Ik heb meerdere filmpjes gezien en teksten gelezen over dat zo'n bal pure marteling voor hamsters is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou ik niet doenIk heb zo'n bal voor mn hamster, maar vind dat gemeen, omdat hij dan niet echt een keus heeft om te rennen, al rende hij ook hele avonden doelloos in zn radje, misschien had hij de bal wel veel leuker gevonden. (hij leeft nog wel hoor, maar rent nu niet meer zoveel in zn radje)
Ik was het ook vergeten, ik was het vorige topic aan het teruglezen, over die kaartjes voor ToT.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh serieus, zeg gewoon ff wat er aan de hand is.
Alleen een gevoel of gedachte, of zijn er dingen gebeurd?
Je bent altijd vaag met dit soort dingen, maar zoals je hier nu ziet zijn mensen er ook voor je als je serieus in de shit zit, dus gooi het er nou gewoon ff uit; dat helpt serieus echt!
alleen een gevoelquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh serieus, zeg gewoon ff wat er aan de hand is.
Alleen een gevoel of gedachte, of zijn er dingen gebeurd?
Je bent altijd vaag met dit soort dingen, maar zoals je hier nu ziet zijn mensen er ook voor je als je serieus in de shit zit, dus gooi het er nou gewoon ff uit; dat helpt serieus echt!
Ja, weg met de bal!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:34 schreef ToT het volgende:
Ze kunnen er niet uit vluchten, de wereld raast er in aan hen voorbij, te veel lawaai, onnatuurlijke situatie, stoten overal tegenaan enz enz enz.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was het ook vergeten, ik was het vorige topic aan het teruglezen, over die kaartjes voor ToT.
Herkenbaar.quote:
Maar dat is vrijwillig!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:37 schreef Fogel het volgende:
Ik ben geen hamster en heb zin om Zorbing te proberen
Zorbing, is dat veilig om te googlen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:37 schreef Fogel het volgende:
Ik ben geen hamster en heb zin om Zorbing te proberen
owquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was het ook vergeten, ik was het vorige topic aan het teruglezen, over die kaartjes voor ToT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |