SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het nooit verloren mag gaan!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb ik eindelijk een keer een TT.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Sloppy bj.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:05 schreef ToT het volgende: [..] De voorspellingen hier gaven de hele tijd aan dat het hier goddelijk weer met af en toe een lokale blowjob zou gaan worden, mar vanmorgen zag ik dat het dit weekend toch kutweer zou gaan worden.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Huh, zat die free blowjob pass van JustinK er niet bij vandaag?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:05 schreef ToT het volgende:
[..]
De voorspellingen hier gaven de hele tijd aan dat het hier goddelijk weer met af en toe een lokale blowjob zou gaan worden, mar vanmorgen zag ik dat het dit weekend toch kutweer zou gaan worden.Lach met een schone bips![]()
Zolang je niet booswoest bent gaat het goedquote:
Dan ga ik zelf (ook) kokhalzen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo eentje waarbij ze ondertussen naar GTST zit te kijken!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:06 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOEIE TT!!!!SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dat het nooit verloren mag gaan!Lach met een schone bips![]()
Je kunt je ogen ook dicht doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan ga ik zelf (ook) kokhalzen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bijnaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang je niet booswoest bent gaat het goed
Ik ben niet doof, hè!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je ogen ook dicht doenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vooral zo doorgaan mevrouwtje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dit proces versnellen ?
Vingers in je oren en lala lalalalalalaa zingenquote:
quote:
Ik heb een scriptje geschreven dat wanneer ik op het forum ben en er plaatjes van blote poten getoond worden ik alleen nog maar een tekstje krijg met \voetjesquote:
Lach met een schone bips![]()
Surequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een scriptje geschreven dat wanneer ik op het forum ben en er plaatjes van blote poten getoond worden ik alleen nog maar een tekstje krijg met \voetjes
Hoe moet ik haar hoofd dan naar beneden duwen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vingers in je oren en lala lalalalalalaa zingen
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een scriptje geschreven dat wanneer ik op het forum ben en er plaatjes van blote poten getoond worden ik alleen nog maar een tekstje krijg met \voetjesJa je hebt een podofobie he?
![]()
![]()
Is het zo erg dat je dat moet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar hoofd dan naar beneden duwen?
Gewoon jam op je leuter smeren?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar hoofd dan naar beneden duwen?![]()
![]()
Geen fobie, maar die dingen zijn gewoon lelijk. Lijken een beetje op Donald Trump als ie serieus probeert te kijken.quote:Lach met een schone bips![]()
Erg ja…als in erg GROOT!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het zo erg dat je dat moet?
Net wel twee keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik mezelf pijpen.Eigenpijper!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je daar ook patat van maken
Slaap wel tottiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:19 schreef ToT het volgende:
Maar goed, het is inmiddels net even iets na mijn bedtijd!
Fles leeg?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:19 schreef ToT het volgende:
Trusten, gozer!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:19 schreef ToT het volgende:
Ik kom je zo wolfje voorlezen als je eerst even je tandjes gaat poetsen knul.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:19 schreef ToT het volgende:
Maar goed, het is inmiddels net even iets na mijn bedtijd!Lach met een schone bips![]()
Een stinkende pielemoosquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Trauma? Wil je erover praten?
Gelukkig nog nooit meegemaaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stinkende vagijn wel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een stinkende pielemoos
Gelukkig nog nooit meegemaaktOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hier kan ik zelfs geen kutopmerking over maken...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een stinkende pielemoos
Gelukkig nog nooit meegemaaktLach met een schone bips![]()
Gelukkig is jouw ding lekker fris.quote:
Ach heb laatst officiele waarschuwing gekregen over een opmerking die wel heel fout was daarover op werkquote:De baas moest erom lachen maar kon het niet laten gaan.
Je moet je wel gedragen hèquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach heb laatst officiele waarschuwing gekregen over een opmerking die wel heel fout was daarover op werkDe baas moest erom lachen maar kon het niet laten gaan.
Ohjeequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach heb laatst officiele waarschuwing gekregen over een opmerking die wel heel fout was daarover op werkDe baas moest erom lachen maar kon het niet laten gaan.
Wat is de consequentie daarvan?♡♡♡♡![]()
Helemaal niksquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohjee
Wat is de consequentie daarvan?Dat was puur voor de vorm
Owquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Helemaal niksDat was puur voor de vorm
♡♡♡♡![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BacardiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Terwijl ie aan lachen was zei ie al, deze moet ik je dadelijk laten ondertekenen... Niemand nam er aanstoot aan, maar is meer voor als er ooit iemand gaat zeuren.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Terwijl ie aan lachen was zei ie al, deze moet ik je dadelijk laten ondertekenen... Niemand nam er aanstoot aan, maar is meer voor als er ooit iemand gaat zeuren.
♡♡♡♡![]()
Een glas koud water?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor je om aan te lurken.
Lekker
♡♡♡♡![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komt ie weer met zijn fietsventiel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor je om aan te lurken.Lach met een schone bips![]()
![]()
zzz
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Net gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nog iets drinken voor het slapen gaan?
Mss zo nog de befaamde P-bolk
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ola guapaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Net gehad.
Mss zo nog de befaamde P-bolk
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Juichen doe je zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom juich je voor patathoofd????
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3970 / +126 / +17 / 5029 / 5892
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. Lovely / 969 / +52 / +0 / 3688 / 4312
4. KillemWieft / 962 / +43 / +4 / 705 / 1110
5. AardappelSchotel / 851 / +59 / +0 / 3426 / 4047
6. devzero / 842 / +44 / +0 / 837 / 1111
7. Sally / 631 / +14 / +0 / 526 / 730
8. ieniminimuis / 603 / +11 / +0 / 1890 / 2190
9. hemarookworst / 525 / +13 / +0 / 1279 / 1588
10. mascara-klodder / 511 / +14 / +0 / 814 / 1024
11. MizzezAmy / 506 / +19 / +1 / 2324 / 2686
12. Pinnenmutske / 491 / +48 / +0 / 1187 / 1503
13. ToT / 483 / +74 / +3 / 2514 / 2746
14. mario390 / 472 / +18 / +0 / 284 / 433
15. loveyoulongtime / 451 / +12 / +12 / 1645 / 1894
16. Kissingbird / 374 / +19 / +1 / 2060 / 2349
17. sp3c / 286 / +18 / +0 / 576 / 697
18. gebrokenglas / 269 / +12 / +0 / 1202 / 1380
19. kree / 244 / +92 / +0 / 759 / 915
20. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 235 / 363SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nou ja, dit zou niet eens gezegd hoeven worden. Mijn aanwezigheid verdient sowieso een koninklijke vermelding voor dit topic.quote:Lach met een schone bips![]()
Mijn heldquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, dit zou niet eens gezegd hoeven worden. Mijn aanwezigheid verdient sowieso een koninklijke vermelding voor dit topic.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, dit zou niet eens gezegd hoeven worden. Mijn aanwezigheid verdient sowieso een koninklijke vermelding voor dit topic.
Ben wel iets vergetenquote:Maar heb Duitse collega ge'appt die doet het komende week
Ik app je evenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben wel iets vergetenMaar heb Duitse collega ge'appt die doet het komende week
![]()
Ik heb geen toestemming gegeven deze foto van mij te gebruiken. Wil je deze verwijderen?quote:Lach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik heb in mijn hele FOK!leven nog nooit zoveel snimelys gemaakt ook.quote:
Alleen voor jou
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2024 02:41:44 ]![]()
Ik voel een traantje lopen nu....quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele FOK!leven nog nooit zoveel snimelys gemaakt ook.
Alleen voor jou
A riverThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Druiperquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik voel een traantje lopen nu....
Stel je aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan je ook nog iets anders zeggen?
Nee dus.![]()
Jij zeurquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan je ook nog iets anders zeggen?Lach met een schone bips![]()
Janken nu he? Die zag je niet aankomen.quote:
Maar schaam me dat ik dat gezegd heb. Dus sorry..Lach met een schone bips![]()
Jij bent schaamteloos.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Janken nu he? Die zag je niet aankomen.
Maar schaam me dat ik dat gezegd heb. Dus sorry..
Nou ja, ik zeg sorry en dan krijg ik dit.quote:
Krijg dan ook maar de vliegende tering tyfus gestuurd door drones door Rusland gevuld met de apenpokken ofzo..
Beter?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Loveyoulongtime is serieus lief.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg sorry en dan krijg ik dit.
Krijg dan ook maar de vliegende tering tyfus gestuurd door drones door Rusland gevuld met de apenpokken ofzo..
Beter?
BNW is ver weg van jou nu je in de echte wereld bentquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg sorry en dan krijg ik dit.
Beter?![]()
![]()
In BNW was ‘ie nog wel okay.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
BNW is ver weg van jou nu je in de echte wereld bentProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dit gaan we niet doen. Had niks met jou te maken, of jullie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij zoekt het zelf maar uit.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maarreh, in BNW worden voor 99% meer zinnige dingen gezegd dan jij doet.quote:Lach met een schone bips![]()
Nou, dat is echt heel raar in ONZ. Ongekend!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maarreh, in BNW worden voor 99% meer zinnige dingen gezegd dan jij doet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou het sub forum waar je post doet niks af aan de kwaliteit van je postsquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou, dat is echt heel raar in ONZ. Ongekend!
Zo, die zit. Voel je je nu beter?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou het sub forum waar je post doet niks af aan de kwaliteit van je postsProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Grote blij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit gaan we niet doen. Had niks met jou te maken, of jullie.![]()
Meh, daar heb ik jou niet echt voor nodig tbh. Maar andere sub forums afzeiken vind ik wel beetje...... Meh. Jammer wel aangezien je er toch leest en aanwezig bent. Een beetje respect voor andere users zou je ook wel passen. Al zal het je niet staan. Maar toch? Zal wel aan je onzekerheid liggen dat je er zo over doet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo, die zit. Voel je je nu beter?Lach met een schone bips![]()
Waar haal je nou uit dat ik BNW afzeek? Heel vreemd dit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, daar heb ik jou niet echt voor nodig tbh. Maar andere sub forums afzeiken vind ik wel beetje...... Meh. Jammer wel aangezien je er toch leest en aanwezig bent. Een beetje respect voor andere users zou je ook wel passen. Al zal het je niet staan. Maar toch? Zal wel aan je onzekerheid liggen dat je er zo over doet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ow kut, ik heb 2 posts door elkaar gelezen... my badquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar haal je nou uit dat ik BNW afzeek? Heel vreemd dit.
Mea Culpa
Sorry en meen ik serieus, maar ik reageer nogal fel op het anti BNW gedoe. En ja dat deed jij niet, maar denk ik schoot voor BNW in de verdedingsmodus ook al ben ik daar niet meer echt actief. Dus excuses aan jou.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar haal je nou uit dat ik BNW afzeek? Heel vreemd dit.Lach met een schone bips![]()
Je hoeft echt nooit je excuses aan te bieden. Ik neem dit helemaal nooit zo serieus. Dus prima dat je het nu zegt maar hoeft voortaan niet meer. Ik zit er niet mee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sorry en meen ik serieus, maar ik reageer nogal fel op het anti BNW gedoe. En ja dat deed jij niet, maar denk ik schoot voor BNW in de verdedingsmodus ook al ben ik daar niet meer echt actief. Dus excuses aan jou.
Mij boeien dingen die online gezegd worden ook niet, en neem er ook geen aanstoot aan. Maar toch, sommigen geven er wel omquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hoeft echt nooit je excuses aan te bieden. Ik neem dit helemaal nooit zo serieus. Dus prima dat je het nu zegt maar hoeft voortaan niet meer. Ik zit er niet mee.
Kan je goed koken? Ik heb best trek, maar geen zin om op te staan, dus….quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mij boeien dingen die online gezegd worden ook niet, en neem er ook geen aanstoot aan. Maar toch, sommigen geven er wel omProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Fak dat! Mocht ik dadelijk nog honger krijgen is er een diepvries en een frietuurpan in de schuur..... Nu nog over koken pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan je goed koken? Ik heb best trek, maar geen zin om op te staan, dus….
Ik zou @mascara-klodder vragen of ze iets lekkers in huis had, maar ik ben bang dat ze me gaat vergiftigen.
Nou, kliekjes dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fak dat! Mocht ik dadelijk nog honger krijgen is er een diepvries en een frietuurpan in de schuur..... Nu nog over koken pratenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik gok meer op zoetigheid al moet je er wel voor werkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou @:mascara-klodder vragen of ze iets lekkers in huis had, maar ik ben bang dat ze me gaat vergiftigen.
Gast, ik woon alleen als man..... Hoeveel kliekjes heb je zelf? Nikkes, nada, nopppes... Hier niet andersquote:
Nou meestal wel dus. Juist omdat ik single ben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik woon alleen als man..... Hoeveel kliekjes heb je zelf? Nikkes, nada, nopppes... Hier niet andersProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ow, ik bak gewoon het vlees dat ik eet en blijft niks over.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou meestal wel dus. Juist omdat ik single ben.Lach met een schone bips![]()
Ik had al zo’n vaag vermoeden dat het niet jouw idee was.quote:
Denk je lekker te scoren, kom je erachter dat die lul nog wakker is.
Ach, het was een leuk concert. Maar zonder mijn dochter zou ik niet zijn gegaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had al zo’n vaag vermoeden dat het niet jouw idee was.![]()
Hey Bb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan zeg ik je ook geen hoiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lang niet gezien. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh kwquote:
Alles oke hier en met jou?quote:
Ik kijk af en toe op het forum, ben net thuis en kan nog niet slapen.... Vandaar.![]()
Groot gelijk. Een goed teken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 05:49 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Morguh kw
[..]
Alles oke hier en met jou?
Ik kijk af en toe op het forum, ben net thuis en kan nog niet slapen.... Vandaar.
Lekker wezen stappen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zitten zwikken met vrienden(kaartspel om geld)quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk. Een goed teken.
Lekker wezen stappen?
Voor de spanning en gezelligheid en 130e gewonnen![]()
![]()
![]()
Dat is mooi meegenomen beter dan verliezenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 05:54 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zitten zwikken met vrienden(kaartspel om geld)
Voor de spanning en gezelligheid en 130e gewonnen
Zonder meer, stond een paar uur terug 400 in de minquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen beter dan verliezen
Kan hard gaan met dat spelmaar met gokkers geen medelijden zegt men
![]()
Ik ga je groeten. Fijn weekend![]()
![]()
![]()
Fijn weekend Bb en slaap lekker
Hey M-KWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent er ook vroeg bij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wil ik wel voor tekenen eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lijkt m ij ook vervelendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Door de druppels?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lenzen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind er niets engs aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WIe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O iedereen heeft iets met ogen, je kijkt er door. Maar ik vind ze niet engWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3971 / +126 / +18 / 5049 / 5913
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 1018 / +43 / +60 / 727 / 1146
4. Lovely / 971 / +52 / +2 / 3689 / 4316
5. devzero / 860 / +44 / +18 / 838 / 1115
6. AardappelSchotel / 851 / +59 / +0 / 3426 / 4047
7. Sally / 631 / +14 / +0 / 526 / 730
8. ieniminimuis / 603 / +11 / +0 / 1890 / 2190
9. mascara-klodder / 528 / +14 / +17 / 828 / 1048
10. hemarookworst / 525 / +13 / +0 / 1279 / 1588
11. mario390 / 511 / +18 / +39 / 284 / 434
12. MizzezAmy / 506 / +19 / +1 / 2324 / 2686
13. Pinnenmutske / 493 / +48 / +2 / 1188 / 1505
14. ToT / 483 / +74 / +3 / 2514 / 2746
15. loveyoulongtime / 468 / +12 / +29 / 1663 / 1920
16. Kissingbird / 374 / +19 / +1 / 2060 / 2349
17. sp3c / 286 / +18 / +0 / 576 / 697
18. gebrokenglas / 269 / +12 / +0 / 1202 / 1380
19. kree / 244 / +92 / +0 / 759 / 915
20. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 235 / 363SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bolkje terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen bal aan, zit je een beetje naar niets te kijken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent zelf.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen bal aan, zit je een beetje naar niets te kijken.![]()
Nietsquote:
Ik dank u
Af en toe hoor je een uilquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen bal aan, zit je een beetje naar niets te kijken.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mijn huis is te goed geisoleerd, ik hoor bijna niets van buiten, alleen als ik de ramen open hebquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
![]()
![]()
![]()
Morguh Assiequote:
Voor mijn doen redelijk. En jij?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen sliepe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt omdat het langer donker is.quote:
Nee hoor, heeft er niets mee te maken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft er niets mee te maken.
Gisteren was beter toen werd ik wakker om 2 uur, een uurtje tv gekeken en werd om 8.05 uur wakker van een apjequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, voor de veranderingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn huis is te goed geisoleerd, ik hoor bijna niets van buiten, alleen als ik de ramen open hebWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Kun je beter telefoon niet op stil zetten dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren was beter toen werd ik wakker om 2 uur, een uurtje tv gekeken en werd om 8.05 uur wakker van een apjeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
IK was schijnbaar aan het wakker worden. Ik had hem op stil staan maar toen ik om 2 uur wakker werd dacht ik dat ik niet meer zou slapen dus weer aangezetquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je beter telefoon niet op stil zetten dan?
Ik lag om.. 22.00 ofzo? En werd net wakkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren was beter toen werd ik wakker om 2 uur, een uurtje tv gekeken en werd om 8.05 uur wakker van een apje![]()
O dat is lekker en zonder één keer wakker te worden tussen door?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik lag om.. 22.00 ofzo? En werd net wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was schijnbaar aan het wakker worden. Ik had hem op stil staan maar toen ik om 2 uur wakker werd dacht ik dat ik niet meer zou slapen dus weer aangezetDat is ook niet zo slim.
Ik laat hem er vaak gewoon opstaan. De belangrijke nummers staan als favoriet en als er wat zou zijn en ze bellen dan zou ik dat sowieso horen. Appjes wachten maar.
Bij mij heeft hoofdzakelijk de familie mijn mobiel nummer, de rest kan gewoon naar de huistelefoon bellen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:53 schreef aeque het volgende:
[..]Dat is ook niet zo slim.
Ik laat hem er vaak gewoon opstaan. De belangrijke nummers staan als favoriet en als er wat zou zijn en ze bellen dan zou ik dat sowieso horen. Appjes wachten maar.
Morguh Lovely, ook weer vroeg prestentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: