.
En nog een overrijpe peer die ik vandaag echt moet opeten
[ link | afbeelding ]
Financiersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oh cool! Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
Iets nieuws gezien, rode kiwi.
En nog een overrijpe peer die ik vandaag echt moet opeten
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was het lekker? Ik zie hier weleens van die lichtgekleurde kersen, vind ik er ook altijd wel bijzonder uitzien maar nog nooit geprobeerd eigenlijk.
Friszoet, licht zurig. Zoals een kiwi dus, weinig bijzonders tov normale kiwiquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh cool! Nog nooit gezien
Hoe was het?
Ik eet nu twee kletskoppen, voor de winkel. Niet echt geluncht hebben heeft zijn effect op shoppen![]()
Dat is jammer, ziet er indrukwekkender uit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Friszoet, licht zurig. Zoals een kiwi dus, weinig bijzonders tov normale kiwi
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor mij: verse pasta met met in wijn gekookte mosselen met een mosselgroente-roomsaus.
Voor B. ook pasta maar dan a la Norma met courgette, basilicum en een tomatensaus.
Jammer he, dat hoeft van mij ook niet. Voegt niks toe qua smaak, zelfs minder smaak daardoor denk ik.quote:Op zondag 3 november 2024 11:16 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze gisteren gegeten.
De Dubai reep.
Ik vind het mondgevoel niet lekker. De chocolade en pistache zijn gewoon goed, de kunefe (kadayif) hoeft er van mij niet in.
Dacht even dat je in de uitzending zatquote:Op zondag 3 november 2024 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
McFlurry M&M pinda met karamel toe
Straks wat yoghurt met tutti frutti en vanavond lekkers bij Heel Holland Bakt.
quote:Op zondag 3 november 2024 17:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht even dat je in de uitzending zat![]()
![]()
Hier vanavond tomatensoepje en steak and Guinness pies![]()
Zelfgekocht
Lekker simpelquote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond wat eenvoudiger
Pompoensoep met coquilles en baguette met boter
Oh dit klinkt heerlijkquote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond wat eenvoudiger
Pompoensoep met coquilles en baguette met boter
Frikandel speciaal altijd goedquote:Op zondag 3 november 2024 19:55 schreef Magica het volgende:
[..]
Lekker simpel![]()
Ik had friet met mayo kroket en frikandel speciaal
Wat bedoel je met de thuisvariant? In een zakje ofzo?quote:Op maandag 4 november 2024 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Net een Starbucks white mocha thuis. Vind de thuisvariant veel lekkerder dan die bij Starbucks. Stuk minder zoet en ook nog een koffie/latte smaak
Dolce Gusto apparaat.quote:Op maandag 4 november 2024 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de thuisvariant? In een zakje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |