SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het nooit verloren mag gaan!![]()
![]()
Kut, er komen zo veel gedachtes bij me op, zo veel dingen die ik wil zeggen, maar de ene gedachte wordt weer door de andere verdrongen, komt later weer naar boven en wordt weer door een andere verdrongen!![]()
![]()
Die mat ook!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
JULLIE STELLETJE FOK!KING LIEVE MAFKEZEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, blijkbaar had iemand voorspeld dat ik het niet droog zou houden, en dat klopt!![]()
![]()
23 super lieve kaartjes, ik heb ongeveer de helft er van gelezen nu.
Zo veel mooie cadeaus....ik weet het serieus ff niet waar ik het zoeken moet hoor!
Dus ehhh.....bolk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan me voorstellen dat je nu heel emotioneel bent ....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
Kut, er komen zo veel gedachtes bij me op, zo veel dingen die ik wil zeggen, maar de ene gedachte wordt weer door de andere verdrongen, komt later weer naar boven en wordt weer door een andere verdrongen!
Na alles wat er gebeurd is ook .....![]()
Nu hebben we die arme ToT helemaal van streek gemaakt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sow, echt wel!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je nu heel emotioneel bent ....
Na alles wat er gebeurd is ook .....![]()
Gelukkig heeft hij nog keukenrol/sokken/easypull een ouwe snotlapquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu hebben we die arme ToT helemaal van streek gemaakt.![]()
![]()
Niet de eerste keer: in Radio49 kreeg ik ook dozen met lieve cadeaus, maar dit was echt enorm onverwacht, en van zo veel mensen, kolere zeg!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu hebben we die arme ToT helemaal van streek gemaakt.!!!!
En ik zie ook namen er tussen waar ik het niet van verwacht had!![]()
![]()
Hier, pak deze bro-hug aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
Kut, er komen zo veel gedachtes bij me op, zo veel dingen die ik wil zeggen, maar de ene gedachte wordt weer door de andere verdrongen, komt later weer naar boven en wordt weer door een andere verdrongen!![]()
#NoHomo![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier, pak deze bro-hug aan![]()
#NoHomoPotato hug!
![]()
Het is je van harte gegund allemaal jongen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Awesome!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Fogel het volgende:
Het is je van harte gegund allemaal jongen![]()
![]()
![]()
Nu, snel snoeihard wat Goat the Head over de speakers knallen om in een blijere mood te komenquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
BWAHAHAHA!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu, snel snoeihard wat Goat the Head over de speakers knallen om in een blijere mood te komenNee ik geniet nu ff in stilte.
Absolute doodse stilte behalve de cooling fan van m'n pc en het geluid van blije cavia's achter me.
![]()
Whieeeeeeeeeep whiiiiiiiiiiiep!2quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
BWAHAHAHA!!!Nee ik geniet nu ff in stilte.
Absolute doodse stilte behalve de cooling fan van m'n pc en het geluid van blije cavia's achter me.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
@:hemarookworst is ook vereeuwigd voor in de kamer hier!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Blij met hun bal?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
BWAHAHAHA!!!Nee ik geniet nu ff in stilte.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bolk Amy
Goed menu wel!
Degene met het groene krijt (of wat het ook is) moet even streng aangesproken worden
Die wist vast dat ik #teampatat ben!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:15 schreef Fogel het volgende:
Degene met het groene krijt (of wat het ook is) moet even streng aangesproken worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ow borrelnootje ook, zie ik nu!![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja ik had vrij kort tijd om elk cadeau individueel te bekijken op het moment, maar nu kan ik er even wat beter voor gaan zitten.quote:![]()
![]()
Oh, had vorige week een congres en moest even testen of het geluid het deed. Ze gebruiken die zaal ook voor concerten. Nick Cave met Galleon Ship aangeslingerd, want die stond toevallig op mijn Spotify. Non-de-ju die bas daarIk hoorde een paar elementen die ik thuis niet uit mijn speakers krijg
Ik wil terug daarheen...
Beterrrrrr!!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:21 schreef Fogel het volgende:
Oh, had vorige week een congres en moest even testen of het geluid het deed. Ze gebruiken die zaal ook voor concerten. Nick Cave met Galleon Ship aangeslingerd, want die stond toevallig op mijn Spotify. Non-de-ju die bas daarIk hoorde een paar elementen die ik thuis niet uit mijn speakers krijg
Ik wil terug daarheen...
Nick Cave....tijd geleden een review van een opera-zangeres gezien die zijn muziek analyseerde en hij schijnt behoorlijk uniek te zijn met bepaalde dingen.![]()
Ik heb spotgoedkoop een Sennheiser HD650 op de kop kunnen tikken, voor een fractie van de reguliere prijs.
Die gaat wel naar beneden tot 10 Hz, maar in de lage gebieden schijnt het alles behalve een kanjer te zijn qua aanwezigheid of detail, maar buiten dat moet hij wel echt erg goed zijn.Een lekker warm audiofiel geluid. Ik ben benieuwd! Hij komt als het goed is maandag of dinsdag binnen.
![]()
Kwam wel op het juiste moment of nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
JULLIE STELLETJE FOK!KING LIEVE MAFKEZEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, blijkbaar had iemand voorspeld dat ik het niet droog zou houden, en dat klopt!![]()
![]()
23 super lieve kaartjes, ik heb ongeveer de helft er van gelezen nu.
Zo veel mooie cadeaus....ik weet het serieus ff niet waar ik het zoeken moet hoor!
Dus ehhh.....bolk?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ow borrelnootje ook, zie ik nu!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je achteraf niet doorhad dat ik idioot veel vragen stelde over wat je wilde hebben of nodig had, en dat het ook niet tot je doordrong wat we in hemelsnaam in deze contreien te zoeken hebben terwijl onze bestemming Friesland is verbaast me nog steedsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ow borrelnootje ook, zie ik nu!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3953 / +238 / +126 / 4982 / 5839
2. JustinK / 1532 / +6 / +0 / 5653 / 6357
3. Lovely / 969 / +41 / +52 / 3681 / 4303
4. KillemWieft / 958 / +50 / +43 / 669 / 1070
5. AardappelSchotel / 850 / +17 / +58 / 3423 / 4044
6. devzero / 842 / +18 / +44 / 837 / 1111
7. Sally / 631 / +79 / +14 / 524 / 728
8. ieniminimuis / 603 / +64 / +11 / 1880 / 2179
9. hemarookworst / 525 / +26 / +13 / 1273 / 1582
10. mascara-klodder / 511 / +5 / +14 / 795 / 1004
11. MizzezAmy / 504 / +18 / +18 / 2296 / 2652
12. Pinnenmutske / 491 / +27 / +48 / 1169 / 1485
13. mario390 / 472 / +23 / +18 / 284 / 433
14. ToT / 454 / +51 / +48 / 2387 / 2607
15. loveyoulongtime / 439 / +1 / +12 / 1621 / 1865
16. Kissingbird / 372 / +18 / +18 / 2037 / 2323
17. sp3c / 286 / +7 / +18 / 576 / 696
18. gebrokenglas / 266 / +0 / +9 / 1151 / 1324
19. kree / 244 / +6 / +92 / 759 / 915
20. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 235 / 363SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Godskolere, nou zeg! Echt wel!!! Dit was een bitter zware dag voor mij, ik zat er werkelijk helemaal doorheen, en toen kwam dit echt vanuit het niets!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam wel op het juiste moment of niet
1 user had zijn mond voorbij gepraat door te vragen of "het al binnengekomen" was, maar ik dacht dat diegene dan via-via iets opgestuurd zou hebben en vermoedde dat DJMO of 1 bepaalde andere user hem mijn adres had gegeven om wat op te sturen.
Maar dit? Dit had ik serieus echt absoluut nooit verwacht!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat van Friesland was helemaal langs me heen gegaan, en die vragen? Ja ik vond het al wel bizar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat je achteraf niet doorhad dat ik idioot veel vragen stelde over wat je wilde hebben of nodig had, en dat het ook niet tot je doordrong wat we in hemelsnaam in deze contreien te zoeken hebben terwijl onze bestemming Friesland is verbaast me nog steeds
Een kraantje voor de wastafel bij de plee, wierook, een elektronische luchtverfrisser, een plantje, een lekker luchtje....tyf op, mens! Kom gewoon lekker op bezoek en het boeit me niet wat je meebrengt!Het is allang leuk dat je komt en eventueel iets leuks meebrengt, maar doe niet zo moeilijk en gestresst over wat ik zou willen hebben zeg!
Ik dacht echt dat je gewoon hartstikke onzeker was over wat je me wilde geven!![]()
![]()
Nee, dat snap ik. Dat verwacht je ook niet. Hopelijk heeft dit je dag weer een beetje goed gemaakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Godskolere, nou zeg! Echt wel!!! Dit was een bitter zware dag voor mij, ik zat er werkelijk helemaal doorheen, en toen kwam dit echt vanuit het niets!
1 user had zijn mond voorbij gepraat door te vragen of "het al binnengekomen" was, maar ik dacht dat diegene dan via-via iets opgestuurd zou hebben en vermoedde dat DJMO of 1 bepaalde andere user hem mijn adres had gegeven om wat op te sturen.
Maar dit? Dit had ik serieus echt absoluut nooit verwacht!!!![]()
Hey Robquote:
Er is me wel eens gezegd dat ik goed kan toneelspelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat van Friesland was helemaal langs me heen gegaan, en die vragen? Ja ik vond het al wel bizar.
Een kraantje voor de wastafel bij de plee, wierook, een elektronische luchtverfrisser, een plantje, een lekker luchtje....tyf op, mens! Kom gewoon lekker op bezoek en het boeit me niet wat je meebrengt!Het is allang leuk dat je komt en eventueel iets leuks meebrengt, maar doe niet zo moeilijk en gestresst over wat ik zou willen hebben zeg!
Ik dacht echt dat je gewoon hartstikke onzeker was over wat je me wilde geven!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
en sjalotjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ow borrelnootje ook, zie ik nu!
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat je achteraf niet doorhad dat ik idioot veel vragen stelde over wat je wilde hebben of nodig had, en dat het ook niet tot je doordrong wat we in hemelsnaam in deze contreien te zoeken hebben terwijl onze bestemming Friesland is verbaast me nog steeds
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: