Jammer he, dat hoeft van mij ook niet. Voegt niks toe qua smaak, zelfs minder smaak daardoor denk ik.quote:Op zondag 3 november 2024 11:16 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze gisteren gegeten.
De Dubai reep.
Ik vind het mondgevoel niet lekker. De chocolade en pistache zijn gewoon goed, de kunefe (kadayif) hoeft er van mij niet in.
Dacht even dat je in de uitzending zatquote:Op zondag 3 november 2024 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
McFlurry M&M pinda met karamel toe
Straks wat yoghurt met tutti frutti en vanavond lekkers bij Heel Holland Bakt.
quote:Op zondag 3 november 2024 17:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht even dat je in de uitzending zat![]()
![]()
Hier vanavond tomatensoepje en steak and Guinness pies![]()
Zelfgekocht
Lekker simpelquote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond wat eenvoudiger
Pompoensoep met coquilles en baguette met boter
Oh dit klinkt heerlijkquote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond wat eenvoudiger
Pompoensoep met coquilles en baguette met boter
Frikandel speciaal altijd goedquote:Op zondag 3 november 2024 19:55 schreef Magica het volgende:
[..]
Lekker simpel![]()
Ik had friet met mayo kroket en frikandel speciaal
Wat bedoel je met de thuisvariant? In een zakje ofzo?quote:Op maandag 4 november 2024 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Net een Starbucks white mocha thuis. Vind de thuisvariant veel lekkerder dan die bij Starbucks. Stuk minder zoet en ook nog een koffie/latte smaak
Dolce Gusto apparaat.quote:Op maandag 4 november 2024 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de thuisvariant? In een zakje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |