Oh jawel hoor, zeker van sperziebonen. Was me eigenlijk niet opgevallen dat het er maar zo weinig zijn op de foto, vond het er gewoon lekker uitzienquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van groente? Ik tel 3 sperziebonen
Zitten ook een paar uien, knoflook en rode peper doorheen. En een blikkie tomaatquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van groente? Ik tel 3 sperziebonen
Happy Halloween!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 02:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, zeker van sperziebonen. Was me eigenlijk niet opgevallen dat het er maar zo weinig zijn op de foto, vond het er gewoon lekker uitzien.
Nou de pasta was weer heerlijk. Morgen wordt er denk ik veel snoep gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond: het opgewarmde restant van de aardappel tortilla van 2 dagen geleden met daarbij een komkommer- en tomaatsalade met augurkenblokjes(Kesbeke), kappertjes en een frisse vinaigrette.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Is het nog steeds komkommer seizoen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond weer eens een keer bij mijn ouders eten, en krijg mijn favoriete prak (gekookte andijvie) met gehaktballen.
Heerlijk, lekker alle luxe dingen pakkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Gegeten bij Breed.
Oester, zeebaars, lammetje, st jacobsschelpen, zalm, ossenhaas en dingen van buffet en wok
Ik miste al watquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is het nog steeds komkommer seizoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |