SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het nooit verloren mag gaan!![]()
![]()
Kut, er komen zo veel gedachtes bij me op, zo veel dingen die ik wil zeggen, maar de ene gedachte wordt weer door de andere verdrongen, komt later weer naar boven en wordt weer door een andere verdrongen!![]()
![]()
Die mat ook!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
JULLIE STELLETJE FOK!KING LIEVE MAFKEZEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, blijkbaar had iemand voorspeld dat ik het niet droog zou houden, en dat klopt!![]()
![]()
23 super lieve kaartjes, ik heb ongeveer de helft er van gelezen nu.
Zo veel mooie cadeaus....ik weet het serieus ff niet waar ik het zoeken moet hoor!
Dus ehhh.....bolk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan me voorstellen dat je nu heel emotioneel bent ....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
Kut, er komen zo veel gedachtes bij me op, zo veel dingen die ik wil zeggen, maar de ene gedachte wordt weer door de andere verdrongen, komt later weer naar boven en wordt weer door een andere verdrongen!
Na alles wat er gebeurd is ook .....![]()
Nu hebben we die arme ToT helemaal van streek gemaakt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sow, echt wel!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je nu heel emotioneel bent ....
Na alles wat er gebeurd is ook .....![]()
Gelukkig heeft hij nog keukenrol/sokken/easypull een ouwe snotlapquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu hebben we die arme ToT helemaal van streek gemaakt.![]()
![]()
Niet de eerste keer: in Radio49 kreeg ik ook dozen met lieve cadeaus, maar dit was echt enorm onverwacht, en van zo veel mensen, kolere zeg!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu hebben we die arme ToT helemaal van streek gemaakt.!!!!
En ik zie ook namen er tussen waar ik het niet van verwacht had!![]()
![]()
Hier, pak deze bro-hug aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
Kut, er komen zo veel gedachtes bij me op, zo veel dingen die ik wil zeggen, maar de ene gedachte wordt weer door de andere verdrongen, komt later weer naar boven en wordt weer door een andere verdrongen!![]()
#NoHomo![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier, pak deze bro-hug aan![]()
#NoHomoPotato hug!
![]()
Het is je van harte gegund allemaal jongen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Awesome!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Fogel het volgende:
Het is je van harte gegund allemaal jongen![]()
![]()
![]()
Nu, snel snoeihard wat Goat the Head over de speakers knallen om in een blijere mood te komenquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
BWAHAHAHA!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu, snel snoeihard wat Goat the Head over de speakers knallen om in een blijere mood te komenNee ik geniet nu ff in stilte.
Absolute doodse stilte behalve de cooling fan van m'n pc en het geluid van blije cavia's achter me.
![]()
Whieeeeeeeeeep whiiiiiiiiiiiep!2quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
BWAHAHAHA!!!Nee ik geniet nu ff in stilte.
Absolute doodse stilte behalve de cooling fan van m'n pc en het geluid van blije cavia's achter me.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
@:hemarookworst is ook vereeuwigd voor in de kamer hier!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Blij met hun bal?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
BWAHAHAHA!!!Nee ik geniet nu ff in stilte.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bolk Amy
Goed menu wel!
Degene met het groene krijt (of wat het ook is) moet even streng aangesproken worden
Die wist vast dat ik #teampatat ben!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:15 schreef Fogel het volgende:
Degene met het groene krijt (of wat het ook is) moet even streng aangesproken worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ow borrelnootje ook, zie ik nu!![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ja ik had vrij kort tijd om elk cadeau individueel te bekijken op het moment, maar nu kan ik er even wat beter voor gaan zitten.quote:![]()
![]()
Oh, had vorige week een congres en moest even testen of het geluid het deed. Ze gebruiken die zaal ook voor concerten. Nick Cave met Galleon Ship aangeslingerd, want die stond toevallig op mijn Spotify. Non-de-ju die bas daarIk hoorde een paar elementen die ik thuis niet uit mijn speakers krijg
Ik wil terug daarheen...
Beterrrrrr!!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:21 schreef Fogel het volgende:
Oh, had vorige week een congres en moest even testen of het geluid het deed. Ze gebruiken die zaal ook voor concerten. Nick Cave met Galleon Ship aangeslingerd, want die stond toevallig op mijn Spotify. Non-de-ju die bas daarIk hoorde een paar elementen die ik thuis niet uit mijn speakers krijg
Ik wil terug daarheen...
Nick Cave....tijd geleden een review van een opera-zangeres gezien die zijn muziek analyseerde en hij schijnt behoorlijk uniek te zijn met bepaalde dingen.![]()
Ik heb spotgoedkoop een Sennheiser HD650 op de kop kunnen tikken, voor een fractie van de reguliere prijs.
Die gaat wel naar beneden tot 10 Hz, maar in de lage gebieden schijnt het alles behalve een kanjer te zijn qua aanwezigheid of detail, maar buiten dat moet hij wel echt erg goed zijn.Een lekker warm audiofiel geluid. Ik ben benieuwd! Hij komt als het goed is maandag of dinsdag binnen.
![]()
Kwam wel op het juiste moment of nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
JULLIE STELLETJE FOK!KING LIEVE MAFKEZEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, blijkbaar had iemand voorspeld dat ik het niet droog zou houden, en dat klopt!![]()
![]()
23 super lieve kaartjes, ik heb ongeveer de helft er van gelezen nu.
Zo veel mooie cadeaus....ik weet het serieus ff niet waar ik het zoeken moet hoor!
Dus ehhh.....bolk?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ow borrelnootje ook, zie ik nu!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je achteraf niet doorhad dat ik idioot veel vragen stelde over wat je wilde hebben of nodig had, en dat het ook niet tot je doordrong wat we in hemelsnaam in deze contreien te zoeken hebben terwijl onze bestemming Friesland is verbaast me nog steedsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ow borrelnootje ook, zie ik nu!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3953 / +238 / +126 / 4982 / 5839
2. JustinK / 1532 / +6 / +0 / 5653 / 6357
3. Lovely / 969 / +41 / +52 / 3681 / 4303
4. KillemWieft / 958 / +50 / +43 / 669 / 1070
5. AardappelSchotel / 850 / +17 / +58 / 3423 / 4044
6. devzero / 842 / +18 / +44 / 837 / 1111
7. Sally / 631 / +79 / +14 / 524 / 728
8. ieniminimuis / 603 / +64 / +11 / 1880 / 2179
9. hemarookworst / 525 / +26 / +13 / 1273 / 1582
10. mascara-klodder / 511 / +5 / +14 / 795 / 1004
11. MizzezAmy / 504 / +18 / +18 / 2296 / 2652
12. Pinnenmutske / 491 / +27 / +48 / 1169 / 1485
13. mario390 / 472 / +23 / +18 / 284 / 433
14. ToT / 454 / +51 / +48 / 2387 / 2607
15. loveyoulongtime / 439 / +1 / +12 / 1621 / 1865
16. Kissingbird / 372 / +18 / +18 / 2037 / 2323
17. sp3c / 286 / +7 / +18 / 576 / 696
18. gebrokenglas / 266 / +0 / +9 / 1151 / 1324
19. kree / 244 / +6 / +92 / 759 / 915
20. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 235 / 363SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Godskolere, nou zeg! Echt wel!!! Dit was een bitter zware dag voor mij, ik zat er werkelijk helemaal doorheen, en toen kwam dit echt vanuit het niets!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam wel op het juiste moment of niet
1 user had zijn mond voorbij gepraat door te vragen of "het al binnengekomen" was, maar ik dacht dat diegene dan via-via iets opgestuurd zou hebben en vermoedde dat DJMO of 1 bepaalde andere user hem mijn adres had gegeven om wat op te sturen.
Maar dit? Dit had ik serieus echt absoluut nooit verwacht!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat van Friesland was helemaal langs me heen gegaan, en die vragen? Ja ik vond het al wel bizar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat je achteraf niet doorhad dat ik idioot veel vragen stelde over wat je wilde hebben of nodig had, en dat het ook niet tot je doordrong wat we in hemelsnaam in deze contreien te zoeken hebben terwijl onze bestemming Friesland is verbaast me nog steeds
Een kraantje voor de wastafel bij de plee, wierook, een elektronische luchtverfrisser, een plantje, een lekker luchtje....tyf op, mens! Kom gewoon lekker op bezoek en het boeit me niet wat je meebrengt!Het is allang leuk dat je komt en eventueel iets leuks meebrengt, maar doe niet zo moeilijk en gestresst over wat ik zou willen hebben zeg!
Ik dacht echt dat je gewoon hartstikke onzeker was over wat je me wilde geven!![]()
![]()
Nee, dat snap ik. Dat verwacht je ook niet. Hopelijk heeft dit je dag weer een beetje goed gemaakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Godskolere, nou zeg! Echt wel!!! Dit was een bitter zware dag voor mij, ik zat er werkelijk helemaal doorheen, en toen kwam dit echt vanuit het niets!
1 user had zijn mond voorbij gepraat door te vragen of "het al binnengekomen" was, maar ik dacht dat diegene dan via-via iets opgestuurd zou hebben en vermoedde dat DJMO of 1 bepaalde andere user hem mijn adres had gegeven om wat op te sturen.
Maar dit? Dit had ik serieus echt absoluut nooit verwacht!!!![]()
Hey Robquote:
Er is me wel eens gezegd dat ik goed kan toneelspelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat van Friesland was helemaal langs me heen gegaan, en die vragen? Ja ik vond het al wel bizar.
Een kraantje voor de wastafel bij de plee, wierook, een elektronische luchtverfrisser, een plantje, een lekker luchtje....tyf op, mens! Kom gewoon lekker op bezoek en het boeit me niet wat je meebrengt!Het is allang leuk dat je komt en eventueel iets leuks meebrengt, maar doe niet zo moeilijk en gestresst over wat ik zou willen hebben zeg!
Ik dacht echt dat je gewoon hartstikke onzeker was over wat je me wilde geven!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
en sjalotjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ow borrelnootje ook, zie ik nu!
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat je achteraf niet doorhad dat ik idioot veel vragen stelde over wat je wilde hebben of nodig had, en dat het ook niet tot je doordrong wat we in hemelsnaam in deze contreien te zoeken hebben terwijl onze bestemming Friesland is verbaast me nog steeds
quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Verrassing geslaagd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er is me wel eens gezegd dat ik goed kan toneelspelen
Bwehehe! Well played DJMO!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat gezeik met mijn ex vandaag valt natuurlijk niet kwijt te maken, maar ik zit nu wel in een heerlijk positieve roes!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Dat verwacht je ook niet. Hopelijk heeft dit je dag weer een beetje goed gemaakt.![]()
![]()
Dat snap ik. Maar fijn dat het je goed gedaan heeftquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat gezeik met mijn ex vandaag valt natuurlijk niet kwijt te maken, maar ik zit nu wel in een heerlijk positieve roes!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat zal ik doen..
huilen bolken slapen eten
eten huilen bolken slapen
bolken eten slapen huilen ?♡♡♡♡![]()
bolken eten slapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
wat zal ik doen..
bolken eten slapen huilen ?![]()
Proost!quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
wat zal ik doen..
bolken eten slapen huilen ?Tizzurdan?
![]()
I want you in my room
on the bed
on the floorTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
*Zucht!* Nou vooruit maar weer....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
I want you in my room
on the bed
on the floor
* ToT ritst z'n gulp maar weer eens open...![]()
ben je alweer NIET aan de wijn?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
I want you in my room
on the bed
on the floor![]()
Eten bolken en slapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
wat zal ik doen..
bolken eten slapen huilen ?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Die kaartjes komen hier over de hele muur te hangen, met fucking spijkers of schroeven om de draad over de hele breedte aan op te hangen!Dat is echt een blijvertje!
![]()
Hmm Ballentine's whisky heb ik slechte herinneringen aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier brandy?
Oh, en nog Ballentine's whisky!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brandy ken ik eigenlijk niet, alleen van naam.
[ Bericht 4% gewijzigd door MizzezAmy op 25-10-2024 22:21:41 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
What I like about you
You really know how to danceTrotste mama van Ambar
What I like about you
That you keep me warm at nightTrotste mama van Ambar
Ik zie de pics wel verschijnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
Die kaartjes komen hier over de hele muur te hangen, met fucking spijkers of schroeven om de draad over de hele breedte aan op te hangen!Dat is echt een blijvertje!
Fijn dat het precies op het juiste moment kwamquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
En het je zoveel brengt![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja mooie ontlading zo @ToTquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat het precies op het juiste moment kwam
En het je zoveel brengt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm Ballentine's whisky heb ik slechte herinneringen aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brandy ken ik eigenlijk niet, alleen van naam.DAAAAMN!!!!
![]()
Joh serieus, zeg gewoon ff wat er aan de hand is.quote:
Alleen een gevoel of gedachte, of zijn er dingen gebeurd?
Je bent altijd vaag met dit soort dingen, maar zoals je hier nu ziet zijn mensen er ook voor je als je serieus in de shit zit, dus gooi het er nou gewoon ff uit; dat helpt serieus echt!![]()
![]()
![]()
Het is alleen wel duidelijk geworden dat het vochtprobleem hier in huis echt wel serieus is.
Ook wel fijn te weten dat ik me niet overdreven zorgen maak natuurlijk.![]()
Oh DTS is nog open?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
I'm a little bit of everything all rolled into oneTrotste mama van Ambar
Ben je een zondaar en een heilige?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
I'm a little bit of everything all rolled into one![]()
* greysbones pakt de brandy van Tot en geeft hem een glaasje waterquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:21 schreef ToT het volgende:
* ToT ziet de hamsterbal liggen en noteert in z'n agenda om morgen een potje vaseline te kopen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:21 schreef ToT het volgende:
* ToT ziet de hamsterbal liggen en noteert in z'n agenda om morgen een potje vaseline te kopen.
Wat je ook kan doen is er wat gaten in maken en lekkers erin stoppen wat door de gaten naar buiten valt als ze er mee rollen?
Geen idee of cavia's dat doen. Mijn konijnen waren altijd wel dol op hun snackbal.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt de brandy van Tot en geeft hem een glaasje water
Nee ik prop er wel hooi in voor de cavia's!Hun huidige hooiballetje is echt veel te klein.
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is er wat gaten in maken en lekkers erin stoppen wat door de gaten naar buiten valt als ze er mee rollen?
Geen idee of cavia's dat doen. Mijn konijnen waren altijd wel dol op hun snackbal.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit dus!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee of cavia's dat doen. Mijn konijnen waren altijd wel dol op hun snackbal.![]()
![]()
Ja zoiets van acryl heb ik dus hier. Ik wil proberen er hooi in te stoppen en het hier in het hok te leggen. Merk ik dat ze er aan gaan knagen, haal ik het er weer uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hadden mn konijnen
Maar een cavia hier in proppen? Dan moet ik 'm echt eerst halverwege het ruggetje doormidden knakken.![]()
Dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zoiets van acryl heb ik dus hier. Ik wil proberen er hooi in te stoppen en het hier in het hok te leggen. Merk ik dat ze er aan gaan knagen, haal ik het er weer uit.
Maar een cavia hier in proppen? Dan moet ik 'm echt eerst halverwege het ruggetje doormidden knakken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de bedoelingNee precies; een cavia is duurder dan zo'n speeltje!
![]()
![]()
de juiste instellingquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]Nee precies; een cavia is duurder dan zo'n speeltje!
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Zou ik niet doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zoiets van acryl heb ik dus hier. Ik wil proberen er hooi in te stoppen en het hier in het hok te leggen. Merk ik dat ze er aan gaan knagen, haal ik het er weer uit.
Maar een cavia hier in proppen? Dan moet ik 'm echt eerst halverwege het ruggetje doormidden knakken.Ik heb zo'n bal voor mn hamster, maar vind dat gemeen, omdat hij dan niet echt een keus heeft om te rennen, al rende hij ook hele avonden doelloos in zn radje, misschien had hij de bal wel veel leuker gevonden. (hij leeft nog wel hoor, maar rent nu niet meer zoveel in zn radje)
Ik heb meerdere filmpjes gezien en teksten gelezen over dat zo'n bal pure marteling voor hamsters is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou ik niet doenIk heb zo'n bal voor mn hamster, maar vind dat gemeen, omdat hij dan niet echt een keus heeft om te rennen, al rende hij ook hele avonden doelloos in zn radje, misschien had hij de bal wel veel leuker gevonden. (hij leeft nog wel hoor, maar rent nu niet meer zoveel in zn radje)
![]()
Ze kunnen er niet uit vluchten, de wereld raast er in aan hen voorbij, te veel lawaai, onnatuurlijke situatie, stoten overal tegenaan enz enz enz.![]()
Ik was het ook vergeten, ik was het vorige topic aan het teruglezen, over die kaartjes voor ToT.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh serieus, zeg gewoon ff wat er aan de hand is.
Je bent altijd vaag met dit soort dingen, maar zoals je hier nu ziet zijn mensen er ook voor je als je serieus in de shit zit, dus gooi het er nou gewoon ff uit; dat helpt serieus echt!alleen een gevoelquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh serieus, zeg gewoon ff wat er aan de hand is.
Je bent altijd vaag met dit soort dingen, maar zoals je hier nu ziet zijn mensen er ook voor je als je serieus in de shit zit, dus gooi het er nou gewoon ff uit; dat helpt serieus echt!
van dit![]()
♡♡♡♡![]()
Ik ben geen hamster en heb zin om Zorbing te proberen
Ja, weg met de bal!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:34 schreef ToT het volgende:
Ze kunnen er niet uit vluchten, de wereld raast er in aan hen voorbij, te veel lawaai, onnatuurlijke situatie, stoten overal tegenaan enz enz enz.(mijn bal dan, die van jou natuurlijk niet, dat was een cadeau
)
Baby, I'm drunk, and I don't wanna go home
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was het ook vergeten, ik was het vorige topic aan het teruglezen, over die kaartjes voor ToT.De kaartjes en veel meer!
![]()
![]()
Herkenbaar.quote:
Je weet niet waar dit gevoel vandaan komt? Of is er een kleinigheidje gebeurd wat bepaalde herinneringen/gedachten opwekte die weer veel zwaarder waren?![]()
Maar dat is vrijwillig!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:37 schreef Fogel het volgende:
Ik ben geen hamster en heb zin om Zorbing te proberenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zorbing, is dat veilig om te googlen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:37 schreef Fogel het volgende:
Ik ben geen hamster en heb zin om Zorbing te proberen![]()
owquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was het ook vergeten, ik was het vorige topic aan het teruglezen, over die kaartjes voor ToT.
oke
ik lees zelden wat terug eigenlijk, nooit iets zinnigs wat hier gepost wordt
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
net zoals je zoveelste reactie op mij![]()
De laatste tijd reageer ik echt nooit meer op jou. Zeker niet na je laatste leugens over dat ik over jou zit te kletsen in dm. Ga lekker anderen lastig vallen met je schijnheilige laster en je leugens.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 25-10-2024 22:56:28 ]![]()
Vergeet de vader, de dochter, de zoon, de hont en de kad niet!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders gewoon elkaar genadeloos hard de moeder bolken!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En de caviaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de vader, de dochter, de zoon, de hont en de kad niet!
♡♡♡♡![]()
En de konijn, hamster, cavia en de goudvisquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hmja, tijd voor een bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Die moeten ook zeer lieflijk en snoei en kei hard gebolkt wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de konijn, hamster, cavia en de goudvis
Verkeerde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Do you believe in love after love
Ik moet hebben:
Can't explain all the feelings you make me feel
My heart is in overdrive
and you behind the wheelTrotste mama van Ambar
Altijd, allemaal en alles en iedereen
hond... checkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de konijn, hamster, cavia en de goudvis
parkiet ... check
goudvis ... check
kad ... nope
konijn ... nope
hamster ... nope
cavia ... nopeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zong echt even meequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
+ hont, kad, cavia, friet en patat en dergelijken!![]()
![]()
beter bolk je even lekker meequote:
Onze heilige BOLK vader die in de naam van de Heilige Bolke & Bolke spreektquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ hont, kad, cavia, friet en patat en dergelijken!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze heilige BOLK vader die in de naam van de Heilige Bolke & Bolke spreekt
...en Zijn Heilige Voeten veegt?![]()
![]()
Vegenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...en Zijn heilige voeten veegt?![]()
Bij bolkt zijn voeten schoon
Zonde om die te gebruiken als voetveeg... Ik vind m coolquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...en Zijn Heilige Voeten veegt?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga hem dan ook ophangen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zonde om die te gebruiken als voetveeg... Ik vind m cool![]()
![]()
Heb je al je muren vol... Had je ook niet hoeven behangen, nu bekeken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen ff kijken waar en hoe.quote:
@hemarookworst, @Borrelnootje00 en @AardappelSchotel komen al vlak bij de keuken te hangen.![]()
![]()
Ja en @DJMO heeft ook een schoolbord bij elkaar gescrabbled voor aan de muur hier!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je al je muren vol... Had je ook niet hoeven behangen, nu bekeken![]()
![]()
Is ze bij je geweest om de spulletjes te brengen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en @:DJMO heeft ook een schoolbord bij elkaar gescrabbled voor aan de muur hier!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee joh dat is toch geen pan, die hoort gewoon achter de deur. Die dingen zijn onslijtbaar en is leuk.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is ze bij je geweest om de spulletjes te brengen?Ik dacht dat dat duidelijk was?
Echt helemaal geweldig!![]()
![]()
Whehe!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh dat is toch geen pan, die hoort gewoon achter de deur. Die dingen zijn onslijtbaar en is leuk.
Ik kijk wel ff!![]()
![]()
Die Friet patat is leukDe eeuwige discussie hier
En trouwens goed genoteerd op dat bord, want het is geen friet maar patat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als jij gaat, dan ga ik ook!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Wanneer is de housewarming bij ToT?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:45 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
De laatste tijd reageer ik echt nooit meer op jou. Zeker niet na je laatste leugens over dat ik over jou zit te kletsen in dm. Ga gewoon anderen lastig vallen met je schijnheilige laster en je leugens.
grappig dit weer![]()
je hebt echt geen flauw benul he?![]()
je gepiep over mij in dm.......komt dus weer terug bij mij.. en dat al meer dan een jaar lang. En eerlijk: het boeit me niet.
Zit hier voor m'n fun.
Get a life![]()
Dikke party bij ToT? Oh wow, dan kom ik ook
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe morgen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Wanneer is de housewarming bij ToT?![]()
![]()
De politie komt elke 15 minuten verbaasd langsrijden omdat het plots zo ongewoon druk is in het anders zo rustige straatje waar ToT nu woont.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gepiep in dm over jou een jaar lang? meid echt? zo belangrijk ben jij niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe ik niet aan.
grappig dit weer![]()
je hebt echt geen flauw benul he?![]()
je gepiep over mij in dm.......komt dus weer terug bij mij.. en dat al meer dan een jaar lang. En eerlijk: het boeit me niet.
Zit hier voor m'n fun.
Get a life![]()
of je checkt je bronnen of je liegt zelf dat je barst![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
De politie komt elke 15 minuten verbaasd langsrijden omdat het plots zo ongewoon druk is in het anders zo rustige straatje waar ToT nu woont.Denk jij dat dit straatje rustig is?
![]()
![]()
Leuk manquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen ff kijken waar en hoe.
@:Hemarookworst, @:borrelnootje00 en @:aardappelschotel komen al vlak bij de keuken te hangen.en je hebt het meer dan verdiend!!
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Neem je Jeroen dan mee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende housewarming bij ToTAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen idee of er echt een feest gaat komen (ook vanwege de idiote gehorigheid hier), maar FOK!kers zijn welkom, en absoluut zeer zeker extra na vanavond!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende housewarming bij ToT![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Leuk manen je hebt het meer dan verdiend!!
Woeiness!
![]()
![]()
Gezellig!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb ik al afgesproken met iemand die ook een FOK!-account heeft
Week erna kan wel.![]()
![]()
Rustig in vergelijking met wat er vanaf morgen middag te gebeuren staatquote:
Oh God, heeft mijn ex weer wat in de planning?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rustig in vergelijking met wat er vanaf morgen middag te gebeuren staat![]()
![]()
DoDoe het gewoon van 14.00 uur tot 18.00 uur. Hebben buren ook niks te zeuren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee of er echt een feest gaat komen (ook vanwege de idiote gehorigheid hier), maar FOK!kers zijn welkom, en absoluut zeer zeker extra na vanavond!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2024 23:06:49 ]![]()
Zit ook wat in!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Do
[..]
E het gewoon van 14.00 uur tot 18.00 uur. Hebben buren ook niks te zeuren.
Ja, an sich lijkt het me, ZEKER na vanavond, wel echt gaaf om wat te organiseren, maar dan moet er wel animo voor zijn.
Ik woon wel tussen de hunebedden he.![]()
Gewoon om 8.30 al beginnen met acclimatiseren a la IwaniusUw ADH vitamine Worst
Ik heb een keer meegemaakt een trouwerij afterparty bij een huis hier in in de buurt... stonden er ineens wel 50 auto's kris kras half op de stoepen en in de berm geparkeerd in de wijk. En wel 200 mensen binnen en buiten... DRUK!
En een lawaai en muziek...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon om 8.30 al beginnen met acclimatiseren a la IwaniusMoet ik sigaren kopen?
![]()
ies koeltoer!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt een trouwerij afterparty bij een huis hier in in de buurt... stonden er ineens wel 50 auto's kris kras half op de stoepen en in de berm geparkeerd in de wijk. En wel 200 mensen binnen en buiten... DRUK!
En een lawaai en muziek...![]()
![]()
Je ex staat vaker voor de deur met 40 trees lauwe schultenbrau, hardstyle muziek op standje gehoorschade en 450 hoeren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh God, heeft mijn ex weer wat in de planning?![]()
![]()
Het was grote blij daar.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je ex staat vaker voor de deur met 40 trees lauwe schultenbrau, hardstyle muziek op standje gehoorschade en 450 hoeren?![]()
![]()
![]()
!
Nee, maar wel stampvoetend en schreeuwend zodat de halve buurt komt kijken wat de vliegende blauwe neuk er ineens aan de hand is!![]()
Veel dure gehuurde auto's die in de fik vlogen door de hoge toeren die er mee gerevved werden?quote:![]()
Het is een deurmat geen wandmat, en een beetje filipijnse naaldhak blijft er in haken.quote:Iedereen is een kutlultrut
Uhu....................................quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
gepiep in dm over jou een jaar lang? meid echt? zo belangrijk ben jij niet.
of je checkt je bronnen of je liegt zelf dat je barstdoe normaal.
je oh zo grote vriend hier mag je om uitleg vragen.. weet van hem dat je vaak om niks zat te zeiken in zijn dm. Grappig zoveel wat je niet weet
weer op foe nu
daaaag
Met tüteren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
En een lawaai en muziek...Ik rook niet dus ik neem een denkbeeldige of een rookworstquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ow zodat die keihard op d'r muil pleurt en d'r tandjes verlies?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een deurmat geen wandmat, en een beetje filipijnse naaldhak blijft er in haken.
* ToT sodeflikkert die deurmat mokerhard de gang in!![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende housewarming bij ToT
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon om 8.30 al beginnen met acclimatiseren a la Iwaniuswat een walgelijke pisvlek was hij
![]()
![]()
De auto's waren niet allemaal een Aygo nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel dure gehuurde auto's die in de fik vlogen door de hoge toeren die er mee gerevved werden?Serieus luxe modellen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar ik vind een housewarming een prima idee verder hoor!
Maar een datum afspreken en alles....hoe regelen we dit?![]()
![]()
Jaaaa okee, Erdogan-volk dus!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De auto's waren niet allemaal een Aygo nee.Serieus luxe modellen.
![]()
![]()
Ik vind hem wel vermakelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]wat een walgelijke pisvlek was hij
Uw ADH vitamine Worst
Dat DM achterlangs is hier wel een dingetje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu....................................doe normaal.
je oh zo grote vriend hier mag je om uitleg vragen.. weet van hem dat je vaak om niks zat te zeiken in zijn dm. Grappig zoveel wat je niet weet
weer op foe nu
daaaagIedereen is een kutlultrut
Klinkt als een feestjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je ex staat vaker voor de deur met 40 trees lauwe schultenbrau, hardstyle muziek op standje gehoorschade en 450 hoeren?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat viel mee. Er werd niet geraced. Gewoon geparkeerd, in de berm en weiland enzo. En ook geen gedoe verder hoor. Maar druk en muziek. Gewoon hoe zo'n party gaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met tüteren?
[..]
Ik rook niet dus ik neem een denkbeeldige of een rookworstAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Iwanius was gewoon een grote act die zichzelf constant vast luldequote:![]()
![]()
Welke oh zo grote vriend is dat dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu....................................doe normaal.
weer op foe nu
daaaag
Wel grappig die verzonnen beschuldigingen. Maar eigenlijk best wel eng eigenlijk ook.![]()
Die mis ik echt op fok. Heerlijke userquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]wat een walgelijke pisvlek was hij
Gewoonquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:10 schreef ToT het volgende:
Maar ik vind een housewarming een prima idee verder hoor!
Maar een datum afspreken en alles....hoe regelen we dit?
WIJ prikken een datum
JIJ zorgt dat je thuis bent
Ja, dit! Ik snap de haat ook ff niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mis ik echt op fok. Heerlijke user![]()
OMG. FOK!kers ontmoeten, in het echt?![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jup liever dat menen open zeggen dat ze je kut vinden dan in dm (bij andere users)quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat DM achterlangs is hier wel een dingetje.
Deze vrouw weet hoe je dingen regeltquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon
WIJ prikken een datum
JIJ zorgt dat je thuis bent![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de colaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Joh hee ik vind het prima!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon
WIJ prikken een datum
JIJ zorgt dat je thuis bentIk ben flexibel wat dat betreft!
![]()
![]()
En natuurlijk niet te vergeten om de halve Aldi leeg te hebben geroofd aan bier en een fatsoenlijke BBQ heeft om genoeg vlees op te warmen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon
WIJ prikken een datum
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
Vind ik eng....
![]()
Jij bent er 8 december toch ook bij?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de cola.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent er 8 december toch ook bij?
8 december? Wat is er dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoezo dominant?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon
WIJ prikken een datum
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten om de halve Aldi leeg te hebben geroofd aan bier en een fatsoenlijke BBQ heeft om genoeg vlees op te warmen!![]()
oh dat wil ik hem al niet aandoen
zelluf wat meenemen
The Big Bad Bolk Barty!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
8 december? Wat is er dan?![]()
Stadswandeling!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola.
8 december? Wat is er dan?![]()
Ik ook. Reuze.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of de boel bij elkaar liegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup liever dat menen open zeggen dat ze je kut vinden dan in dm (bij andere users)![]()
Als ToT niet naar de Schultenbrau wil gaan, dan komt de Schultenbrau wel naar de ToTquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
oh dat wil ik hem al niet aandoen
zelluf wat meenemen
Ja en ook van KLB waar die stiekem foto maakt van mensen en daar over gaat klagenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral van zijn sigarenfoto's à la Johan Derksen met vreten erbij enzo.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Die gammele bbq die achter op die kar stond is naar die oud ijzer handelaar gegaan!quote:
Maar ik wil wel weer een fatsoenlijke kopen, en het is wel een leuk idee!
De helaas veel te vroeg overleden @MaryMouse was echt de FOK!-koningin van de bbq's!![]()
![]()
Mensen, menserinnetjes, bolkerts en bolkerinnetjes. Het is wochenende![]()
![]()
* gebrokenglas komt overeind.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo is dat!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haat is denk ik wat overtrokken, maar die restaurants reviews van hem en het overtrokken dik doen met alles waar hij ook al een aantal keren op leugens werd betrapt. Prachtig dat soort usersquote:
* gebrokenglas zit hier met een rood hoofdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Als dat geen snoei hard bolken word vannachtquote:![]()
Zolang internet het doet hier. En ik niet in slaap val.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoei hard bolken word vannacht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kijk wel even bij de vrmibabesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoei hard bolken word vannacht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En anders is er altijd nog de buuf die je keihard kan bolkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang internet het doet hier. En ik niet in slaap val.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom zou je internet het niet doen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang internet het doet hier. En ik niet in slaap val.![]()
Nou.... Deze buuf niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders is er altijd nog de buuf die je keihard kan bolkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Welk lichaamsdeel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas komt overeind.![]()
![]()
jaaaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
Kei hard core BOLK downlaoden natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom zou je internet het niet doen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kansloos.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Haat is denk ik wat overtrokken, maar die restaurants reviews van hem en het overtrokken dik doen met alles waar hij ook al een aantal keren op leugens werd betrapt. Prachtig dat soort users![]()
Ow dat van die leugens wist ik niet, ik merkte wel dat hij aardig kon pochen met zijn etentjes enzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Haat is denk ik wat overtrokken, maar die restaurants reviews van hem en het overtrokken dik doen met alles waar hij ook al een aantal keren op leugens werd betrapt. Prachtig dat soort users![]()
![]()
Hij had daarvoor een account mry ispy ofzo met fake foto's qqquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat van die leugens wist ik niet, ik merkte wel dat hij aardig kon pochen met zijn etentjes enzo.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kwam zelf even geïnteresseerd overeind zitten vanuit mijn luie bureaustoel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooi om te lezen toch? Vooral de handtas voor vriendin van 20.000 euro die nep was.quote:Er zijn te weinig kleurrijke figuren meer op fok
Met zijn Amerikaanse stopcontacten in de keukenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij had daarvoor een account mry ispy ofzo met fake foto's qq
Ja kloptquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij had daarvoor een account mry ispy ofzo met fake foto's qqIedereen is een kutlultrut
oooja, die. Ik herinner het mequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met zijn Amerikaanse stopcontacten in de keuken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja precies, daar doelde ik opquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met zijn Amerikaanse stopcontacten in de keuken
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij had daarvoor een account mry ispy ofzo met fake foto's qqNiet tof....
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kwam zelf even geïnteresseerd overeind zitten vanuit mijn luie bureaustoel.Donders!
![]()
Owww wacht, staat me vaag iets van bij, ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met zijn Amerikaanse stopcontacten in de keuken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: