SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het nooit verloren mag gaan!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb ik eindelijk een keer een TT.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Sloppy bj.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:05 schreef ToT het volgende: [..] De voorspellingen hier gaven de hele tijd aan dat het hier goddelijk weer met af en toe een lokale blowjob zou gaan worden, mar vanmorgen zag ik dat het dit weekend toch kutweer zou gaan worden.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Huh, zat die free blowjob pass van JustinK er niet bij vandaag?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:05 schreef ToT het volgende:
[..]
De voorspellingen hier gaven de hele tijd aan dat het hier goddelijk weer met af en toe een lokale blowjob zou gaan worden, mar vanmorgen zag ik dat het dit weekend toch kutweer zou gaan worden.Lach met een schone bips![]()
Zolang je niet booswoest bent gaat het goedquote:
Dan ga ik zelf (ook) kokhalzen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo eentje waarbij ze ondertussen naar GTST zit te kijken!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:06 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOEIE TT!!!!SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dat het nooit verloren mag gaan!Lach met een schone bips![]()
Je kunt je ogen ook dicht doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan ga ik zelf (ook) kokhalzen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bijnaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang je niet booswoest bent gaat het goed
Ik ben niet doof, hè!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je ogen ook dicht doenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vooral zo doorgaan mevrouwtje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dit proces versnellen ?
Vingers in je oren en lala lalalalalalaa zingenquote:
quote:
Ik heb een scriptje geschreven dat wanneer ik op het forum ben en er plaatjes van blote poten getoond worden ik alleen nog maar een tekstje krijg met \voetjesquote:
Lach met een schone bips![]()
Surequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een scriptje geschreven dat wanneer ik op het forum ben en er plaatjes van blote poten getoond worden ik alleen nog maar een tekstje krijg met \voetjes
Hoe moet ik haar hoofd dan naar beneden duwen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vingers in je oren en lala lalalalalalaa zingen
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een scriptje geschreven dat wanneer ik op het forum ben en er plaatjes van blote poten getoond worden ik alleen nog maar een tekstje krijg met \voetjesJa je hebt een podofobie he?
![]()
![]()
Is het zo erg dat je dat moet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar hoofd dan naar beneden duwen?
Gewoon jam op je leuter smeren?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar hoofd dan naar beneden duwen?![]()
![]()
Geen fobie, maar die dingen zijn gewoon lelijk. Lijken een beetje op Donald Trump als ie serieus probeert te kijken.quote:Lach met een schone bips![]()
Erg ja…als in erg GROOT!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het zo erg dat je dat moet?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: