SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voeten? Konten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met jou kan ik pratenquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
hoeft toch niet gelijk altijd zo jongenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wellewaar, traditie moet in stand gehouden wordenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoeft toch niet gelijk altijd zo jongen
Lach met een schone bips![]()
nee johquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar, traditie moet in stand gehouden wordenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klinkt als de serie Shamelessquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als er maar geen voet in je kont komtI'm surrounded by morons!
Maat ik was in Thailand voor er regels waren, en ik ben serieus tenten uit gelopen omdat....... Ja dat soort dingen nog en erger. brrrrrquote:Lach met een schone bips![]()
Ik ga onrustig slapen
Kat zit op hoofdbord te loeren, hij heeft mij weleens een pats gegeven zo van *hey*
Het is geactiveerd'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik zei neequote:
klaar nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
afgelopenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Shocking wel zo openbaar vooral als je er niet op voorbereid bentquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat ik was in Thailand voor er regels waren, en ik ben serieus tenten uit gelopen omdat....... Ja dat soort dingen nog en erger. brrrrr'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat was inderdaad bizar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Shocking wel zo openbaar vooral als je er niet op voorbereid bentLach met een schone bips![]()
Kat moet leren buiten te slapen bij herhaling…quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga onrustig slapen
Kat zit op hoofdbord te loeren, hij heeft mij weleens een pats gegeven zo van *hey*
Het is geactiveerdI'm surrounded by morons!
pets terugquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga onrustig slapen
Het is geactiveerdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hij is te schattigquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kat moet leren buiten te slapen bij herhaling…
Ik probeer hem op een gezonde manier te corrigeren.
De kracht van herhaling - ik doe zo*n kattenblaasgeluid na en haal hem weg. Maar hij is echt stout somsnu 6 maanden
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Kan kat niet op het voeteneind slapen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga onrustig slapen
Het is geactiveerd
Maar het was vast een vriendelijke pats
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Uiteindelijk gaat het ergens liggen kan hem niet dwingenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan kat niet op het voeteneind slapen?
Maar het was vast een vriendelijke pats
Maar misschien kun je hem lokken? Lekkere kattensnoepjes op het voeteneindquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ergens liggen kan hem niet dwingen
Kennen jullie ceasar Milan
The dog whispererdat geluid doe ik na dan iig het helpt wel
Geprobeerd maar dan gaat ie aan de dunne.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien kun je hem lokken? Lekkere kattensnoepjes op het voeteneind
Dus geef geen kattebsnoepjes meer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ow nee dan zou ik dat ook niet doen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geprobeerd maar dan gaat ie aan de dunne.
Dus geef geen kattebsnoepjes meer
Dan maar gewoon de liefdevolle pats omarmen
Niks anders zit eropquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow nee dan zou ik dat ook niet doen.
Dan maar gewoon de liefdevolle pats omarmen
Kitty does wat kitty wants
Mijn laatste kat heette Diablo, pikzwart en heb ik uit asiel gehaald beestje liep me constant achterna, wilde niet naar buiten en als ik terug kwam uit werk stond ie al bij de deur te wachten![]()
Wil geen huisdier meer.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn laatste kat heette Diablo, pikzwart en heb ik uit asiel gehaald beestje liep me constant achterna, wilde niet naar buiten en als ik terug kwam uit werk stond ie al bij de deur te wachten![]()
Wil geen huisdier meer.![]()
![]()
Je schaduw, lief.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wil geen huisdier meer.
Mag ik vragen waarom je niet meer wilt?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ook geen penthouse pet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wil geen huisdier meer.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ging googlenquote:
Eerste gedachte onschuldig geen idee maar had het kunnen weten
killemwieft doet niet aan onschuldige dingenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ging googlen
Uw ADH vitamine Worst
Ja hahaha niet echt hequote:Op zondag 27 oktober 2024 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
killemwieft doet niet aan onschuldige dingen
Oooh haha, ik dacht nog, als ik er een penthouse bij krijg misschien.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ging googlen
Even vergeten dat de Penthouse ook een tijdschrift is
Ik vond dit eigenlijk wel heel onschuldig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
killemwieft doet niet aan onschuldige dingen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mijn hond heette duffiequote:Op zondag 27 oktober 2024 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wil geen huisdier meer.
want duff beer bij de simpsonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat dus of een soort speciale dierenbehandeling luxe ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh haha, ik dacht nog, als ik er een penthouse bij krijg misschien.
Was het ook wel, kan veel ergerquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk wel heel onschuldig.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
stond ook altijd bij de deur te wachten tot ik in ploegendiensten ging werken, dat was te ingewikkeld en toen beoide het hem geen reet meer
was wel een prima gozer
daarna nooit meer hont meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh haha, ik dacht nog, als ik er een penthouse bij krijg misschien.
Hij zou volgens het asiel 8 zijn, heb hem daarna meteen naar dierenarts genomen en die zei deze kat is al 15 jaar of ouder. Maar goed dat beestje was mijn maatje. Als ik op de bank lag lag ie op me, zat ik achter de computer lag ie op schoot. Hij gaf ook geen kopjes maar kopstotenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je schaduw, lief.
Mag ik vragen waarom je niet meer wilt?Ging ik douchen of in bad dan keek vanaf de rand van het bad toe. Iedere ochtend net voor de wekker ging begon ie mij te kopstoten om me wakker te maken voor de wekker.
In huis omdat ie niet naar buiten wilde was ie mijn beste buddy. Dat gaat geen andere kat of hond vervangen.
Hij werd echt slecht op een gegeven moment en weer naar dierenarts, een andere want mijn dierenarts had de tent gesloten. Hij onderzoekt dat beestje en zegt na de scans "deze kat moeten we inslapen, heeft kanker overal in het lichaam en is echt niet meer te redden op deze leeftijd" Dus ik vroeg, hoe oud is ie dan echt? Zegt die dierenarts "uit de scans en onderzoeken denk ik dat je kat tussen de 25 en 30 is"
Dat was wel meteen voor mij een, "Ok, laat maar inslapen hij heeft fijne laatste jaren gehad"![]()
Maar hij was mijn maatje als ik thuis was. Ik ben bang dat mocht ik weer een huisdier nemen wat al niet slim is met mij emigratie plannen ik de beestjes ga vergelijken. En een kat als Diablos krijg je niet meer.Lach met een schone bips![]()
gegeven moment was mijn hont zo oud en kapot dat de dierenarts zei dat ik hem beter kon laten inslapen want je hebt er nu niet zoveel meer aan he?
ik heb nu ook niet zoveel aan jou he??
lul
andere dierenarts genomenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bedankt voor je reactie. Mooie tijd heb jij de kat nog gegeven en wat een oudje is hij uiteindelijk geworden. Ja snap ik wel dat je niet meer wilt, zeker als je dat sentiment bij je draagt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij zou volgens het asiel 8 zijn, heb hem daarna meteen naar dierenarts genomen en die zei deze kat is al 15 jaar of ouder. Maar goed dat beestje was mijn maatje. Als ik op de bank lag lag ie op me, zat ik achter de computer lag ie op schoot. Hij gaf ook geen kopjes maar kopstotenGing ik douchen of in bad dan keek vanaf de rand van het bad toe. Iedere ochtend net voor de wekker ging begon ie mij te kopstoten om me wakker te maken voor de wekker.
In huis omdat ie niet naar buiten wilde was ie mijn beste buddy. Dat gaat geen andere kat of hond vervangen.
Hij werd echt slecht op een gegeven moment en weer naar dierenarts, een andere want mijn dierenarts had de tent gesloten. Hij onderzoekt dat beestje en zegt na de scans "deze kat moeten we inslapen, heeft kanker overal in het lichaam en is echt niet meer te redden op deze leeftijd" Dus ik vroeg, hoe oud is ie dan echt? Zegt die dierenarts "uit de scans en onderzoeken denk ik dat je kat tussen de 25 en 30 is"
Dat was wel meteen voor mij een, "Ok, laat maar inslapen hij heeft fijne laatste jaren gehad"![]()
Maar hij was mijn maatje als ik thuis was. Ik ben bang dat mocht ik weer een huisdier nemen wat al niet slim is met mij emigratie plannen ik de beestjes ga vergelijken. En een kat als Diablos krijg je niet meer.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Een pikzwarte kat, en ieder moment dat ik thuis was lag ie bij me. Liefste beestje ooitquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Mooie tijd heb jij de kat nog gegeven en wat een oudje is hij uiteindelijk geworden. Ja snap ik wel dat je niet meer wilt, zeker als je dat sentiment bij je draagt.
mijn hont is 19 geworden. 2x tegen een rijdende auto aangelopen omdattie dom was
kreeg hem toen ik 10 was ofzo, beste vriendje ooit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik hou niet van soepOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:44 schreef sp3c het volgende:
mijn hont is 19 geworden. 2x tegen een rijdende auto aangelopen omdattie dom was
kreeg hem toen ik 10 was ofzo, beste vriendje ooit
![]()
R.I.P DTS.![]()
Aww ik snap dat helemaal.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een pikzwarte kat, en ieder moment dat ik thuis was lag ie bij me. Liefste beestje ooit
Wat mij is gebeurd ik kreeg mijn eerste zwarte kat via via. Dolgelukkig ermee. Een mooie zwarte kater panterboy noemde ik hem. Dood gevonden na een maand. Was 9 maanden oud. Zeer traumatisch wel. En ik wou eerst geen kat meer vanwege wat er gebeurt was, maar uiteindelijk nu mijn huidige kat verkregen. Voelt alsof hij gestuurd is door mijn 1ste kat.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wat voor soep?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Je weet niet hoe het loopt, in asiel gooiden ze toen alle hokken open en Diablo kwam in een sprint naar mij toe en sprong eigenlijk gelijk in mijn nek en begon kopjes te te geven. Kun je op dat moment nog voor een kitten of andere kat kiezen? Neh... En hij was een fijne kameraad.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Aww ik snap dat helemaal.
Wat mij is gebeurd ik kreeg mijn eerste zwarte kat via via. Dolgelukkig ermee. Een mooie zwarte kater panterboy noemde ik hem. Dood gevonden na een maand. Was 9 maanden oud. Zeer traumatisch wel. En ik wou eerst geen kat meer vanwege wat er gebeurt was, maar uiteindelijk nu mijn huidige kat verkregen. Voelt alsof hij gestuurd is door mijn 1ste kat.Lach met een schone bips![]()
Ja precies... de klik was er. En precies een maat voor het leven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het loopt, in asiel gooiden ze toen alle hokken open en Diablo kwam in een sprint naar mij toe en sprong eigenlijk gelijk in mijn nek en begon kopjes te te geven. Kun je op dat moment nog voor een kitten of andere kat kiezen? Neh... En hij was een fijne kameraad.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het loopt, in asiel gooiden ze toen alle hokken open en Diablo kwam in een sprint naar mij toe en sprong eigenlijk gelijk in mijn nek en begon kopjes te te geven. Kun je op dat moment nog voor een kitten of andere kat kiezen? Neh... En hij was een fijne kameraad.![]()
Ook ooit gehad met een kat uit het asiel die zich aan me vastklampte en niet meer losliet. Die is mee gegaan naar huis.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies... de klik was er. En precies een maat voor het leven.Dit dusquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:51 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ook ooit gehad met een kat uit het asiel die zich aan me vastklampte en niet meer losliet. Die is mee gegaan naar huis.
Met bijpassende stem? Als dat geen gesop wordt bij @mascara-klodderquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik lijk meer op James Earl Jones.![]()
![]()
quote:een van mn favorieten!
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Demk wel dat als ik eindelijk emigreer ik daar een Australian Shepherd neemquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:51 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ook ooit gehad met een kat uit het asiel die zich aan me vastklampte en niet meer losliet. Die is mee gegaan naar huis.Ik hou wel van de wandelingen en spelen ook met zulke honden om ze bezig te houden. En de beweging is goed voor mij ook
Serieus? Chinese tomatensoep en champignonsoep ok.... Maar pompoen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ga ik volgende week ook maken (net als 2 weken geleden). Mijn lievelingssoepLach met een schone bips![]()
I find your lack of faith disturbing.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Met bijpassende stem? Als dat geen gesop wordt bij @:mascara-klodderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat klote om dat mee te makenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Aww ik snap dat helemaal.
Wat mij is gebeurd ik kreeg mijn eerste zwarte kat via via. Dolgelukkig ermee. Een mooie zwarte kater panterboy noemde ik hem. Dood gevonden na een maand. Was 9 maanden oud. Zeer traumatisch wel. En ik wou eerst geen kat meer vanwege wat er gebeurt was, maar uiteindelijk nu mijn huidige kat verkregen. Voelt alsof hij gestuurd is door mijn 1ste kat.Ik vind katten lieve beesten en ik vind het jammer dat mijn kat felien immunodeficiëntievirus heeft, anders had ik zo nog een kat bij genomen
![]()
Pompoen is zo veelzijdigquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Chinese tomatensoep en champignonsoep ok.... Maar pompoen?
Je kan er zalmsnippers in doen maar ook kipfiletqua smaken kan allebei
![]()
R.I.P DTS.![]()
Die wil het liefst haar doordrenkte slipje met een deegroller door m’n strot rammen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Met bijpassende stem? Als dat geen gesop wordt bij @:mascara-klodderProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je kunt er echt zoveel mee doen. Uit de krant had ik een recept voor een afrikaanse pompoensoep en van iemand van FOK! had ik een recept voor een Aziatische pompoensoep wat ik diverse keren heb gemaakt (maar nu moet mijn citroengras even rusten en de winter doorkomen)quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Chinese tomatensoep en champignonsoep ok.... Maar pompoen?![]()
en een paar sokkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die wil het liefst haar doordrenkte slipje met een deegroller door m’n strot rammen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Veelzijdig is smakeloos net als water daar kan je ook een hoop doorheen doen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pompoen is zo veelzijdig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ben sowieso niet echt een soep eter hoor, als moet dan moet het. Maar nee, en helemaal geen pompoenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pompoen is zo veelzijdig
Ik heb nog in mijn vriesvakjequote:Op zondag 27 oktober 2024 01:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pompoen is zo veelzijdig
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja weetje wat ergste was. Hij ging dood op 5 mei. Mindfuck was dat wel. Ik heb daarna niet kunnen functioneren een tijd (depressief van) omdat ja was zo gelukkig met die kat.. ik hoopte hij ook..quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat klote om dat mee te makenIk vind katten lieve beesten en ik vind het jammer dat mijn kat felien immunodeficiëntievirus heeft, anders had ik zo nog een kat bij genomen
Maar zo gaat het leven, hoe hard dat ook kan zijn. Hij heeft mij enorm veel blijdschap gegeven in die korte tijd.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Asperge danquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een soep eter hoor, als moet dan moet het. Maar nee, en helemaal geen pompoen
Heel gezond'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja leuk maar neequote:Op zondag 27 oktober 2024 01:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt er echt zoveel mee doen. Uit de krant had ik een recept voor een afrikaanse pompoensoep en van iemand van FOK! had ik een recept voor een Aziatische pompoensoep wat ik diverse keren heb gemaakt (maar nu moet mijn citroengras even rusten en de winter doorkomen)Pompoenen is echt varkensvoer sorry.
Mijn vorige kat is in mijn armen gestorven bij de dierenarts. Ik heb een half jaar gewacht tot ik een nieuwe had genomen. Mijn dochter en ik hadden die tijd ook wel nodig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja weetje wat ergste was. Hij ging dood op 5 mei. Mindfuck was dat wel. Ik heb daarna niet kunnen functioneren een tijd (depressief van) omdat ja was zo gelukkig met die kat.. ik hoopte hij ook..
Maar zo gaat het leven, hoe hard dat ook kan zijn. Hij heeft mij enorm veel blijdschap gegeven in die korte tijd.![]()
Ok.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Veelzijdig is smakeloos net als water daar kan je ook een hoop doorheen doen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja dat heeft behoorlijke impact.. ook begrijpelijk tijd nodig om te helen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn vorige kat is in mijn armen gestorven bij de dierenarts. Ik heb een half jaar gewacht tot ik een nieuwe had genomen. Mijn dochter en ik hadden die tijd ook wel nodig.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja weetje wat ergste was. Hij ging dood op 5 mei. Mindfuck was dat wel. Ik heb daarna niet kunnen functioneren een tijd (depressief van) omdat ja was zo gelukkig met die kat.. ik hoopte hij ook..
Maar zo gaat het leven, hoe hard dat ook kan zijn. Hij heeft mij enorm veel blijdschap gegeven in die korte tijd.Hier mijn reden ook om geen nieuw maatje meer te willen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn vorige kat is in mijn armen gestorven bij de dierenarts. Ik heb een half jaar gewacht tot ik een nieuwe had genomen. Mijn dochter en ik hadden die tijd ook wel nodig.Lach met een schone bips![]()
Ieder zijn eigen smaak. Ik kook vrnl met "butternut squash" (wat google vertaald als "pompoen") en geroosterd vind ik het best lekker.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja leuk maar neePompoenen is echt varkensvoer sorry.
![]()
![]()
Fles pompoenquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak. Ik kook vrnl met "butternut squash" (wat google vertaald als "pompoen") en geroosterd vind ik het best lekker.
[ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
SpruitjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hoeft me niet te overtuigen hoor, ik vreet die meuk gewoon nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak. Ik kook vrnl met "butternut squash" (wat google vertaald als "pompoen") en geroosterd vind ik het best lekker.
[ afbeelding ]
Geen zin om mensen te overtuigen wat ik wel lekker vindquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te overtuigen hoor, ik vreet die meuk gewoon nietIk eet het gewoon wel en jij niet
![]()
flespompoenquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]gaat hun niks aan wat ik eetquote:lekker bonen eten
Uw ADH vitamine Worst
Inderdaad. Laat je plasje maar lekker stinken en eet gewoon aspergesquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flespompoen
[..]
gaat hun niks aan wat ik eetlekker bonen eten
![]()
![]()
Ik denk dat dit Amy’s favoriete soort is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is natuurlijk patat maar ik zou dan krieltjes erbij doen en saus hollandaise'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zou als je dat klaargemaakt hebt uit respect etenquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het is natuurlijk patat maar ik zou dan krieltjes erbij doen en saus hollandaise![]()
Netjes, alleen als je het lekker vind.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou als je dat klaargemaakt hebt uit respect eten![]()
Maar zo is het wel echt goed hoor:P peterselie erover'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Fijn weekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als hij het niet eet, dan eet ik het wel op. Krieltjes + asperge + saus hollandaise zijn lekker.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Netjes, alleen als je het lekker vind.
Maar zo is het wel echt goed hoor:P peterselie erover
Ik heb dat al heeeel lang niet meer gehad. Witte asperges zijn hier niet te krijgen, alleen maar groene![]()
Ik ben een makkelijke eter hoor, zeur wel over alles qua namenquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Netjes, alleen als je het lekker vind.
Maar zo is het wel echt goed hoor:P peterselie erover![]()
Owwww denk morgen ff mosselen halen, jij had het over hollandaise saus. Morgen mosselkes happenDenk de 4e keer in 2 maanden
Slaap zequote:Op zondag 27 oktober 2024 02:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Slaap lekker mensen
Em fijn weekend nog!![]()
Moulesquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben een makkelijke eter hoor, zeur wel over alles qua namen![]()
Owwww denk morgen ff mosselen halen, jij had het over hollandaise saus. Morgen mosselkes happenDenk de 4e keer in 2 maanden
Werewolf
Die groenen zijn lekker op de bbqquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij het niet eet, dan eet ik het wel op. Krieltjes + asperge + saus hollandaise zijn lekker.
Ik heb dat al heeeel lang niet meer gehad. Witte asperges zijn hier niet te krijgen, alleen maar groenemisschien kan je ze zelf kweeken? Of eten als je weer in the motherland bent
Dat moet in voorjaar best te doen zijn toch? In natte handdoeken gewikkeld naar de states versturen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij het niet eet, dan eet ik het wel op. Krieltjes + asperge + saus hollandaise zijn lekker.
Ik heb dat al heeeel lang niet meer gehad. Witte asperges zijn hier niet te krijgen, alleen maar groeneLach met een schone bips![]()
Hou opquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben een makkelijke eter hoor, zeur wel over alles qua namen![]()
Mosselgenot ja dat is ook zo lekker
Instant jaloers'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Met Fedex overnight shipping voor $200 waarschijnlijk. Gewone pakketjespost doet er 2 tot 3 weken overquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat moet in voorjaar best te doen zijn toch? In natte handdoeken gewikkeld naar de states versturen?![]()
Yeaaaaahhhquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:13 schreef devzero het volgende:
En om in borrel stijl te blijven
[ afbeelding ]
Peace out mic drop
🖖✌🧘♀️'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ow, das kut ja.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Met Fedex overnight shipping voor $200 waarschijnlijk. Gewone pakketjespost doet er 2 tot 3 weken overLach met een schone bips![]()
mosselen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
sws met patatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat mensen daarvan gruwelen kan ik echt niet begrijpen, zo lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hou op
Mosselgenot ja dat is ook zo lekker
Instant jaloers
Nah. Misschien als ik ooit weer eens naar Nederland ga, dan moet ik proberen rond witte asperge seizoen te komen. Mei of zoquote:![]()
Juni is beter denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Nah. Misschien als ik ooit weer eens naar Nederland ga, dan moet ik proberen rond witte asperge seizoen te komen. Mei of zo
ik kan het wel maar doe het nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Serieus ik ben nu helemaal klaar met jou, morgenochtend na de kerkdienst vechten we het uit achter de begraafplaatsquote:
Jij je zin.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
NeeMosselen met vlaamse frieten
Werewolf
lijkt het wel op want ik kan het niet meerquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Las ik nou dat danny die lange TT "feature" had gefixed?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeiden ze vroeger over mijn zusje ook, maar die was ook niet moeilijk dus de hele mannelijke provincie zei ook. Die was wel lekker.quote:
Schaam me nog voor haar.Lach met een schone bips![]()
Hadden ze gelijk?quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeiden ze vroeger over mijn zusje ook, maar die was ook niet moeilijk dus de hele mannelijke provincie zei ook. Die was wel lekker.
Schaam me nog voor haar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4018 / +64 / +1 / 5146 / 6044
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 1026 / +65 / +3 / 761 / 1185
4. Lovely / 1006 / +37 / +0 / 3755 / 4401
5. AardappelSchotel / 872 / +17 / +4 / 3501 / 4137
6. devzero / 868 / +24 / +2 / 887 / 1167
7. Sally / 632 / +1 / +0 / 528 / 732
8. ieniminimuis / 612 / +9 / +0 / 1929 / 2234
9. Pinnenmutske / 590 / +37 / +62 / 1253 / 1591
10. MizzezAmy / 546 / +39 / +2 / 2413 / 2807
11. ToT / 544 / +64 / +0 / 2679 / 2937
12. mascara-klodder / 539 / +28 / +0 / 874 / 1110
13. hemarookworst / 534 / +8 / +1 / 1308 / 1624
14. mario390 / 511 / +39 / +0 / 284 / 434
15. loveyoulongtime / 507 / +53 / +15 / 1810 / 2091
16. Kissingbird / 388 / +15 / +0 / 2088 / 2380
17. sp3c / 288 / +0 / +2 / 603 / 725
18. gebrokenglas / 277 / +8 / +0 / 1225 / 1409
19. kree / 244 / +0 / +0 / 759 / 915
20. Grrrrrrrr / 212 / +6 / +0 / 319 / 389SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heb ik geen moeite mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeiden ze vroeger over mijn zusje ook, maar die was ook niet moeilijk dus de hele mannelijke provincie zei ook. Die was wel lekker.
Schaam me nog voor haar.
Uit die post dacht ik te lezen dat hij niet zo blij was dat het mogelijk was. Iets met bansquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt het wel op want ik kan het niet meer![]()
![]()
Hoe oud is ze nu.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk dat dit Amy’s favoriete soort is.Nee, ik ben groot fan van de spaghetti pompoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gewoon die normale oranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ben groot fan van de spaghetti pompoen
En gewoon die normale oranje.Ik moet eigenlijk wat meer koken met spaghetti pompoen. Dit weekend waren zowel fles als spaghetti pompoenen in de aanbieding, maar toch weer fles gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh ik had ze gewoon allebei gekocht!quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk wat meer koken met spaghetti pompoen. Dit weekend waren zowel fles als spaghetti pompoenen in de aanbieding, maar toch weer fles gekocht
Als ik jou was dan
Maar dat ben ik nietCause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk wat meer koken met spaghetti pompoen. Dit weekend waren zowel fles als spaghetti pompoenen in de aanbieding, maar toch weer fles gekocht
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nope. Ik wacht tot mijn klok terug springt.
Recht in mijn bakkes.Werewolf
Deze vrouw is niet voor een gat te vangen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik had ze gewoon allebei gekocht!
Als ik jou was dan
Maar dat ben ik nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jij wel?quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw is niet voor een gat te vangen.
Ik zat er nog aan te denken, maar in mijn eentje kan ik maar zoveel etenquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik had ze gewoon allebei gekocht!
Als ik jou was dan
Maar dat ben ik nietEn mijn vriezer ligt vol
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Flespompoen? Of lees ik dat weer fout?![]()
![]()
Oh, dat gebeurt bij jullie al dit weekend? Bij ons pas volgende weekquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nope. Ik wacht tot mijn klok terug springt.
Recht in mijn bakkes.![]()
![]()
3 pointsquote:Op zondag 27 oktober 2024 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey, Mikey, wat gaan we doen vandáág!?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm ja, dat probleem ken ik. Eerst weer een gat in de vriezer eten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken, maar in mijn eentje kan ik maar zoveel etenEn mijn vriezer ligt vol
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt bij jullie al dit weekend? Bij ons pas volgende week![]()
Waar heb ik dan gescoord? Bolk.Werewolf
Zo wasmachine is eindelijk klaar.
Ik ook.![]()
Trusten!quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo wasmachine is eindelijk klaar.
Ik ook.![]()
Nee, gewoon laat aangezetquote:
Ik kan me niet voorstellen dat ik ineens op de 9de plaats sta.
Help.Werewolf
Oh ik zie het, jij hebt vannacht al 60 punten gescoord!quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Waar heb ik dan gescoord? Bolk.het zal wel je post rond 2 uur geweest zijn dan? @devzero kan dat geloof ik zien?
Ah zo.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik zie het, jij hebt vannacht al 60 punten gescoord!het zal wel je post rond 2 uur geweest zijn dan? @:devzero kan dat geloof ik zien?
Werewolf
Tussendoortje.
Always remember that you're unique. Just like everyone else.Werewolf
![]()
Klok verzet allemaal
...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Tis nu eigenlijk 4:10.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh ohw.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik was in een gulle bui en heb haar 60 punten gegeven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik zie het, jij hebt vannacht al 60 punten gescoord!het zal wel je post rond 2 uur geweest zijn dan? @:devzero kan dat geloof ik zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, plas gedaan.
Broek ophalen!
En weer zzzzzz
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
en daarvoor krijg je een like van @KillemWieft Verdacht of spannend?quote:Op zondag 27 oktober 2024 03:26 schreef Sally het volgende:
Nou, plas gedaan.
Broek ophalen!
En weer zzzzzz
![]()
![]()
Oooeehhhhhquote:Op zondag 27 oktober 2024 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
en daarvoor krijg je een like van @:killemwieft Verdacht of spannend?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey M-KWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje kunnen slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerste keer wakker omdat ik geluid van foon vergeten was uit te doen en er iemand begon nacht-appjes te doenquote:![]()
![]()
Paar uur later besloot de Teckel dat het tijd was om te spelen![]()
Nu: honger! Ontbijtje maken gaat
Jij goede nacht gehad?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2024 05:42:28 ]![]()
O dat is irritantquote:Op zondag 27 oktober 2024 05:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eerste keer wakker omdat ik geluid van foon vergeten was uit te doen en er iemand begon nacht-appjes te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gestoorde nacht dus.quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Paar uur later besloot de Teckel dat het tijd was om te spelen![]()
Nu: honger! Ontbijtje maken gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben niet wakker geworden vanmorgen. Maar ben sowieso vaak wakker tussen door. Ben er ook al twee uurtjes uit. Eerst even serie gekeken. Ga nooit gelijk op internet als ik wakker ben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hopelijk had jij een rustiger nachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe altijd even bijlezen hier als ik wakker ben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet wakker geworden vanmorgen. Maar ben sowieso vaak wakker tussen door. Ben er ook al twee uurtjes uit. Eerst even serie gekeken. Ga nooit gelijk op internet als ik wakker ben.
Ik kan trouwens mijn berichten niet meer wijzigen![]()
![]()
Ik lees nooit terug. Of ik moet een quote of mention hebben. Of als ik weggegaan ben en fok aan heb laten staan. Dan scrol ik vaak wel door naar beneden en zie ik de posten. Maar in de nacht heb ik nooit mijn laptop aan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe altijd even bijlezen hier als ik wakker ben.
Ik kan trouwens mijn berichten niet meer wijzigen
Volgens mij kan dat niet meer in een gesloten topic. Of kan je hier ook niet wijzigen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In open topics. Raar. bijlezen doe ik vnl in NWS en POLquote:Op zondag 27 oktober 2024 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug. Of ik moet een quote of mention hebben. Of als ik weggegaan ben en fok aan heb laten staan. Dan scrol ik vaak wel door naar beneden en zie ik de posten. Maar in de nacht heb ik nooit mijn laptop aan.
Volgens mij kan dat niet meer in een gesloten topic. Of kan je hier ook niet wijzigen?![]()
![]()
Dat is zeker raar. Even melden op het feedback forum.quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In open topics. Raar. bijlezen doe ik vnl in NWS en POL
Nws lees ik zelden POL helemaal niet. Ik lees wel de forums waar ik
mod ben terug natuurlijk. Maar zoals hier niet hoor.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 27-10-2024 06:02:21 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stop de kaasdieven![]()
359.000 euro aan cheddar gestolen: Jamie Oliver roept op tot opsporen kaasdieven
https://www.telegraaf.nl/(...)-opsporen-kaasdievenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Assie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: